Parašė Creatium
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, tai buvo geriausias pasirinkimas tiems, kurie norėjo, kad pigus daiktas atrodytų kaip brangus, nes projektuose paprastai kainos specialiai išpučiamos.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąDrįsčiau sakyti, kad mažiau kainavo, bet abejoju.
 Daiktas pirktas prie keletą metų, pradėtas naudoti visai neseniai, bet atrodo jau kaip atgyvena. Aš tokį elgesį suprantu kaip spjaudymą (net ne spjūvį, bet reguliarų spjaudymą) keleiviams į snukį (taip, nes VT organizatoriai mano, kad keleiviai yra gyvuliai).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek žinau anuo metu buvo prastumta afera su kompanija EmTest iš Čekijos.
 Ji arba jos apmokyti asmenys yra atsakingi už visų prietaisų aptarnavimą (garantinį ir pogarantinį).
 Dar neseniai mačiau vieną čeką programuojant kompiuterį VVT klientų aptarnavimo centre, tad spėju jog pasirašyta sutartis ne vieneriems metams.Dear Sir,
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1) O prie ko čia Vilnius?Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
 2) Jei viena įmonė veikia ne pagal įstatymus, nereikia sakyti, kad ir visos tokios.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 IMHO, Pradėti visada reikia nuo reikšmingesnių. Nuo šalčio transporte žiema kenčia visi keleiviai, nuo vibracijos dėl nusutvarkytų variklių (pakabos) kenčia visi keleiviai, nuo kartais nelogiškai sudaryto tvarkaraščio ir t.t. Muzika salone ne visiems yra problema - kai kuriems keleiviams gali būti malonu klausytis būtent tokią. Ir t.t. žemėjančia tvarka.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad be šios yra ir kitų problemų, nereiškia, kad negalima kalbėti ir apie šią.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2) Žinant jų darbo metodus ir keleivių atsiliepimus, galima daryti išvadą, kad visos tos įmonės tikrai ne "šventos".Parašė grustnyj Rodyti pranešimą1) O prie ko čia Vilnius?
 2) Jei viena įmonė veikia ne pagal įstatymus, nereikia sakyti, kad ir visos tokios.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek teko skaityti keleivių atsiliepimus, tai jie nepatenkinti tik dėl kai kurių vairuotojų chamiško vairavimo stiliaus ir muzikos salone. Kažkaip nėra daug nusiskundimų dėl pinigų ne į kasą (o jei nusiskundimas pagrįstas - iškart nusižengusio vairuotojo nesimato).Parašė groundzer Rodyti pranešimą2) Žinant jų darbo metodus ir keleivių atsiliepimus, galima daryti išvadą, kad visos tos įmonės tikrai ne "šventos".
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kada (data) ir kokiame maršrute ar atkarpoje teko matyti šių įmonių vairuotojus taip darančius?Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ kišenę deda net ir TOKS ar "Kautros" vairuotojai. Ir ne po kelis litus iš kelias stoteles važiuojančių įsideda, o po kelias dešimtines.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnius perbraižo gatves: autobusams - papildomos juostos, vairuotojams - spūstys
 
 „Vilniaus viešojo transporto eismas turės būti tobulintas. Tai numatyta ir Vilniaus miesto strateginiame plane. Norėdami, tai užtikrinti turėsime modernizuoti dabartinę eismo sistemą. Tačiau planuojama atlikti ne tik plečiant A juostų tinklą, bet ir peržiūrinti dabartinę kontrolės sistemą, šviesoforų reguliavimą, eismo organizavimo pokyčius“, - teigė A. Šešelgis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Darys A juostas bet kur, negalvodami ar jos kažką pakeis... tarkim, planuojama A juosta Antakalnyje, tarp Klinikų ir Šilo st. - kokia prasmė, kai greit TP važiuot vis tiek negalės, nes pirma juosta pilna įdubusių šulinių? Be to, kaip, pagal jų įsivaizdavimą, iš trečios juostos į pirmą pateks automobiliai, norintys pasukti į Šilo tilto pusę? Daroma, kad tik daryt...
 
 Ar vaizdo kameros išauklės kontrolierius?
 
 Festivalis „Kino pavasaris“ užplūdo ne tik kino teatrus, bet ir sostinės autobusus bei troleibusus. Tiesa, bilietai čia brangoki - nuo 60 iki 100 litų. Bet juk filmą parodys tau vienam, ne sausakimšoje kino salėje.
 Nors filmas, kurį demonstruos, nebus nominuotas keliems „Oskarams“, bet sukurtas specialiai tau. Tai gal verta pakloti šimtinę už tokį meną?Už Vilnių be tramvajų!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jokių būdų negalima Olandų gatvėje "piešti" A juostą. Ten reikia platinti gatvę ir daryti atskirą A juostą. Kitaip nematau gėrovės - A juosta prasidės tik nuo Krivių gatvės. Bet problema tame, kad piko metu kamštis susidaro jau prie Polocko stotelės (blogiausiu atveju Naujosios Vilnios krypties autobusai stovi kamštyje jau net S. Batoro gatvėje, negalėdami pasukti į Olandų g.).
 Tačiau platinti gatvę niekas nesiruoš, nes visai neseniai ji buvo remontuojama (ir niekas tada net nesiruošė jos platinti). Dabar gi tai būtų papildomos investicijos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasiskaityk kelių eismo taisykles ir bus aišku.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąBe to, kaip, pagal jų įsivaizdavimą, iš trečios juostos į pirmą pateks automobiliai, norintys pasukti į Šilo tilto pusę? Daroma, kad tik daryt...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šaukštai po pietų.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKada (data) ir kokiame maršrute ar atkarpoje teko matyti šių įmonių vairuotojus taip darančius?
 
 Tikėjimui rimto pagrindo nelabai yra.Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet pripažinkit, jeigu viska, apie ką užsiminta straipsnyje, bus įgyvendinta - tai miesto VT kokybė turėtų pagerėti ženkliai. A juostos, pirmenybė sankryžose, nauji autobusai, sutvarkyti maršrutai. Belieka tikėtis, kad viskas daroma rimtai 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai abejoju, ar stambiųjų tarpmiestinių vežėjų vairuotojai rizikuoja dėti pinigus į savo kišenę. Nebent pavienių atvejų gali pasitaikyti, bet nepatikėčiau, kad tai dažnai vyksta. VKTI pakankamai aktyviai tikrina tarpmiestinį transportą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠaukštai po pietų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirma sulaukime jungties, o tada matysim, ar leisParašė Resutas Rodyti pranešimąAr žadama per naująją jungtį su oro uostu leisti kažkokį viešąjį transportą?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei nebūčiau matęs, tai nerašyčiau. Beje, aš kalbu ne apie tai, kas buvo prieš kelis metus, o apie šių metų atvejus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąLabai abejoju, ar stambiųjų tarpmiestinių vežėjų vairuotojai rizikuoja dėti pinigus į savo kišenę. Nebent pavienių atvejų gali pasitaikyti, bet nepatikėčiau, kad tai dažnai vyksta. VKTI pakankamai aktyviai tikrina tarpmiestinį transportą.
 Comment








Comment