galėtų tuo pačiu per pusmetrį susiaurinti važiuojamąją dalį ir įrengti apsauginius barjerus. Nesmagu tuo tiltu eiti šalia dideliu greičiu lakstant automobiliams nuo kurių skiria tik bordiūras. Ateityje galėtų ir kokį nors pasipinigavimo radarą pastatyti.
 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tam, kad autobusai ir troleibusai neišsitektų eismo juostoje arba būtų priversti bildėti per visus šulinių dangčius? Juk čia ne mikrorajono gatvė.Parašė themanual Rodyti pranešimągalėtų tuo pačiu per pusmetrį susiaurinti važiuojamąją dalį
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad barjerai atimtų kuo mažiau vietos iš šaligatvių. Juostos dabar po 3.5m, antras galima būtų laisvai siaurinti iki 3.25m, ar dažnai atobusams reikia važiuoti antra juosta?Parašė Mettal Rodyti pranešimą
 Tam, kad autobusai ir troleibusai neišsitektų eismo juostoje arba būtų priversti bildėti per visus šulinių dangčius? Juk čia ne mikrorajono gatvė.
 Dėl šulinių nieko negaliu pasakyti, jeigu atsidurtų po ratais, tuomet negerai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašu, kad parduos Verkių autobusų parką ir statys 2 naujus parkus netoli Pilaitės (prie VSD) ir Liepkalnyje. Bent jau tokie planai iki 2023m. https://www.youtube.com/watch?v=ruLIR5GefxM paskutinis svarstytas klausimas.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jis ne guminis - dabartiniu metu ten dar galima būtų pridėti apie 20 autobusų, praplėtus Grindos teritorijos saskaita - dar apie 60, o reikėtų apie 180.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie Pilaitės kam, jei Viršuliškių yra?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Per dabartinį autobusų parką bus tiesiama Šiaurinė gatvė ir autobusų parko teritorija labai ženklai sumažėja.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kam tą autobusų parką kraustyt? Geriausia būtų 1TP parduot, dalį troleibusų parko perkeliant į dabartinį autobusų parką(aišku po korekcijų), o naują bendrą parką įkurt Naujanuose/Kirtimuose kurnors netoli stoties.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na taip, Šiaurinė gatvė tiesiogiai susieis su Žirmūnų gatve. Nors čia dar ilgas kelias iki to, juk dar nei I Šiaurinės gatvės etapas nėra pastatytas, o Autobusų parką lies tik II-asis...Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai Verkių g. dar ir TOKS yra.
 Jokios Šiaurinės ten neties. Kur ji išeis? Ant Žirmūnų? Tiesiog nori kai kas skanaus kąsnio.
 
 O tai troleibusų parkai liks nejudinami ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai nesigilinau, bet kiek supratau iš pristatymo, tai tikslai keli:
 1. Atnaujinti patalpas, kurioms reikėtų didesnių investicijų - tuo pačiu jos per didelės ir kaštai išlaikymo dideli.
 2. Sumažinti VT ridą, buvo svarstytas ir trečias naujoje Vilnioje, bet neva neverta.
 3. Šiaurinė gatvė nurėžtų šiaurinę parko dalį, nebeužtektų vietos. Ji numatyta ne Žvalgų g. atkarpoje, o piečiau. Žinoma, čia tikrai dar negreit.
 4. Viršuliškėse užsiminta apie kažkokių automobilių laikymą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://sa.lt/vilniuje-statys-du--au...-ir-pilaiteje/
 
 Vilniuje statys du naujus autobusų parkus – Liepkalnyje ir Pilaitėje
 
 Kaip suprantu, Viršuliškių parkas dar bus plečiamas (ko gero, Grindos ir galbūt Martono teritorijų saskaita), o aikštelė prie VSD (čia skambiai vadinama Pilaite) bus tik Viršuliškio parko filialas (papildoma aikštelė).
 
 Pagrindinis parkas su remonto dirbtuvėmis bus Liepkalnyje.
 
 Vis dėl to, mano manymu, nėra labai gerai visiškai atsisakyti seno parko Žirmūnuose, nes šiauriniams maršrutams, kurių irgi yra daug, rida stipriai padidės. Be to, pirmieji 1G ir 2G reisai būtų ne į centrą, o iš centro, kas kažkaip nesiriša su sveiku protu.
 
 Daug rašo, kad Verkių parke per daug laisvų patalpų. Reikia tikėtis, kad nesugalvos įsisavinti lėšų ir pastatyti tiek pat naujų patalpų pvz. Liepkalnyje, o panaudos turimas laisvas patalpas Viršuliškėse - jų ten irgi labai daug.
 Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.02.16, 23:07.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabartinėje situacijoje taip, nes jie tilptų tik už stulpų (kurių manau niekas nekilnos), todėl pėstiesiems liktų dar mažiau vietos. Susiaurinus juostas galbūt gautųsi barjerus įrengti tarp važiuojamosios dalies ir stulpų...Parašė Mettal Rodyti pranešimąNa toks variantas gal ir būtų neblogas. Bet kas liečia barjerus - ar daug jie ten atims "naudingo" ploto, kai dėl apšvietimo stulpų šaligatvis vis tiek susiaurėja?
 Comment





 
							
						 
							
						
Comment