Autobusus gal ir nupirks, bet kelčiau klausimą kaip jis ras jiem vairuotojus, jei jau norima dažninti reisus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAutobusus gal ir nupirks, bet kelčiau klausimą kaip jis ras jiem vairuotojus, jei jau norima dažninti reisus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAutobusus gal ir nupirks, bet kelčiau klausimą kaip jis ras jiem vairuotojus, jei jau norima dažninti reisus.
Vairuotojų netrūksta, paskutiniu metu labai daug atėjo naujų.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAutobusus gal ir nupirks, bet kelčiau klausimą kaip jis ras jiem vairuotojus, jei jau norima dažninti reisus.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bent vizualiai matosi, kad daug VT autobusų vairuoja imigrantai, tai manau neturėtų pritrūkti, kaip ir netrūksta tų pačių bolt vairuotojų/kurjerių, juolab VVT turbūt siūlo geresnės sąlygas ir užmokestį.
Comment
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBenkunskas pasakoja, kad VT važiuos kas 15 net į užkampius ir kitais metais nebeliks sovietinių troleibusų:
https://www.facebook.com/reel/25003267122604281
Tačiau net tie planai jau kitokie.
Dėl aršios UAB Transrevis kovos už teisę nebūti baudžiamiems už neatliktą darbą ir sąlygų ginčijimas (pagal Adomą Bužinską Transrevis bandė keisti sąlygas:
kvestionavo dažnį ir transporto priemonių rūšį). Taip pat ir buvo teismai. Galiausiai dėl viso Transrevio žaidimo kentės paprasti Vilniečiai, nes naujas terminas - 2028 metai. Kalbame apie ne rečiau nei kas 15 min miesto kraštuose ir tt.
Dėl troleibusų tai viskas vyksta sklandžiai, pirmas turėtų būti Vilniuje kitą rudenį.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBenkunskas pasakoja, kad VT važiuos kas 15 net į užkampius ir kitais metais nebeliks sovietinių troleibusų:
https://www.facebook.com/reel/25003267122604281
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o kurie yra sovietiniai troleibusai? Maskvoj gaminti ar kur?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O Čekoslovakija buvo socialistinė ar kapitalistinė valstybė? Net jeigu Čekoslovakijoje nebuvo pilnai įtvirtinta planinė ekonomika, tai į Vilniaus viešojo transporto sistemą šie teoleibusai buvo įdiegti kai Lietuvoje veikė okupacinis sovietinis režimas.
Comment
-
Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimąO šiaip nėra, kad didžioji dalis dabartinių škodų perpirktos 2000-aisiais ir jau buvo pagamintos Čekijoje?
1985: 2582 (iki 1994 Prešovas, SK)
1987: 2103 (iki 2004 Ostrava, CZ)
1988: 2526 (mokomasis), 1530
1989: 1544, 2551
1990: 2110, 1115, 2125, 2126, (iki 2005 ir 2008 m. Pardubice arba Zlin, CZ)
1991: 1111, 1119, 1123 (iki 2005 m. Zlin, CZ), 1565, 2604
1995: 1587, 2593 (faktiškai kursuoja nuo 1996 pradžios)
1996: 2624, 1630, 1631, 1632, 1633, 1638, 1642, 2645
1997: 2588, 1596, 1597, 2598, 1599, 1607, 1609, 1610, 1612, 1614, 1617, 1618
1999/2000: 1651, 1652, 1653, 1655, 1656, 1661, 2663
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBent jau pagal užrašus ant langų "Made in Czechoslovakia" taip neatrodo.
Nesakau, kad labai absoliučiai myliu senas Škodas ir kad jas turėtų eksploatuoti dar 50 metų, bet tiesiog norėjau paneigti kažkokius teiginius, kad važinėjame 50 metų senumo troleibusais.
Comment
Comment