Galima padaryti grafikuose taip, kad mikrobai nesusitiktų. O jeigu turi omeny mašiną, tai mikrobas prasilenks.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalba eina apie autobusus, o ne mikrobus.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGalima padaryti grafikuose taip, kad mikrobai nesusitiktų. O jeigu turi omeny mašiną, tai mikrobas prasilenks.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O iš kur ten autobusas atsiras? Iš to 67+14 jungino? Užteks mikrobų. Jie beje dažniau važinės.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKalba eina apie autobusus, o ne mikrobus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tobuliausia būtų, jei a14 (t.y. m14) piko metu kursuotų kas 15 min.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO iš kur ten autobusas atsiras? Iš to 67+14 jungino? Užteks mikrobų. Jie beje dažniau važinės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Todėl kad ten gali susitikti jei dažnai kursuos. Jei maršrute bus porą autobusų, tokia galimybė nereali.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąPrie ko čia tas dažnai/nedažnai? Aš kalbu apie realią situaciją jei trasoje susitiktų dvi TP.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu tinkamai sudaryti tvarkaraščius. a31, vasarą, kai važinėdavo trumpos TP, vis tiek būdavo epizodų, kai TP susitikdavo Pavilny siaurame ruože.Parašė Zorro Rodyti pranešimąTodėl kad ten gali susitikti jei dažnai kursuos. Jei maršrute bus porą autobusų, tokia galimybė nereali.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tobuliausia, bet mes jau einame į offtopic. Yra tinkamesnė tema Hobis:Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTobuliausia būtų, jei a14 (t.y. m14) piko metu kursuotų kas 15 min.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 P.S. Nepereis, nes palei geležinkelį pastatyta tvora (tvora eina iki Arimų g.). Dabar net uždaryta perėja prie Jankos Kupalos - Dūmų stotelių. Liko tik požeminė perėja Ievų - Tremtinių st.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra jokio reikalo autobusui smaukytis aplink geležinkelį, kaip kad 14 daro. Kam reikia, tas pereis geležinkelį.Paskutinis taisė grustnyj; 2013.02.25, 17:18.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuo ta "Kautra" tokia baisi? Konkrečiai, jeigu galima.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisų pirma tai nėra oficialus ir galutinis variantas. Antra, "Kautra" nieko neatitinka kol kas, tačiau ji iš tiesų yra pajėgi įgyvendinti keliamus reikalavimus. Tai yra labai blogai, nes šis monstras, įžengęs į Vilnių ...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įvesti sustojimo tvarką pagal pageidavimą ir nebeliks problemos. Ta tvarka reikalinga ne tik pakraščiams, kaip kad buvo kritikuota anksčiau. Piko metu prieš srautą grįžtantis VT dažnai būna ir visai tuščias. Reiškia nestojant galėtų greičiau parvažiuoti ir vėl išvažiuoti į trasą. Beto ir degalų mažiau sunaudotų.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąIš dalies blogai, nes dauguma NV keleivių važiuoja kaip tik į Stoties pusę, o ne link Žaliojo tilto. Ir a44, ir a74 piko metu pilnutėliai, tačiau a74 kursuoja dažniau, bet visais reisais pilnas. Papildomi sustojimai gali atnešti ir papildomų nereikalingų minučių trasos įveikimui, nors, jis susitvarkytų ir turint dabartinį trasos įveikimo laiką. Bet, žinant tvarkaraščių sudarytojus, galima teigti, jog pridės dar iki 5 min.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi rašė, kad grafikus galima taip sudaryti, kad nereikėtų prasilenkinėti. O jei ir vėluos, tai kaip nors prasilenks. Gatvė neilga, iš tolo pamatys ir kurs nors prasilenks. Be to ten reikia leisti ne autobusus, o midibusus.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKalba eina apie autobusus, o ne mikrobus.
 
 Nereikia mikrobų. Aš lenkiu prie to, kad reforma gali apsieiti visiškai be mikrobų, tik VVT reikėtų nusipirkti dešimtį midibusų (aišku, ne naujų). Kai kurie sąraše pateikti maršrutai iš viso gali būti kitais, kad ir 14+67, o toli į priemiesčius einantys maršrutai gali būti organizuojami integruojant į bendrą bilieto sistemą jau esamus priemiestinius maršrutus (tam tikrose jų maršruto dalyse), taip pat kai kurias spragas tvarkaraštyje užkamšant (bet tų pačių rajoninių vežėjų transporto priemonėmis).Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO iš kur ten autobusas atsiras? Iš to 67+14 jungino? Užteks mikrobų. Jie beje dažniau važinės.
 
 Yra požeminė pėsčiųjų perėja ir pėsčiųjų tiltas. Tiems, kam reika iš J. Kupalos į N. Vilnios centrą, eina per stoties perėja, kam reikia važiuoti į Antakalnį, eina į Šiaurės g. Na labai jau norint, galima palikti tą 14+67 trasą Kojelavičiaus g su užsukimu į Kalno g.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąP.S. Nepereis, nes palei geležinkelį pastatyta tvora (tvora eina iki Arimų g.). Dabar net uždaryta perėja prie Jankos Kupalos - Dūmų stotelių. Liko tik požeminė perėja Ievų - Tremtinių st.
 
 Ne apie baisumą kalbama, o apie pūtimąsi ir rinkos užėmimą. Nieko gero iš to nėra. Jokio gerumo nėra tame, kad Vilniuje "Kautra" įleistų šaknis ir prasidėtų spartus troleibusų naikinimas. Juk tai geras abonento bizniukas būtų - nekenčiamų troleibusų likvidavimas. Dabar kyla problemos tai padaryti, nes nėra kuo pakeisti troleibusus. Tramvajus brangiai kainuoja ir jo įdiegimas labai miglotas. O čia visgi šioks toks abonentinis biznis nusimato - juk ne už ačiū naikinamus troleibusų maršrutus atidavinėtų. Taip, taip, troleibusai yra kliūtis ne tik tramvajui, bet ir VT privatizacijai. Dabar vykdoma koncentracija, naikinami konkurentai ir visi mikrobų maršrutai atiduodami vienam privatininkui, tarkime, "Kautrai". Ji įžengia į miestą. Po pusmečio ar metų valdžia ima varyti propagandą, kaip čia labai viskas gerai, kaip čia šaunu su tuo privačiu vežėju, ima vadinti jį netgi investuotoju į VT. Todėl, kad viskas čia labai pavyko su tais periferiniais maršrutais, imasi toliau "optimizuoti ir reformuoti" - pradeda naikinti troleibusus, skelbiant pseudokonkursus atsilaisvinusių maršrutų aptarnavimui, kuriuos laimi, aišku, "Kautra". Taip galiausiai per kelis metus "Kautrai" atitenka ir pelningiausi pagrindiniai maršrutai. VVT lieka su ne tokiais pelningais. Galiausiai "Kautrai", kaip "rimtam" partneriui, parduodamas ir VVT. Tai realu, tai įgyvendinama.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKuo ta "Kautra" tokia baisi? Konkrečiai, jeigu galima.Paskutinis taisė Al1; 2013.02.25, 17:52.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu tai ir dabar yra praktiškai monopolis (VVT) su keliais mikrobiniais konkurentais. Taigi nesuprantu gąsdinimo esmės.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe apie baisumą kalbama, o apie pūtimąsi ir rinkos užėmimą. Nieko gero iš to nėra. Jokio gerumo nėra tame, kad Vilniuje "Kautra" įleistų šaknis ir prasidėtų spartus troleibusų naikinimas.
 (..)
 Taip, taip, troleibusai yra kliūtis ne tik tramvajui, bet ir VT privatizacijai.
 
 Dėl privatizacijos. Visada tradiciškai verkiama, koks VT pasmerktas būti nuostolingu, kokia tai ypatinga socialinė paslauga ir kaip joks privatininkas jos nesiims. Dabar dainelė pasidaro priešinga - baubas yra privatizacija. Bet juk apie privatizaciją galima kalbėti tik ten, kur galima uždirbti pelną - tai kodėl VVT toks nuostolingas, kur skylė, pro kurią išteka valdiški pinigai?
 
 Ir kas tada? Kame tokio scenarijaus baisumas?Galiausiai "Kautrai", kaip "rimtam" partneriui, parduodamas ir VVT. Tai realu, tai įgyvendinama.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei tai valdiškas, tai ne monopolis. Monopolis gali būti tik privatus, o visa kita tik liberali demagogija.
 Aišku, kad nuostolinga, ir aišku, kad joks privatininkas nesiims, jei nesitikės iš valstybės ar savivaldybės gauti dotacijų. Privatininkas taikosi į valdiškus pinigus. Ir jam paslaugos kokybė mažai rūpi. Sakysi Druskininkai, Prienai, Vilkaviškis, Alytus, kur "Kautra" dirba. O ką mes žinome, kiek ten valdžia sumoka? Apie tai neskelbiama, tai komercinė paslaptis. Tuo tarpu buvo ir yra akivaizdu, kad savai įmonei savivaldybė net nesiteikia sumokėti to, kas priklauso už lengvatininkus. Gi su privačia įmone to nebus. Arba moka ir jie veža, arba nemoka ir VT neveža. Dabar įsivaizduok, ką tai reiškia Vilniuje. Tai ne Druskininkai ar Prienai... Ir būdama privačia įmone, "Kautra" tiesiog reketuos miestą, panašiai, kaip yra su šilumos ūkiu. Neaiškios ir akivaizdžiai korupcinės privatizacijos sąlygos leis privatininkui siautėti, o savivaldybė tik skėsčios rankomis - tokios sutarties sąlygos, nieko negalime pakeisti. Ir vežėjo nebus kuo pakeisti. Tik išspirti ir nacionalizuoti. Bet nacionalizacija Lietuvoje tai neįmanoma misija...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na turime LG - tai čia kas? Ne monopolis? Ir jei valstybinis monopolis, uoj atsiprašau, valstybinis sektorius toks geras, tai kodėl metai iš metų LG keleivių vežimas merdėja? Kodėl dabartinėje Vilniaus VT struktūra yra alevalstybinė, bet "dirba nuostolingai"? Tavo valdžia ir stipri valstybė atrodo bejėgiškai...Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei tai valdiškas, tai ne monopolis. Monopolis gali būti tik privatus, o visa kita tik liberali demagogija
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol valstybė ar savivaldybė neremia savo pačios įmonių, užsiimančių nuostolinga veikla, tol niekas iš privatininkų tos veiklos nenori (tik parazituoja, įsiterpdami į tam tikras pelningiausias nišas). Bet kai pakvimpa dotacijomis, tada taip, su mielu noru riebų kąsnį paims. Ir nereikia čia pasakų. Viešasis transportas visame pasaulyje nuostolingas ir dotuojamas. O geriausiai veikia jis ten, kur valstybinis. Kad ir Šveicarijoje. Lygiai taip pat ir su medicina - kai pradėjo dalinti valdiškus pinigus privatininkams, tai prisiveisė pilna tų kabinetų ir klinikų. O kur jie buvo, kai valdiškų pinigų nedalino privatininkams? Viena kita įstaigėlė turtingiems pacientams veikė. Analogiškai ir su VT. Aš nesakau, kad valstybė ir savivaldybės Lietuvoje padaro viską, kad VT būtų geras. Tikrai nepadaro. Bet naivu tikėtis, kad kažkokie tai privatininkai padarys geriau. Jie ateina tik pasiimti pinigus.Paskutinis taisė Al1; 2013.02.25, 21:56.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Puikus pvz. privataus VT yra UkrainojeParašė Al1 Rodyti pranešimąKol valstybė ar savivaldybė neremia savo pačios įmonių, užsiimančių nuostolinga veikla, tol niekas iš privatininkų tos veiklos nenori (tik parazituoja, įsiterpdami į tam tikras pelningiausias nišas). Bet kai pakvimpa dotacijomis, tada taip, su mielu noru riebų kąsnį paims. Ir nereikia čia pasakų. Viešasis transportas visame pasaulyje nuostolingas ir dotuojamas. O geriausiai veikia jis ten, kur valstybinis. Kad ir Šveicarijoje. Lygiai taip pat ir su medicina - kai pradėjo dalinti valdiškus pinigus privatininkams, tai prisiveisė pilna tų kabinetų ir klinikų. O kur jie buvo, kai valdiškų pinigų nedalino privatininkams? Viena kita įstaigėlė turtingiems pacientams veikė. Analogiškai ir su VT. Aš nesakau, kad valstybė ir savivaldybės Lietuvoje padaro viską, kad VT būtų geras. Tikrai nepadaro. Bet naivu tikėtis, kad kažkokie tai privatininkai padarys geriau. Jie ateina tik pasiimti pinigus.Show must go von!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai, kaip supratau, mikrobų refoma nukeliama į Naujuosius metus? Nes vargu ar iki liepos vežėjai spės įsigyti reikalavimus atitinkančius mikrobus. Beje, Fiat Ducato reikalavimų neatitinka, nes nėra žemagrindžiai.
 
 13, 20, 28, 38, 63, 67 maršrutus nėra tikslinga atiduoti mikrobams, nes juose keleivių pakanka ir dideliems autobusams.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.02.26, 09:44.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš pradžių laimėjus konkursą vežėjams leis keleivius vežti su šiuo metu turimomis transporto priemonėmis, o po Naujųjų Metų turės jau vežti su naujesnėmis transporto priemonėmis.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai, kaip supratau, mikrobų refoma nukeliama į Naujuosius metus? Nes vargu ar iki liepos vežėjai spės įsigyti reikalavimus atitinkančius mikrobus. Beje, Fiat Ducato reikalavimų neatitinka, nes nėra žemagrindžiai.
 
 13, 20, 28, 38, 63, 67 maršrutus nėra tikslinga atiduoti mikrobams, nes juose keleivių pakanka ir dideliems autobusams.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Valdiški pinigai privalo atsispindėti kažkur savivaldybės biudžete. Būtų tikrai įdomu pažiūrėti, kiek gi iš tikrųjų tuose miestuose valdžia sumoka - ir paskui palyginti su valstybių parkų nuostoliais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSakysi Druskininkai, Prienai, Vilkaviškis, Alytus, kur "Kautra" dirba. O ką mes žinome, kiek ten valdžia sumoka? Apie tai neskelbiama, tai komercinė paslaptis.
 
 Ir tu painioji du dalykus:
 1) operatoriui perduotą VT kažkodėl vadini "privačiu VT". Nors tai nėra privatus - jis kontroliuojamas valdžios, ir konkurencijos nėra. "Privatus VT" yra tik mikrobai - ir savivaldybė juos ruošiasi naikinti.
 2) tą "privatų VT" tapatini su abonentinėm maklėm. Viena su kitu nesusiję, primakliavoti puikiai galima ir su valstybine įmone.
 Comment







Comment