Parašė Kristupas0220
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nu gal dar vairuotojų sąrašus norit pamatyt?Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą(...)
Ar ji platinama viešai, galimą ją atsisiųsti pačiam, ar ši funkcija prieinama tik SĮSP darbuotojams? Mat užėjus į jų svetainę rodomi tik paveiksliukai (momentinės ekrano nuotraukos) ir tiek...
Naudojama programa Pikas, bet savaime aišku, ji nėra prieinama viešai - ar išvis yra tam poreikis?
Comment
-
Senokai tai kiek? Kaip minėta seniau, jau gūdžiais 2008 metais ji buvo jei gerai supratau. O 1998 gal dar ne, m? Abejoju ar tai buvo pranešta viešai, mat eiliniam keleiviui nerūpi nei kokiu būdu sudaromi grafikai, nei kada jį vežantis vairuotojas grįš namo, nei ratų diskuose esančių skylių skaičius...
Comment
-
Čia yra visas miestų sąrašas su datomis. Pasirodo, Vilniuje nuo 1995 m., Klaipėdoje ir Panevėžyje dar anksčiau – 1994 m., o Rygoje net 1993 m.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąSenokai tai kiek? Kaip minėta seniau, jau gūdžiais 2008 metais ji buvo jei gerai supratau. O 1998 gal dar ne, m? Abejoju ar tai buvo pranešta viešai, mat eiliniam keleiviui nerūpi nei kokiu būdu sudaromi grafikai, nei kada jį vežantis vairuotojas grįš namo, nei ratų diskuose esančių skylių skaičius...
https://www.merakas.lt/igyvendinti-projektai/
Kituose puslapiuose yra ir programos aprašymas.
Piko pirkėjai, kaip matyti, vien postsocialistinės šalys. Jau net programos aprašyme reklamuojamas privalumas, kad galima sutaupyti transporto priemones didinant intervalus...
Bet reikia lygiuotis į Europos miestus, kur jau vyrauja taktiniai tvarkaraščiai. Nepanašu, kad Pikas tam būtų pritaikytas. Talino troleibusų ir tramvajų tvarkaraščiuose matosi taisyklingesni intervalai ir šiokios tokios užuomazgos (irgi „Pikas“). Bet vargu, ar programa iš tikrųjų leistų sukurti pilnavertį taktinį tvarkaraštį. Ir nepanašu, kad kada nors pereitume į kitą programą, kai turime „savą“
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Man tai būtų įdomiau transporto priemonių sąrašus pamatyti. Kokie autobusai/troleibusai į kokius maršrutus siunčiami. Nes dabar tai net bendro skaičiaus realiai neviešina.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nu gal dar vairuotojų sąrašus norit pamatyt?
Naudojama programa Pikas, bet savaime aišku, ji nėra prieinama viešai - ar išvis yra tam poreikis?
Comment
-
Troleibusai: https://transphoto.org/list.php?cid=114&t=2Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Man tai būtų įdomiau transporto priemonių sąrašus pamatyti.
Autobusai: http://fotobus.msk.ru/list.php?grid=104
Bendrai, turbūt jokia viešojo transporto įmonė viešai neskelbia viso savo transporto priemonių sąrašo su garažiniais numeriais. Tiesa, kai kur skelbiamas modelių sąrašas, pvz. LTG: https://www.traukiniobilietas.lt/portal/info/traintypes
Paprastai, 99% autobusų kasdien dirba skirtingais maršrutais; troleibusai daugmaž prisilaiko savo maršruto (ypač nauji). Fotobuse ir transphoto TP pastabose rašoma, kuriam maršrutui TP yra priskirta, bet tai nereiškia, kad vieną dieną ji negali atsirasti visai kitame maršrute.Kokie autobusai/troleibusai į kokius maršrutus siunčiami.
Kaip jau parašė Mettal, senajame vilniustransport.lt bendras skaičius tikrai buvo rašomas. O ir prieš rudens/vasaros sezonų tvarkaraščių pasikeitimus dažnai naujienose paminima, kiek ko važinės.Nes dabar tai net bendro skaičiaus realiai neviešina.
- 3 patinka
Comment
-
Bendri sąrašai yra skelbiami Varšuvoje, bet tai nėra konkrečios dienos išleidimų planas. Būtent apie tokių duomenų (ne)publikavimą kalbėjau.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBendrai, turbūt jokia viešojo transporto įmonė viešai neskelbia viso savo transporto priemonių sąrašo su garažiniais numeriais. Tiesa, kai kur skelbiamas modelių sąrašas, pvz. LTG: https://www.traukiniobilietas.lt/portal/info/traintypes
- 1 patinka
Comment
-
Transphoto naudojau bet kiek teko kalbėti su vienu "insideriu" tai ten negeri duomenys ir rodo jau nebeegzistuojančius troleibusus, tai nustojau pasitikėti tuo sarašu.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Troleibusai: https://transphoto.org/list.php?cid=114&t=2
Autobusai: http://fotobus.msk.ru/list.php?grid=104
Bendrai, turbūt jokia viešojo transporto įmonė viešai neskelbia viso savo transporto priemonių sąrašo su garažiniais numeriais. Tiesa, kai kur skelbiamas modelių sąrašas, pvz. LTG: https://www.traukiniobilietas.lt/portal/info/traintypes
Pagal fotobus tai Vilniuje dar važinėja 2000 metų MAN'ai. Tai tiek iš to VT gyrimosi kad visi autobusai naujesni nei 8 metai.
Man garažinių numerių ir nereikia, užtektu ir "tokį maršrutą aptarnauja toks modelis pagamintas tada"
Comment
-
O jau tikrai nevažinėja? Jei taip, tai kada buvo nurašyti? O kaip su 2000 m. dvigubais Neoplan?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pagal fotobus tai Vilniuje dar važinėja 2000 metų MAN'ai. Tai tiek iš to VT gyrimosi kad visi autobusai naujesni nei 8 metai.
Comment
-
Kai visa duomenų bazė yra pildoma tik entuziastų, tai tikrai naturalu, kad gali pasitaikyti kokia nors netiksli informacija apie troleibusą, tačiau tai jokiu būdu nereiškia, kad tai yra nepatikimas tinklalapis. Aš kaip tik nenustebčiau, kad kaip tik VVT bando sumažinti to tinklalapio žinomumą, nes ten yra informacijos, kurią jie norėtų nuslėptiParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Transphoto naudojau bet kiek teko kalbėti su vienu "insideriu" tai ten negeri duomenys ir rodo jau nebeegzistuojančius troleibusus, tai nustojau pasitikėti tuo sarašu.
(kad ir tie patys vos ne masiniai pernumeravimai, kai nurašė šiek tiek ne tą, ką reikėjo, o transphoto tai yra surašyta).
Tai jie ir važinėja. Pandemijos metu jie pasitaiko labai retai, bet kai mieste vėl piko metu važinės daugiau negu 420 autobusų - jų prireiks.Pagal fotobus tai Vilniuje dar važinėja 2000 metų MAN'ai. Tai tiek iš to VT gyrimosi kad visi autobusai naujesni nei 8 metai.
O ir niekas nesigyrė, kad visi autobusai naujesni negu 8 metai. Tada dar reikėtų pakeisti apie 130 autobusų, pagamintų 2004-2011
Tai yra nerealu dėl mano paminėtų priežasčių - 90% autobusų kasdien važinėja vis kitu maršrutu. Nebent daryti kažką panašaus kaip LTG su modelių aprašymais.Man garažinių numerių ir nereikia, užtektu ir "tokį maršrutą aptarnauja toks modelis pagamintas tada"
- 3 patinka
Comment
-
Reiktų VVT paklausti, jie gyrėsi kad nevažinėja.Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
O jau tikrai nevažinėja? Jei taip, tai kada buvo nurašyti? O kaip su 2000 m. dvigubais Neoplan?
Na kažkoks netikslumas tai taip, bet kaip man pasakė kad realiai puse ten rodomų veikiančių škodų nėra važinėjantys ir daug išvis jau metalo lauže tai pasitikėjimo puslapiu neprideda.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKai visa duomenų bazė yra pildoma tik entuziastų, tai tikrai naturalu, kad gali pasitaikyti kokia nors netiksli informacija apie troleibusą, tačiau tai jokiu būdu nereiškia, kad tai yra nepatikimas tinklalapis. Aš kaip tik nenustebčiau, kad kaip tik VVT bando sumažinti to tinklalapio žinomumą, nes ten yra informacijos, kurią jie norėtų nuslėpti
(kad ir tie patys vos ne masiniai pernumeravimai, kai nurašė šiek tiek ne tą, ką reikėjo, o transphoto tai yra surašyta).
Tai jie ir važinėja. Pandemijos metu jie pasitaiko labai retai, bet kai mieste vėl piko metu važinės daugiau negu 420 autobusų - jų prireiks. O ir niekas nesigyrė, kad visi autobusai naujesni negu 8 metai. Tada dar reikėtų pakeisti apie 130 autobusų, pagamintų 2004-2011
VVT savo facebook paskiroje gyrėsi praėjusiais metais.
Na kaip jie ten tvarkosi nežinau, bet patys juk žino kas kur važinėja. ir turbūt tai elektroninėje sistemoje. Tai gal kaip nors galėtu automatinę suvestinę padaryti?Tai yra nerealu dėl mano paminėtų priežasčių - 90% autobusų kasdien važinėja vis kitu maršrutu. Nebent daryti kažką panašaus kaip LTG su modelių aprašymais.
Comment
-
Taip, žmogaus su kuriuo esu kelis kartus draugiškai pasišnekėjęs prašysiu dabar nešiotis lenteles nes kai kitą kartą atsitiktinai susitiksim būtinai turės parodyti. /sParašė Garbanius Rodyti pranešimąJei turi, kažkokį ten besigiriantį insider'į tai jo ir klausk, kam tau tas VVT ar transphoto.ru?
Comment
-
Jo, būtent taip ir padarykit ir pasidalinkit šioje temoje. Manau visiems bus tikrai įdomu ir naudinga. Be to, paklauskit dar VVT, kodėl jie meluoja apie "8 metų senumo" autobusus. Kaip įrodymą pateikit Facebook'o žinutę, kur parašyta "8 metų amžiaus vidurkis" bei nuorodą į neoficialią duomenų bazę, kuri, remiantis nepažįstamo žmogaus, su kuriuo bendravot vos kelis kartus nuomone, nekelia pasitikėjimo.
- 5 patinka
Comment
-
Nuo pirmadienio, kovo 15 dienos, keičiasi 58 ir 68 maršrutų trasos:
58-as nuo Grigaičių žiedo pratęsiamas trimis stotelėmis toliau - iki Džiaugsmo - Pergalės gatvių žiedinės sankryžos (stotelės Grigaičiai)
68-as dėl Lentvario pervažos ir jos prieigų rekonstrukcijos užsuks abiem kryptimis į laikiną stotelę Lentvaris, esančią Dzūkų gatvėje.
- 1 patinka
Comment
-
Apie autobusų amžiaus vidurkį iš VVT dokumentų.
https://beta.vilniustransport.lt/upl...0ataskaita.pdf
Amžiaus vidurkis mažesnis negu 8 metai (6.3 metai), seniausi autobusai 2000 metų.
Nežinau iš kur skaičius apie ne senesnius nei 8 metų autobusus ištrauktas (panašu kad MedinisStrazdas kažką ne taip perskaitė arba susapnavo). Dokumentuose minima, kad autobusų eksploatavimo laikas yra 10 metų, troleibusų - 15 metų, todėl net ateityje niekad nebus taip kad nebūtų senesnių nei 8 metai transporto priemonių.
Paskutinis taisė Kristisz; 2021.03.12, 15:10.
- 3 patinka
Comment
-
Panašu, kad tik laikinai, kol vykdo kelio (ir žiedo Grigaičiuose) remontą.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNuo pirmadienio, kovo 15 dienos, keičiasi 58 ir 68 maršrutų trasos:
58-as nuo Grigaičių žiedo pratęsiamas trimis stotelėmis toliau - iki Džiaugsmo - Pergalės gatvių žiedinės sankryžos (stotelės Grigaičiai)
(...)
Comment
Comment