Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pasirodo reguliuojamas. Norit kas nors paskaičiuot kaip atrodytų tas išlinkis pagal nurodytą formulę?

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-01-03 123406.jpg Views:	32 Size:	240,5 kB ID:	1851540

    Šaltinis: https://e-seimas.lrs.lt/rs/legalact/TAD/TAIS.418377/
    Čia ir slypi oksimoronas: taikome sprendinius, netinkamus lėto eismo gatvei, tad ir vadovaujamės reglamentų punktais, nekurtais lėtam eismui. Pagal šią formulę, net parkavimo aikštelėje su greičio ribojimu 20kmph prireiktų bent 20m vingio persirikiavimui.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Panašu, kad Linkmenų g. iki pat Ozo g. taps Kernavės g. alternatyva, kadangi, reikia pripažinti, Kernavės g. tebus vietinio susisiekimo gatvelė tarp Žalgirio ir Lvovo g.
      O Kernavės gatvę šiaurinėje dalyje dar iš viso kada nors ketina sutvarkyti? Ar yra numatoma dar bent viena alternatyvi jungtis tarp Ozo ir Žalgirio gatvių, kuria galėtų važiuoti VT? Šiaip tai susidaro vaizdas, kad Šnipiškėse nėra vizijos kaip turėtų būti vystomas gatvių tinklas pritaikytas viešajam transportui.

      Comment


        Jeigu autobusai turėtų važinėti tik B ir C kategorijų gatvėmis, tai sakyčiau pusė miesto liktų be VT

        Bet šiaip, ten panašu net ne susiaurėjimas, o apskritai nėra kelio, jeigu kalba apie Linkmenų/Kernavės sankryžą.

        Kita vertus, apskritai kvestionuočiau VT poreikį toje gatvėje - nebent kokį nors privežamąjį maršrutą. Vis tiek greičiau būtų važiuoti Kalvarijų gatve, ypač kai ten atsiras A juostos.

        Comment


          Sujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).

          Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.

          Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            Sujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).

            Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.

            Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
            Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.

            Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.

              Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
              Kur ten jau taip nėra vietos platinti? Parkingą galima apriboti.

              Comment


                Labiausiai tai čia. Iš visų pusių namai prie pat gatvės ir parkas.

                https://goo.gl/maps/arq3zQizYMYYhKhQA
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais.
                  Kurioj čia vietoj ji užstatyta perimetriniu užstatymu, o tuo labiau tokiu, kad nebūtų galimybės praplatint gatvės? Žinau tik vieną tikrai siaurą vietą (kurioje dabar nėra jokių pastatų) ir esu įsitikinęs, kad jeigu būtų noro, vystant tą teritoriją su vystytoju būtų susitarta dėl gatvės tiesimo per mažą dalį sklypo.

                  Be to dar nuolat pusiau užparkuota.
                  Kaip rodo praktika (Giedraičių g.), tai sprendžiama per savaitę su kelių aktyvesnių piliečių kamerų pagalba.

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                    Kurioj čia vietoj ji užstatyta perimetriniu užstatymu, o tuo labiau tokiu, kad nebūtų galimybės praplatint gatvės? Žinau tik vieną tikrai siaurą vietą (kurioje dabar nėra jokių pastatų) ir esu įsitikinęs, kad jeigu būtų noro, vystant tą teritoriją su vystytoju būtų susitarta dėl gatvės tiesimo per mažą dalį sklypo.
                    Labiausiai ten kur gatvė daro posūkį link Kernavės gatvės. Priekyje Linkmenų ežerai, dešinėje Paparčių namai, kairėje privatūs namai ir Senvagės parkas. Nei vieno iš jų nepatrauksi, šaligatvių iki dviejų plytelių nesusiaurinsi, nes pėsčiųjų ten daug ir kai susikraustys visi nauji gyventojai, bus dar daugiau.

                    Jei ten daryti kokią jungtį tarp Žalgirio ir Ozo gatvių tai nebent jau ties BOD Utenos gatve kreipti eismą į Kernavės gatvę. Bet ten irgi būtų nesąmonė tranzitiniam eismui važiuoti siauromis gatvelėmis tarp privačių namų. Dėl to ten greičiausiai visada ir liks siauros gatvelės vietiniam privažiavimui.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą
                      Labiausiai tai čia. Iš visų pusių namai prie pat gatvės ir parkas.
                      https://goo.gl/maps/arq3zQizYMYYhKhQA
                      Taigi ten dabar jau viskas kitaip?

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Taigi ten dabar jau viskas kitaip?
                        Taip. Atsirado namai, šaligatviai, susiaurinę gatvę ir salelė viduryje sankryžos tvarkingam apsisukimui. Pati gatvė dabar siauresnė nei Street view.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Teoriškai gal ir būtų įmanoma Linkmenų gatvę tarp Žalgirio ir Ozo platinti iki 3 juostų kaip nors. Aišku, visiškai naikinant bet kokį parkavimą, nes jam tiesiog fiziškai neliktų vietos. Bet reiktų visaip pavingiuoti, vietomis naikinti arba siaurinti šaligatvį ir apskritai visiškai paminti bet kokius apeliavimus į "darnų judumą".

                          Šiaip ko realiai reiktų Linkmenų gatvei į šiaurę nuo Žalgirio gatvės, tai kažko panašaus, kaip Didlaukio g "siaurinimas" t.y. dabar esamų faktinių parkavimo vietų legitimizavimas ir civilizavimas, įrengiant parkavimo kišenes, normalų ženklinimą ir sutvarkant estetiką, kad atrodytų panašiau į Europą, o ne Rusiją.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Teoriškai gal ir būtų įmanoma Linkmenų gatvę tarp Žalgirio ir Ozo platinti iki 3 juostų kaip nors. Aišku, visiškai naikinant bet kokį parkavimą, nes jam tiesiog fiziškai neliktų vietos. Bet reiktų visaip pavingiuoti, vietomis naikinti arba siaurinti šaligatvį ir apskritai visiškai paminti bet kokius apeliavimus į "darnų judumą".

                            Šiaip ko realiai reiktų Linkmenų gatvei į šiaurę nuo Žalgirio gatvės, tai kažko panašaus, kaip Didlaukio g "siaurinimas" t.y. dabar esamų faktinių parkavimo vietų legitimizavimas ir civilizavimas, įrengiant parkavimo kišenes, normalų ženklinimą ir sutvarkant estetiką, kad atrodytų panašiau į Europą, o ne Rusiją.
                            Kokios dar 3 juostos? Kelias turi būti maždaug 6 metrų pločio. Jau dabar pavyzdžiui Moliakalnio gatvėje važinėja midibusai. Pristabdo ir prasilenkia. Plotis ten va toks - https://maps.app.goo.gl/aKZJdnt2Rsyw3nXo6

                            Viena iš kertinių darnaus judumo dalių yra patogus viešasis transportas. Ne visi, kaip tu ir aš, yra drūti, jauni, sportiški vyrai galintys arba tiesiog netingintys kasdien važinėti dviračiu ir vaikščioti pėsčiomis. Todėl jeigu norime padaryti gerai, tai VT sustojimai turi būti arti namų, idealiu atveju iki 5 minučių pėsčiomis. Vaikščioti 10min ir daugiau Vilniuje nepasiteisina. Čia ne Londonas, nevaikšto žmonės tokių atstumų. Viskas turi būti arti. Šiaurės miestelio ir Užupio automobilizacijos lygis tą puikiai parodo. Tad jeigu savivaldybė nesugebės suorganizuoti jokio VT, tai gyventojai susiras alternatyvų. Automobiliu iki Seimo nuo Šnipiškių viso labo 5 minutės per GV Darnu.

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.

                              Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
                              Jei Linkmenų gatvė jungia Konstitucijos pr. su Žalgirio, kodėl negalėtų jungti ir su Ozo g.? Aplink Linkmenų g. ir Ozo parke daug gyventojų, tai ten VT tikrai reiktų. Juolab visi VT maršrutai iš Linkmenų g. eina pro Kalvarijų g., kur ir taip krūva maršrutų eina ir tuos kelis geriau būtų išnaudoti pajungiant Ozo parką su visais paslaugų centrais ir Linkmenų g. galo kvartalus prie VT tinklo.

                              Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	2335
Size:	875,5 kB
ID:	1853230
                              Flickr

                              Comment


                                Dėl to, kad gatvė siaura ir platesnės ten neįtalpinsi. Juo labiau jei leisti tokiu maršrutu važiuoti ne tik nedideliems autobusiukams, o bandyti sukišti normalaus dydžio autobusus ir dar automobilių tranzitą.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Pridiskutuota pora puslapių apie Linkmenų gatvę. Pasirodo, tankiai uzstatytoms Šnipiškėms reikalingas ne tik gatvių siaurinimas ir dvirtakiai.
                                  Iš vienos pusės šaukiama apie platinimo grėsmę, iš kitos - suprantama, kad siaurose gatvėse nebus normalaus viešojo transporto.

                                  Jei būtų normali 2*2 Kernavės gatvė, kuri eitų nuo Konstitucijos pr. iki Ozo gatvės ar net.iii Rubikonišių kvartalo (už PC "Ozas"), nereikėtų tiek improvizacijų Linkmenų gatvės temą. Dabar iš Kernavės gatvės bus daroma tik siaura vietinės reikšmės gatvė tik nuo Lvovo g. iki Žalgirio gatvės.

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Tai paprasčiausia būtų (nereiktų ir jokių tranzitinių gatvių) paleisti Senamiesčio stiliau Šnipiškių autobusiukus žiediniu Linkmenų-Kernavės (gal kurioje vietoje persimetant į Giedraičių) gatvėmis nuo Compensos iki Europos aikštės. Kur jau būtų galima persėsti į gausybę maršrutų, važiuojančių visokiomis kryptimis.
                                    Kaip suprantu pati siauriausia vieta yra čia
                                    https://www.mapillary.com/app/?lat=5...=0&focus=photo

                                    Tranzito galima išvengti per siauriausią vietą uždedant šlagbaumus arba kuoliukus, kurie atsidarytų tik autobusams. Tokiu būdu gal net nieko ir nereiktų apskritai platinti. Kitos vietos atrodo pravažiuojamos, tik parkingą reiktų uždrausti gatvėje, o kur galima įrenti tam skirtas parkavimo kišenes.

                                    https://youtu.be/nzHBOOEz41g
                                    Paskutinis taisė Blaze; 2021.01.10, 10:58.

                                    Comment


                                      Problematiškiausia vieta nuo linkmenų g. 50 iki kernavės g., tačiau kernavės g yra garažai, kurių sąskaita galima pasukti gatvės "vagą".
                                      Nemoku įkelti paveiksliuko puikiai matosi per šį žemėlapį
                                      https://erdvinis.vilnius.lt/

                                      Comment


                                        Parašė skliautas Rodyti pranešimą
                                        Problematiškiausia vieta nuo linkmenų g. 50 iki kernavės g., tačiau kernavės g yra garažai, kurių sąskaita galima pasukti gatvės "vagą".
                                        Nemoku įkelti paveiksliuko puikiai matosi per šį žemėlapį
                                        https://erdvinis.vilnius.lt/
                                        Kurios gatvės vagą? Linkmenų ar Kernavės? Ir koks tikslas tai daryti?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Kurios gatvės vagą? Linkmenų ar Kernavės? Ir koks tikslas tai daryti?
                                          Čia apie šitą vietą eina kalba, kad yra sočiai vietos padaryti normalią gatvę iki pat Ozo g. ir toliau ir paleisti VT, kuris dabar Linkmenų g. važiuoja tik iki Žalgirio g. ir Ozo parko bei Linkmenų g. galo gyventojai likę be patogaus susisiekimo VT.

                                          Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	0 Size:	2,31 MB ID:	1854371
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X