Parašė liootas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu būtų tikslas išsaugoti strategiškai patogias lokacijas, tai bent autobusų parko atveju būtų galima patraukti Šiaurinės gatvės raudonasias linijas daug arčiau dabartinės Žvalgų gatvės ir išsaugoti didelę dalį parko teritorijos. Visgi naujai įsigaliosantis bendrasis planas ten numato naujų kvartalų statybą, kur prigrūs daugiaukščių namų kaip dabar Autoūkio teritorijoje. 1 troleibuso parko iškeldinimas būtų visiškas kvailas, nors žemės kąsnelis ten irgi sultingas prabangiam kvartalui.Parašė Riedis Rodyti pranešimąLabai nesigilinau, bet kiek supratau iš pristatymo, tai tikslai keli:
 1. Atnaujinti patalpas, kurioms reikėtų didesnių investicijų - tuo pačiu jos per didelės ir kaštai išlaikymo dideli.
 2. Sumažinti VT ridą, buvo svarstytas ir trečias naujoje Vilnioje, bet neva neverta.
 3. Šiaurinė gatvė nurėžtų šiaurinę parko dalį, nebeužtektų vietos. Ji numatyta ne Žvalgų g. atkarpoje, o piečiau. Žinoma, čia tikrai dar negreit.
 4. Viršuliškėse užsiminta apie kažkokių automobilių laikymą.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tuoj aprėks tave nekurie forumiečiai, kad niekam tos troleibusų parkų žemės nereikia ir kad čia sąmokslo teorijas skleidi.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
 Jeigu būtų tikslas išsaugoti strategiškai patogias lokacijas, tai bent autobusų parko atveju būtų galima patraukti Šiaurinės gatvės raudonasias linijas daug arčiau dabartinės Žvalgų gatvės ir išsaugoti didelę dalį parko teritorijos. Visgi naujai įsigaliosantis bendrasis planas ten numato naujų kvartalų statybą, kur prigrūs daugiaukščių namų kaip dabar Autoūkio teritorijoje. 1 troleibuso parko iškeldinimas būtų visiškas kvailas, nors žemės kąsnelis ten irgi sultingas prabangiam kvartalui.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl bloga ir didelė 0 rida? Kokį kitą pigu rajoną arti stoties rastum? O dėl Antkalnio tai ir sakau, dalį perkelt į Verkių g, atsižvelgiant į Žirmūnų maršrutus,ko gero rida dar mažesnė gautųsi.
 
 Va, panaikinus Verkių TD, rida išaugs, o kad teritorijos konversija bus sėkminga, stebint tendencijas su kokiu Hanner tai...
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ar nulinių reisų ilgume negalime įžvelgti privalumų? Atsiradusios tiesioginės jungtys ten, kur seniau jų nebūta, ką aš akcentavau/klausiau kitų nuomonės apie Transrevis`o atėjimą į Vilniaus VT sistemą. Pvz. 38 maršruto Eišiškių pl. - Antakalnis ar 26 Eišiškių pl. - Ozo g.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKirtimai - bloga vieta. Nuliniai reisai milžiniški. Apie troleibusus ten ir kalbos būti negali. Naujininkai troleibusams irgi netinka. Antakalnis troleibusams gera vieta. Nes pirmi reisai iš Antakalnio į centrą, o paskutiniai iš centro į Antakalnį.
 Tiesa, dalis žmonių gal vengia į juos lipti, nes nėra įsigilinę pro kur bus važiuojama, pvz. Pramogų arena - "Audėjas". 26 vakare - idealus pasirinkimas, alternatyva 34-am, jei jo laukti ilgai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Seilės teka pirmiausia dabartiniams gyventojams, kuriems autobusų parko išsikėlimas pagerins gyvenamąją aplinką, tada potencialiems gyventojams kuriems tai atvers galimybę nusipirkti būstą patogioje vietoje, ir galų gale visam miestui nes daugiau žmonių gyvens šalia gerai išvystyto viešojo transporto tinklo ir arti darbo vietų. Manau, teisinga optimizuoti žmonių miegojimo vietos lokaciją, o ne autobusų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVerkių irgi. Bet gi kai kam seilės teka nuo būsimo gešefto.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Antakalnyje labai gera vieta troleibusų parkui - galimi labai trumpi ir patogūs nuliniai reisai (pvz. Šiaurės Miestelis - Klinikų st.: puiki alternatyva 21).
 Daug troleibusų važiuoja į Žirmūnus, Antakalnį, Saulėtekį. Tokių (iš 18) - net 13. Visiškai neapsimoka keisti parko vietą.
 
 O Viršuliškių parkas - irgi geroje vietoje. Iš likusių 5 maršrutų į Pašilaičius, Karoliniškes važiuoja visi.
 
 Šiaip labai protingai parinktos troleibusų parkų vietos Vilniuje.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Transrevio parkas iš tiesų nėra tobulas. Kadangi Scania autobusai važiuoja 2-ojo troleibusų parko apimtyje, šalia jo juos būtų logiška laikyti. (Galbūt net nugriautų metalinių garažų vietoje?)
 
 Dėl Isuzu midibusų - į Kirtimus važiuoja tik keli žmonės, todėl visus maršrutus ten laikyti neapsimoka (užtektų gal tik 1, 14, 41, 51, 88). Geriausia parko vieta būtų tas pats Verkių g. autobusų parkas. Jei iškeldins iš ten VVT, net į mažesnį plotą midibusai tikrai sutilptų. Taip pat išsispręstų problema su 65.
 
 Kirtimai, kaip ir Liepkalnis, yra atšiauri ir nepatogi vieta didžiają autobusų dalį laikyti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl to, kad gaunasi tuščių autobusų varinėjimas po visą miestą anksti ryte/vėlai vakare, kai žmonių dar nėra... Autobusų/troleibusų parkai kaip tik turėtų būti miegamuosiuose rajonuose, kad pirmi reisai anksti ryte galėtų būti pvz.: iš Žirmūnų pro centrą į Stotį, o ne iš Stoties į ŽirmūnusParašė Garbanius Rodyti pranešimąKodėl bloga ir didelė 0 rida? Kokį kitą pigu rajoną arti stoties rastum? O dėl Antkalnio tai ir sakau, dalį perkelt į Verkių g, atsižvelgiant į Žirmūnų maršrutus,ko gero rida dar mažesnė gautųsi.
 
 Bet aš tai kaip suprantu tai troleibusų parkų niekas niekur neperkeldinės, tik Verkių gatvės autobusų ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai o Vilniuj daugiau niekur nebėra laisvos vietos statyti daugiabučiams, apart Verkių gatvės autobusų parko ? Ir apie kokį gyvenamosios aplinkos pagerinimą jūs kalbate ? Kad šalimais stovės nebe 50, o 100 “chruščiovkių”, kur net saulės normaliai nesimato nes Hanneris stato namus su 1mm atstumu tarpusavyje ? Autobusų parko kaimynystė dabar reiškia, kad rajonas pats pirmasis visame mieste gauna VT susisiekimą ankstyvą rytą (ir analogiškai vėlyvą vakarą yra paskutinysis rajonas, kuriame VT dar tebevažiuoja), o kad ten pastatys kažkokių naujų daugiabučių, nu tai sorry, bet dabartiniams gyventojams iš to nebus jokios naudos.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
 Seilės teka pirmiausia dabartiniams gyventojams, kuriems autobusų parko išsikėlimas pagerins gyvenamąją aplinką, tada potencialiems gyventojams kuriems tai atvers galimybę nusipirkti būstą patogioje vietoje, ir galų gale visam miestui nes daugiau žmonių gyvens šalia gerai išvystyto viešojo transporto tinklo ir arti darbo vietų. Manau, teisinga optimizuoti žmonių miegojimo vietos lokaciją, o ne autobusų.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokiems dar gyventojams, kai artimiausi namai už 200 m., išskyrus vieną bendrabutį? Jiems nuo to nei šilta nei šalta, o štai Šiaurinė gatvė, kuri atsiras dalyje AP teritorijos, tik iš esmės pablogins gyvenimą. Gešeftą mato tik viarslas.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
 Seilės teka pirmiausia dabartiniams gyventojams, kuriems autobusų parko išsikėlimas pagerins gyvenamąją aplinką, tada potencialiems gyventojams kuriems tai atvers galimybę nusipirkti būstą patogioje vietoje, ir galų gale visam miestui nes daugiau žmonių gyvens šalia gerai išvystyto viešojo transporto tinklo ir arti darbo vietų. Manau, teisinga optimizuoti žmonių miegojimo vietos lokaciją, o ne autobusų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Transrevis yra viena įmonė, be to privati, o VVT - kita įmonė, savivaldybės. Todėl jokie parkų aikštelių keitimaisi ar pan. neįmanomi. Vienintelis variantas, jei Transrevis pats pasiprašytų į VVT teritoriją. Bet ir tai įtariu, kad pagal galiopjančius įstatymus, VVT turėtų skelbti konkursą laisvam parkavimo plotui išnuomoti už didžiausią siūlomą kainą. Joks privatininkas neužsiiminės tokia pornografija su viešaisiais pirkimų konkursais, kai paprasčiau susiras kur nors plotą be jokių konkursų ir t.t.Parašė lanxtot Rodyti pranešimąTransrevio parkas iš tiesų nėra tobulas. Kadangi Scania autobusai važiuoja 2-ojo troleibusų parko apimtyje, šalia jo juos būtų logiška laikyti. (Galbūt net nugriautų metalinių garažų vietoje?)
 
 Dėl Isuzu midibusų - į Kirtimus važiuoja tik keli žmonės, todėl visus maršrutus ten laikyti neapsimoka (užtektų gal tik 1, 14, 41, 51, 88). Geriausia parko vieta būtų tas pats Verkių g. autobusų parkas. Jei iškeldins iš ten VVT, net į mažesnį plotą midibusai tikrai sutilptų. Taip pat išsispręstų problema su 65.
 
 Kirtimai, kaip ir Liepkalnis, yra atšiauri ir nepatogi vieta didžiają autobusų dalį laikyti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aišku tuoj išpasakosit kodėl mano idėja prasta bet jeigu kalbant apie naują parko vietą gyvenamajame rajone, prie Skalvių žiedo yra nemaži, turbūt visai nebrangios žemės, laukai, kuriuose troleibusai galėti pradėti maršrutus iš miegamojo rajono teritorijos kur važiuoja daugiausiai keleivių turintis maršrutas - 7. O patį maršrutą irgi galima būtų pratęsti per perkūnkiemio gatvę ir toliau, atsižvelgiant į tai kad ten yra pats tankiausiais rajonas mieste, bet jį aptarnauja viso labo vienas autobuso maršrutas (o realiai visi pėsčiomis eina į Skalvių žiedą ar Ukmergės gatvės maršrutus).
 
 
 - 2 patinka
 Comment






Comment