"Pirma turi būti bent 6 mln keleivių per piką į vieną pusę, kad įvestume bendrus bilietus"
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vien tas faktas, kad praeitais metais teko nepalyginamai daugiau laukti stotelėje ir daug dažniau važinėti susispaudus negu dar kokiais 2019, verčia stipriai abejoti šių duomenų patikimumu.Parašė VNS Rodyti pranešimąKad ten viskas yra puikiai su VT. Straipsnio neskaitėt 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad galežinkeliai tarnautų miesto commuterių reikmėms, visų pirma, reiktų, kad ir tvarkaraščiai tam būtų pritaikyti. Taktiniai tvarkaraščiai ir visa kita, apie ką jau ne kartą buvo kalbėta.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąSakiau šimtą kartų, pasikartosiu dar tiek pat: kol nebus bilietų integracijos su geležinkeliais, tol iš bilietų sistemos nieko gero nebus.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi vilniečiai VT vertina 8/10 kažkokioje ten apklausoje (gerai, kad ne 200/10). Buvo netgi kai forumiečių, kurie rimtu veidu citavo šitą "apklausą" ir naudojo kaip argumentą, kodėl su Vilniaus VT nereikia nieko daryti ir kodėl su dabartine apgailėtina VT situacija yra vos ne viskas geraiParašė VNS Rodyti pranešimąKad ten viskas yra puikiai su VT. Straipsnio neskaitėt   
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 „pro mašinos langą naujo autiko dizainas patiko, bet kai myniau su plentiniu senas autikas užkirto kelią“Parašė John Rodyti pranešimą
 Taigi vilniečiai VT vertina 8/10 kažkokioje ten apklausoje (gerai, kad ne 200/10). Buvo netgi kai forumiečių, kurie rimtu veidu citavo šitą "apklausą" ir naudojo kaip argumentą, kodėl su Vilniaus VT nereikia nieko daryti ir kodėl su dabartine apgailėtina VT situacija yra vos ne viskas gerai 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas, aišku, taip, bet ką reiktų veikti stoty atvažiavus su traukiniu? Stotis Vilniuje nėra populiacijos centre ar netoli jo, ten nelabai yra ką veikti daugumai. Visam traukiniui reiktų keistis ir važiuoti į šiaurę, t.y. slinkti Pylimo gatve be "right of way" ir per vienas labiausiai užimtų pėsčiųjų perėjų visoje šalyje. Tokiu atveju geriau važiuoti tiesiai į tikslą automobiliu. Vilniuje šiuo metu iš principo negali būti rimto keliavimo į darbą traukiniais, nes VMS nemato reikalo integruoti stoties į VT sistemą kuriant "right of way" tarp jos ir miesto pagrindinių darbo vietų centrų. Paleidus ten rimtus žmonių srautus, autobusu linijos uždustų, dėl to jų ten niekas neleis. Šimašius apskritai sako, kad viskas gerai su VT Vilniuje ir be kelių naujų A juostų ateinančius metus nelabai yra ką veikti. Reiškia, turbūt, kad taip ir yra.Parašė John Rodyti pranešimą
 Kad galežinkeliai tarnautų miesto commuterių reikmėms, visų pirma, reiktų, kad ir tvarkaraščiai tam būtų pritaikyti. Taktiniai tvarkaraščiai ir visa kita, apie ką jau ne kartą buvo kalbėta.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniečiams traukinių/autobusų stoties rajonas yra beveik nereikalingas kasdieniniame gyvenime. Miegamuosiuose rajonuose nuo Naujamiesčio, Lazdynų iki Jeruzalės, Žirmūnų gyvena gal 70%, tai kam jiems reikia to rajono kasdien? Niekam. Kaip ir Tarandėje, Bajoruose, Riešėje ir t.t. gyvenantiems.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinoma, bet kalbu apie kažką, ką iš principo būtų galima padaryti su esama infrastruktūra be didelių papildomų investicijų. Dabar į N. Vilnią ar Lentvarį ar netgi Kauną važiuoti traukiniu darbo ar panašiais reikalais tikriausiai nesvarstyčiau, nes nežinau, kada bus kitas traukinys: po 5 minučių ar 4 valandų? Pradėti būtų galima kad ir nuo 1 traukinio per valandą į N. Vilnią, Lentvarį, tą patį Kauną ir kitus commuter maršrutus. Galbūt piko laiku kas 30 min. Tai neišspręstų esminių problemų su Vilniaus VT (kurios yra ojoj kokios didelės), bet būtų žingsnis, tegul ir mažiukas, reikiama kryptimi.Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Tas, aišku, taip, bet ką reiktų veikti stoty atvažiavus su traukiniu? Stotis Vilniuje nėra populiacijos centre ar netoli jo, ten nelabai yra ką veikti daugumai. Visam traukiniui reiktų keistis ir važiuoti į šiaurę, t.y. slinkti Pylimo gatve be "right of way" ir per vienas labiausiai užimtų pėsčiųjų perėjų visoje šalyje. Tokiu atveju geriau važiuoti tiesiai į tikslą automobiliu. Vilniuje šiuo metu iš principo negali būti rimto keliavimo į darbą traukiniais, nes VMS nemato reikalo integruoti stoties į VT sistemą kuriant "right of way" tarp jos ir miesto pagrindinių darbo vietų centrų. Paleidus ten rimtus žmonių srautus, autobusu linijos uždustų, dėl to jų ten niekas neleis. Šimašius apskritai sako, kad viskas gerai su VT Vilniuje ir be kelių naujų A juostų ateinančius metus nelabai yra ką veikti. Reiškia, turbūt, kad taip ir yra.
 
 Kitas dalykas yra tie patys autobusai miesto maršrutuose. Nors, pavyzdžiui, 53 autobusas į Stotį važiuoja beveik pro mano namus, juo naudotis niekada net nesvarstau, nes jis visada būna pilnas, žmonės susispaudę kaip silkės statinėje ir šiaip bendra važiavimo patirtis yra tiesiog žeminanti žmogaus orumą ir joks normalus žmogus tokios patirties nenori. Kaip minimum reiktų dvigubinti autobusų skaičių tokiuose maršrutuose piko valandomis.
 
 Tai tokie lyg ir "maži" ir dalykai, bet tai turėtų būti pirmi žingsniai, kurie normaliems dirbantiems Vilniaus žmonėms parodytų, kad miesto valdžia iš tiesų bent jau bando kažkiek gerinti VT kokybę.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visai neseniai LTG nubraukė didžiąją dalį maršrutų į N. Vilnią. Tai be šansų...Parašė John Rodyti pranešimąPradėti būtų galima kad ir nuo 1 traukinio per valandą į N. Vilnią
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebuvo keleivių - praretino - sumažėjo keleivių - dar sumažino - vėl žmonių sumažėjo - uždarė maršrutą.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Visai neseniai LTG nubraukė didžiąją dalį maršrutų į N. Vilnią. Tai be šansų...
 Tai visiems žunoma seka.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie tvarkaraščius piko metu (pvz grįžimui po darbo):Parašė John Rodyti pranešimą
 Žinoma, bet kalbu apie kažką, ką iš principo būtų galima padaryti su esama infrastruktūra be didelių papildomų investicijų. Dabar į N. Vilnią ar Lentvarį ar netgi Kauną važiuoti traukiniu darbo ar panašiais reikalais tikriausiai nesvarstyčiau, nes nežinau, kada bus kitas traukinys: po 5 minučių ar 4 valandų? Pradėti būtų galima kad ir nuo 1 traukinio per valandą į N. Vilnią, Lentvarį, tą patį Kauną ir kitus commuter maršrutus. Galbūt piko laiku kas 30 min. Tai neišspręstų esminių problemų su Vilniaus VT (kurios yra ojoj kokios didelės), bet būtų žingsnis, tegul ir mažiukas, reikiama kryptimi.
 Vilnius-Kaunas: 16.20 16.45 17.30 17.50 18.55
 Vilnius-Lentvaris: 16.20 16.26 16.35 16.45 17.30 17.36 17.50 17.59 18.55 19.19
 
 Yra keistų tarpų tvarkaraštyje, tačiau važinėja tikrai dažniau nei kartą per valandą piko metu.
 
 Dėl Naujos Vilnios kitas klausimas, ten šiek tiek retesnis tvarkaraštis, bet traukinys labai nekonkurencingas su 6G autobusu kuris yr patogiau, net tiesiogiai nuo Žalio Tilto važiuoja ir dar Naujoj Vilnioj stoja ne tik traukinių stotyje, bet ir arčiau daugiabučių.
 
 
 Tiesiog padvigubinti būtų neefektyvu, nes Pylimo g. tarp Kudirkos aikštės ir Stoties labai daug VT ir jis pustuštis važinėja, pagrindinis užkrautumas nuo miegamųjų rajonų iki Žalio Tilto. O ten turbūt ir yra didžiausia Vilniaus VT katastrofa: esamų pajėgumų iki ten neužtenka, plėsti neišeina nes fiziškai autobusai piko metu nebeišsitenka esamoje stotelėje, o apskritai viso mazgo įveikimas nuo Konstitucijos pr. - Kalvarijų sankryžos iki Kudirkos aikštės ar Operos yra super lėtas dėl kamščių ir begalės nesuderintų šviesoforų.Parašė John Rodyti pranešimąKitas dalykas yra tie patys autobusai miesto maršrutuose. Nors, pavyzdžiui, 53 autobusas į Stotį važiuoja beveik pro mano namus, juo naudotis niekada net nesvarstau, nes jis visada būna pilnas, žmonės susispaudę kaip silkės statinėje ir šiaip bendra važiavimo patirtis yra tiesiog žeminanti žmogaus orumą ir joks normalus žmogus tokios patirties nenori. Kaip minimum reiktų dvigubinti autobusų skaičių tokiuose maršrutuose piko valandomis.
 
 Sakyčiau kad Stoties transporto pagerinimas neturi būti pagrindinis VT prioritetas Vilniuje, geležinkelio naudojimą labiau skatins ne geresnis VT, o darbo vietų ir gyventojų plėtra Naujamiestyje ir Naujininkuose, kuri jau sparčiai vyksta net neprasidėjus Vilnius Connect projektui. Didesnė Vilniaus problema yra Šiauriniai ir Vakariniai gyvenamieji rajonai ir jų sujungimas su centru.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su maršrutais iš stoties tai ten ta pati istorija - niekas nenori vilktis tais autobusais be “right of way” Pylimo gatve, nes jie - per lėti ir nepatikimi. Dėl to niekas jais nesinaudoja, dėl ko savivaldybė gali teigti, kad ten nėra srautų ir neinvestuoti į transportą ten. Uždaras ratas. Atvažiavus į Vilniaus stotį jautiesi kaip patekęs į Rusijos 100k žmonių turinti miestą, o ne pusės milijono ES sostinę, ir visiems viskas gerai. Seniai sakiau, kad reikia tiesiog atleisti visus VT vadelius ir samdyti ekspertus iš šalių su transporto srautų formavimo patirtimi, nes 30 metų tos pačios dainelės ir pasiteisinimai, o rezultatai - visiškai apgailėtini. Nesuformuoti rimtos linijos su “right of way” tarp ES sostinės tarpmiestinio ir tarptautinio transporto mazgo ir miesto centro? Už tai turėtų grėsti suknistas “baudžiakas”.
 
 Dėl Žaliojo tilto “mazgo” - vietiniams ekspertams užteko proto formuoti pagrindinį (vietinio) transporto mazgą ne tam numatytame terminale, kuris gali tokio lygio srautus aptarnauti, o paprastoje sankryžoje. Nebuvo ruošiami rimto mazgo projektai ir vizijos, nebuvo prašoma ES ar Lietuvos lėšų, bet kokia idėja buvo sutinkama su “naujieji Vasiukai” lygio komentarais ir sarkastiškomis, sovietinėmis replikomis bei visiška tinginyste ir apsileidimu. Dabar turime bažnytkaimio lygio mazgo infrastruktūra, bandančią aptarnauti didmiesčio maršrutus. Planų kažkokių rimtų tai vietai irgi nėra. Žiauru.
 
 Bet ai gi Šimašius sakė, kad su VT viskas labai gerai Vilniuje, darnus judumas pasiektas, pamiršau, nothing to see here…
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galima vadinti tarptautiniu, tarpmiestiniu, ES sostine ar kaip tik nori, bet tai nekeičia fakto kad Vilnius geografiškai yra žymiai atokesnis negu mums norėtųsi įsivaizduoti - neturim nei didelių priemiesčių, nei didelių miestų pusvalandžio atstumu, o tarptautiškumas nulinis, tiek Latvija, tiek Lenkija už dviejų valandų (jau nekalbant apie esminius miestus su kuriais yra kažkokie ekonominiai ryšiai), o Baltarusija ar Rusija tas pats lyg ten būtų jūra, dar blogiau nes jūroj bent keleivinį uostą galėtum turėti.Parašė VLR Rodyti pranešimąSu maršrutais iš stoties tai ten ta pati istorija - niekas nenori vilktis tais autobusais be “right of way” Pylimo gatve, nes jie - per lėti ir nepatikimi. Dėl to niekas jais nesinaudoja, dėl ko savivaldybė gali teigti, kad ten nėra srautų ir neinvestuoti į transportą ten. Uždaras ratas. Atvažiavus į Vilniaus stotį jautiesi kaip patekęs į Rusijos 100k žmonių turinti miestą, o ne pusės milijono ES sostinę, ir visiems viskas gerai. Seniai sakiau, kad reikia tiesiog atleisti visus VT vadelius ir samdyti ekspertus iš šalių su transporto srautų formavimo patirtimi, nes 30 metų tos pačios dainelės ir pasiteisinimai, o rezultatai - visiškai apgailėtini. Nesuformuoti rimtos linijos su “right of way” tarp ES sostinės tarpmiestinio ir tarptautinio transporto mazgo ir miesto centro? Už tai turėtų grėsti suknistas “baudžiakas”.
 Tuo labiau, bent kol kas gyventi už Vilniaus jeigu tau reikia kiekvieną dieną būti Vilniaus centre nėra jokių ekonominių priežasčių - yra apsčiai įperkamo būsto iš kurio darbo vietas pasieksi su dabartiniu VT per 20-30 min ir greičiau, tad nelabai yra racijos keltis į kokį Lentvarį ir važinėti geležinkeliu plius autobusu, kai su tiesioginiu autobusu iš Pilaitės bus greičiau net jei autobusą iš stoties pakeis greitesnė transporto rūšis. Londone ar Paryžiuje milijardai kišami į traukinių infrastruktūrą ne dėl to kad visiems labai patinka traukiniai or smagu važiuoti į darbą valandą ir ilgiau su persėdimais žaviuosiuose transporto mazguose, o dėl to kad vidutiniam centro darbuotojui nėra jokių galimybių įsigyti būstą arčiau darbo vietos.
 
 Mano nuomone, esamas VT į Stotį nėra pilnai išnaudotas, tikrai autobusai nepilni ir jų daug (pagal TP kiekį Pylimo g. stotelės patenka į top 10 Vilniaus stotelių, nors keleivių kiekiai nėra didžiausi). Nepilnai išnaudota ir vakarinė VT trasa iš miegamujų rajonų per Laivės pr. į Naujamiestį aplenkiant centrą. Tad labai teisinga strategija tuos dalykus išnaudot decentralizuojant miestą ir investuojant į Stoties prieigas ir ta strategija įgyvendinama.
 1. Geležinkelio stoties ir prieigų rekonstrukcijos arch konkursas jau įvykdytas.
 2. Autobusų stotis spaudžiama rekonstruotis.
 3. Vilnius Connect planai.
 4. Planai į vakarus nuo Švitrigailos g. vietoj geležinkelio.
 5. Naujamiesčio humanizavimas skatinant konversiją ir naują gyvenamąją ir komercinę statybą (labai aktyviai šitas vyksta paskutinius kelis metus).
 6. Žemųjų Panerių konversija su naujais gyventojais ir darbo vietomis arti Stoties ekonominio centro.
 7. RB į Kauną, kur smarkiai sutrumpintas kelionės laikas atrakina papildomą darbo jėgą Stoties ekonominiam centrui.
 
 Vilnius turi augimo potencialą, kuris įmanomas neišleidžiant milžiniškų sumų užsienio konsultantams ir traukinių gamintojams, o geriau utilizuojant savo nors ir smarkiai netobulą, bet ypatingai pigią transporto sistemą, ir gerianant judėjimą pėsčiomis ir dviračiu. Kažkada buvo minėtos tarptautinės konferencijos, tai manau tikrai kitus labiau sudomintų prezentacija apie tai kaip Vilnius prasisuka pigiai ir toliau auga, negu prezentacija “kaip mes transportui išleidžiame trečdalį miesto biudžeto, o miestas ir toliau praranda gyventojus ir dūsta kamščiuose” (Ryga).
 
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visiški kliedesiai. Vilnius nėra labiau geografiškai izoliuotas nei Ryga ar Talinas, kur centrinių stočių aptarnaujamų žmonių skaičiai yra gerokai didesni. Su gera strategija ir geležinkelių integracija, Vilniaus centrinė stotis ramiai galėtų taikyti į kokio Gioteburgo centrinės stoties keleivių skaičius. Deja, čia galios pozicijose sėdi prastai apmokami mikrorajoniniai nevykėliai, tesugebantis "pigiau suktis", t.y. nieko gero nenuveikti per trečdalį amžiaus ir palikti centrinį transporto mazgą visiškai izoliuotą, net kai ES duoda 85% kompensacijas, o rimtesnes sistemas susikuria suknisti Daugpilis ir Olštynas. Per šitų žmonių "taupymus" turime be konkurencijos prasčiausią transporto sistemą visoje ES (tarp savo kategorijos ir didesnių miestų). Esame vienintelis tokio dydžio miestas neišraižytas transporto linijų su "right of way", vienintelis be bėginio transporto, vienintelis be rimto hub'o. Per šiuos "taupytojus" Lietuvoje taip pat turime didžiausią automobilių modal share visoje Europoje, rezultatai yra apgailėtinai blogi. Šie žmonės, kurių (sprendžiant iš mano patirties bendraujant su jais) didesnė dalis sėdi Rusijos informacijos zonoje, yra tikras vėžys miestui ir labai gaila, kad visuomenė yra per daug automobilizuota ir per mažai išprususi, kad tai pamatytų. Bet aš jaučiu, kad tai keičiasi su kartų kaita ir apskritai lieku pozityvus - manau dešimties-penkiolikos metų perspektyvoje Vilniuje mes jų atsikratysime ir galėsime pradėti taisyti jų klaidas. Pradėti būtų gerai su kitais rinkimais, bet, deja, manau tam dar yra per ankstiParašė Kristisz Rodyti pranešimą
 Galima vadinti tarptautiniu, tarpmiestiniu, ES sostine ar kaip tik nori, bet tai nekeičia fakto kad Vilnius geografiškai yra žymiai atokesnis negu mums norėtųsi įsivaizduoti Paskutinis taisė VLR; 2022.02.19, 23:16. Paskutinis taisė VLR; 2022.02.19, 23:16.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ryga ir Talinas yra valstybių centre ir jų geležinkeliai eina per tankiau apgyvendintus daugiabučių rajonus. Vilniuje geležinkeliai eina per mažai apgyvendintas teritorijas ir miestas pakraštyje (mažas tranzitas tarpmiestiniuose reisuose sumažina jų rentabilumą). Teritorijas prie geležinkelio apstatyti nėra didelio poreikio, nes yra dar daug kur galima statyti, kur susisiekimas ir be bėgių greitas (pvz kam statyti aplink Panerių stotį jeigu galima statyti Panerių gatvėje).Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Visiški kliedesiai. Vilnius nėra labiau geografiškai izoliuotas nei Ryga ar Talinas, kur centrinių stočių aptarnaujamų žmonių skaičiai yra gerokai didesni. Su gera strategija ir geležinkelių integracija, Vilniaus centrinė stotis ramiai galėtų taikyti į kokio Gioteburgo centrinės stoties keleivių skaičius. Deja, čia galios pozicijose sėdi prastai apmokami mikrorajoniniai nevykėliai, tesugebantis "pigiau suktis", t.y. nieko gero nenuveikti per trečdalį amžiaus ir palikti centrinį transporto mazgą visiškai izoliuotą, net kai ES duoda 85% kompensacijas, o rimtesnes sistemas susikuria suknisti Daugpilis ir Olštynas. Per šitų žmonių "taupymus" turime be konkurencijos prasčiausią transporto sistemą visoje ES (tarp savo kategorijos ir didesnių miestų). Esame vienintelis tokio dydžio miestas neišraižytas transporto linijų su "right of way", vienintelis be bėginio transporto, vienintelis be rimto hub'o. Per šiuos "taupytojus" Lietuvoje taip pat turime didžiausią automobilių modal share visoje Europoje, rezultatai yra apgailėtinai blogi. Šie žmonės, kurių (sprendžiant iš mano patirties bendraujant su jais) didesnė dalis sėdi Rusijos informacijos zonoje, yra tikras vėžys miestui ir labai gaila, kad visuomenė yra per daug automobilizuota ir per mažai išprususi, kad tai pamatytų. Bet aš jaučiu, kad tai keičiasi su kartų kaita ir apskritai lieku pozityvus - manau dešimties-penkiolikos metų perspektyvoje Vilniuje mes jų atsikratysime ir galėsime pradėti taisyti jų klaidas. Pradėti būtų gerai su kitais rinkimais, bet, deja, manau tam dar yra per anksti 
 Nesuprantu iš kur Vilniuj įmanomi Gioteburgo stoties srautai - gal galėtum palydovinėse Vilniaus nuotraukose parodyti konkrečias apstatytas teritorijas iš kurių atvyks keleiviai? Kol kas atrodo tik kaip niekuo nepagrįsta fantazija kur šiek tiek skaičiai nesusieina - kai pastatysim ES lygio transporto mazgą, tai kažkaip tūkstančiai naujų keleivių atplūs iš tų penkiasdešimt namukų Kariotiškėse ir Rykantuose.
 
 O bendrai tai labiau entuziastams svarbu modal share, transporto rūšis ir panašūs dalykai. Man svarbu kad Vilniuj gerai gyventi, ekonomika auga, gali uždirbti normalius pinigus, didėja gyventojų skaičius, ir panašu kad sėkmingai visi šitie dalykai vyksta ir be didelių investicijų į VT. Rygos pavyzdys puikiai rodo kad bėgiai nėra labai svarbus veiksnys.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmiausia nekonkurencingas neintegravimu į vieną bilietą. Tik tokiom sąlygom būtų galima lyginti.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąDėl Naujos Vilnios kitas klausimas, ten šiek tiek retesnis tvarkaraštis, bet traukinys labai nekonkurencingas su 6G autobusu kuris yr patogiau, net tiesiogiai nuo Žalio Tilto važiuoja ir dar Naujoj Vilnioj stoja ne tik traukinių stotyje, bet ir arčiau daugiabučių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na kad šiandien galima labai pasiginčyti su šiuo teiginiu, VT kainos bent jau Vilniuje nepakilo, o kuro kainos pakilo 50+% lyginant su 2020. Čia jau kitas reikalas, kad dėl dabartinio vairuotojų trūkumo ir šiaip neadekvačių veiksmų per pandemiją net ir su tokiomis kuro kainomis mažai kas grįžta į VT.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąLT taip pigu išlaikyt privatų auto, kad turbūt jei mokėtum žmoniem, kad juo naudotųsi, vistiek į jį nepersestų, nesvarbu kokiam pavidale jis būtų.Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.02.20, 07:01.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Benzas per 2 metus pakilo nuo ~1.2 iki 1.5, kas yra +25%, ne 50%.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNa kad šiandien galima labai pasiginčyti su šiuo teiginiu, VT kainos bent jau Vilniuje nepakilo, o kuro kainos pakilo 50+% lyginant su 2020..
 
 Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment








Comment