Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Gerai, kad streikuoja, gal ir medikai susiprotės
    Medikams pastaruosius 7 metus vidutiniškai 10% per metus kyla atlyginimai; tikrai jų niekas neskriaudžia.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2022.12.01, 15:04.

    Comment


      Biški OT, bet tikrai ne visiems ir ne 10proc. Ko gero, kai kurie gauna mažiau už vairuotojus, kuriems beje irgi kyla alga.

      Comment




        Ar čia man vienam toks "jungtinis bilietas" su LTG atrodo kaip visiškas nesusipratimas? Kodėl turėčiau pirkti brangesnį VT bilietą už 90c, kai dabar moku tik 65c? Ar tokių dalykų logika neturėtų būti žmonių skatinimas naudotis miesto VT? Vienintelis legitymus variantas būtų nemokamas miesto VT bilietas tarkim 1 valanda po/prieš traukinį.
        Paskutinis taisė John; 2022.12.01, 15:29.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Gerai, kad streikuoja, gal ir medikai susiprotės
          Šnekėjau su viena medike, ji tiesiog nemato būdo protestuoti. Ar paliksi savo ligonius ir eisi į gatvę protestuoti? Negli paliktų tų, už kuriuos atsakai. O jų sąrašas nuolat pasipildo. Žodžiu, nelebai net yra būdų tam. Nebent po darbo, pamainomis
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą

            Šnekėjau su viena medike, ji tiesiog nemato būdo protestuoti. Ar paliksi savo ligonius ir eisi į gatvę protestuoti? Negli paliktų tų, už kuriuos atsakai. O jų sąrašas nuolat pasipildo. Žodžiu, nelebai net yra būdų tam. Nebent po darbo, pamainomis
            Skubi pagalba nestreikuotų

            Comment


              Austrijoje šį pirmadienį taip pat buvo didžiulis geležinkeliečių streikas, apie kurį buvo paskelbta tik praeitą penktadienį, sustojo visas bėginis transportas. Britanijoje geležinkeliečių streikai tęsiasi jau kelis mėnesius. Taip kad džiugu kad Vilniuje žmonės irgi ryžtasi streikuoti.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Ar čia man vienam toks "jungtinis bilietas" su LTG atrodo kaip visiškas nesusipratimas? Kodėl turėčiau pirkti brangesnį VT bilietą už 90c, kai dabar moku tik 65c? Ar tokių dalykų logika neturėtų būti žmonių skatinimas naudotis miesto VT? Vienintelis legitymus variantas būtų nemokamas miesto VT bilietas tarkim 1 valanda po/prieš traukinį.
                Čia pirmas etapas. Ateityje tikėtina bus daugiau bilietų siūloma: pvz.: 1 dienos arba 30 dienų bilietai perkant pvz 30 dienų LTG bilietą.

                Bilietas skirtas tiems, kurie neturi JUDU kortelės arba m.Ticket arba Trafi, todėl aš lyginčiau ne su 30min. o su popieriniu bilietu, kuris kainuoja 1€ ir negali persėsti. Tai čia keleiviui geresnis pasiūlymas. Bet žinoma yra kur tobulėti. Tame tarpe ir integruoti Kauną, Klaipėdą.

                O dėl nemokamo Vilniaus bilieto tai čia Kautros bairiai. Jie čia to nori nemokamų bilietų visuose miestuose. Bet kodėl aš vilnietis turiu mokėti už VT bilietą, o atvykęs koks šiaulietis realiai keliautų Vilniuje nemokamai. Nesamonė.
                Paskutinis taisė Horn; 2022.12.02, 10:02.

                Comment


                  Parašė Horn Rodyti pranešimą

                  Čia pirmas etapas. Ateityje tikėtina bus daugiau bilietų siūloma: pvz.: 1 dienos arba 30 dienų bilietai perkant pvz 30 dienų LTG bilietą.

                  Bilietas skirtas tiems, kurie neturi JUDU kortelės arba m.Ticket arba Trafi, todėl aš lyginčiau ne su 30min. o su popieriniu bilietu, kuris kainuoja 1€ ir negali persėsti. Tai čia keleiviui geresnis pasiūlymas. Bet žinoma yra kur tobulėti. Tame tarpe ir integruoti Kauną, Klaipėdą.

                  O dėl nemokamo Vilniaus bilieto tai čia Kautros bairiai. Jie čia to nori nemokamų bilietų visuose miestuose. Bet kodėl aš vilnietis turiu mokėti už VT bilietą, o atvykęs koks šiaulietis realiai keliautų Vilniuje nemokamai. Nesamonė.
                  Sąmonė, nes taip skatinama naudotis VT, o ne užkišinėti miesto gatves dar vienu Bolto kledaru. Čia reikia nepamiršti konteksto: Lietuva yra No.1 ES pagal privačių auto modal share ir turbūt paskutinė pagal VT modal share. Dėl to turi būti stengiamasi sukurti realias paskatas naudotis VT, o ne kurti apsimestinius "bendrus bilietus", kurie dar ir kainuoja brangiau, nei įprastai.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Ar čia man vienam toks "jungtinis bilietas" su LTG atrodo kaip visiškas nesusipratimas? Kodėl turėčiau pirkti brangesnį VT bilietą už 90c, kai dabar moku tik 65c? Ar tokių dalykų logika neturėtų būti žmonių skatinimas naudotis miesto VT? Vienintelis legitymus variantas būtų nemokamas miesto VT bilietas tarkim 1 valanda po/prieš traukinį.
                    Jo, kažkaip fishy. Turėtų tiesiog automatiškai traukinio bilietas turėti 60min VT mieste. Dabar pliusas tik tame, kad turistas atvažiuojantis į Vilnių susiesikimui neturi ieškoti kur bilietą papildomai nusipirkti.

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Kaip čia viskas gražu ant popieriaus.

                      Bet viešakame transporte dirba konkretūs žnės, kurių darbo sąlygos nėra geros, geros , o atlyginimai menki.
                      Kai jei paprašė padidinti algas, bet VVT valdžia neprašyta nurtarė padidinti tik dar nutarė pagudrauti ir pakeisti atlyginimų sistemą.
                      Kažkas ten netvarkoje,jei žmonės jaučia neteisybę ir yra priversti streikuoti

                      Bus matyti kas bus su tuo "darniu judumu" jau kitą savaitę, kai pirmadienį prasideės viešojo transporto vairuotojų streikas ir trečdalis autobusų bei troleibusų neišvažiuos į reisius,

                      Comment


                        Jeigu sąnaudos per metus padidės nuo 73 iki 150 mln. (daugiau nei dvigubai), tai matyt padidės ir atlyginimai?

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Jeigu sąnaudos per metus padidės nuo 73 iki 150 mln. (daugiau nei dvigubai), tai matyt padidės ir atlyginimai?
                          2,5 karto padidėjo elektros kaina, 1,5 pabrango dyzelinas. Štai ir padidėjusios sąnaudos.

                          Comment


                            Nežinau, ar teisingai galvoju, bet matant dabartinę situaciją manau VVT aptarnaujamų maršrutų skaičius tik mažės, juos perims kiti vežėjai. Pvz. kokia Pilaitė, kurios pagrindinį maršrutą 4g aptarnauja transrevis, nukentės nuo streiko gerokai mažiau, nes VVT aptarnaujami maršrutai bendrai yra žymiai mažiau svarbūs (ne tokios svarbios kryptys ir mažas dažnumas). Nenustebčiau, jei situacija taptų panaši ir kituose mikrorajonuose.

                            Comment


                              Just have in mind kad Transrevis nestreikuoja tik todėl, kad ten nėra stiprių profsąjungų; bendrai paėmus darbo sąlygos yra žyyymiai blogesnės, negu VVT

                              Comment


                                Tapkės....
                                Click image for larger version  Name:	2g.png Views:	0 Size:	89,7 kB ID:	2015803
                                Click image for larger version

Name:	1g.png
Views:	333
Size:	91,9 kB
ID:	2015805
                                Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.12.04, 16:48.

                                Comment


                                  1G irgi kenčia...

                                  Comment


                                    Topų topas:
                                    Click image for larger version

Name:	56.png
Views:	338
Size:	59,7 kB
ID:	2015808

                                    Comment


                                      Pasivažinėjimas 7 troleibusu vakar nuo Stoties. Problema jau nebe banguojanti Pylimo g. ar vietos atsisėsti nebuvimas, bet aiškinimasis, ar pavyks prasibrauti iki durų norint išlipti kitoje stotelėje? Čia normalus servisas?

                                      Man įdomu, kaip ten šviečia JUDU ir VMS žmonėms, kai jie kalba, kad Vilniuje bus didinamas VT modal share, kai net nedarbo dieną ankstyvą vakarą žmonės turi važiuoti VT suspausti kaip gyvuliai? Koks nevisprotis galėtų norėti naudotis TOKIU siaubingu VT? Ypač pikta, kai visokie imbecilai peza nesąmones, kad neva tramvajui neužtenka srautų, nes kažkoks maršrutas kažkur nesiekia 6000 ar kažkokio panašaus išgalvoto skaičiaus keleivių per valandą. Kad tuose maršrutuose reikia DVIGUBAI daugiau troleibusų norint važiuoti neaukojant savo orumo ir sveikatos, kažkaip pamirštama. Identiška situacija daugelyje kitų maršrutų (kad ir 53), kur jau ištisus dešimtmečius ta pati istorija: pergrūsti ir keliavimui netinkami autobusai ir elementarų žmogaus orumą žeminantis servisas. Aiškinti, kad "nepakanka srautų" yra labai šlykštus cinizmas.

                                      Comment


                                        Kaip suprantu, 2, 4, 8, 21, 23, 25, 27, 48, 89 maršrutų autobusai važinės tik darbo dienomis, o 3 maršruto autobusai važinės darbo dienomis ir sekmadieniais?

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                          1G irgi kenčia...

                                          Panašu, kad tas 50 proc. bus pasiekiamas važiuojant pačiais neaktualiausiais laikais. Tarp 8 ir 9, kai turbūt didžioji dalis ofisinių vyksta į darbą, ir 18-19 po darbų, po 1 autobusą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X