Su šia programėlė kai kurie vėl pamiršta esminį dalyką - pardavimų kanalų turi būti ne vienas-du modernūs, bet daug įvairių (ir modernių, ir tradicinių, ir pusiau-modernių, kurių Lietuvoje nėra). Jeigu pardavimų kanalų yra nedaug, reiškia šitas VT aspektas yra blogai išvystytas ir prisideda prie neigiamo visos VT sistemos įvertinimo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Labai išimtiniais atvejais, jeigu elektromechaninis geltonas yra sugedęs. Bet tokių atvejų vienetai. Visi turi po vieną elektromechaninį komposterį žymėti popierinius bilietus.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPataisykit, bet mechaninių komposterių a le krokodilų jau nebelikę Vilniuje?
Comment
-
Senuose troleibusuose man rodos paskutinį kart mačiau tuos grynai mechaniniusParašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Labai išimtiniais atvejais, jeigu elektromechaninis geltonas yra sugedęs. Bet tokių atvejų vienetai. Visi turi po vieną elektromechaninį komposterį žymėti popierinius bilietus.
Comment
-
Labai dažna daryti prielaidas apie statistiką vien iš savo varpinės. Tokią statistiką galėtų pateikti Susisiekimo paslaugos pagal kontrolės duomenis arba pagal parduotų bilietų skaičių (nuolatiniai/mobilieji/popieriniai bilietai)Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮdomu būtų sužinoti, kiek procentų parduotų bilietų sudaro tie visi smartfoniniai ir kiek tradiciniai, elektroniniai ar automatų. Atitinkamai, ir Lietuvos miestų, kur tokie bilietai yra, statistiką. Įtariu, tie smartfoniniai sudaro <=2 procentų.
Comment
-
Būtent su tuo ir problema. Popierinių bilietų ne visada įmanoma nusipirkti. Ir net nežinau ar mobili programėlė tinkama žmonių grupės kelionei. Bilietų automatai bent jau centrinėse stotelėse ar pačiuose autobusuose gerokai palengvintų reikalą.Parašė Lettered Rodyti pranešimąAišku visokiems ne vietiniams ir turitams turėtų būti galimybė nusipirkti bilietą su kortele autobuse.
P.S. ir kaip tuomet agituojama naudotis VT?
Comment
-
Ne naujose (t.y. ne Solaris, Isuzu ar Karsan) VVT transporto priemonėse beveik visur yra krokodilai. Kai kur jie yra kaip atsarginis variantas, jeigu sumontuotas elektromechaninis neveiks. Pas Transrevį tik elektromechaniniai.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPataisykit, bet mechaninių komposterių a le krokodilų jau nebelikę Vilniuje?
----------
== Svarbu ==
Pranešimai apie VT programėles perkelti į specialiai joms skirtą temą Viešojo transporto programėlės
Comment
-
užsienyje, jei vairuotojas parduoda popierinius bilietus, tai ant bilieto šablono dažnai atspaudina, vis dėlto turi tam tikrą aparatąParašė Al1 Rodyti pranešimąJuosta irgi gali pasibaigti. Užsienyje niekur neteko matyti kasos aparatų autobusuose. Arba automatas transporto priemonėje, arba vairuotojas parduoda popierinius ar netgi kartoninius bilietus.
- 1 patinka
Comment
-
Vokietijoje, Nyderlanduose beveik visur yra kasos aparatai autobusuose, tik spausdina ant labai geros kokybės poperiaus (kam ten toks popierius? Nesuprantama). Ten to reikia dėl dažniausiai skirtingų tarifinių zonų. O Vilniuje tai tikrai jokios naudos nuo kasos aparato, visiškai tas pats kaip ir paprasti popieriniai bilietai. Taip pat nematau jokio reikalo automatuose - pas mus tam yra Maxima ir kioskai. O kitose Europos šalyse tų kioskų ne tiek ir daug. Pvz. Hong Konge irgi nėra jokių automatų ir niekam tai nekelia jokių nepatogumų, nors miestas žymiai didėsnis negu tas pats Berlynas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJuosta irgi gali pasibaigti. Užsienyje niekur neteko matyti kasos aparatų autobusuose. Arba automatas transporto priemonėje, arba vairuotojas parduoda popierinius ar netgi kartoninius bilietus.
2020 m. man atrodo, kad automatams jau neverta skirti tiek investicijų. Jie reikalingi tik ten, kur teisiogiai pakeičia kasininko darbą (stotyse).Paskutinis taisė Petr; 2019.12.05, 05:16.
Comment
-
Aš vairuotojo paprašiau bilieto, jis pirštu bakstelėjo į priklijuotą lapą 4 kalbomis sakantį, kad autobuse bilietai neparduodami. Poto išsiaiškinau, kad jie čia ruošiasi tipo nemokamą viešajį transportą įvesti tai vairuotojai nebepardavinėja.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O kodėl turėtų vairuotojas neparduoti? Aišku, kad automatų kaip kokioje Šveicarijoje 80 proc. visų stotelių nereikia. Ne tie laikai, 80-90-2000 metais to reikėjo, dabar jau ne. Bus automatai, dalis žmonių pirks juose, autobusuose irgi reikia palikti bilietų pardavimą, bet kainą dar labiau pakelti. Vakarų Europoje ir negi Rytų Europoje paros bilietą nusipirkti apsimoka jau netgi važiuojant 3-4 kartus. Ką ten užsienyje, Panevėžyje berods paros bilietas atsiperka nuo 3 ar tai 4 kelionės. Tik blogai, kad juos parduoda tik vairuotojai, o kioskuose jų nėra.
Vienkartinius bilietus perka tik atsitiktiniai keleiviai, atvykėliai iš kitų miestų ar šalių, jei jiems reikia tik 1-2 kartus važiuoti VT. Automatai, aišku, turi būti visose populiariose stotelėse, o jų Vilniuje nemažai.
Automatai ne tik vienkartinius turėtų parduoti, bet ir paros bilietus bei papildyti elektroninius.
Vienkartiniai bilietai yra pagrinde miesto svečiams ir jie tam ir turėtu būti palikti. Bet yra idomių dalykų Vilniuje. Pvz jeigu perki bilietą 30 dienų, ir jeigu perki vilniečio kortelėje 60 minučių bilietus, laikant kad važiuoji tik į darbą (2 kartus per diena, darbo dienomis) tai pirkti 60 minučių bilietus bus 60 centų pigiau! Dėl 60 centų žinoma neaukosi mėnesinio patogumo, bet gi teoriškai mėnesinis turėtu būti pigesnis, ne?
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
taxui šiais laikais reiks tą patį padaryti
Taksas priima grynus ir net čekį duoda. Nors keli vairuotojai yra išsireiške, kad norėtu jog aš naudočiausi appsu.
- 1 patinka
Comment
-
Aplankiau daugumą ES (ir ne tik) sostinių, bilietų automatai yra visur, nemačiau jų tik Zagrebe, Taline ir Minske. Bet Taline, kaip žinia, yra nemokamas transportas, na, o Minske, bilietų automatų tinklas jau ruošiamas diegti (paskelbti konkursai). Taigi, tikrai nesakyčiau, kad automatai yra atgyvena, jei jų tinklai plečiami beveik visuose civilizuotų valstybių miestuose, beje, lygiagrečiai diegiant ir kitus apmokėjimo būdus (bekontaktės kortelės, išmanusis telefonas ir pan).Parašė Petr Rodyti pranešimą2020 m. man atrodo, kad automatams jau neverta skirti tiek investicijų. Jie reikalingi tik ten, kur teisiogiai pakeičia kasininko darbą (stotyse).
Beje, manau, kad visokie Rimi ir Maxima pasiima nemaža procentą už bilietų pardavimus, už ką mokams mes, mokesčių mokėtojai. Tikslių skaičiavimų, žinoma, neturiu, bet manau, kad investavus į automatų tinklą, ilgalaikėje perspektyvoje galima būtų atsisakyti bilietų platinimo dalyje prekybos vietų (paliekant, pavyzdžiui, tik spaudos kioskus), kas leistų sutaupyti (nebereikės duoti to procento prekybininkams), ir manau, per kelis metus tie automatai atsipirktų.
- 3 patinka
Comment
-
Nuo gruodžio 6d. 7 autobusas grįžta į savo įprastą trasą per Viršuliškių ir Ažuolyno gatves. Prie kapinių įrengta stotelė - Ąžuolyno, o štai buvusi Ąžuolyno stotelė vadinsis Čiunės Sugiharos
. Taip pat, Lazdynuose įrengta nauja Paukščių tako st., kurioje stos 7, 21 ir 23 maršrutų autobusai.
>>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1375
- 3 patinka
Comment
-
Na jeigu paskaičiuos, kad Vilniuje tai apsimoka, tegul investuoja. Sakau tik savo asmeninę nuomonę, kad man automatų nebuvimas Vilniuje nepatogumų nesudaro. Tuo labiau kad vėlgi viską galima internetu pildyti. Pensininkai tarp kitko irgi nesinaudos automatais, eis į kioską. Bet tiesa, kažkiek platinimo vietų trūkumas jaučiasi sekmadieniais.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Aplankiau daugumą ES (ir ne tik) sostinių, bilietų automatai yra visur, nemačiau jų tik Zagrebe, Taline ir Minske. Bet Taline, kaip žinia, yra nemokamas transportas, na, o Minske, bilietų automatų tinklas jau ruošiamas diegti (paskelbti konkursai). Taigi, tikrai nesakyčiau, kad automatai yra atgyvena, jei jų tinklai plečiami beveik visuose civilizuotų valstybių miestuose, beje, lygiagrečiai diegiant ir kitus apmokėjimo būdus (bekontaktės kortelės, išmanusis telefonas ir pan).
Beje, manau, kad visokie Rimi ir Maxima pasiima nemaža procentą už bilietų pardavimus, už ką mokams mes, mokesčių mokėtojai. Tikslių skaičiavimų, žinoma, neturiu, bet manau, kad investavus į automatų tinklą, ilgalaikėje perspektyvoje galima būtų atsisakyti bilietų platinimo dalyje prekybos vietų (paliekant, pavyzdžiui, tik spaudos kioskus), kas leistų sutaupyti (nebereikės duoti to procento prekybininkams), ir manau, per kelis metus tie automatai atsipirktų.
Vilniuje tarp kitko yra viena patogiausių bilietų sistemų. Papildai kortelę ir varai. Vakarų Europoje dažniausiai labai sudėtingas tarifinis meniu, dėl to reikalingi išmanieji automatai.
Comment
-
Telefonu ar kortele galima tik vienkartinį atsiskaitymą atlikti. Automatai gali parduodi, papildyti ir mėnesinius, paros bilietus. Kioskai yra, bet jų darbo laikas ribotas, ne visur jų yra ir jų skaičius mažėja, ypač periferijoje. Maximos ir kiti PC - nepatogu, jei reikia greitai.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAutomatų reikšmė mažės, kitos šalys turbūt juos palaiko iš inercijos. Pas mus jų nebuvo, tai neverta ir pradėti. Ateitis turbūt priklausys bekontakčiams atsiskaitymams banko kortele/telefonu, tai link to ir reikėtų judėti.
Comment
-
Fake news, su Trafi galima nusipirkt visus tokius pačius bilietus kaip su vilniečio kortele kioske ar internetu.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Telefonu ar kortele galima tik vienkartinį atsiskaitymą atlikti. Automatai gali parduodi, papildyti ir mėnesinius, paros bilietus.
- 6 patinka
Comment
-
Nepalaiko, o negti vysto ir plečia. Pavyzdžiui, Varšuvoje jie jau įrengiami ne tik stotelėse, bet ir tramvajuose ir netgi kai kuriuose autobusuose (taip atlaisvinant vairuotojus nuo bilietų pardavimo).Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAutomatų reikšmė mažės, kitos šalys turbūt juos palaiko iš inercijos. Pas mus jų nebuvo, tai neverta ir pradėti. Ateitis turbūt priklausys bekontakčiams atsiskaitymams banko kortele/telefonu, tai link to ir reikėtų judėti.
Beje, Lenkijoje automatai yra ne tik visuose didmiesčiuose, o netgi mažesniuose miestuose - Augustave, Olštyne, Žešuve. Iki šių metų pabaigos bus ir Balstogėje. Netgi Rusijoje jie yra, ir ne tik Maskvoje ir Peterburge.
Ir automatai nereiškia, jog tuose miestuose, kur jie yra, nevystomi kiti apmokėjimo būdai (per telefoną, banko kortelę ir pan.). Kuo būdų daugiau, tuo geriau ir tuo viešasis transportas transportas patrauklesnis.
Taipogi automatai tikrai yra geriau, nei prekyba bilietais Maximų kasose. Ne vien dėl patogumo, bet ir dėl procento, kurį manau, prekybininkas tikrai pasiima sau.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2019.12.08, 20:58.
- 1 patinka
Comment
-
Varšuvoje vairuotojai jau nebepardavinėja bilietų, nes kiekviename autobuse, tramvajuje ir miesto traukinyje yra bilietų automatas. Autobusuose juos įmontavo dar 2015-aisiais, o automatų įrengimą visuose tramvajuose baigė šių metų rugsėjį. Panašiai yra Vroclave ar net Lodzėje. O kiekviena Varšuvos metro stotis, žinoma, turi bent po kelis tokius įrenginius.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNepalaiko, o negti vysto ir plečia. Pavyzdžiui, Varšuvoje jie jau įrengiami ne tik stotelėse, bet ir tramvajuose ir netgi kai kuriuose autobusuose (taip atlaisvinant vairuotojus nuo bilietų pardavimo).
Būtent. Tavo minėtoje Varšuvoje bilietus galima įsigyti šešiose mobiliosiose programėlėse; viena jų yra Trafi tipo programėlė, su tvarkaraščiais ir maršruto planavimu; dar viena leidžia įsigyti bilietus 103 miestuose + susimokėti už stovėjimą apie 70 miestų + nusipirkti bilietų į kiną + įsigyti traukinio bilietą pas beveik visus vežėjus - išskyrus pačius mažiausius. O vis vien stipriai plečiamas stacionarių bilietų automatų tinklas, ar mažų convenience tipo parduotuvių, kuriuose galima pasipildyti kortelę terminuotais bilietais, tinklas. Miestų su geru viešuoju transportu praktika yra tokia, kad pardavimo tinklas plečiamas taip, kad jis būtų kuo tankesnis ir kuo platesnis (turiu omenyje pardavimo kanalų įvairovę).Ir automatai nereiškia, jog tuose miestuose, kur jie yra, nevystomi kiti apmokėjimo būdai (per telefoną, banko kortelę ir pan.). Kuo būdų daugiau, tuo geriau ir tuo viešasis transportas transportas patrauklesnis.Paskutinis taisė tomczu; 2019.12.08, 23:14.
- 2 patinka
Comment
Comment