Perziurejau autobuso36 pateikta informacija apie marsrutinius taksi, ir atsirado zinovams klausimu. Pirma, nesimato 11 marsruto: ar jis jau nustojo egzistuot,nes girdejau sneku rudeni is zmoniu kurie verda tam katile, kad jis nieko gero, siaip sau ir t.t. Antra del 24: ar jis nebuvo uzsidares?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
95% (jei ne 100%) pateiktų grafikų yra tik dėl vaizdo. Vien jau ko vertas neegzistuojantis 33 maršrutas arba jau seniai užsilenkę 24, 82. 73 dirba tik 1 mašina (porą kartų per dieną pasirodo ir 2-a), 27 Stotis - Vaidotai - Pagiriai yra 2 atskiri maršrutai: 27 Stotis - Vaidotai ir be numerio Stotis - Pagiriai, 7 maršruto grafikas yra visų parodijų parodija, 51 niekada nevažiavo kas 10 min., o geriausiu atveju kas 50-60 min. - jį išvis pamatyti mieste yra gan sunku, nes pas jį yra labai ilga dieninė pertrauka. Čia galima vardinti ir vardinti...Parašė uH1978 Rodyti pranešimąPerziurejau autobuso36 pateikta informacija apie marsrutinius taksi, ir atsirado zinovams klausimu. Pirma, nesimato 11 marsruto: ar jis jau nustojo egzistuot,nes girdejau sneku rudeni is zmoniu kurie verda tam katile, kad jis nieko gero, siaip sau ir t.t. Antra del 24: ar jis nebuvo uzsidares?
O 11 tai gyvas ir sveikas, matyt pamiršo jį įdėti.
Comment
-
Dabartiniai būsimi viešojo transporto pokyčiai yra aprašyti šiame plane
Vilniaus miesto 2010-2020 metų strateginis planasGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Šiaurinė gatvė yra numatoma B kategorijos, t.y., gatve gali važiuoti VT, nebūtinos avarinės juostos, bet stengiamasi padaryti kuo mažiau vieno lygio sankryžų. T.y. tipas kaip pas Laisvės pr.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaurinė gatvė yra numatyta kaip greito eismo ir ten VT iš viso nereikalingas. Nebent kokį greitąjį autobusų maršrutą nukreipti.
Bet kokiu atveju planas yra tik planas ir jo nebūtina laikytis.
Comment
-
93 psl yra toks dalykas:Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet ten yra ir toks punktas:
87 psl.
Diegti miesto VT galiniuose žieduose automobilių stovėjimo aikšteles, skirtas P & R (Park & Ride) sistemai realizuoti.
Visus šiuos dalykus jie turi įgyvendinti ir padaryti iki 2020 m.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Šiaurine gatve galėtų važiuotu nebent kokio ekspresinio maršruto autobusai (pvz: Pašilaičiai - Šiaurės miestelis). Įprasti maršrutai ten būtų nuostolingi, nes prie Šiaurinės gatvės nebūtų jokių didesnių traukos objektų (geriausiu atveju tai būtų galimybė greitai pervažiuoti iš Pašilaičių į Šeškinę). Be to, nukentėtų miegamųjų rajonų gyventojai, kuriems tektų eiti ilgesnį atstumą iki stotelių.Parašė ratKą reiškia nereikia VT Šiaurinėj gatvėj? Kam tada gatvė, kad ratais važinėti su VT?
Comment
-
Viskas keičiasi. Tam, kad veiktų P+R, reikia labai stipraus VT (nebūtinai tramvajaus ar metro) ir didelių automobilių eismo bei parkavimo apribojimų centrinėje miesto dalyje. Todėl kol kas P+R sistema būtų beprasmis pinigų išmetimas.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą93 psl yra toks dalykas:
Diegti miesto VT galiniuose žieduose automobilių stovėjimo aikšteles, skirtas P & R (Park & Ride) sistemai realizuoti.
Visus šiuos dalykus jie turi įgyvendinti ir padaryti iki 2020 m.
Comment
-
Jį galėtų būti pvz. miesto pakraščiuose tai yra ties Tarande, Skalvių žiedu, Naujaneriais, Guriais, Markučiais, Žemieji Paneriai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas keičiasi. Tam, kad veiktų P+R, reikia labai stipraus VT (nebūtinai tramvajaus ar metro) ir didelių automobilių eismo bei parkavimo apribojimų centrinėje miesto dalyje. Todėl kol kas P+R sistema būtų beprasmis pinigų išmetimas.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Šiaip šį sistema neoficialiai jau egzistuoja tik reikia automobilių stovėjimo aikštelės, nes pvz. St. Naujaneriai apie 19-21 val. darbo dienomis būna užstatyta visa stotelė vien lengvaisiais automobiliais, nes daug kas atvažiuoja paimti keleivių iš Skirgiškių ir t.t. O rytais apie 6-7 val. dauguma jų atveža į šią stotelę, o toliau jie jau važiuoja autobusu, o mašina grįžta į pradinį išvykimo tašką ir laukia vakaro.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik tuomet, kai įvyks kokybinis VT šuolis. O kol kas tai būtų ne laiku išmesti pinigai, kurie galėtų būti panaudoti kitose VT gerinimo srityse.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Dar vienas straipsnis apie VT reformą Vilniuje.
Naujaneriškiai susirūpinę dėl viešojo transporto maršrutų pasikeitimų
Comment
-
http://www.vilnius.lt/index.php?3380380198Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaurinė gatvė yra numatyta kaip greito eismo ir ten VT iš viso nereikalingas. Nebent kokį greitąjį autobusų maršrutą nukreipti.
Bet kokiu atveju planas yra tik planas ir jo nebūtina laikytis.
ir bakstelnam Nr. 9.3 Keleivių maršrutinio transporto plėtra M 1:50 000
planas kaip tik ir yra planas ir jo laikytis reikia ir kiti planai turi būti su juo suderinti ir jam neprieštarauti.Paskutinis taisė Andrys; 2013.03.09, 12:48.
Comment
Comment