A1 kategorija.. leidžiamas tik ekspresas ar iš bėdos eismo organizavimas be stotelių
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Išleisti įsakymą, išimties tvarka leidžiantį eismą. Penkių minučių darbas.Parašė Andrys Rodyti pranešimąA1 kategorija.. leidžiamas tik ekspresas ar iš bėdos eismo organizavimas be stotelių
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Stotelė pietiniame galetų būti viena - šalia gelž. viaduko. Žirnių gatvėje dalyje važiuoja 13, o kitur jo nereikia.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIšleisti įsakymą, išimties tvarka leidžiantį eismą. Penkių minučių darbas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 neįsižeisk, bet toks pasakymas tolygus absurdui. kišami milijonai infrastruktūros gerinimui, o vėliau viską nubraukti vienu parašu. motyvas galėtų būti tik ekspresui ir dėl aerouosto. apie stotelės nėra jokių kalbų. stotelė ne tik trikdis eismui, bet ir pėsčiųjų srautai. tas 13 bus naikinamas, kai pabaigs vakarinį, ar net dar anksčiau. nereikia painioti paprastos miesto gatvės su aplinkeliais.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIšleisti įsakymą, išimties tvarka leidžiantį eismą. Penkių minučių darbas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir ką tai pakeis? Galima gatves projektuoti ir tiesti žemesnės kategorijos, su VT stotelėmis, pėsčiųjų perėjomis, tačiau ar tada gausime norimą rezultatą? Aukščiausios kategorijos gatvės ir keliai turi būti maksimaliai saugūs ir skirti tik savo funkcinei paskirčiai atlikti. T.y. jų paskirtis yra greitas, nenutrūkstamas ir sklandus automobilių transporto judėjimas. Pėstiesiems čia ne vieta (jiems tiesiog pernelyg nesaugu), o pridedant viešojo transporto stoteles, nori nenori atsiranda ir labiausiai pažeidžiami eismo dalyviai - pėstieji. Mieste yra pakankamai gatvių, kuriomis galima ir reikia leisti viešąjį transportą. O kai daromas chaosas ir magistralinėse gatvėse įrengiamos pėsčiųjų perėjos, stipriai ribojamas greitis (kurio ribojimo masiškai nesilaikoma), tai niekam neduoda didelės naudos, o tik sukurią daugybę problemų.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIšleisti įsakymą, išimties tvarka leidžiantį eismą. Penkių minučių darbas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Savanorių pr. irgi A1 kategorija, eismas ten iki 100 km/h lengviesiems automobiliams, bet VT kursuoja. Taip kad ne tame problema, jog Žirnių gatve nekursuoja VT. Nėra poreikio. Nebent autobusai į oro uostą iš Pašilaičių. Bet tokiems poreikis būtų tik piko metu vietoj dabar (lyg vis dar kursuojančio) 47 mikroautobuso.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Al1 Rodyti pranešimąSavanorių pr. irgi A1 kategorija, eismas ten iki 100 km/h lengviesiems automobiliams, bet VT kursuoja. Taip kad ne tame problema, jog Žirnių gatve nekursuoja VT. Nėra poreikio. Nebent autobusai į oro uostą iš Pašilaičių. Bet tokiems poreikis būtų tik piko metu vietoj dabar (lyg vis dar kursuojančio) 47 mikroautobuso.Yra toks populiarus mūsuose dalykas - išimtys. Niekas neuždraus autobusui, kaip transporto priemonei, važiuoti tam tikros kategorijos gatvėmis. Todėl ir yra įvardinta galimybė organizuoti ekspreso maršrutus, t.y. tokius, kurie ta gatve tik pravažiuoja, bet joje nestoja. Minsko pl. ir Savanorių pr. atvejais irgi išimtinai organizuojamas eismas (su stotelėmis), nes nėra kitų lygiagrečių gatvių/kelių, kurių kategorija būtų žemesnė ir ten pavyktų nukreipti VT.Parašė Resutas Rodyti pranešimąBet tai o kaip 13 Žirnių gatvėje, ir 16 Minsko plentu? Jie juk leidžiami.
 Įmanomas variantas organizuoti maršrutą, kuris nestotų Tūkstantmečio g., bet ar jis surinktų pakankamai keleivių?
 
 Žirnių g. neturėtų likti VT eismo (bent jau stotelių). Nutiesus naujas gatves ir jungtis link IKEA, Liepynės kapines bus galima pasiekti iš kitos pusės ir nebeliks poreikio 13 maršrutui ten važiuoti.
 
 
 Man labai įdomu kas tokie iš to Liepkalnio ketina važiuoti visuomeniniu transportu į oro uostą. Jeigu ir atsirastų vienas keleivis per dieną, tai tikrai nereikia sukti galvos dėl kažkokio VT organizavimo.Nors ten užtektų ir ekspreso, Nes dabar nusigauti su VT nuo Liepkalnio iki Oro uosto, tai užima tiek laiko, kad apsimoka eiti peščiomis, tikrai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jis tik pro ten pravažiuotų, o ne rinktų keleivius. Piko metu maršrutas iš Fabijoniškių iki oro uosto pasiteisintų, nes leistų žymiai greičiau su VT Pašilaičių, Lazdynų, Fabijoniškių gyventojams pasiekti Kirtimus. Ir tikrai ne dėl oro uosto keleivių tas maršrutas būtų reikalingas. Jie kasdien nevažinėja ir gali keliauti aplinkui ne piko metu.Parašė sleader Rodyti pranešimąĮmanomas variantas organizuoti maršrutą, kuris nestotų Tūkstantmečio g., bet ar jis surinktų pakankamai keleivių?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turėjau omeny ne tik oro uostą, bet bet Kirtimus. Ir ne tik Liepkalnio, bet ir daug iš rajono autobusai privažiuoja ten. Žmonės iš Skaidiškių, Rudaminos, Nemėžio ir pan. Daug žmonių iš ten dirba Kirtimuose.Parašė sleader Rodyti pranešimąMan labai įdomu kas tokie iš to Liepkalnio ketina važiuoti visuomeniniu transportu į oro uostą. Jeigu ir atsirastų vienas keleivis per dieną, tai tikrai nereikia sukti galvos dėl kažkokio VT organizavimo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebloga, mano manymu, idėja yra troleibusuose (gal taip yra ir autobusuose, nežinau, nes nelabai tenka jais keliauti) pakabintos lentelės su to troleibuso maršrutu ir stotelėmis. Tik kažin, kodėl nebuvo sumanyta ten nurodyti ir bent apytikslį laiką tarp stotelių ar bent jau tarp kelių tarpinių maršrutų? Keliaujantiems (ypač miesto svečiams, ar žmonėms, kuriems vieną ar kitą maršrutą reikia įveikti nedažnai) tai būtų šiokia tokia pagalba sprendžiant, kokį (30 min ar 60 min) bilietą pirkti, kai jau nebegalios vienkartiniai bilietai.Už Vilnių be tramvajų!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvau šią idėja pateikęs Merui. Jam patiko. Esmė labai paprasta: nurodyti vidutinį laiko tarpą, per kurį yra įveikiamas atstumas nuo vienos iki kitos stotelės (tiesiog tarpuose surašyti).Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąNebloga, mano manymu, idėja yra troleibusuose (gal taip yra ir autobusuose, nežinau, nes nelabai tenka jais keliauti) pakabintos lentelės su to troleibuso maršrutu ir stotelėmis. Tik kažin, kodėl nebuvo sumanyta ten nurodyti ir bent apytikslį laiką tarp stotelių ar bent jau tarp kelių tarpinių maršrutų? Keliaujantiems (ypač miesto svečiams, ar žmonėms, kuriems vieną ar kitą maršrutą reikia įveikti nedažnai) tai būtų šiokia tokia pagalba sprendžiant, kokį (30 min ar 60 min) bilietą pirkti, kai jau nebegalios vienkartiniai bilietai.
 
 Kitas dalykas, man nelabai suprantamas. Kodėl buvo pasirinkti UPCode, o ne QRCode sistemos? Kažkaip keistai.. Atrodo, kad QR kodai yra žymiai labiau paplitę ir pažįstami (daugiau žmonių turi jiems skirtas programėles).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš ir turėjau omenyje, kad jis ilgą atkarpą tik pravažiuotų nestodamas. Kažkaip nepagalvojau apie Kirtimuose dirbančius. Tokiu atveju išties būtų naudingas maršrutas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJis tik pro ten pravažiuotų, o ne rinktų keleivius. Piko metu maršrutas iš Fabijoniškių iki oro uosto pasiteisintų, nes leistų žymiai greičiau su VT Pašilaičių, Lazdynų, Fabijoniškių gyventojams pasiekti Kirtimus. Ir tikrai ne dėl oro uosto keleivių tas maršrutas būtų reikalingas. Jie kasdien nevažinėja ir gali keliauti aplinkui ne piko metu.
 
 Tik toks maršrutas turėtu būti be sustojimo Žirnių g., o tam reikėtu pvz. Liepkalnio gatvėje įrengti galinę stotelė ir žiedą apsisukimui.Parašė Resutas Rodyti pranešimąTurėjau omeny ne tik oro uostą, bet bet Kirtimus. Ir ne tik Liepkalnio, bet ir daug iš rajono autobusai privažiuoja ten. Žmonės iš Skaidiškių, Rudaminos, Nemėžio ir pan. Daug žmonių iš ten dirba Kirtimuose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 13 maršruto niekas nesiruošia naikinti (ir juo labiau jokio ryšio su visai kitame miesto gale būsiančiu Vakariniu aplinkeliu čia nėra). Jo naikinti ir negalima- bent jau atkarpoje Stotis - Liepakalnis maršrutas yra labai reikalingas. Įrengus privažiuojamąjį kelią iki oro uosto, gal ir būtų naudinga maršrutą pratęsti iki IKEA ar net iki oro uosto. Dirbantiems Kirtimuose būtų patogu.Parašė Andrys Rodyti pranešimątas 13 bus naikinamas, kai pabaigs vakarinį, ar net dar anksčiau. nereikia painioti paprastos miesto gatvės su aplinkeliais.
 
 Jeigu kada nors traukiniai bus integruoti į miesto sistemą (bent jau leis miesto teritorijoje traukiniais važiuoti su e.bilietais), 13 maršrutą būtų galima trumpinti iki Stoties. Žemojo Pavilnio gyventojams pilnai pakaks traukinių, jeigu jie ten stos bent kas 45-50 min. O Markučių gyventojai į stotį galės važiuoti su persėdimu Subačiaus stotelėje. Vistiek jau veikia persėdimo bilietai, o važiuoti į stotį su persėdimu ir dabar daug patogiau negu laukti vos kas valandą kursuojančio 13-ojo maršruto autobuso.
 Visiškai neaptarnaujama lieka tik Tuputiškių stotelė. Bet joje ir taip keleivių būna labai nedažnai, problema galima išspręsti įrengus ten apsisukimo vietą ir dalimi reisų pratęsus ten 10 maršrutą.
 Beje, Dzūkų gatvės gyventojams susisiekimas pagerės dar ir dėl to, kad, sutrumpinus maršrutą, mažės ir kursavimo intervalas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 QR kodai gal patogiau tikrai butu. Bet turbut visur jau keisti daug darbo.Parašė Creatium Rodyti pranešimąBuvau šią idėja pateikęs Merui. Jam patiko. Esmė labai paprasta: nurodyti vidutinį laiko tarpą, per kurį yra įveikiamas atstumas nuo vienos iki kitos stotelės (tiesiog tarpuose surašyti).
 
 Kitas dalykas, man nelabai suprantamas. Kodėl buvo pasirinkti UPCode, o ne QRCode sistemos? Kažkaip keistai.. Atrodo, kad QR kodai yra žymiai labiau paplitę ir pažįstami (daugiau žmonių turi jiems skirtas programėles).
 
 Atstumo laikas tirkai gera mintis. Gaila autobusuose tu lenteliu nera.
 
 Man dar toks klausimas kyla, kodel nuspresta troleibusuose klijuoti tuos marsutu zemelapius tik troleibusams? Jie aisku labai grazus, bet tos informacijos neuztenka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 neįsižeisk, bet tu nemoki skaityti - aš rašau apie eismą, o ne apie stoteles. O stotelė, kaip jau rašė, galėtų būti tik prie glžk.tilto, gal dar šalia Naujininkų Lazdynų kryptimi. O aplinkkelis - tokia pati gatvė kaip ir paprasta, tik kiek toliau nuo namų.Parašė Andrys Rodyti pranešimąneįsižeisk, bet toks pasakymas tolygus absurdui. kišami milijonai infrastruktūros gerinimui, o vėliau viską nubraukti vienu parašu. motyvas galėtų būti tik ekspresui ir dėl aerouosto. apie stotelės nėra jokių kalbų. stotelė ne tik trikdis eismui, bet ir pėsčiųjų srautai. tas 13 bus naikinamas, kai pabaigs vakarinį, ar net dar anksčiau. nereikia painioti paprastos miesto gatvės su aplinkeliais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autobusuose tas lenteles tektų kasdien perkabinti. Jei kiekvienas troleibusas daugmaž kasdien dirba tuo pačiu maršrutu, tai dauguma autobusų, atvirkščiai, kasdien dirba vis kitu maršrutu. Bet iš esmės idėja gera.Parašė Resutas Rodyti pranešimą
 Atstumo laikas tirkai gera mintis. Gaila autobusuose tu lenteliu nera.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Išskyrus 852 dirbantį sujungtame grafiku 35A/76 maršrutuose, kasdien ir pastoviai tik 852 dirba 35A/76 maršrutuose. Joks kitas autobusa nedirba sujungtame grafike 35A/76 maršrutu. Jame laisvai galėti kabėti viena lentelė su 35A/76 maršruto informacija ir stotelėmis bei gatvėmis.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAutobusuose tas lenteles tektų kasdien perkabinti. Jei kiekvienas troleibusas daugmaž kasdien dirba tuo pačiu maršrutu, tai dauguma autobusų, atvirkščiai, kasdien dirba vis kitu maršrutu. Bet iš esmės idėja gera.
 
 Jeigu netikite, kad 852 kasdien dirba 35A/76 maršrutuose tai gali patikrinti patys.
 
 Nes nuo Rugsėjo mėn. 35A/76 nedirbo ir nedirba joks kitas autobusas. 852 tapo nuolatiniu 35A/76 maršrutu autobusu ir kasdien dirba tą pati 852 brigada.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment







Comment