Parašė aRa
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkas iš šios temos rašinėja MadeInVilnius straipsniuose komentarus pasivadinęs mano miestai.net vardu ir bandydamas suabsurdinti mano nuomonę ('Naujieji Vasiukai', 'o gal tiesiam metro į Kauną' ir. pan sovietinio stiliaus nuomonės suabsurdinimai) Kai pralaimi visus argumentus kas daugiau belieka nei tokia keista taktika. Jaučiuosi laimėjęs ir ačiū už dėmesį, paslaptingas gerbėjau Kai pralaimi visus argumentus kas daugiau belieka nei tokia keista taktika. Jaučiuosi laimėjęs ir ačiū už dėmesį, paslaptingas gerbėjau 
 
 https://madeinvilnius.lt/naujienos/g...etuvos-manija/
 
 https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...jos-prospekte/
 
 https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...lia-oro-uosto/
 
 
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Va šviežias komentaras - https://madeinvilnius.lt/naujienos/s...uose/#commentsParašė VLR Rodyti pranešimąKažkas iš šios temos rašinėja MadeInVilnius straipsniuose komentarus pasivadinęs mano miestai.net vardu ir bandydamas suabsurdinti mano nuomonę ('Naujieji Vasiukai', 'o gal tiesiam metro į Kauną' ir. pan sovietinio stiliaus nuomonės suabsurdinimai) Kai pralaimi visus argumentus kas daugiau belieka nei tokia keista taktika. Jaučiuosi laimėjęs ir ačiū už dėmesį, paslaptingas gerbėjau Kai pralaimi visus argumentus kas daugiau belieka nei tokia keista taktika. Jaučiuosi laimėjęs ir ačiū už dėmesį, paslaptingas gerbėjau 
 
 https://madeinvilnius.lt/naujienos/g...etuvos-manija/
 
 https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...jos-prospekte/
 
 https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...lia-oro-uosto/  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kur siūlytumėte įrengti analogišką stotelę kitapus gatvės? Juk ten jau ir šaligatvis šiek tiek per siauras, nes ten individualūs gyvenamieji namai stovi labai arti gatvės. Mano manymu Žalgirio gatvėje reikėtų gal net 2 stotelių - viena už sankryžos su Giedraičių gatve, o kita - kur nors šalia tos "sparnelinės" (ar kaip ten vadinasi ta užeiga) ar Muitinės kriminalinės tarnybos pastato. Tokia sparčiai gyventojų/dirbančių žmonių skaičiumi auganti gatvė, o stotelės tėra tik gatvės pradžioje ir pabaigoje.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNuo rytojaus 5, 49 ir 69 autobusai Žalgirio gatvėje stos naujoje Oršos stotelėje (gaila tik, kad nauja stotelė įrengta tik viena kryptimi)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuo skiriasi elektriniai ir paprasti autobusai iš esmės (apie ekologiją čia nešnekam)?Parašė Zygis Rodyti pranešimą
 Kwrnaves gatvej nebutu problema iguvendint tramvajaus ruoza. Taciau nelabai naudos is to, kamsciu nera, gali ir autobusai vaziuot. Atsiradus EV autobusam, mazai naudos is tramvaju.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kokia nauda is tramvaju, jei kolineariai yra A juostos ir vistiek tenka prie raudono stovet? Is asmenines patirties gyvenant Vakaruose - tramvajai niekuo nera greitesni.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Kuo skiriasi elektriniai ir paprasti autobusai iš esmės (apie ekologiją čia nešnekam)?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet važiavimo komfortas nepalyginamai geresnis.Parašė Zygis Rodyti pranešimą
 O kokia nauda is tramvaju, jei kolineariai yra A juostos ir vistiek tenka prie raudono stovet? Is asmenines patirties gyvenant Vakaruose - tramvajai niekuo nera greitesni.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Konkreciai kuom? Nepastebejau. Metro - taip. Tramvajus - praktiskai tas pats, kas autobusas. Nebent visiskai atskira linija, atskirta nuo sviesoforu ir pan.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Bet važiavimo komfortas nepalyginamai geresnis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne greitis o talpa šiuo atveju yra esminis tramvajaus privalumas. Žymiai efektyviau paleisti vieną tramvajų nei kelis autobusus važiuojančius vienas paskui kitą ar beveik vienas paskui kitą. Šiuo metu taip aišku nebūtų, tačiau ateityje kai toliau tankės Šnipiškės, galbūt ir bus gera mintis platinti Kernavės g. įrengiant tramvajaus linijas. Kolkas esminė viešojo transporto gatvė NMC yra Konstitucijos pr. ir aišku būtent ten pirmiausia būtų galima galvoti apie tramvajų, tarkim Pilaitė-NMC.Parašė Zygis Rodyti pranešimą
 O kokia nauda is tramvaju, jei kolineariai yra A juostos ir vistiek tenka prie raudono stovet? Is asmenines patirties gyvenant Vakaruose - tramvajai niekuo nera greitesni.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi planuose ir net BP yra Nauja Viešojo Transporto Rūšis (NVTR). Papildysiu, kad ji pagal aprašyma dar ir greitoji ir talpioji turėtų būti.Parašė Zygis Rodyti pranešimą
 O kokia nauda is tramvaju, jei kolineariai yra A juostos ir vistiek tenka prie raudono stovet? Is asmenines patirties gyvenant Vakaruose - tramvajai niekuo nera greitesni.
 Nebūtinai tramvajus, gali būti ir Maglev ar Hyperloop.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip ir kiekvienas vilnietis - viesuoju transportu vaziuoju tik extra atvejais. neseniai ta padaryti teko ir pasibaisejau. Ilipus i autobusa nera jokios galimybes isigyti bilieta. Gerai, kad as sumanus ir protingas bei dar netycia turejau telefone trafi appsa. Visgi is uzsieniecio perspektyvos nusileidus lektuvu oro uoste - yra du kreivi budai isigyti bilieta.
 
 1) pirkti vilniecio kortele, kas yra visiskai ne eko friendly pirkti plastmases gabala dienai ar dviem. Ir papildomai uz ja moketi. Ir aplamai reikia kiosko salia, kuris dazniausiai arba nebuna salia arba nedirba tuo metu.
 
 2) siustis bbz koki tai appsa susiradus ant lango uzrasa ir per ji pirkti bilieta. Kas yra dar durnesnis sumanymas ir jo sugalvotojai turetu sedet darbo birzoj. Koks idiotas turi but, kad atrodytu ok:
 
 “ilipa uzsienietis i autobusa, pradeda skaityti instrukcija ir ieskot koki ir kaip cia ta appsa parsisiust. Po to parsisiuncia, prisiregistruoja, prideda rankom korteles duomenis (apple pay neveikia!!!!!) ir tada perka ir aktyvuoja bilietus”
 Blbl. Per tiek tu speji: nuvaziuot iki tikslo arba but sustabdytam kontroles.
 
 O jeigu atvaziuoja kokia babulyte, tai as tuo labiau jau matau, kaip ta appsa ji siusis.Paskutinis taisė Zygis; 2022.03.22, 20:12.
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip tai pritariu – nors ir labai džiaugiuosi Trafi appsu ir visada naudoju tik jį, bet esu labai skeptiškas to optimizmo, kurį kai kurie forumo nariai reiškia, atžvilgiu. Turistams, atvykeliams iš kitų miestų, persėdantiems iš automobilių bei pagyvenusiems ir su technologijoms nelabai draugajantiems žmonėms naudotis VT dabar yra sunkiau negu anksčiau. Ir vadinti tai progresu yra visiškai nepagrįsta.Paskutinis taisė abruo; 2022.03.22, 20:04.Lietuva visiems.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prašyčiau negeneralizuoti. Aš kaip tik automobiliu važiuoju tik extra atvejais.Parašė Zygis Rodyti pranešimąKaip ir kiekvienas vilnietis - viesuoju transportu vaziuoju tik extra atvejais.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar kada nors kazkam teko girdeti apie Zalio tilto stoteles iskeldinimo svarstyma?
 
 Ta stotele visiska nesamone - arti nera jokiu objektu, kurie nebutu lengviau pasiekiami is kitu stoteliu, o ir ji pati turetu buti prie Konstitucijos/Kalvariju gatves sankirtos, kaip ir Lvovo/Europos aikstes stoteles turetu but pritemptos arciau tos sankryzos. Tai sudarytu viena rimciausiu mazgu Vilniuje - vienoje vietoje kirstusi 1G,3G,4G,6G marsrutai be aibes kitu autobusu troleibusiu marsrutu. Tuo paciu ir prie sankryzos esantis skveriukas galbut taptu patrauklesnis, jau neminint aplink besivystanciu projektu..
 - 6 patinka
 Comment









Comment