Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Arba nezinojimas ar tikrai ten, kur reikia juos nuves. Zveryne i stoties puse tarkim atvaziuoja T1 pustustis, uz jo T7 pilnas, zmones lipa i T7

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Arba nezinojimas ar tikrai ten, kur reikia juos nuves. Zveryne i stoties puse tarkim atvaziuoja T1 pustustis, uz jo T7 pilnas, zmones lipa i T7
      Gal tai įtakoja senas įprotis, kadangi 7-as ilgiau už 1-ą kursuoja? Kaip ne kaip, 1-aa maršrutas po pertraukos atidarytas kažkur 2003-2004 (jei gerai atsimenu)
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Itakoja, kad 7 vienas paskui vazineja, net i grafikus gali neziuret, o kiti marsrutai tada tampa neidomus. Kaip kazkada 30mikriukas Kaune.

        Comment


          Jo, žino tik vieną maršrutą ir daugiau niekas neįdomu. Gerai, kad nėra kaip Rygoje mėnesinių bilietų tik vienam pasirinktam maršrutui...

          Comment


            3G problema yra išsiderinantys tvarkaraščiai dėl kamščių. Užtenka porai autobusų užstrigti kamštyje nuo Oro uosto iki Naujininkų ir gaunasi 10-15 min. skylė. Dėl to ir važiuoja prigrūsti, nes kaip tyčia tuo metu nevažiuoja ir 43/46/52/56. Šiaip pastebiu, kad važiuojant nuo Žaliojo tilto link Šeškinės žmonės renkasi tai, kas atvažiuoja pirmiau. Jeigu atvažiavo 43, 52, o už jo nesimato 3G, tai dauguma sės į juos. Ypač, kai yra šiek tiek po 17:00 ar 18:00 - lipama į tai, kas pirmas atvažiuoja ir į ką dar galima sutilpti.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Kiek jau metų kalbama, kad reikėtų Dariaus ir Girėno g. paplatinti nuo sankryžos į oro uostą (F. Vaitkaus g.) iki viaduko per Žirnių g. Prieš kelis metus kiek patvarkė sankryžą su Eišiškių plentu, bet kamščiai į centro pusę išliko. Reikėtų Dariaus ir Girėno g. paplatinti įrengiant A juostą centro link nuo pat sankryžos su F. Vaitkaus g.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kiek jau metų kalbama, kad reikėtų Dariaus ir Girėno g. paplatinti nuo sankryžos į oro uostą (F. Vaitkaus g.) iki viaduko per Žirnių g. Prieš kelis metus kiek patvarkė sankryžą su Eišiškių plentu, bet kamščiai į centro pusę išliko. Reikėtų Dariaus ir Girėno g. paplatinti įrengiant A juostą centro link nuo pat sankryžos su F. Vaitkaus g.
                Egzistuoja mistinė versija, kad palei Dariaus ir Girėno gatvę eina slaptos komunikacijos iš oro uosto. Todėl gatvės platinti negalima.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  "Alternatyva" retai kursuoja. Be to didelė dalis iracionaliai mąsto, lygtai greitasis visuomet nuveš greičiau... Ir laukia 5 min. greitojo, nors atvažiavo kitas paprastas autobusas ar troleibusas, kuris veža ten pat, bet į jį nelipa... Tas pats buvo ir su mikrobais. Tik kad ten reikėjo papildomai mokėti, tai atbaidydavo didelę dalį keleivių... O dabar nieko papildomai mokėti nereikia.
                  Pagal idiotišką Vilniaus VT tarifų sistemą, važiuoti greituoju autobusu kartais yra PIGIAU negu paprastu - tais atvejais, kai greitasis autobusas važiuoja 30 minučių (bilieto kaina 65 ct), o paprastas 40 minučių (bilieto kaina 90 ct). Pavyzdžiui, 2G ir 16 troleibusas tarp Stoties ir Rygos st. (arba, jeigu pridėjus 10 minučių "toleranciją" - tuomet tarp Stoties ir Žemynos st.).

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                    Pagal idiotišką Vilniaus VT tarifų sistemą, važiuoti greituoju autobusu kartais yra PIGIAU negu paprastu - tais atvejais, kai greitasis autobusas važiuoja 30 minučių (bilieto kaina 65 ct), o paprastas 40 minučių (bilieto kaina 90 ct). Pavyzdžiui, 2G ir 16 troleibusas tarp Stoties ir Rygos st. (arba, jeigu pridėjus 10 minučių "toleranciją" - tuomet tarp Stoties ir Žemynos st.).
                    Ir kas čia tokio idiotiško ? Normalu kad ilgiau važiuoji - daugiau moki. Ir tikrai nemanau, kad būtent šita tarifikacija skatina žmones dažniau rinktis greitąjį autobusą vietoj paprasto/troleibuso, kadangi dauguma žmonių naudojasi nuolatiniais.

                    Comment


                      88 maršrutui nuo sausio 19d. pridedama dar viena stotelė - žirnių.
                      >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1235

                      Comment




                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kur tas 3G užpildytas? Gal nuo Konstitucijos į Fabijoniškes? Nes į oro uostą tai niekada nebūna užkištas.
                        Lukiškių aikštės stotelėje dažnai nebeįlipsi, šiek tiek pradeda laisvėti ties šeškinės poliklinika.


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Arba nezinojimas ar tikrai ten, kur reikia juos nuves. Zveryne i stoties puse tarkim atvaziuoja T1 pustustis, uz jo T7 pilnas, zmones lipa i T7

                        T1 ir T7 ties spaudos rūmais išsiskiria. Daugiau žmonių važiuoja ten, kur T7 važiuoja. Aš irgi nelipu į T1 nes poto vistiek į tą patį T7 reikės persėsti tik tolesnėje stotelėje.

                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Jeigu atvažiavo 43, 52, o už jo nesimato 3G, tai dauguma sės į juos. Ypač, kai yra šiek tiek po 17:00 ar 18:00 - lipama į tai, kas pirmas atvažiuoja ir į ką dar galima sutilpti.

                        O jūs esate matęs 52 į kurį galima sutilpti? Nes esu bandes vos ne visame maršrute nuo pat perkūno stotelės, kur pilnas iš Tarandės atvažiuja (ir dar Tarandiškiai bandys išmeti atgal, tipo ko čia į jų autobusą lipi) iki pat jo apsisukimo ties žaliuju tiltu. Kai dar prie lukiškių stodavo pastovėti tai pratuštėdavo, dabar visą maršrutą ar taip ar taip neįlipsi, tai ir nelauki.


                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          T1 ir T7 ties spaudos rūmais išsiskiria. Daugiau žmonių važiuoja ten, kur T7 važiuoja. Aš irgi nelipu į T1 nes poto vistiek į tą patį T7 reikės persėsti tik tolesnėje stotelėje.
                          O jūs bent įsiskaitėt į pranešimą, kurį cituojat ? Čia gi kalbama apie T1 ir T7 link Stoties, o ne link Spaudos rūmų

                          O jūs esate matęs 52 į kurį galima sutilpti? Nes esu bandes vos ne visame maršrute nuo pat perkūno stotelės, kur pilnas iš Tarandės atvažiuja (ir dar Tarandiškiai bandys išmeti atgal, tipo ko čia į jų autobusą lipi) iki pat jo apsisukimo ties žaliuju tiltu. Kai dar prie lukiškių stodavo pastovėti tai pratuštėdavo, dabar visą maršrutą ar taip ar taip neįlipsi, tai ir nelauki.
                          Paryškintą pranešimo dalį galima įdėti į “Šiaip linksma” skiltį. Tikrai ne kartą ir du esu važiavęs 52, žinokit dar nei karto niekas nebandė manęs išmesti lauk. O šiaip tai nesuprantu ką reiškia tas jūsų “kai dar prie lukiškių stodavo pastovėti tai pratuštėdavo” - jis gi ir dabar ten daro atstovas

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            O jūs esate matęs 52 į kurį galima sutilpti? Nes esu bandes vos ne visame maršrute nuo pat perkūno stotelės, kur pilnas iš Tarandės atvažiuja (ir dar Tarandiškiai bandys išmeti atgal, tipo ko čia į jų autobusą lipi) iki pat jo apsisukimo ties žaliuju tiltu. Kai dar prie lukiškių stodavo pastovėti tai pratuštėdavo, dabar visą maršrutą ar taip ar taip neįlipsi, tai ir nelauki.
                            Matyt gyvenam paralelinėse visatose. 52 pernelyg pilnas tik tam tikrais reisais piko metu, ypatingai kuomet važiuoja per "skylę" išsiderinusiame 3G grafike. Rytinio piko metu centro link aš net atsisėsti vietos gaunu J. Baltrušaičio st.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Nekreipkit dėmesio, čia gi mokvička, bando apsimest vietiniu gyventoju.

                              Comment


                                Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                88 maršrutui nuo sausio 19d. pridedama dar viena stotelė - žirnių.
                                >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1235
                                Šiaip labai gerai. Žirnių st. rimtas persėdimo taškas, be daug autobusų į stotį ir Liepkalnio kalno, daugybė transporto į užmiesčius, priemiestiniai autobusai ir net kai kurie tarptautiniai į Baltarusija stoja. Tik kam reikia stoti tada papildomai Liepkalnio stoteleje, tai neaišku.

                                Šiaip Žirnių sankryžoje galėtų būti rimtai VT Hubas su Park&Ride, dviračiais. SU modernia pastoge. Iškart kalno prestižas pakiltų.
                                Attached Files
                                Paskutinis taisė Resutas; 2019.01.18, 07:22.

                                Comment


                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                  Šiaip Žirnių sankryžoje galėtų būti rimtai VT Hubas su Park&Ride, dviračiais. SU modernia pastoge. Iškart kalno prestižas pakiltų.
                                  Pirmiausia ten reikia rekonstruoti sankryžą. Bet, kaip įprasta, apie kitą infrastruktūrą pas mus rimtai negalvojama. Ten būtų ideali vieta P&R.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Pirmiausia ten reikia rekonstruoti sankryžą. Bet, kaip įprasta, apie kitą infrastruktūrą pas mus rimtai negalvojama. Ten būtų ideali vieta P&R.
                                    Aišku sankryžą reikia rekonstruoti. Na buvo įdomių idėjų dėl Kalno. Galima būtų panašaus stiliaus Hubą pritaikyti. Vietos ten pilna.

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                      Ir kas čia tokio idiotiško ? Normalu kad ilgiau važiuoji - daugiau moki. Ir tikrai nemanau, kad būtent šita tarifikacija skatina žmones dažniau rinktis greitąjį autobusą vietoj paprasto/troleibuso, kadangi dauguma žmonių naudojasi nuolatiniais.
                                      Jeigu kelionė Vilniaus troleibusais būtų kruizas po Karibus, tuomet tarifikacija "ilgiau važiuoji - daugiau moki" būtų logiška.

                                      Bet taip nėra. Keleiviai moka už nuvežimą iš taško A į tašką B. Be to, keleiviai vertina savo laiką, todėl trumpesnis kelionės laikas yra vertingesnis. Gi pagal galiojančius tarifus už kokybiškesnę paslaugą (nuvežimas iš taško A į tašką B greičiau) moki pigiau, o už prastesnę paslaugą (nuvežimas iš to paties taško A į tašką B, sugaištant daugiau laiko) moki brangiau.


                                      Comment


                                        Random klausimas, bet:
                                        Ar naujuose Solariuose techniškai įmanoma iš vairuotojo kabinos prijungti mikrofoną ir kalbėti salone? Pagalvojau apie šiandieno sniego sukeltus vėlavimus ir kad, pvz, Londone vairuotojai, vėluojant autobusui, įsijungia mikrofoną, atsiprašo ir pasako kiek min maždaug vėluos.

                                        Comment


                                          Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                          Random klausimas, bet:
                                          Ar naujuose Solariuose techniškai įmanoma iš vairuotojo kabinos prijungti mikrofoną ir kalbėti salone? Pagalvojau apie šiandieno sniego sukeltus vėlavimus ir kad, pvz, Londone vairuotojai, vėluojant autobusui, įsijungia mikrofoną, atsiprašo ir pasako kiek min maždaug vėluos.
                                          Būtų keista jei nebūtų galima. Senesniam (tam kur dabar 10-15 metų) ne kartą teko girdėt pranešimus iš vairuotojų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X