Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal yra kokių žinių, kada bus pilnai atsisakyta visų Škodų Czechoslovakia represent? Ta prasme, kada naujais trūlikais pakeis tas senienas?

    Comment


      Tokių žinių nėra ir artimiausiu metu nebus.

      Comment


        Užmiestyje, ten kur kursuoja ilgi autobusai, gali pasitaikyti tiek senas, tiek naujas. Santykis gali būti 0 prie 3 (priklausomai nuo dienos, gali papulti tiek naujas, tiek senas). Lygiai kaip ir šiandien - 19-am visi trys solariai, nekalbant apie savaitgalį.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
          Gal yra kokių žinių, kada bus pilnai atsisakyta visų Škodų Czechoslovakia represent? Ta prasme, kada naujais trūlikais pakeis tas senienas?
          Tikrai ne iki 2020

          Įgyvendinus šį atnaujinimo etapą, seniausi Vilniuje eksploatuojami autobusai bus vos 5 metų amžiaus...
          ...o troleibusai - vos 33 metų.

          Comment


            Šiap smarkiai pasikeitė 3G maršrutas, anksčiau dominavę Karosa ir senukai MB, o dabar vien Soliarius principe matau. Kažkas visgi pasikeitė prioritetuose.
            O dėl troleibusų reikia kantrybės, suremontuotos Škodos nėra taip blogai. Apie pirmą parką negaliu nieko pasakyti, bet tos kur važinėja 1 ir 7 maršrutu tikrai viduje atnaujintom sėdynėm su veikiančiu šildymu.
            Paskutinis taisė Garbanius; 2018.12.05, 19:38.

            Comment


              Iškalbinga lentelė
              Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1544031487980.jpg
Views:	48
Size:	126,5 kB
ID:	1687188

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Iškalbinga lentelė
                Čia tikra ar meninė instaliacija?

                p.s. o 2 nauji trūlikai jau važinėja?
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Važinėja 2 ir 19 maršrutais

                  Comment


                    Bet stops.lt rodo tarp naujų troleibusų tik vieną solarį. Kartais 2, kartais 19 maršrute. Reiškia vis tik vienas tėra kol kas važinėjantis?

                    Comment


                      Stovi remontuose. Naujos technikos bėdos, bet bus gerai!

                      Comment


                        Pirmą dieną kai išvažiavo naujas Solaris į 2 maršrutą, sistema jo nerodė kaip naujo.
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                          Iškalbinga lentelė
                          Reikėjo dar pridėti kitos lentelės, esančios apačioje foto. Ten yra "normalus" Vilniaus r. priemiestinių tvarkaraštis.

                          Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
                          Bet stops.lt rodo tarp naujų troleibusų tik vieną solarį. Kartais 2, kartais 19 maršrute. Reiškia vis tik vienas tėra kol kas važinėjantis?
                          Kurį laiką 2-ojo maršruto Solaris nebuvo rodomas, nes tiesiog jam nebuvo priskirta informacija, jog tai yra "nauja TP".
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Gal kas iš nusimanančių VT specifikoje galėtų atsakyti, kodėl pas mus "by default" daugumoje atveju stotelės yra įrengiamos ne prieš sankryžą ar reguliuojamą perėją, o iškart už jos? Nes dažnai būna taip, kad transporto priemonė artėdama prie stotelės pastovi prie šviesoforo ir tada iškart už jo vėl stoja stotelėje, taip dvigubai sugaištant laiko, nors būtų galima keleivius įlaipinti/išlaipinti stovin prie raudono signalo (kaip pvz. dažnas atvejis Žaliojo tilto stotelėje centro kryptimi) ir taip sutaupyti laiko. Ypač tai beprasmiškai atrodo ties reguliuojamomis perėjoms.

                            Comment


                              Centro kryptimi to neįmanoma padaryti, nes trukdo šalia esantis pastatas ir atitvarai. Tokiu atveju, jei tokį sumanymą įgyvendinti, gautųsi labai ilga stotelė ir "sprintai" nuo vienos transporto priemonės iki kitos.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                Centro kryptimi to neįmanoma padaryti, nes trukdo šalia esantis pastatas ir atitvarai. Tokiu atveju, jei tokį sumanymą įgyvendinti, gautųsi labai ilga stotelė ir "sprintai" nuo vienos transporto priemonės iki kitos.
                                Nelabai supratau apie kurią vietą kalbama, kurioje neįmanoma padaryti? Jeigu apie Žaliojo tilto stotelę, tai ten taip ir yra padaryta (dėl kitų aplinkybių), bet tai labai gerai ir sutaupo laiko maršruto įveikimo tvarkaraštyje.
                                Mano klausimas ne apie konkrečią vietą, bet apie bendrą situaciją, nes tokių vietų mieste galima suskaičiuoti dešimtimis.
                                Paskutinis taisė sleader; 2018.12.07, 10:57.

                                Comment


                                  O kaip būtų tuo atveju, jei VT sankryžoje suka į kairę? Tada reiktų iš stotelės persirikiuoti į kairiausią juostą, o to daugeliu atveju neįmanoma padaryti (nebent visai nebūtų eismo). Stotelėje prie Žaliojo tilto visas VT važiuoja tiesiai, dėl to tokios problemos nėra.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Gal kas iš nusimanančių VT specifikoje galėtų atsakyti, kodėl pas mus "by default" daugumoje atveju stotelės yra įrengiamos ne prieš sankryžą ar reguliuojamą perėją, o iškart už jos? Nes dažnai būna taip, kad transporto priemonė artėdama prie stotelės pastovi prie šviesoforo ir tada iškart už jo vėl stoja stotelėje, taip dvigubai sugaištant laiko, nors būtų galima keleivius įlaipinti/išlaipinti stovin prie raudono signalo (kaip pvz. dažnas atvejis Žaliojo tilto stotelėje centro kryptimi) ir taip sutaupyti laiko. Ypač tai beprasmiškai atrodo ties reguliuojamomis perėjoms.
                                    Mano asmeninė versija.

                                    1) Stotelės paprastai daromos už sankryžos (o ne prieš ją) tam, kad viena kryptimi toliau važiuosiantys maršrutai stotų toje pačioje stotelėje. Darant stoteles prieš sankryžą, iš skirtingų gatvių atvažiavę maršrutai, kurie toliau važiuos viena kryptimi, stotų skirtingose stotelėse
                                    2) Stotelei esant prieš sankryžą, sunku padaryti posūkį į kairę - reikia staigiai iš stotelės persirikiuoti tiesiai į kairiausią juostą

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      O kaip būtų tuo atveju, jei VT sankryžoje suka į kairę? Tada reiktų iš stotelės persirikiuoti į kairiausią juostą, o to daugeliu atveju neįmanoma padaryti (nebent visai nebūtų eismo). Stotelėje prie Žaliojo tilto visas VT važiuoja tiesiai, dėl to tokios problemos nėra.
                                      Savaime suprantama, kad tai ne visur veiktų ir ne visur reikalinga. Tačiau ne visur yra sukančių į kairę maršrutų. Kartais galbūt būtų naudingesnė stotelė vien tam maršrutui už sankryžos, bet kitiems pries sankryžą. Nes kiek pastebėjau pagal Vakarų Europos pavyzdžius, tai ten tokie variantai sprendžiami kiekvieną kartą individualiai pagal maršrutus, traukos taškus ir kt.,o pas mus visada "by default" vienodai, nesvarbu kokia situacija.

                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                                      Mano asmeninė versija.

                                      1) Stotelės paprastai daromos už sankryžos (o ne prieš ją) tam, kad viena kryptimi toliau važiuosiantys maršrutai stotų toje pačioje stotelėje. Darant stoteles prieš sankryžą, iš skirtingų gatvių atvažiavę maršrutai, kurie toliau važiuos viena kryptimi, stotų skirtingose stotelėse
                                      2) Stotelei esant prieš sankryžą, sunku padaryti posūkį į kairę - reikia staigiai iš stotelės persirikiuoti tiesiai į kairiausią juostą
                                      Kai situacija dėl iš skirtingų krypčių atvažiuojančių, tai viskas aišku, bet yra n+1 vietų, kur taip nėra. Pvz. tos pačios reguliuojamos perėjos, kur vis vien visas transportas juda tik tiesiai, nes ten ne sankryža, bet jam tenka sustoti du kartus. Yra variantų kur stotelė už sankryžos, nors traukos objektas yra prieš sankryža ir visi išlipę ar einantys link stotelės vėl kerta sankryža ir taip stabdo kitą eismą bei sugaišta daugiau laiko. Kartais gal geriau įrengti vien tam sukančiam transportui papildomą stotelę, jeigu didžiajai daugumai maršrutų ir daugumai keleivių taip būtų patogiau.

                                      Jeigu žiūrint plačiau, tai panaudojus pas mus kol kas neegzistuojančius VT šviesoforus, būtų galima viešojo transporto posūkius į kairę užtikrinti iš bet kurios juostos, nebūtinai kairiosios. Bet kažkaip nesigirdi jokių kalbų ir nesimato jokių žingsnių, kad būtų link to einama.

                                      Šiaip net ir atmetus tavo aprašytus variantus galima rasti nemažai vietų, kur stotelių įrengimas prieš šviesforą būtų patogesnis visiems, bet kaip ir minėjau "by default" kažkodėl padaryta priešingai.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        kodėl pas mus "by default" daugumoje atveju stotelės yra įrengiamos ne prieš sankryžą ar reguliuojamą perėją, o iškart už jos?
                                        STR 2.06.04:2014
                                        GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI
                                        https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...9bb/IDScEbNMEi
                                        206. Stotelių išdėstymo gatvių tinkle reikalavimai:
                                        206.1. stotelės įrengiamos už sankryžų pagal eismo kryptį;
                                        206.2. prieš sankryžas gali būti įrengtos tik tais atvejais, jeigu stotelės vieta iš esmės atitinka svarbaus traukos objekto dislokaciją. Tada jos įrengiamos už sankryžos prieigų ribų;
                                        206.3. stotelės tarp sankryžų įrengiamos tuo atveju, kai, atstumas tarp gretimų sankryžų yra ne mažesnis kaip 600-800 metrų ir tokia stotelių vieta iš esmės atitinka svarbaus traukos objekto dislokaciją bei užtikrinama pėsčiųjų sauga pereinant gatvę;
                                        206.4. Projektuojant stoteles transporto mazge kuriame kertasi keli viešojo transporto maršrutai, jos turi būti projektuojamos minimaliu atstumu nuo transporto mazgo su patogiais ir saugiais perėjimais tarp jų.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Gal kas iš nusimanančių VT specifikoje galėtų atsakyti, kodėl pas mus "by default" daugumoje atveju stotelės yra įrengiamos ne prieš sankryžą ar reguliuojamą perėją, o iškart už jos? Nes dažnai būna taip, kad transporto priemonė artėdama prie stotelės pastovi prie šviesoforo ir tada iškart už jo vėl stoja stotelėje, taip dvigubai sugaištant laiko, nors būtų galima keleivius įlaipinti/išlaipinti stovin prie raudono signalo (kaip pvz. dažnas atvejis Žaliojo tilto stotelėje centro kryptimi) ir taip sutaupyti laiko. Ypač tai beprasmiškai atrodo ties reguliuojamomis perėjoms.
                                          Tai yra daroma dėl saugumo, kad "neiššoktų" pėstieji iš autobuso priekio, o į sankryžą eitų pro autobuso galą - t.y. kiti vairuotojai matytų pėsčiuosius einančius per gatvę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X