GERBIAMIEJI PONAI IR PONIOS, DAR KARTĄ PRIMINSIU, JOG BET KOKIE PASIŪLYMAI GAUTI RAŠTU BE KEIKSMAŽODŽIŲ, TURINTYS RACIONALIĄ IR PRIIMTINĄ FORMĄ YRA SVARSTYTINI IR NEMETAMI Į ŠIUKŠLIŲ DĖŽĘ. sužybėkite raštu, parašu ir siųskite. po mėnesio gausite atsakymą. kame problemos ? rašyinėti kibernetinėje dėžėje - nevaisinga.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jūs įsitikinęs? NEI Į VIENĄ iš kelių oficialiai pagal visas raštvedybos taisykles sudarytų ir pasirašytų paklausimų savivaldybei el. paštu negavau atsakymo! Tik į vieną gavau visiškai formalų bereikšmį atsakymą po tikrai nemalonių pokalbių telefonu.Parašė Andrys Rodyti pranešimąGERBIAMIEJI PONAI IR PONIOS, DAR KARTĄ PRIMINSIU, JOG BET KOKIE PASIŪLYMAI GAUTI RAŠTU BE KEIKSMAŽODŽIŲ, TURINTYS RACIONALIĄ IR PRIIMTINĄ FORMĄ YRA SVARSTYTINI IR NEMETAMI Į ŠIUKŠLIŲ DĖŽĘ. sužybėkite raštu, parašu ir siųskite. po mėnesio gausite atsakymą. kame problemos ? rašyinėti kibernetinėje dėžėje - nevaisinga.
 Netgi registruotą laišką teko ASMENIŠKAI po 1,5 mėn. iš raštinės pasiimti ir perduoti skyriaus viršininkui (atseit, neaišku, kuriam tiksliai valdininkui adresuotas).
 Tiesa, tai buvo iki šios tarybos kadencijos, bet nelabai tikiu, kad situacija pasikeitė iš esmės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man tai irgi atrodo, kad čia visi rašinėja nesąmones, pyktinasi, nors jokie planai nėra patvirtinti. Visai kaip paskelbtu kokia žiniasklaidos priemonė, kad senamiestį iškels, tai visi irgi stotų piestu ir rėktų, nors gandai ir liktų gandų lygyje. Palaukit kol VMS paskelbs savo patvirtintus planus ir aiškią poziciją šiuo klausimu ir tada jau žiūrėkit.
 
 P.S. Nepamirškite prie šių maršrutų prijungti ir tramvajau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei dar keli iš forumo dalyvių prisidėtų, galime mėginti nueiti į savivaldybę, pvz., ketvirtadienį, sausio 3 d., pareikšti savo protestą (jei yra norinčių prisidėti - parašykite asmeninę žinutę). Žinoma, masiškesnis renginys su žurnalistų pasikvietimų būtų žymiai efektyvesnis, tačiau tokių renginių neorganizavęs, nesugebėčiau jo taip greit suorganizuoti...Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKol nepatvirtinti, tol ir reikia reikšti nepasitenkinimą... Paskui jau bus per vėlu.
 
 Manau, toks ir yra realus Zuoko ir Co tikslas - sunaikinti visuomeninį transportą, kad visi akivaizdžiai matytų, jog valdžia nebesugeba VT organizuoti, išparceliuoti praskolintus parkus, prichvatizuoti jau seniai geidžiamas troleibusų parkų teritorijas, ir perduoti keleivių vežimą privatininkams...Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąPrieš keletą metų buvo svarstoma privatizuoti sujungta UAB „Vilniau viešasis transportas“ įmonę ir visas keleivių pervežimo paslaugas pirkti iš privačių vežėjų.
 
 Ponios "argumentai" yra niekiniai - pirmiausia todėl, kad naikinama esama sistema nesant naujos, "tobulesnės". Kai važinės tramvajai, gondolos ar dar koks biesas, o troleibusuose nebebus keleivių - tada tegul ir skiedžia, o dabar troleibusai perveža apie pusę miesto viešojo transporto keleivių, todėl sistemos naikinimas - pražūtingas.Parašė Andrys Rodyti pranešimąprimenat pensininkus. jei kada ir statys tramvajų, galėsit stoti piestu, kaip kai kurie stojo prie tv bokšto anuomet. iš tiesų, juokinga. m.burinskienė labai aiškiai išdėstė, kodėl troleibusas palaipsniui tampa brangiai išlaikoma fosilija. jokių asmeniškumų ar subjektyvios neapykantos jų estetikai, tad būkite ir jūs kiek objektyvesni. taip pat labai norėčiau paprašyti ir priminti, jog jūsų nebestebi didysis brolis, ir tokie pakeitimai, kurie neneš naudos, be abejo bus koreguojami vėl ir vėl. juk tai ne konstanta. tai pirmieji ryžtigesni žingsniai per 20 metų. pasidžiaukime.
 
 Tokie susirašinėjimai užima labai daug laiko - be to - būkim biedni bet teisingi - dažniausiai atsakymas bus formalus ir be jokio rezultato. Be to, kaip minėjo Sula - neretai atsakymo išvis nebūna - turiu ir aš pavyzdžių, kaip į savivaldybėje įteiktą raštą nebuvo jokio atsakymo, kol nebuvo nueita po dviejų mėnesių ir nepradėta piktai to atsakymo reikalauti.Parašė Andrys Rodyti pranešimąGERBIAMIEJI PONAI IR PONIOS, DAR KARTĄ PRIMINSIU, JOG BET KOKIE PASIŪLYMAI GAUTI RAŠTU BE KEIKSMAŽODŽIŲ, TURINTYS RACIONALIĄ IR PRIIMTINĄ FORMĄ YRA SVARSTYTINI IR NEMETAMI Į ŠIUKŠLIŲ DĖŽĘ. sužybėkite raštu, parašu ir siųskite. po mėnesio gausite atsakymą. kame problemos ? rašyinėti kibernetinėje dėžėje - nevaisinga.
 
 Vienintelė galimybė - viešinti planuojamas kenksmingas permainas visais įmanomais būdais ir siekti, kad aukštesnės institucijos įsikištų bei tokius planus sustabdytų.Už Vilnių be tramvajų!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip tik plane numatyta, kad važiuos per Žaliąjį tiltą, o ne per Lukiškių gatvę. Tai reiškia, kad kaip tik iš Fabijoniškių į Naujamiestį reikės važiuoti ilgiau nei dabar su 6Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVakarinė Šeškinės dalis netenka susisiekimo tiek su Senamiesčiu, tiek su Stotimi, iš Oro uosto keleiviai nebegalės privažiuoti prie Žaliojo tilto ir Konstitucijos pr.- vieno svarbiausių mieste persėdimo punktų. 
 
 Dar iš bėdos pakenčiama, nes iš tų stotelių, kuriose nėra sustojimo galima persėsti į dažnai važiuojančius troleibusus (Justiniškių g. ir Kareivių). Nuo Vaikų kaimo Siesikų ir Buivydiškių st. arti.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą7GRA. Pakeis 45. Susisiekimas suprastės gyvenantiems prie stotelių, kuriose 7GRA nestos,. Pagal schemą, spėju, tai šios stotelės: Medeinos, Sūduvių, Vaikų kaimas, Verkių, Valakampių tiltas, Lizdeikos/O. Milašiaus, Antakalnio žiedas/Nemenčinės pl. Susisiekimas prastės Pašilaičiams, taip pat neaišku, kodėl neužsuks į Antakalnio žiedą (turiu omeny, važiuos O. Milašiaus g.).
 
 Bet pagrindinis klausimas būtų kiek ten to laiko galima sutaupyti? Jau dabar tas autobusas greitai važiuoja. Beto kamščiai ir šviesoforai Ozo-Kareivių g. ten nieko neleistų sutaupyti. Tas pats galioja ir 1GRA.
 
 Norint važiuoti į Senamiestį iš Pilaitės stipriai padidėtų persėdančių srautas į 7 troleibusą Narbuto st. Tuo labiau, kad ir 1 naikinamas. Jį reiktų leisti net dar dažniau nei dabar. Bet Justiniškių g. jis ištuštėtų. Beto nuvažiuoti iki Kudirkos a., Katedros išvis taptų nepatogu, nes tektų iš Europos a. kulniuoti iki Žaliojo tilto.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą4GRA. Vietoj jo, Pilaitėje naikinami net tris maršrutai (30, 47, 54). Nors kiek padažninamas A75, bet tai menka paguoda. Jei A30 ir A54 naikinimas dar suprantamas, tai A47 naikinimas- didžiulė klaida. Jį galima būtų kiek paretinti, bet tikrai ne naikinti. Susisiekimas Pilaitėje suprastės gerokai. Be to, Pilaitės prospekte VT nebeliks iš viso. Be Pilaitės, naikinamas T8 ir itin retinamas T19, taigi gyvenantiems šalia stotelių, kuriuose 4GRA nestos, susisiekimas tikrai pablogės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent, kol planai dar nepatvirtinti, ir reikia reikšti savo nepasitenkinimą. Nes vėliau, kai jau viskas bus patvirtinta, rašyti bet ką bus jau per vėlu. Iš savivaldybės atsakymas nors ir bus, bet formalus, kažkas panašaus į "jau viskas patvirtinta, nieko keisti nebegalime".Parašė Creatium Rodyti pranešimąMan tai irgi atrodo, kad čia visi rašinėja nesąmones, pyktinasi, nors jokie planai nėra patvirtinti. Visai kaip paskelbtu kokia žiniasklaidos priemonė, kad senamiestį iškels, tai visi irgi stotų piestu ir rėktų, nors gandai ir liktų gandų lygyje. Palaukit kol VMS paskelbs savo patvirtintus planus ir aiškią poziciją šiuo klausimu ir tada jau žiūrėkit.
 
 P.S. Nepamirškite prie šių maršrutų prijungti ir tramvajau.
 
 Apie tramvajų geriau nekalbėti, nes per pusę metų jo niekas nepastatys.
 
 Būtent, naikinti troleibusus galima tik pasiūlius jiems tinkamą alternatyvą. Kol kas jos nėra ir nepanašu, kad bus. Viena tramvajaus linija visų troleibusų nepakeis. O kokių kitų alternatyvų savivaldybė net nesvarsto.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąPonios "argumentai" yra niekiniai - pirmiausia todėl, kad naikinama esama sistema nesant naujos, "tobulesnės". Kai važinės tramvajai, gondolos ar dar koks biesas, o troleibusuose nebebus keleivių - tada tegul ir skiedžia, o dabar troleibusai perveža apie pusę miesto viešojo transporto keleivių, todėl sistemos naikinimas - pražūtingas.
 
 Nors savivaldybės darbuotojai ir atsako į laiškus, bet nedažnai tie laiškai turi įtakos galutiniams sprendimams.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąTokie susirašinėjimai užima labai daug laiko - be to - būkim biedni bet teisingi - dažniausiai atsakymas bus formalus ir be jokio rezultato. Be to, kaip minėjo Sula - neretai atsakymo išvis nebūna - turiu ir aš pavyzdžių, kaip į savivaldybėje įteiktą raštą nebuvo jokio atsakymo, kol nebuvo nueita po dviejų mėnesių ir nepradėta piktai to atsakymo reikalauti.
 
 Vienintelė galimybė - viešinti planuojamas kenksmingas permainas visais įmanomais būdais ir siekti, kad aukštesnės institucijos įsikištų bei tokius planus sustabdytų.
 
 Tikrai suklydau, važiuos per Žaliąjį tiltą. Tuomet 2 maršruto naikinimas tampa kaip ir suprantamas. Bet 6-ojo- ne. Kad ir rečiau kursuojantis, jis vistiek lieka reikalingas.Parašė Blaze Rodyti pranešimąKaip tik plane numatyta, kad važiuos per Žaliąjį tiltą, o ne per Lukiškių gatvę. Tai reiškia, kad kaip tik iš Fabijoniškių į Naujamiestį reikės važiuoti ilgiau nei dabar su 6 Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.12.31, 12:43. Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.12.31, 12:43.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na nepradėkim piktintis nežinodami tiksliai kaip veiks tie greitieji maršrutai. Jeigu jiems bus rezervuotos A juostos kritiniuose ruožuose ir važinės kas 2-3 minutes - viskas teisingai - likę maršrutai turi tik feedinti. Apie verkšlenimus apie persėdimus išvis nekalbu.
 
 Tai pat gal nustokiim sureikšminti tuos troleibusus? Čia tik transporto fanatikams atrodo svarbu ar yra šniūrai virš stogo ar ne. Jie sujungti su autobusais - viskas. Būtų pats laikas ir numeracija sujungti ir dvi spalvas panaikinti. Netgi tuo pačiu maršrutu galėtų važinėti ir troleibusai ir autobusai kartu - jokio skirtumo keleiviams nėra.
 
 Laukiu tolimesnių naujienų. Kol kas džiaugiuosi, kad kažkas pagaliau keičiama.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prieš tuos GRA maršrutus! Prieš! Adomavičius gi sakė, kad niekas nenukentės. Dabar papraščiausiai prigalvojo nesamonių, tokių kaip 30 ir 54 maršrutų naikinimas. Na, dar galima suprasti 54 panaikinimą. O likusių? 45G neužvažiuos į Antakalnį. Žodžiu, Vilniaus VT visiškas panaikinimas, maršrutų atidavimas privatininkams, troleibusų naikinimas. Be to, tame straipnyje apie troleibusus -Jau mažu mažiausiai nuo 1970 Prahoje nėra troleibusų. Kalbant apie Čekiją, jie kiek žinau, yra antrame pagal didį Čekijos mieste Brno.
 Be to, kažkodėl nei Kaunas, nei Ryga, nei Talinas (7 maršrutai vos), nei Ciūrichas (6 maršrutai vos), nei Gdynė, nei Lublinas, nei Tychė, nei Ženeva, nei Lionas, nei SF neplanuoja naikinti troleibusus. KT 50 metų - kaip žinome, troleibusai rieda ir Maskvoje, tačiau ten tinklui kitamet bus 80 metų. Tačiau net ir jie neplanuoja naikinti troleibusų, nors ten VT žymiai blogesnis.
 
 Atsiprašau už emocingą pranešimą ir galimas gramatines klaidas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Troleibusai yra ilgaamžiški ir ekologiški. Be to, nelieka normalaus VT, maršrutai panaikinami. Nekalbų net apie tai, kad naikinamas VT Pilaitės pr., dalis stotelių lieka be VT. Žodžių, totalus košmaras ir napatogumai.Parašė felar Rodyti pranešimąNa nepradėkim piktintis nežinodami tiksliai kaip veiks tie greitieji maršrutai. Jeigu jiems bus rezervuotos A juostos kritiniuose ruožuose ir važinės kas 2-3 minutes - viskas teisingai - likę maršrutai turi tik feedinti. Apie verkšlenimus apie persėdimus išvis nekalbu.
 
 Tai pat gal nustokiim sureikšminti tuos troleibusus? Čia tik transporto fanatikams atrodo svarbu ar yra šniūrai virš stogo ar ne. Jie sujungti su autobusais - viskas. Būtų pats laikas ir numeracija sujungti ir dvi spalvas panaikinti. Netgi tuo pačiu maršrutu galėtų važinėti ir troleibusai ir autobusai kartu - jokio skirtumo keleiviams nėra.
 
 Laukiu tolimesnių naujienų. Kol kas džiaugiuosi, kad kažkas pagaliau keičiama.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkokios ašarų pakalnės... siaubas kaip gyvenime pokyčių nemėgstat, todėl ir visada ekonominė, socialinė, transporto ir bilekokia politika tokia nevykusi būna, kad niekada rimtai nieko negalima dėl verkšlenimų daryti. O jei manot, kad nusistovėjusi situacija yra gera; kad galime sau leisti tokį ekstensyvų maršrutinį tinklą, tai... 
 Man pačiam tik viena abejonė: ar tuose greitųjų maršrutų trasos bus atskirtos nuo bendro eismo. Jei ne, pertvarka neprasminga. Jei taip, blogiau nei dabar nebus. Tad sutinku su felar nuomone...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Beje, įdomu, kaip bus sprendžiama VT nebuvimo problema tokiose vietose, kaip S. Batoro g. (atkarpa tarp Rudens ir Lelijų st.) ir Pilaitės pr. (kur dabar 30 važiuoja). Nors ten keleivių ir nėra daug, bet palikti tas atkarpas išvis be viešojo transporto nėra gerai. Beje, Pilaitėje susisiekimas pablogės dar ir dėl to, kad 4GRA nestos Tolminkiemio stotelėje, nors Pilaitėje tai viena labiausiai apkrautų stotelių. Iki jos Naujosios Pilaitės gyventojams buvo sąlyginai netoli eiti pėsčiom. Dabar jiems liks praktiškai tik 75. Ar tai tikrai padidins VT patrauklumą? 
 Beje, Piliakalnio stotelėje taip pat stos tik 75.
 
 Pagrinde verkšlenama ne dėl persėdimų. Apie A juostų plėtrą kol kas nekalbama, be to, nemažoje dalyje apkrautų gatvių A juostos be gatvių rekonstrukcijos neįkiši. Tuomet tie greitieji maršrutai netenka prasmės, nors nestodami dalyje stotelių, itin pablogina prie jų gyvenančių žmonių susisiekimą. Juk dubliuojantys juos maršrutai yra ne retinami, o išvis naikinami. Kodėl pablogina susisiekimą? Pakanka pažiūrėti į jų schemą. Pagal ją, greitieji maršrutai nestos net ir kai kuriose tokiose stotelėse, kuriose keleivių pakanka. Čia jau kyla tokia problema, kai žmogui tenka ilgiau eiti iki stotelės, kurioje VT kursuoja normaliu intervalu (yra greitasis maršrutas). O net ir dabar kai kurie renkasi automobilį vien dėl to, kad nereikėtų šaltuoju metų laiku eiti iki stotelės. Maža to, kad tose stotelėse greitieji nestos, tai dar ir esami maršrutai bus stipriai karpomi. Ar tai gali pritraukti keleivių į VT? Vargu .Parašė felar Rodyti pranešimąNa nepradėkim piktintis nežinodami tiksliai kaip veiks tie greitieji maršrutai. Jeigu jiems bus rezervuotos A juostos kritiniuose ruožuose ir važinės kas 2-3 minutes - viskas teisingai - likę maršrutai turi tik feedinti. Apie verkšlenimus apie persėdimus išvis nekalbu.
 
 Tai pat gal nustokim sureikšminti tuos troleibusus? Čia tik transporto fanatikams atrodo svarbu ar yra šniūrai virš stogo ar ne. Jie sujungti su autobusais - viskas. Būtų pats laikas ir numeracija sujungti ir dvi spalvas panaikinti. Netgi tuo pačiu maršrutu galėtų važinėti ir troleibusai ir autobusai kartu - jokio skirtumo keleiviams nėra.
 
 Laukiu tolimesnių naujienų. Kol kas džiaugiuosi, kad kažkas pagaliau keičiama.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.12.31, 12:59.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai, kad jau žemėlapis su GRA maršrutais yra oficialus, nes ant jo yra SĮSP logotipasParašė Creatium Rodyti pranešimąMan tai irgi atrodo, kad čia visi rašinėja nesąmones, pyktinasi, nors jokie planai nėra patvirtinti. Visai kaip paskelbtu kokia žiniasklaidos priemonė, kad senamiestį iškels, tai visi irgi stotų piestu ir rėktų, nors gandai ir liktų gandų lygyje. Palaukit kol VMS paskelbs savo patvirtintus planus ir aiškią poziciją šiuo klausimu ir tada jau žiūrėkit.
 
 P.S. Nepamirškite prie šių maršrutų prijungti ir tramvajau.
  
 
 
  
 
 Paveikslėlio šaltinis: http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2GchcRgfMGerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten kur yra mažas keleivių srautas, tai ten važiuos į bendrą bilietų sistemą įtraukti maršrutiniai taksi ir privatūs vežėjai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBeje, įdomu, kaip bus sprendžiama VT nebuvimo problema tokiose vietose, kaip S. Batoro g. (atkarpa tarp Rudens ir Lelijų st.) ir Pilaitės pr. (kur dabar 30 važiuoja). Nors ten keleivių ir nėra daug, bet palikti tas atkarpas išvis be viešojo transporto nėra gerai. Beje, Pilaitėje susisiekimas pablogės dar ir dėl to, kad 4GRA nestos Tolminkiemio stotelėje, nors Pilaitėje tai viena labiausiai apkrautų stotelių. Iki jos Naujosios Pilaitės gyventojams buvo sąlyginai netoli eiti pėsčiom. Dabar jiems liks praktiškai tik 75. Ar tai tikrai padidins VT patrauklumą? 
 Beje, Piliakalnio stotelėje taip pat stos tik 75.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 jūs tik pažiūrėkit, kiek emocijų ir energijos eikvojate internetiniam susirašinėjimui, o skundžiatės, kad sunku "išmušti" atsakymą iš savivaldybės. jeigu šią energiją pakreiptumėte tinkama linkme, būtume visi laimingesni. sėkmės.
 
 tokie pakeitimai ne iš lempos daromi. siekiama ekonomijos mažinant ridą. jūs ten minit kai kurias atkarpas ir stoteles. ar tos atkarpos ženkliai apkrautos ? ar tų stotelių apyvarta yra didelė ? taigi, kad ne. jeigu ir nudegs keli pilaičiai, užtruks keliom minutėm ilgiau, tačiau bendras miesto VT naudotojų kelionės laikas mažės procentaliai, ar neverta ? mieste juk gyvenat, ne vienkiemį, kuriam nereikia derintis prie kitų
 
 pilaiti, esamas VT tinklo tankis yra per didelis praktiškai visame vilniaus mieste pagrinde dėl dubliavimo, todėl vt dirba ne efektyviai ir tavo troleibusų ekonomija yra tiks lašas jūroje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prie ko čia dabar? Čia gi juk diskusijų forumas. Negalima aptarinėti? Greitojo susisiekimo idėjai, manau, pritaria visi. Bet tai, kas planuojama, kelia rimtų abejonių dėl numatomo efekto.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKažkokios ašarų pakalnės... 
 
 Jeigu nuostata yra: "pilnai pasitikiu valdžia, kaip padarys, taip ir bus gerai" - tai irgi tam tikra pilietinė pozicija.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Andrys, troleibusų naikinimui niekas neprieštarautų, jeigu būtų tinkama alternatyva jiems. Keli greitieji maršrutai ir viena tramvajaus linija tikrai nėra tinkama alternatyva. O nieko daugiau planuojama kol kas nėra. Žinoma, ir troleibusus ne rytoj ir ne poryt naikinti ruošiasi, bet vistiek, reikia žinoti, kuo važiuosime vietoj jų.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.12.31, 13:07.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tramavajus bus ne anksčiau 2016 m., ir tik gavus ES paramą.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAndrys, troleibusų naikinimui niekas neprieštarautų, jeigu būtų tinkama alternatyva jiems. Keli greitieji maršrutai ir viena tramvajaus linija tikrai nėra tinkama alternatyva.
 Be to, jis bus belaidis ir vienbėgis ar bebėgis, vadinasi važiuos bendrame automobilių sraute, ar bent jau važiuojamąja dalimi, skirtingai nei dauguma šiuolaikinių tikrų tramvajų.
 Taip yra nutarta, ar aš neteisus?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 D.Britanijoje miestuose stotelės yra kas keliasdešimt metrų (tiesa, ten autobusai sustoja tik jei yra norinčių įlipti/išlipti, t.y., visos stotelės yra mūsiškio "pagal pareikalavimą" atitikmens) - bet ten juk kaimas, o pas mus milijoninis megapolis, todėl žmonės galės paeiti pusvalandį iki stotelės, nes kitaip ir paskutiniai turimi autobusai subyrės, kiekvienoj stotelėj sustodami ir duris atidarydami?Parašė Andrys Rodyti pranešimątokie pakeitimai ne iš lempos daromi. siekiama ekonomijos mažinant ridą. jūs ten minit kai kurias atkarpas ir stoteles. ar tos atkarpos ženkliai apkrautos ? ar tų stotelių apyvarta yra didelė ? taigi, kad ne. jeigu ir nudegs keli pilaičiai, užtruks keliom minutėm ilgiau, tačiau bendras miesto VT naudotojų kelionės laikas mažės procentaliai, ar neverta ? mieste juk gyvenat, ne vienkiemį, kuriam nereikia derintis prie kitų.
 Ar paslauga turi būti patogi žmonėms, ar žmonės turi derintis prie paslaugos? Dabar tūkstančiams žmonių bus sukurti nepatogumai, nes protingi dėdės nesinaudojantys VT nusprendė sužlugdyti VT sistemą...
 
 Nepamirškite, kad VT pas mus daugiausia naudojasi pažeidžiamiausi visuomenės sluoksniai - mažas pajamas turintys jauni žmonės arba atvirkščiai vyresni žmonės, kuriems tikrai bus sunku nueiti papildomus keliasdešimt metrų iki "patobulintos" stotelės.
 
 Ponai, pagalvokite bent kartą galva...
 
 ...ir kodėl pas mus viskas turi būti daroma atbulai... na niekaip nesuprantu.Už Vilnių be tramvajų!
 Comment







Comment