Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilnius.wtf (kaip suprantu, vieno iš forumiečio? ) postas apie šiandieninę situaciją:
    Viešojo transporto žlugimas realiu laiku. Sistema, ant kurios padėtas lytinis organas, pradeda pagaliau traškėti ir riedėti į bedugnę.

    Atsimenate VVT vairuotojų streiką 2022 metų gale? Ir Savivaldybė tą puikiai atsimena, jai labai neparanku, kad VVT darbuotojai turi profsąjungą, gali terorizuoti miestą reikalaujant gerinti darbo sąlygas ir kelti algas. Ką daryti, negi pasiduoti? Aišku ne, yra puikiai (ne)veikiantis pavyzdys - Transrevis. Trečios šalies paslaugos teikėjas, aptarnaujantis 23 Vilniaus maršrutus (VVT - 39), tame tarpe ir 4G. Ten nepastreikuosi ir vėjų nekelsi. Tačiau Transrevis jau eilę metų susiduria su vairuotojų trūkumu. Priežastys aiškios - sąlygos ir prastas klimatas darbe, eilė nepatogumų, atlyginimas toks kiek mūsų šeima išleidžia per mėnesį maistui, o vežioti žmones tai, su visa pagarba pardavėjams, ne daržovėmis turguje prekiauti, streso daugiau.

    SĮ “Susisiekimo paslaugos” puikiai žino apie visas Transrevio problemas, tačiau užmerkus į tai akis vis daugiau maršrutų stengiasi perduoti privatiems vežėjams:
    https://www.vz.lt/.../vilniaus-taryba-zada-perduoti...
    Turbūt nė nereikia spėlioti, kad daroma tai norint numesti nuo saves problemas, rasti atpirkimo ožius, o tolimoje perspektyvoje galbūt išvis atsikratyti Vilniaus viešojo transporto operavimo, kaip tik galvos skausmą valdžiai keliančio atributo.

    Noriu priminti, kad Vilnius turi blogiausią viešąjį transportą iš Europos sostinių. Visų pirma tai vienintelė Europos sostinė be jokio bėginio transporto (kuom jis geresnis keleiviams verta atskiros diskusijos). Didelė dalis troleibusų yra seni laužai, nepritaikyti net vaiko vežimėlius įstumti. (kažkada buvo paskelbtas naujų pirkimas, paskui koreguotas, kiekis mažintas, apie jį visi pamiršo - metai eina, eilinis makaronų kabinimas). Gyventojų kasmet daugėja, o viešojo transporto mažėja. Vairuotojai priimami bet kokie, todėl jų vairavimo kokybė vis prastėja (sustoja metrą nuo borto stotelėse, sugeba Pilaitės prospekte važiuoti prieš eismą su keleiviais ir t.t.).

    Transrevyje nėra kam dirbti, bet tai visiškai netrukdo jam toliau laimėti konkursus maršrutams aptarnauti. Nes pasiūlyme visada galima įrašyti bet kokius mažiausius įkainius, paskui neišeiti į reisus ir tiek. Ne tik Vilniaus, bet ir Vilniaus rajono maršrutų grafikai pastoviai retinami.

    Kuo visa tai virsta? Automobilizacija ir pačių pažeidžiamiausių gyventojų sluoksnių engimu. Jei šeima turėjo vieną automobilį, retėjant VT reisams ji svarstys įsigyti antrą. Reikalaus naujų parkingų. Ilgėja kamščiai. Vaikų išvežiojimas ryte po darželius, o vėliau mokyklas automobiliu jau tapo norma. Jūs paklauskite pvz. Stokholmo gyventojų, koks jų procentas vežioja vaikus automobiliais? Oras pas juos gal geresnis?

    Šiuolaikinis Europos miestas nesuvokiamas be kokybiškos viešojo transporto paslaugos. Bet mūsų “po manęs nors ir tvanas” valdininkams tai ne motais, gal fainiau pažaisti vandenilį. Maršrutai, dažnumas, taktiniai tvarkaraščiai, prieinamumas, pinigų surinkimas bent atsiskaitant banko kortele be Vilniečio kortelės? Ne, čia galvoti reikia, davaj užperkam 14 vandenilinių autobusų, ir PATYS gaminsime vandenilį. M, kaip mintis? O jei rasim, nusipirkime ir atominiu kuru varomą autobusą, va bus faina!

    Comment


      Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

      Aha, ir gauti dosnią "premija" iš inkilo su savo fotonuotrauką.
      Turbūt piko metu nematėte, kas darosi A juostose Ozo g.(iki ir už radaro), Kalvarijų g. ir Konstitucijos pr.

      Comment


        Vilniuje naudojasi VT tik ubagai, deja, o pasiziurejus i antro turo mero rinkimu zemelapi - daugiau nei akivaizdu - kuo biednesnis rajonas - tuo labiau uz Zuoka balsavo, kuo turtingesnis - tuo labiau uz koncervus, iki kol tokie turciu ir mafijozu getai kaip Kalnenai vos ne vienbalsiai uz benkunska. Tai jam aisku nerupi jo nerinkeju problemos, o gal tos visos nesamones su prichvatizacija ne tik proga siek tiek duot draugeliams uzsikalt saibu, brt ir kerstas miesto ubagams

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          Jie kartais važinėja visi 5, kartais 1-2. Sunku pasakyti, ar būtent šaltis juos veikia - kai per karantiną VVT elektriniai vežiojo žmones į kovido testavimo vietas, tai lyg ir nebuvo didesnių problemų. Man atrodo, kad kartais tiesiog ''pamirštama'' juos pakrauti.

          VVT turi Karsan Jest Electric, Kautra - Altas Cityline Electric.
          Aš esu girdėjęs, kad VVT savo elektrinius išleidžia, o grįžta su tusčia baterija į parką, tada kitą išleidžia, tas varo irgi iki 0 ir t. t.
          Kautra daro ilgesnes pertraukas ir krauna po apsukto rato

          Comment


            Parašė transit Rodyti pranešimą
            Apskritai atrodo, kad JUDU, VMS ir VRS vyksta gera korupcija skiriant maršrutus arba kai kurie nariai tikrai nori, kad viešasis transportas nukentėtų, kad atsirastų daugiau vietos jų BMW. O gal jiems amerikietiškas urbanizmas yra idealas. Bet kuriuo atveju nesu tikras, ką daro tiriamosios žurnalistikos žurnalistai, tikriausiai miega vietoj to, kad kalbėtų apie katastrofą, kuri yra Vilniaus viešasis transportas.
            Žurnalistai patys siekia kad viešasis transportas būtų sunaikintas. Atsimenate gal kai tramvajaus idėja žurnalistą privertė apsiverkti?

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Žurnalistai patys siekia kad viešasis transportas būtų sunaikintas. Atsimenate gal kai tramvajaus idėja žurnalistą privertė apsiverkti?
              Taip taip, žurnalistai yra masiškai susivieniję prieš viešąjį transportą! Ir priežastis tikrai ne daugumos politikų ir visuomenės požiūris, kuriam beveik vienintelė atsvara yra forumiukas arba teisti populistai politikai.

              Comment


                Nuo šiandien ''oficialiai'' pasikeitė 4G, 7, 43 ir 55 maršrutų tvarkaraščiai, t.y. sumažintas transporto priemonių skaičius.

                Pavyzdžiui, 4G maršrute vietoj 20 kursuos 17 autobusų. Kitur nuimta po 1-2.

                Nepaisant to, 4G šiandien ir vėl nepadengti 2 autobusai, todėl kursuoja tik 15. Vakar įsisukusio šūdo malūno metu kursavo 14. Rečiau negu kad skelbta šiandien įsigaliojusiuose tvarkaraščiuose kursuoja ir minėti 7, 43 ir 55.

                Be to, JUDU kažkodėl daugiau nedaro specialios eilutės maršrutų sąraše su užrašu ''tik MM-DD'' - pvz., kad kažkas nebevažiuoja 4G rodoma tik užėjus į maršruto tvarkaraštį. Kitiems maršrutams tai rodoma ir jau iš karto sąraše matai, kuris maršrutas važiuoja rečiau.

                Midibusiniuose Transrevio maršrutuose oficialiai jokių pokyčių nėra, bet štai rečiau negu kad turėtų kursuoja 13, 14, 26, 38, 61, 62.

                Pagal VBS agentūrą, Transrevio sutartis dėl keleivių vežimo baigiasi š.m. gruodį - ir, kaip bebūtų keista, pratęsinėti jos nenori būtent Transrevis.

                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                  Taip taip, žurnalistai yra masiškai susivieniję prieš viešąjį transportą! Ir priežastis tikrai ne daugumos politikų ir visuomenės požiūris, kuriam beveik vienintelė atsvara yra forumiukas arba teisti populistai politikai.
                  Ne masiškai susivienije, o tiesiog tos pačios automobilistų kultūros dalis, kuriems VT yra tik "trukdo pravažiuoti greičiau".

                  Comment


                    Šiaip gal ir gerai, kad Vilniaus VT paskutiniu metu vertikaliu kritimu skrenda į bedugnę. Greičiau pasieksim absoliutų dugną, greičiau ateis supratimas, kad gal kažkas čia biškiuką negerai, greičiau prasidės kažkokie realūs pokyčiai. Ligšiolinė situacija yra idealiai atspindima šito memo

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Šiaip gal ir gerai, kad Vilniaus VT paskutiniu metu vertikaliu kritimu skrenda į bedugnę. Greičiau pasieksim absoliutų dugną, greičiau ateis supratimas, kad gal kažkas čia biškiuką negerai, greičiau prasidės kažkokie realūs pokyčiai. Ligšiolinė situacija yra idealiai atspindima šito memo
                      Savaime niekas neprasides. Kad bomzai naudojantys VT, visokie vaikai priversti juo judeti ir kiti nevykeliai rasines FB po SISP postais, nieko juk nuo to nepasikeis. Rimti zmones turi masinas, o kiti nevykeliai patys kalti. Tokia yra daugumos RINKEJU nuomone. Todel as asmeniskai prognozuoju, kad visisko dugno VMS neleis pasiekti, VT su metais vis bloges ir bloges, masinu vis dauges ir dauges ir miestas JAU atejus Benkunskui pakeite krypti is pedestrian-first (Simasiaus paskutines kadencijos antroj pusej esu tikras tokia kryptis buvo) i avtamabylis-first. Viskas, nuo siol bus statomi viadukai uz milijonus, kasami tuneliai centre ir t.t. Galima pamirsti apie walkability, judumo piramide ir kitus nevykeliskus mados paverkimus.

                      Kamsciai dides, tarsa dides, automobiliu dauges. Susiims tik tuomet kai kelis menesius is eiles miestas tiesiog stoves nevaziuojant prikimstas automobiliu. Tada patys vairuotojai su plakatais ateis prie Seimo. Iki tol, manau, nieko nebus.

                      Tada prades kasti metro uz milijardus euru. Nes troleibusai atgyvena, ir tramvajai atgyvena - irgi nevykeliu transportas. Ir masinoms maiso.
                      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.09.06, 13:34.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Tada patys vairuotojai su plakatais ateis prie Seimo
                        prašyt platesnių gatvių, daugiau viadukų ir tunelių.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą



                          Tada prades kasti metro uz milijardus euru..
                          Kada cia tas bus mazdaug? Tokiu atveju tikrai verta pakenteti

                          Comment


                            Parašė TIME Rodyti pranešimą

                            Kada cia tas bus mazdaug? Tokiu atveju tikrai verta pakenteti
                            kai ES direktyva privers.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              Tada prades kasti metro uz milijardus euru. Nes troleibusai atgyvena, ir tramvajai atgyvena - irgi nevykeliu transportas. Ir masinoms maiso.
                              Tai, kad jau dabar su tokia miesto pletra yra problema, kad atzeminis beginis ne visur jau geriausia opcija yra, ir tuneliavimas, po Senamiesciu ir Naujamiesciu, net ir tramvajuj butu bene geriausia iseitis.

                              Comment


                                Vilnius pirks 16 vandeniliu varomų autobusų: gamins ir patį vandenilį

                                Žaliasis vandenilis – viena iš perspektyviausių kuro rūšių, ieškant klimato kaitos problemos sprendimų transporto sektoriuje. Žaliasis vandenilis yra išgaunamas iš vandens elektrolizės būdu, naudojant elektrą, gaunamą iš atsinaujinančių energijos šaltinių, Vilniaus atveju – iš AB Vilniaus šilumos tinklų valdomos biokuro kogeneracinės jėgainės.
                                https://madeinvilnius.lt/transportas...ati-vandenili/

                                As manau daug forumo dalyviu supranta, kad kas cia yra parasyta yra absurdas. Nera jokio logisko paaiskinimo pirkti vandenilinius autobusus kai yra troleibusu kontaktinis tinklas ir galima naudoti pakraunamus troleibusus. Na o antra, vandenilio gamyba ir ziauriai energija eikvojantis procesas.

                                Galbut kazkas is forumo dalyviu man pades rasti medziaga Vilnius.wtf postui apie vandenilini VT? Visu pirma reikia pavyzdiu is kitu saliu su saltiniais (zinau tik latviu), kad atkande vandenilio jo atsisako visi kas pabande. As fiziskai neturiu tiek laiko paroje viska susirasti pats.

                                Comment


                                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                  Tai, kad jau dabar su tokia miesto pletra yra problema, kad atzeminis beginis ne visur jau geriausia opcija yra, ir tuneliavimas, po Senamiesciu ir Naujamiesciu, net ir tramvajuj butu bene geriausia iseitis.
                                  Kad senamiestyje yra pilna vietos antžeminiam bėgiams, tik reikia nustoti automobilinio mastymo kad bėgiai negali būti ten kur dabar yra automobilių juosta.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Vilnius pirks 16 vandeniliu varomų autobusų: gamins ir patį vandenilį



                                    https://madeinvilnius.lt/transportas...ati-vandenili/

                                    As manau daug forumo dalyviu supranta, kad kas cia yra parasyta yra absurdas. Nera jokio logisko paaiskinimo pirkti vandenilinius autobusus kai yra troleibusu kontaktinis tinklas ir galima naudoti pakraunamus troleibusus. Na o antra, vandenilio gamyba ir ziauriai energija eikvojantis procesas.

                                    Galbut kazkas is forumo dalyviu man pades rasti medziaga Vilnius.wtf postui apie vandenilini VT? Visu pirma reikia pavyzdiu is kitu saliu su saltiniais (zinau tik latviu), kad atkande vandenilio jo atsisako visi kas pabande. As fiziskai neturiu tiek laiko paroje viska susirasti pats.
                                    Buvo bandyta pvz Prancuzijoje - labai pasiteisino, del to buvo uzpirkta daugybe vabdeniliniu autobusu. Be to, vandenilis yra ateities gamtines duhos, tad jo gamyba labai skatinama. Butu durna nepasknaudot skatinimo priemonem ir jo nesigaminti. Tiesa, vandenilis tuerta buti naudojamas sektoriuose, kuriuos labai sunku dekarbonizuoti, pvz kokia cemento gamyba ar aviacija. Sutinku, kad mieste, kur yra troleibusu tinklas, neisnaudotas gelezinkelis ir nenutiestos tramvajaus linijos, nepaisant labai placiu tam projektuotu gatviu, yra zemiau kabanciu obuoliu, ka galima daryti mazinant emisijas.

                                    Comment


                                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                      Čia matyt visi autobusai toj naujoj Smalinės g. žiedinėj sankryžoj užstrigo
                                      Neužstrigo. Pats savomis akimis mačiau, kaip važiuoja ilgas autobusas Smalinės gatvės atkarpa. Paprasčiausias neprofesionalumas, kurį kai kurie vairuotojai nori pabrėžti
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        <...>

                                        Pagal VBS agentūrą, Transrevio sutartis dėl keleivių vežimo baigiasi š.m. gruodį - ir, kaip bebūtų keista, pratęsinėti jos nenori būtent Transrevis.
                                        Kaip aš supratau, tai licencijas autobusams pratęsė dar trims metams.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Neužstrigo. Pats savomis akimis mačiau, kaip važiuoja ilgas autobusas Smalinės gatvės atkarpa. Paprasčiausias neprofesionalumas, kurį kai kurie vairuotojai nori pabrėžti
                                          Ten sarkazmas buvo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X