Gaila, kad tie pirmieji 50troleibusų 2023 irgi panašu, kad bus trumpi.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai išsireikalaukime ilgų. Gal net trigubų. Kadangi Jų tikslas yra nepigūs pastočių sklypai, tai dar yra vietos deryboms.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGaila, kad tie pirmieji 50troleibusų 2023 irgi panašu, kad bus trumpi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Petr Rodyti pranešimąKontaktinio tinklo atnaujinimas jau prasidėjo ar ne? Ar jau kur nors yra greitaeigės kryžmės? Tikiuosi Škodoms sumontuos radio daviklius, o ne lauks naujų troleibusų.Greitaeigės kryžmės (dvi susikertančios linijos) sudaro kažkur 50-70% visų dabartinių Vilniaus kryžmių. Nors iš tiesų yra tokių, kurios pakabintos nevykusiai (pvz. labai status vingis iškart už kryžmės), didžioji dalis jų leidžia pravažiuoti jas bent 35 km/h greičiu (čekų duomenys), bet vairuotojai ir toliau važiuoja, lyg jos būtų iš 1956.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTruputis kitų naujienų. Gruodžio 15 dieną VVT pasirašė 711 383,20 eurų vertės (su PVM) sutartį dėl 80 radijo bangomis valdomų troleibusų kontaktinio tinklo automatinių (išsišakojančių) iešmų ir 270 radijo siųstuvų šiems iešmams perjungti.
 
 Pirmoji partija, t.y. 20 tokių iešmų, turės būti pristatyti jau balandį-gegužę, ir pirmieji 3 iešmai bus įrengiami su gamintojo pagalba. Visi 80 iešmų turės būti pristatyti iki lapkričio pabaigos.
 
 Šiek tiek įdomybių. Konkuruojanti įmonė "Electroline" skelbia, kad per analogiškos konstrukcijos simetrinius (kai į abi puses laidai išsišakoja tokiu pačiu, 10 laipsnių kampu; tokių bus perkama 34) galima važiuoti iki 45 km/h greičiu, nepriklausomai nuo krypties; per asimetrinius iešmus (kai į vieną pusę laidai nueina tiesiai, į kitą išsišakoja 20 laipsnių kampu) tiesiai galima važiuoti 50 km/h greičiu, į šoną - 30-35 km/h greičiu.
 
 Taip pat yra keletas (iki 5 iš maždaug 60) greitaeigių susieinančių iešmų, bet su jų pravažiavimu ta pati istorija kaip ir su kryžmėmis.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kaip ir Vilniuje taip ir Kaune vis dar galioja troleibusų vairuotojams nustatytas greitis per spec. tinklo dalis (Kryžmes , iešmus , kreives) 10-15km/h. Vairuotojai važiuodami greičiau prisiima atsakomybę ir važiuoja greičiau savo nuožiūra , o atsitikus kokiam įvykiui ir nustačius pagal borto kompiuterio duomenis kad važiavo greičiau nei reikalaujama , vairuotojui nuimama kintama atlyginimo dalis.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ačiū labai už informacijos pakartojimą, matyt praleidau.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 
 
 Greitaeigės kryžmės (dvi susikertančios linijos) sudaro kažkur 50-70% visų dabartinių Vilniaus kryžmių. Nors iš tiesų yra tokių, kurios pakabintos nevykusiai (pvz. labai status vingis iškart už kryžmės), didžioji dalis jų leidžia pravažiuoti jas bent 35 km/h greičiu (čekų duomenys), bet vairuotojai ir toliau važiuoja, lyg jos būtų iš 1956.
 
 Taip pat yra keletas (iki 5 iš maždaug 60) greitaeigių susieinančių iešmų, bet su jų pravažiavimu ta pati istorija kaip ir su kryžmėmis.
 
 Hm, aš kažkaip maniau kad per kryžmes galima ir greičiau važiuoti šiais laikais...
 
 O koks yra susieinančių iešmų veikimo principas, toks pat kaip ir išsišakojančių? Kam per sovietinių laikų susienančius iešmus reik važiuoti 15 km/h?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kas gali atsitikti apart tai kad tiesiog ūsai nukris?Parašė Etransport Rodyti pranešimąkaip ir Vilniuje taip ir Kaune vis dar galioja troleibusų vairuotojams nustatytas greitis per spec. tinklo dalis (Kryžmes , iešmus , kreives) 10-15km/h. Vairuotojai važiuodami greičiau prisiima atsakomybę ir važiuoja greičiau savo nuožiūra , o atsitikus kokiam įvykiui ir nustačius pagal borto kompiuterio duomenis kad važiavo greičiau nei reikalaujama , vairuotojui nuimama kintama atlyginimo dalis.
 
 Ir ar pateikiamas vairuotojams koks žemėlapis kur yra nauji elementai, o kur seni?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaune kad ir su naujomis spec. dalimis (Iešmais ,Kryžmėm) yra problemų , būną ir ūsų galvutės nuraunamos , ar trosas koks nutraukimas . Niekas nieko nepateikia , senas iešmas, kryžmė ar nauja čekiška greitis pagal darbuotojų pareigybinius nuostatus vienodas 10-15km/h . Ne visur ir čekiškos spec. dalys kokybiškai sumontuotos .Paskutinis taisė Etransport; 2022.01.13, 16:57.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia kaip suprantu taip darnų judumą skatinaParašė arsiakas Rodyti pranešimąGal kas girdėjote kodėl dar kartą, nuo sausio 17d. retinama dauguma maršrutų, ypač troleibusų? Sakyčiau vos ne vasaros tvarkaraštis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai čia teoriškai, bet praktikoje tai tiesiog sumažintų autobusų kiekį maršrute.Parašė digital Rodyti pranešimąPriešingai - jei 55 būtų trumpesnis ir tik privežtų prie 2G, tai jis galėtų žymiai dažniau važinėti.
 Paleis ilgesnius ir praretins grafiką? Aišku, kam tas patogumas VT.Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠiaip tikrai gali būti, kad mažins, nes 1 ilgas troleibusas galės pervežti daugiau keleivių ir palengvins vairuotojų stygiaus problemą. Bet ir faktas, kad 10 troleibusų iš 200 rezervui yra pernelyg mažai. Mes turbūt kažko nežinom, nes net privatus vežėjas, skaičiuojantis kiekvieną centą, papildomai pirko 8 Isuzu, kad pakaktų rezervo dėl padidėjusio išleidimo ir padažnėjusių gedimų.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl vairuotojų trūkumo (daug serga).Parašė arsiakas Rodyti pranešimąGal kas girdėjote kodėl dar kartą, nuo sausio 17d. retinama dauguma maršrutų, ypač troleibusų? Sakyčiau vos ne vasaros tvarkaraštis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal daug ir serga, tačiau kaip jau žiniose rodė, keliolika ir streikuoja prie direktoriaus durų miegodami naktimis.Parašė digital Rodyti pranešimąDėl vairuotojų trūkumo (daug serga).
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Streikuoja ne darbo metu.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
 Gal daug ir serga, tačiau kaip jau žiniose rodė, keliolika ir streikuoja prie direktoriaus durų miegodami naktimis.
 
 Be bendro sergamumo, daug darbuotojų atsisakė mokėti už kovido testus už savo pinigus (iki Naujųjų mokėjo VVT), todėl jie nėra prileidžiami prie darbo.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu iki šito tai dar toli. Nuimama po 1 grafiką dažniausiai kursuojančiuose maršrutuose ir tik darbo dienomis. Jau yra paskelbta naujiena: https://judu.lt/kaip-nuo-sausio-17-d...tvarkarasciai/Parašė arsiakas Rodyti pranešimąSakyčiau vos ne vasaros tvarkaraštis.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Troleibusų maršrutuose išties kiek blogiau, pvz T19 maršrute nuima 3 grafikus, T2 nuima du,Parašė Mettal Rodyti pranešimą
 Nu iki šito tai dar toli. Nuimama po 1 grafiką dažniausiai kursuojančiuose maršrutuose ir tik darbo dienomis. Jau yra paskelbta naujiena: https://judu.lt/kaip-nuo-sausio-17-d...tvarkarasciai/
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deja, bet jau per vėlu. Paskutinė diena maršrute buvo sausio 11.Parašė VLR Rodyti pranešimąGal kas žinote, ar įmanoma dar pasivažinėti ilguoju troleibusu, ar jis jau išimtas iš rikiuotės? Jei taip tai kur galima butų surasti šio savaitgalio laikus (geriausia iš Pašilaičių būtų)?
 O dabar jau tokio ilgio troleibusas liks tik istorija Vilniaus gatvėse Paskutinis taisė Mantas95; 2022.01.15, 22:36. Paskutinis taisė Mantas95; 2022.01.15, 22:36.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kelių mėnesių senumo Šimašiaus interviu.
 
 R.Šimašius pristatė 12 principų, kaip bus projektuojamos Vilniaus gatvės, ir atsiprašė dėl sumaišties
 
 Jei teisingai supratau, tikras BRT su pilna pirmumo teise nebėra net tolimuose planuose - autobusų srautai toliau kirsis su automobilių, sukančių į dešinę (ir kt.)? Iš esmės, jie toliau planuoja formuoti Vilniaus kamienines transporto linijas iš paprastų autobusų, ne BRT? Ir iš kur tokia informacija, kad vidurine juosta važiuojantys autobusai būtų mažiau saugūs pėstiesiems, nei važiuojantys dešinėje juostoje? Pirmą kartą girdžiu tai - gal kas turite kokį nors rimtą šaltinį, kuris tai galėtų patvirtinti? Ar aš čia kažką ne taip supratau?
 [...] jei A juostos bus pertvarkomos ar atsirastų nauja transporto rūšis, tam bus panaudota dešinė važiuojamoji juosta, nes taip saugiau pėstiesiems.
 
 Comment








Comment