Šioje temoje to straipsnio nėra, o kitur nesilankau. Nebent kažkas yra temoje Viešasis transportas.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar paskaičiuokim. Šešiems maršrutams skirta 80 autobusų. 80 padalinam iš šešių, ir gaunam, kad kiekvienam maršrutui, bus skirta maždaug po 13 autobusų. Apvalinam į mažesnę pusę, nes autobuso perpis neperpjausi. Toks autobusų skaičius reiškia, kad trumpiausių GRA maršrutų (5GRA ar 7GRA) autobusai net ir piko metu kursuos ne dažniau kaip kas 8-9 min., o ilgiausių maršrutų (3GRA ir 2GRA) - ne dažniau nei kas 15 min. Tikrai nepakankamai dažnas intervalas, kad tinkamai kompensuoti 18 maršrutų panaikinimą. Turėkim omeny, kad GRA maršrutų srautai bus dideli dar ir dėl to, jog, panaikinus dalį tiesioginių maršrutų, bus daug persėdančių į GRA maršrutus tarpinėse stotelėse (pvz: sutrumpinus 43 maršrutą iki Lukiškių, panaikinus 6 ir 47 maršrutus).
 
 Panaikinus 10 maršrutų, atsilaisvins apie 67 autobusus. Sumažinkim šį skaičių iki 59, nes kai kurie esami maršrutai bus dažninami (24, 29, 75). Iki liepos 1 d., kuomet reforma bus įgyvendinta, atvyks tik visi nauji Manai, tai leiskim šiaip ne taip 80 laisvų autobusų surasim. Bet šis skaičius gali mažėti nurašant seniausius autobusus. Be to, natūraliai kyla klausimas- o kas bus, jei autobusų bus ne daugiau nei reikia maršrutuose? Kas stovės rezerve ir keis sugedusius linijoje autobusus? Tai irgi pakankamai svarbus momentas.
 
 Taigi net neaišku, iš kur tuos 80 autobusų paimsim, kai jų yra akivaizdžiai daug mažiau nei reikia?
 
 Vargu ar Zuokas ryšis judriausiose miesto gatvėse atimti po 1 juostą viešajam transportui. O visiškai naujų A juostų per 4 mėnesius niekas nenuties. Taip ir gausis, kad gatvėse, kuriose A juostų nėra, GRA autobusai stovės bendrajame kamštyje, kas greitai niveliuos porą reiso minučių, sutaupytų nestojant dalyje stotelių. Tai kam jie reikalingi, klausimas??
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet kokios svarbos tas 2GRA! Troleibusams minimalas yra (dabar tvarkaraščiuose) ~5 min. Ne piko metu. O GRA nepiko metu vos 7-10 min.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKeturios minutės?
 Taip net dažniausiems troleibusams nebūna.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepamirškim, kad per artimiausius metus Vilnių turi pasiekti iš viso berods 59 nauji autobusai (visi berods dujiniai). Tad tas skaičius neblogas. Pridėkim sutaupytus autobusus nuo kitų maršrutų ir gaunam labai gerą rezultatą su dideliu rezervu ir su senų autobusų nurašymu.
 
 Nebūčiau linkęs manyti, kad tai, ką dabar kalba visi VVT ar VMS atstovai yra tiesiog melas ir iš tikrųjų GRA kursuos kas 20 minučių, susisiekimas žiauriai pablogės ar kt.
 
 Dėl A juostų.. Nenustebčiau, jeigu daugumoje gatvių būtų būtent per prievartą įkištos jos. Ir tai manau turėtų gan didelį poveikį VT greičiui ir patogumui.
 
 Paskutinis dalykas, tai pagal ką jūs skaičiuojat autobusų poreikį. Spėju, kad pagal dabartinius tvarkaraščius? O jeigu yra planuojama daryti itin siaurus grafikus (t.y. spausti kuo didesnį greitį iš autobusų, kai tik galima)? Kaip tuomet atrodytų viskas? Pridėkim ir galimas A juostas trasose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man įdomu štai kas.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąhttp://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/v....d?id=60585943
 Vilniaus greitieji autobusai: patogumas ar blogybė?
 Iš pono Šešelgio atsakymų akivaizdu, kad jau yra padaryti konkretūs sprendimai, kas ir kaip bus naikinama. Tuo tarpu tik neseniai buvo dievagojamasi, kad niekas dar nenuspręsta, ir tai ką rašo žurnalistai tėra gandai. Man kyla klausimas, kodėl yra slepiama, kas konkrečiai bus daroma, turbūt apie tai bus pranešta oficialiai tik likus kelioms dienoms prieš pokyčius, pradėjus stotelėse keisti naujus grafikus ir ėmus pjaustyti troleibusus? Bus vėl aiškinama, kad visuomenė gi žinojo apie pokyčius, bet neprieštaravo. Jei "patobulinimai" strigs, bus sakoma, kad tai tik laikini nepatogumai ir viskas bus greit sutvarkyta, na bent jau gavus dar keliasdešimt autobusų?Už Vilnių be tramvajų!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai pasieks, tada ir reikia daryti visokiausias "reformas" (kurios daromos tik dėl noro parodyti darbą).Parašė Creatium Rodyti pranešimąNepamirškim, kad per artimiausius metus Vilnių turi pasiekti iš viso berods 59 nauji autobusai (visi berods dujiniai). Tad tas skaičius neblogas. Pridėkim sutaupytus autobusus nuo kitų maršrutų ir gaunam labai gerą rezultatą su dideliu rezervu ir su senų autobusų nurašymu.
 O kodėl planuojama suspausti grafikus (iniciatyva gera) ir sumažinti mašinų skaičių iškart, o ne suspausti grafikus - stebėti suspausto grafiko įvykdymą - koreguoti mašinų skaičių?Parašė Creatium Rodyti pranešimąPaskutinis dalykas, tai pagal ką jūs skaičiuojat autobusų poreikį. Spėju, kad pagal dabartinius tvarkaraščius? O jeigu yra planuojama daryti itin siaurus grafikus (t.y. spausti kuo didesnį greitį iš autobusų, kai tik galima)?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Valdžia žino geriau. Viskas daroma vilniečių labui. Jau daug kas padaryta. Dar nieko nenuspręsta galutinai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai kam jie reikalingi, klausimas??
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent, kad turime pamiršti visus naujus autobusus, nes iki liepos 1 d. ir net rugsėjo 1 d., kai staiga padidės srautai, iš naujų autobusų bus tik MAN'ai. Kiti miestą pasieks gal iki metų pabaigos, o gal ir 2014 pradžioje.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNepamirškim, kad per artimiausius metus Vilnių turi pasiekti iš viso berods 59 nauji autobusai (visi berods dujiniai). Tad tas skaičius neblogas. Pridėkim sutaupytus autobusus nuo kitų maršrutų ir gaunam labai gerą rezultatą su dideliu rezervu ir su senų autobusų nurašymu.
 
 Nebūčiau linkęs manyti, kad tai, ką dabar kalba visi VVT ar VMS atstovai yra tiesiog melas ir iš tikrųjų GRA kursuos kas 20 minučių, susisiekimas žiauriai pablogės ar kt.
 
 Dėl A juostų.. Nenustebčiau, jeigu daugumoje gatvių būtų būtent per prievartą įkištos jos. Ir tai manau turėtų gan didelį poveikį VT greičiui ir patogumui.
 
 Paskutinis dalykas, tai pagal ką jūs skaičiuojat autobusų poreikį. Spėju, kad pagal dabartinius tvarkaraščius? O jeigu yra planuojama daryti itin siaurus grafikus (t.y. spausti kuo didesnį greitį iš autobusų, kai tik galima)? Kaip tuomet atrodytų viskas? Pridėkim ir galimas A juostas trasose.
 Su turimu autobusais niekaip neįmanoma užtikrinti 4-6 minučių intervalo visuose greituosiuose maršrutuose. Net ir 10 minučių jau iššūkis. Dėl Ą juostų (jei jų tikrai pripaišys daug), bei nestojimo kai kuriose stotelėse, autobusų poreikis maršrutuose lyginant su paprastais maršrutais ne kažin kiek ir pasikeis. Gal kokiu vienu autobusu maršrute ir reikės mažiau. Liepą, kai įves naują tvarką, problemų nebus, nes vasarą keleivių srautai mažesni. Bet ateis rugsėjis. O tada ir išlįs yla iš maišo. Ir tai bus daug didesnis VT "racionalizatorių" pravalas nei įlaipinimas pro priekines duris ar normaliai neveikiantis e-bilietas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nevisiems naudos bus tai tikrai, o valdžia už tokius planus/reformas gauna gerus pinigus.Parašė Sula Rodyti pranešimąValdžia žino geriau. Viskas daroma vilniečių labui. Jau daug kas padaryta. Dar nieko nenuspręsta galutinai.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Valdžia visada gauna pinigus, su ar be reformos.Parašė povilas911 Rodyti pranešimąNevisiems naudos bus tai tikrai, o valdžia už tokius planus/reformas gauna gerus pinigus. 
 Jei valdžia sako, kad bus gerai, vadinasi taip ir bus. Vien naujų autobusų, kiek supratau, bus paleista 80 vnt. Vadinasi, pakaks pakeisti nuimamus troleibusus. Maršrutai nebus dubliuojami, t.y. Laisvės pr., Savanorių pr., Antakalnio g. važius tik vienas maršrutas. Tai leis sutaupyti milijonines lėšas. Dabar vaikomi tušti autobusai ir visiškai nusidevėję troleibusai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia ironija?Parašė Sula Rodyti pranešimąJei valdžia sako, kad bus gerai, vadinasi taip ir bus.
 
 Naujų autobusų tiek nebus iki liepos anei iki rugsėjo. Maršrutai ir toliau dalyje trasų dubliuosis, nes kitaip neįmanoma. Norint, kad, pavyzdžiui, Antakalnio gatve kursuotų tik vieno maršruto VT, reikia tramvajaus su 2-3 minučių intervalu.Parašė Sula Rodyti pranešimąVien naujų autobusų, kiek supratau, bus paleista 80 vnt. Vadinasi, pakaks pakeisti nuimamus troleibusus. Maršrutai nebus dubliuojami, t.y. Laisvės pr., Savanorių pr., Antakalnio g. važius tik vienas maršrutas. Tai leis sutaupyti milijonines lėšas. Dabar vaikomi tušti autobusai ir visiškai nusidevėję troleibusai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip suprantu, čia tik 2GRA kursuos 4-6 ir 7-10 min. intervalu. Dėl kitų GRA maršrutų kol kas niekas nieko nesako. Tikrai nemanau, kad 5GRA kursuotų piko metu kas 4-6 minutes, duok Dieve, kad kas 10 minučių.Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Algirdas Šešelgis sakė, kad skaitytojo atlikti skaičiavimai dėl 2GRA maršruto nėra tikslūs. „ Pirmiausia vien dėl to, kad intervalai tarp transporto priemonių 4-6 min. bus išlaiko rytinio ir popietinio piko metu, o sumažėjus keleivių srautams planuojama, kad intervalai bus 7-10 min. Maršrutas formuojamas 55 autobusų ir 16 troleibusų maršrutų pagrindu, o tikslus transporto priemonių skaičius maršrute bus įvardintas pilnai parengus eismo tvarkaraščius, bet tikrai mažesnis nei skaitytojo nurodytas skaičius“, - sakė jis
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 T16 ir dabar kursuoja kas 5 min., su kitais maršrutais Laisvės pr. stotelėse intervalas būna 50-100 sek. piko metu.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKaip suprantu, čia tik 2GRA kursuos 4-6 ir 7-10 min. intervalu. Dėl kitų GRA maršrutų kol kas niekas nieko nesako. Tikrai nemanau, kad 5GRA kursuotų piko metu kas 4-6 minutes, duok Dieve, kad kas 10 minučių.
 T16 kartais naudojuosi, ryte būna pilnas, sangrūdų metu netgi perpildytas.
 Nežinau kiek jų dirba maršrute, nežinau ar 2GRA stos Lazdynuose (tikiuosi).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sutaupyta kažkur ~60 autobusų, nes nepamirškime dažninamų maršrutų. Nauji autobusai? Kada? Iki rugpjūčio tikrai neatvyks tie nauji 60 autobusų. 18 MANų keičia 10 Karosų, 19 Soliarių 11 Karosų. Nauji 16 autobusų. Iš kur bus dar 44 autobusai? Pirkti reikės 70, kad visiškai išstumti Karosas, blogiausius esamus dujinius, Hess (Ramseier & Jenzer, likusius blogiausius autobusus.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNepamirškim, kad per artimiausius metus Vilnių turi pasiekti iš viso berods 59 nauji autobusai (visi berods dujiniai). Tad tas skaičius neblogas. Pridėkim sutaupytus autobusus nuo kitų maršrutų ir gaunam labai gerą rezultatą su dideliu rezervu ir su senų autobusų nurašymu.
 Pala, tu manai, kad GRA važiuos kas 20 min. ar ne? Nes 3 kartus perskaičiau tekstą, bet taip ir nesupratau.Nebūčiau linkęs manyti, kad tai, ką dabar kalba visi VVT ar VMS atstovai yra tiesiog melas ir iš tikrųjų GRA kursuos kas 20 minučių, susisiekimas žiauriai pablogės ar kt.
 
 Neturėtų, nes automobilistai vistiek užkimštų A juostas. Ne gąsdintu jų nei baudos, nei grąsinimai, nebent teises atimtų. Be to, MAN nebus AC, o daugumoje naujų automobilių jis yra. Vadinasi, VT patrauklumas mažėja.Dėl A juostų.. Nenustebčiau, jeigu daugumoje gatvių būtų būtent per prievartą įkištos jos. Ir tai manau turėtų gan didelį poveikį VT greičiui ir patogumui.
 
 Na, aš pamatavau trasos ilgį į abį puses, greitis buvo 45 km/h. Be A juostų. O atiminėti juostas iš automobilistų - oksimoronas, nebent VMS ir VVT nori užkimšti ir paralyžiuoti Vilnių. Manau, niekas nenori Maskvos kamščių lygio.Paskutinis dalykas, tai pagal ką jūs skaičiuojat autobusų poreikį. Spėju, kad pagal dabartinius tvarkaraščius? O jeigu yra planuojama daryti itin siaurus grafikus (t.y. spausti kuo didesnį greitį iš autobusų, kai tik galima)? Kaip tuomet atrodytų viskas? Pridėkim ir galimas A juostas trasose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš kaip tik neesu linkęs manyti, kad bus visiškai priešingai, negu sako VVT ar VMS atstovai. T.y. nebus taip, kad autobusai kursuos kas 20 min. (ar kokį jūs ten terminą geriausiu atveju nustatot).Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPala, tu manai, kad GRA važiuos kas 20 min. ar ne? Nes 3 kartus perskaičiau tekstą, bet taip ir nesupratau.
 
 Neturėtų, nes automobilistai vistiek užkimštų A juostas. Ne gąsdintu jų nei baudos, nei grąsinimai, nebent teises atimtų. Be to, MAN nebus AC, o daugumoje naujų automobilių jis yra. Vadinasi, VT patrauklumas mažėja.
 
 O dėl A juostų, tai čia manau be praktikos neišsiaškinsim kas būtų jeigu būtų. Didžioji dalis automobilistų stovėtų kamštyje, mažesnė dalis važiuotų A juostomis. Užtektų mėnesį rengti policijos reidus ir baigtųsi tokie bajeriai.
 
 Na bet taip, miesto susisiekimas tuomet pablogėtų. Bent kažkuriam laikui.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas ir nesako, kad GRA važiuos kas 20 min. Bet 10 min GRA2 - blogai. Įdomu, koks bus GRA4 intervalas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš kaip tik neesu linkęs manyti, kad bus visiškai priešingai, negu sako VVT ar VMS atstovai. T.y. nebus taip, kad autobusai kursuos kas 20 min. (ar kokį jūs ten terminą geriausiu atveju nustatot).
 
 O dėl A juostų, tai čia manau be praktikos neišsiaškinsim kas būtų jeigu būtų. Didžioji dalis automobilistų stovėtų kamštyje, mažesnė dalis važiuotų A juostomis. Užtektų mėnesį rengti policijos reidus ir baigtųsi tokie bajeriai.
 
 Na bet taip, miesto susisiekimas tuomet pablogėtų. Bent kažkuriam laikui.
 
 Pablogėtų ir nežymiai. Bus kokie 8 kamščių balai iš 10.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jie daug ką sakė. E-bilietas jau kiek metų diegiamas? Priekinės durys irgi turėjo padėti... O gal tie greitieji kursuos net ne kas 20, o kas 30 minučių? Sakote, neįmanoma? Tai, kad VT valdžioje niekas nepasikeitė. Tos pačios galvos, kurios sėdėjo ir anksčiau. Negi manote, kad įvyko nušvitimas, ir 20+ metų organizavę VT, ims jį kitaip organizuoti?Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš kaip tik neesu linkęs manyti, kad bus visiškai priešingai, negu sako VVT ar VMS atstovai. T.y. nebus taip, kad autobusai kursuos kas 20 min. (ar kokį jūs ten terminą geriausiu atveju nustatot).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A juostas reikėtų įrenginėti taip, kad jos būtų atskirtos nuo gatvės. Ypač ten, kur didžiausi kamščiai (nes ten didžiausia pažeidimų tikimybė).Parašė Creatium Rodyti pranešimąO dėl A juostų, tai čia manau be praktikos neišsiaškinsim kas būtų jeigu būtų. Didžioji dalis automobilistų stovėtų kamštyje, mažesnė dalis važiuotų A juostomis. Užtektų mėnesį rengti policijos reidus ir baigtųsi tokie bajeriai.
 
 Taip, tai brangiau. Bet nupiešti liniją ant gatvės ir laukti stebuklingų rezultatų - naivu.
 
 Jeigu greitieji autobusai kursuos rečiau negu kas 15 min (ne piko metu) - tai bus reformos pravalas.Paskutinis taisė c2h5oh; 2013.02.22, 10:31.
 Comment





 
							
						


Comment