Sveiki. Mačiau, kad seniai seniai kalbėjote apie Vilniaus priemiestinius. Gyvenu užmiestyje, Prūdiškėse, ir iš tikrųjų susiduriu su kėblumais. Pas mumis kursuoja 225/226 maršrutas Prūdiškės Vilnius. Kursuoja nevisados palankiu metu. Šis maršrutas įmonei tikrai nuostolingas, nes netgi dabar važiuoju 14.10 iš Prūdiškių ir sėdžiu vienas. Nuostolis jiems tikrai yra. Ką manote, jei teiktumėme siūlymą jungti irgi retai važiuojantį maršrutą 223 su 225/226 ir jog važiuotų vienas ilgas Vilnius - Miškiniai/Salininkai - Prūdiškės - Terešiškės maršrutas, kuriame būtų du kursuojantys autobusai vienu metu? Atrodo sunkiai suprantama, tačiau ir 223 maršruto keleiviai skundžiasi, kad jų autobusas važiuoja retai, nepalankiu metu. Kaip manot, ar į tokį siūlymą atsižvelgtų rajono savivaldybė?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na parkas ganėtinai teisingai daro, kad norėtų suvienodinti technikos parką - taip bus lengviausia ją priežiūrėti. Aišku taip pat kažkas iš užsidirba. Bet taip daroma visur, ne tik Lietuvoje. Tik eilinį kartą parodo, kad viešieji pirkimai panašūs daugiau į cirką, negu į tikrą konkursą. Na bet ir be jų negalima, nes tai reiškia lengvam bizniui rankas atrišti.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
 Nesvarbu, kas ir kada, vis vien bus Soliariai nesakau, kad jie blogi - bet gali pasirodyti, kad konkursai organizuojami pagal Soliario katalogus. nesakau, kad jie blogi - bet gali pasirodyti, kad konkursai organizuojami pagal Soliario katalogus.
 
 O naujieji Soliariai midibusai lediniai:
 
  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl turi kažkam tai kliūti, jei tai parašyta jų kalba? Yra lėktuvo simbolis ir to visiškai pakanka. Analogiškai ir pas mus dabartinėje situacijoje tų simbolių visiškai pakanka, nebūtina dar jų dubliuoti užsienietišku tekstu.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAtkeliu iš fotogalerijos temos apie švieslentės:
 
 O kodėl Rygos "Lidosta" nekliūna? Ten autobusuose nėra besikeičiančio teksto į "Airport" kaip pas mus. Žinoma, ten yra tik lėktuvo simbolis
 Nieko nėra blogiau, kai į visokias švieslentes ar ženklus, t.y. objektus matomus tik labai ribotą laiką kai juose pateiktą informaciją reikia suprasti greitai, yra bandoma sugrūsti daugybę perteklinės informacijos. Apskritai švieslentėse besikeičiantis tekstas ar bėgančios eilutės yra labai prastas ir nepatogus sprendimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai, kad rodo, kad važiuos iki Naujininkų iš Ožkinių 17:38 ir 18:04 val.Parašė Mettal Rodyti pranešimąPrie to paties - du autobusai baigę darbą 65-u apie 17:30-18:00 val., be keleivių važiuos į Šiaurės miestelį ir iki vėlyvo vakaro tęs darbą 114-u. Toks grafiko pakeitimas turėtų užkirsti kelią tokiam vairuotojų išnaudojimui, kai dvi trumpas pamainas faktiškai atidirba tik 1 vairuotojas.
 https://www.stops.lt/vilnius/#bus/65/a-d/2218/1
 65 nieks nesikeičia.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Seną grafiką žiūri. Naujame jau nėra reisų į parką darbo dienomis.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
 Tai, kad rodo, kad važiuos iki Naujininkų iš Ožkinių 17:38 ir 18:04 val.
 https://www.stops.lt/vilnius/#bus/65/a-d/2218/1
 65 nieks nesikeičia.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 www.stops.lt nėra įdėto naujo A65 grafiko. Ir apie jį nieko nerašo www.vilniustransport.lt skiltyje naujienos.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 Seną grafiką žiūri. Naujame jau nėra reisų į parką darbo dienomis.
 
 Žiūrėkite į prikabintas nuotraukas.
 
 Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kovo 1 d., pamatysim, kas kaip bus.Parašė Mettal Rodyti pranešimąDabar jie galėjo išimti šitą tvarkaraštį, tačiau pirmą dieną tikrai egzistavo [65 nuo 03-01]. Ko gero eilinė klaida, kurių buvo labai gausu - pašalinės stotelės, susidubliavusios trasos ir tvarkaraščiai. Juo labiau, 114 grafikas keičiasi ir jame vis tiek "iš niekur" atsiranda 2 autobusai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rebusas išspręstas atsakymas iš SĮ "Susisiekimo paslaugos"Parašė Mettal Rodyti pranešimąDabar jie galėjo išimti šitą tvarkaraštį, tačiau pirmą dieną tikrai egzistavo [65 nuo 03-01]. Ko gero eilinė klaida, kurių buvo labai gausu - pašalinės stotelės, susidubliavusios trasos ir tvarkaraščiai. Juo labiau, 114 grafikas keičiasi ir jame vis tiek "iš niekur" atsiranda 2 autobusai.
 
 Sveiki, Taip, 65 maršruto autobusai nuliniais reisais važiuos į Šiaurės miestelį. Jie keis 114 maršruto autobusus. Nuo Ožkinių keleiviai turės galimybę atvykti iki Šiaurės miestelio. Interneto tinklalapyje www.stops.lt informacija atsispindės nuo rytojaus.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pilnai info tiek A65 tiek A114 atsinaujins tik rytoj. Gali būti, kad ir keis tuos autobusus, kurie dirbs dalį dienos pertraukiamu grafiku, o po to jo grafiką perims vairuotojai iš 65 maršruto.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąPala, kaip tai gali keisti autobusus, jeigu papildys esamus (atmetus pertraukiamo grafiko autobusą)??Paskutinis taisė Naujaneriai; 2019.02.28, 20:27.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pertraukiamas grafikas tame maršrute tik vienas vienintelis. Ryte išvažiuoja penki autobusai (4 pamainos ir vienas pertrauktas). Vakare, 18:13 tas petrauktas iš Šiaurės miestelio vyksta link parko. Kažkur neužilgo prisijungia du autobusai iš 65-o maršruto ir grįžta į parką jau šeši pamaininiai autobusai (4 visą dieną atidirbę ir 2 prisijungę vakarinei pamainai iš 65-o). Keitimo kažkaip neįžvelgiu, nebent papildymą.
 
 Arba jei įžiūrėti keitimą, tada vieną pertrauktą autobusą keičia dvi pamainos iš 65-o maršruto
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, Šimašius nėra kitos nuomonės, tik jos nelabai afišuoja O juk realiai reiktų tik pakeisti kontaktinio tinklio iešmus ir kryžmes. Nėra jų tiek jau daug Vilniuje, troleibusų tinklas pakankamai retas. Kitas etapas būtų mažinti kreives posūkiuose. Tai tikrai nėra didelė investicija, o ir daug pigiau, nei panaikinti troleibusus ir vietoje jų nupirkti naujus autobusus, kurie po poros metų negali net savarankiškai TA praeiti. O vietoje hibridinių autobusų (buvo gi vienas nupirktas, pavažinėjo kažkiek ir dingo, kur jis dabar?) geriau pirkti troleibusus su autonomine eiga, kurie galėtų pasikrauti nuo kontaktinio tinklo ten, kur jis yra.
							
						Lietuva visiems. O juk realiai reiktų tik pakeisti kontaktinio tinklio iešmus ir kryžmes. Nėra jų tiek jau daug Vilniuje, troleibusų tinklas pakankamai retas. Kitas etapas būtų mažinti kreives posūkiuose. Tai tikrai nėra didelė investicija, o ir daug pigiau, nei panaikinti troleibusus ir vietoje jų nupirkti naujus autobusus, kurie po poros metų negali net savarankiškai TA praeiti. O vietoje hibridinių autobusų (buvo gi vienas nupirktas, pavažinėjo kažkiek ir dingo, kur jis dabar?) geriau pirkti troleibusus su autonomine eiga, kurie galėtų pasikrauti nuo kontaktinio tinklo ten, kur jis yra.
							
						Lietuva visiems.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, kokios čia naujienos?
 
 "Rekordinis viešojo transporto atnaujinimas nesustos – geros ir ekologiškos naujienos atkeliauja jau kitą savaitę"
 
 Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ju-troleibusu/ .Aviate, navigate, communicate
 Comment







Comment