Parašė Fiberglass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
Buvo GOST'ai visokie kontaktinio tinklo kabinimui, nes dalys visoje SSRS vienodos buvo. Ar jie nustatė tikslius greičius – nežinau. Pavyko atkasti kažkokį dokumentą (nežinau ar GOST'ą), kur surašyti leistini greičiai per būtent to meto spec. KT dalis. СТРОИТЕЛЬНЫЙ КАТАЛОГ ЧАСТЬ З СПЕЦИАЛЬНЫЕ ЧАСТИ КОНТАКТНОЙ СЕТИ ТРОЛЛЕЙБУСА - 3 psl.
Paaiškinimai: МПИ-5 – x formos kryžmė; МПИ-5-1 – + formos kryžmė; СТУ-5 – išvedamasis iešmas; CTC-5 – suvedamasis iešmas.
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNa bet, būnant sąžiningu Škodų atžvilgiu, ar jos sukurtos būti eksploatuojamos 30 m.?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O aš maniau, kad cinkavimas yra senai išrastas. Ko gero tik ne Škodoje
Labai labai abejoju, kad ir kiek tu cinkuotum, jog tokioms transporto priemonėms realu tikėtis 30+ m. tarnavimo Šiaurės-Rytų Europos sąlygomis.
Nesu šios srities techninis ekspertas, čia tik mano diletantiški pasvarstymai.
- 4 patinka
Comment
-
Tai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)
Ką tik pirko iš čekų, o dabar palieka už borto: naujais troleibusais Vilnių aprūpins kiti
Per antrąjį troleibusų parko atnaujinimo etapą į Vilnių grįš „Solaris“. Lenkų gamintojų 73 transporto priemonės už 56,2 mln. eurų pakeis seniausius troleibusų „Škoda“ modelius. Tad Vilniaus gatvėse liks tik 91 troleibusas „Škoda“, įsigytas 2024–2025 metais ir jau sulaukęs keleivių kritikos.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)
Comment
Comment