Rečiau ten važiuoju, bet daugiabučių aplink visai nemažai tai sakyčiau logiška stotelė. Greitieji turi pasižymėti dažnu kursavimu, A juostomis ir talpa, o ne kad nestoja stotelėse. Nes kas iš greitojo, jeigu iki jo reikia eiti 15min, tada nuo jo reikia eiti 15min. Pvz mane labai erzina, jog 4G nestoja prie Panoramos (ypač išėjus iš Panoramos). Taip pat 3G privalo stoti Saltoniškių st., 4G Rinktinės st.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Užtat 4G stoja Švietimo akademijos stotelėje, kur realiai jo ne taip reikia, kiek Panoramos stotelėje.Parašė Horn Rodyti pranešimąRečiau ten važiuoju, bet daugiabučių aplink visai nemažai tai sakyčiau logiška stotelė. Greitieji turi pasižymėti dažnu kursavimu, A juostomis ir talpa, o ne kad nestoja stotelėse. Nes kas iš greitojo, jeigu iki jo reikia eiti 15min, tada nuo jo reikia eiti 15min. Pvz mane labai erzina, jog 4G nestoja prie Panoramos (ypač išėjus iš Panoramos). Taip pat 3G privalo stoti Saltoniškių st., 4G Rinktinės st.
Šiaip sutinku, kad yra atveju kai visi G maršrutų privalumai daužosi į realybę. Turbūt geriausias sprendimas tai stotelės pagal pareikalavimą, tačiau su išimtimi, kad nestos ten, kur nestoja dabar, apart tikrai reikalingų vietų kaip Panorama, Rinktinės, Saltoniškės.
Tada būtų galima išlošti kažkiek laiko. Bet akivaizdu, kad A juostų tinklas turi didelės spragas. Tas pats Europos aikštė/Žaliasis Tiltas/Lvivo margas, kur VT piko metu gali 40 min vieną stotele važiuoti PER A JUOSTĄ.
- 1 patinka
Comment
-
Ar numeraciją šitų naktinių kas nors gali paaiškinti? Kodėl nebuvo galima padaryti bent paprasto sprendimo ir po pirmo visų sunumeruoti ratu arba padaryti protingo sprendimo ir pvz šiauriniams paskirti daliklius iš 2 [2,4...], vakariniams iš 3, pietiniams iš 5, rytiniams likusius nesidalinančius? Dabar yra sumesta bet kaip...Paskutinis taisė bato_usai; 2025.04.25, 19:11.
Comment
-
Nežinau, bet iš centro tai turbūt patogiausia vieta persėsti į visus 35/36 nebėgiojant iki stovinčio autobuso. Nes vėlesnėse jie vis važiuoja traukiniu identiškai su 1G ir tiesiog išvažiuoja iš stotelės, kol nusigauni nuo vieno iki kito (ypatingai jeigu neatidaro priekinių).Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąO dėl kokių priežasčių nuspręsta, kad 1G turi stoti Giedraičių st. Nė karto nepasigesdavau to, kad jis ten nestodavo, nors pro tą vietą važiuodavau. 53 gi ta pačia kryptimi veža.
Comment
-
Todėl kad maršrutai važiuos ratais kaip pvz maršrutas į pilaitę ar grigiškės, kuris iš viso turės dvi galinės stotelės važiuojant iš centro.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąAr numeraciją šitų naktinių kas nors gali paaiškinti? Kodėl nebuvo galima padaryti bent paprasto sprendimo ir po pirmo visų sunumeruoti ratu arba padaryti protingo sprendimo ir pvz šiauriniams paskirti daliklius iš 2 [2,4,6...], vakariniams iš 3, pietiniams iš 5, rytiniams likusius nesidalinančius? Dabar yra sumesta bet kaip...
Comment
-
Suprantamai ir trumpai - remontas Kalvarijų gatvėje, dėl kurio viena juosta judėjimui palikta be galimybės aplenkti. Pasibaigus remontui Giedraičių stotelė 1G maršrutui taps tranzitinė.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąO dėl kokių priežasčių nuspręsta, kad 1G turi stoti Giedraičių st. Nė karto nepasigesdavau to, kad jis ten nestodavo, nors pro tą vietą važiuodavau. 53 gi ta pačia kryptimi veža.
Comment
-
Nelabai suprantu nei atsakymo kodėl taip sunemeruota, nei kaip važiavimas ratais susijęs su numeravimu?Parašė Vinecko Rodyti pranešimąTodėl kad maršrutai važiuos ratais kaip pvz maršrutas į pilaitę ar grigiškės, kuris iš viso turės dvi galinės stotelės važiuojant iš centro.
Comment
-
Na pvz, jeigu vadovautis numeracija šiaurė (vieni skaičiai), rytai (kiti skaičiai), pietūs (treti skaičiai), o vakarai (dar vieni skaičiai).Parašė bato_usai Rodyti pranešimąNelabai suprantu nei atsakymo kodėl taip sunemeruota, nei kaip važiavimas ratais susijęs su numeravimu?
Kokiai skaičių grupei jūs priskirtume pvz maršrutą į Grigiškes, kuris turi 3 galines stoteles (Islandijos, Vilkpedės žiedas, Grigiškės) ir važiuoja į pietričius, poto į pietvakarius, o paskui išvis į vakarus?
Arba tas pats maršrutas į Pilaitę, kuris važiuoja kilpa per Vilkpėde, Lazdynus, Karoliniškes į Pilaitę.
Comment
-
Įtraukčiau į vakarus, pagal tai į kur važiuoja nuo hubo, o pro kur į tenai važiuoja man svarbu nebūtų. Bet čia tiesiog mano pavyzdžiai dėl galimos logikos numeravime, sunumeravus visus devynis pagal [ar anti]laikrodžio rodyklę irgi būtų va tokia numeravimo logika... O mano klausimas būtent ir buvo – o pagal kokią logiką dabartiniai naktinių numeriai yra sunumeruoti būsimam atgaivinimui?Parašė Vinecko Rodyti pranešimąNa pvz, jeigu vadovautis numeracija šiaurė (vieni skaičiai), rytai (kiti skaičiai), pietūs (treti skaičiai), o vakarai (dar vieni skaičiai).
Kokiai skaičių grupei jūs priskirtume pvz maršrutą į Grigiškes, kuris turi 3 galines stoteles (Islandijos, Vilkpedės žiedas, Grigiškės) ir važiuoja į pietričius, poto į pietvakarius, o paskui išvis į vakarus?
Arba tas pats maršrutas į Pilaitę, kuris važiuoja kilpa per Vilkpėde, Lazdynus, Karoliniškes į Pilaitę.
Comment
-
Greičiausiai taip sunumeruota pagal ankščiau buvusius naktinius autobusus. 105N patapo 5N, nes abu važiuoja į Naująją Vilnią, 102N važiavo į Pilaitę, ten pat važiuos ir naujas N2, 101N ir N1 į Saulėtekį, 103N ir N3 į Santariškes ir t.t. O pvz. visai naujas N7 turbūt pavadintas pagal 7 troleibusą, N9 pagal A29 ir pan. Aišku, nedaug kas tuos senus maršrutų numerius dar pamena, tai buvo proga visus naktinius maršrutus pavadint pagal panašiausius dieninius. Koks N6 geriau važiuotų į N.Vilnią, pagal 6G, o į Saulėtekį N1, pagal T1.
Comment
-
Kažkas lyg kalbėjo, kad vairuotojai atskiriami nuo salono. Tačiau po tokių momentų tampa aišku, kad ne taip ir blogai, kad vairuotojas atskiriamas.
Reportažas iš Rygos https://youtu.be/rHlR6NbkdA4?si=wZSr82mwnlQFAXdV
tačiau tokie dalykai gali įvykti ir pas mus. Pats buvau matęs atvejį, kai keleiviai agresyviai elgėsi dėl to, kad kamštyje vairuotoja neišleido jų vidury gatvės (Aišku nepuolė mušti, tačiau žodžiai tikrai buvo nemaloniausi)
Comment
-
https://vm.tiktok.com/ZNd2DuyL9/
Video iš tik tok. N7 autobusas.
Įdomus sprendimas su švieslente. Parašytas rajonas ir konkreti stotelė t.y N7 Pašilaičiai (Deivių st.)
Comment
-
Ne, buvo proga įvesti normalią numeraciją, o ne dar papildomus dubliuojančius numerius. Visi N* yra JUDU idiotizmo viršūnė.Parašė frefromwig Rodyti pranešimąAišku, nedaug kas tuos senus maršrutų numerius dar pamena, tai buvo proga visus naktinius maršrutus pavadint pagal panašiausius dieninius. Koks N6 geriau važiuotų į N.Vilnią, pagal 6G, o į Saulėtekį N1, pagal T1.
Comment
-
Kaip suprantu, kitose miestuose (pvz Varšuva, Berlynas, Viena, Amsterdamas ir t.t.) atskirti naktinius maršrutus N* yra gerai, bet Vilniuje kažkodėl yra blogai? Manau kad tai yra normali praktika, kuri taikoma visoje Europoje...Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ne, buvo proga įvesti normalią numeraciją, o ne dar papildomus dubliuojančius numerius. Visi N* yra JUDU idiotizmo viršūnė.
O ką siūlai? Kaip reikėjo sunumeruot naktinius, kad net atvykęs turistas iš kitos šalies iš karto matydamas tvarkaraštį arba autobuso švieslentėje, suprastu kad tai yra naktinis reisas, o ne kažkoks kitas maršrutas?
- 4 patinka
Comment
-
Tuoj ir renginių maršrutus pervadins į R1 ir t.t, vat tada bus smaguParašė Ignalina Rodyti pranešimąViskas ok su N prefiksu, tačiau tikrai nereikėjo dar vienų besudibliuojančių numerių. Galėjo palikti N101-N109 ir visi būtų laimingi. O bet tačiau, dabar turim 1, 1, 1G ir N1. #smagu
Net įdomu ką vėliau galvos dėl numeracijos
- 2 patinka
Comment
-
Šiemet, iš esmės kai troleibusai išmoko važiuoti be ūsų ir "tapo neatskiriami nuo autobusų" užvešėjo diskusijos, kaip sunku atskirti vienodos numeracijos maršrutus, nors panašus reiškinys yra ir tiesiog su maršrutų kryptimis: štai visuose maršrutuose dega Fabijoniškės, bet autobusai suvažinėja į tris skirtingus žiedus.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąĮdomus sprendimas su švieslente. Parašytas rajonas ir konkreti stotelė t.y N7 Pašilaičiai (Deivių st.)
Naktiniams maršrutams patikslinti, kur konkrečiai į Pašilaičius važiuoja autobusas, sprendimas geras ir įdomu, kiek toliau eis šitas posūkis link 'absoliutaus aiškumo'.
Abrikosai mus išgelbės. ~
- 4 patinka
Comment
-
Apie absoliutų aiškumą kalbos būti negali. Tokiu atvėju gausime Kauną su slenkančiu tekstu. Daugiau miestiečių žino kur yra pačios Fabioniškės, negu kur yra pvz Mykolo Lietuvio st.Parašė Lucario Rodyti pranešimą
Šiemet, iš esmės kai troleibusai išmoko važiuoti be ūsų ir "tapo neatskiriami nuo autobusų" užvešėjo diskusijos, kaip sunku atskirti vienodos numeracijos maršrutus, nors panašus reiškinys yra ir tiesiog su maršrutų kryptimis: štai visuose maršrutuose dega Fabijoniškės, bet autobusai suvažinėja į tris skirtingus žiedus.
Naktiniams maršrutams patikslinti, kur konkrečiai į Pašilaičius važiuoja autobusas, sprendimas geras ir įdomu, kiek toliau eis šitas posūkis link 'absoliutaus aiškumo'.
Jeigu jau taip gavosi, kad daug galinių punktų, tai juos galima kažkaip paženklinti. Na pvz Fabioniškės 1 (Kaimelio žiedas), Fabioniškės 2 (Fabioniškių žiedas), Fabioniškės 3 (Mykolo Lietuvio st.)
O tam, kad nesimaišytų su maršruto numeriu galima žymėti taip (I, II, III ir t.t)
Comment
-
Čia šiaip irgi blogai, nes numeriai dubliuojasi su priemiestiniais – ta pati nesąmonė, kaip ir su Kautros mikriukais.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąViskas ok su N prefiksu, tačiau tikrai nereikėjo dar vienų besudibliuojančių numerių. Galėjo palikti N101-N109 ir visi būtų laimingi. O bet tačiau, dabar turim 1, 1, 1G ir N1. #smagu
Kitur Europoje yra visai normalu turėti 1, X1 ir N1, tačiau vėlgi, važiuojančius analogiška trasa (su, palyginus, minimaliomis variacijomis), o tokių visiškų dublikatų (kaip 1 autobusas ir 1 troleibusas) nelabai pasitaiko, nebent tai yra visiškai kito pobūdžio transporto priemonės (pvz. gatvinės ir bėginės).
Na čia jau dar painiau – pridedama fiktyvi numeracija.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Apie absoliutų aiškumą kalbos būti negali. Tokiu atvėju gausime Kauną su slenkančiu tekstu. Daugiau miestiečių žino kur yra pačios Fabioniškės, negu kur yra pvz Mykolo Lietuvio st.
Jeigu jau taip gavosi, kad daug galinių punktų, tai juos galima kažkaip paženklinti. Na pvz Fabioniškės 1 (Kaimelio žiedas), Fabioniškės 2 (Fabioniškių žiedas), Fabioniškės 3 (Mykolo Lietuvio st.)
O tam, kad nesimaišytų su maršruto numeriu galima žymėti taip (I, II, III ir t.t)
Vėlgi, geriausia pavyzdį imti iš vakarietiškesnės Europos. Kokioje nors Vokietijoje retai pamatysi autobusų maršrutą, kurio švieslentėse nėra išnaudojamos dvi eilutės teksto. Dažniausiai pirmojoje eilutėje rašomas mikrorajonas (priemiestiniuose – apskritai gyvenvietė), o antrojoje dar patikslinamas galinis punktas – gatvė arba transporto mazgas.
Pagal tokį standartą niekada nebūtų priimtinas net toks užrašas kaip Parko g. taptų Naujoji Vilnia / Parko g. per abi eilutes – ir, aišku, daug logiškiau, tiek konkrečiai nurodant galinius punktus ir juos atskiriant, tiek aiškiau ne vietiniams nurodant važiavimo kryptį. Ypač šiuo atveju, kadangi „Parko g.“ pavadinimas yra nepaneigiamai banalus ir turbūt pasitaikantis pusėje Lietuvos gyvenviečių.
Tas pats su Fabijoniškėmis – turėtų aiškiai būti nurodomas galinis punktas (arba gatvė, kada punkto pavadinimas būtų gremėzdiškas/netikslus): Fabijoniškės / Kaimelio žiedas, Fabijoniškės / L. Baliukevičiaus g., Fabijoniškės / Vėtrungių g. Kitiems rajonams irgi galima būtų pritaikyti: Pašilaičiai / Laisvės pr., Pašilaičiai / Skalvių žiedas, Pašilaičiai / Gabijos progimnazija.
- 6 patinka
Comment
Comment