Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Šiaip visos škodos iš vidaus yra supuvę. Va čia galima matyti kaip rėmas, iš esmės, pasidengęs labai gražia ruda spalva. Čia 1995 metų gamybos troleibuse, praėjusiame bent vieną kapitalinį remontą!!
    Na bet, būnant sąžiningu Škodų atžvilgiu, ar jos sukurtos būti eksploatuojamos 30 m.? Aš nustebčiau, jei po 30 Vilniaus žiemų, važinėjant šimtus tūkstančių km po druskuotą sniegą kiekvieną žiemą, jie nebūtų dar labiau surūdiję.

    Comment


      O tai nekyla klausimų niekam kaip techninė apžiūra vyksta VVT?

      Akivaizdžiai transporto priemonės kelia pavojų, padangos guzuotos, arka išpuvus. Tuvlitoj tech nepraeisi jei valytuvo gumelė atplyšus ar yra nors mažiausias rūdelių požymis posparnėj, bet čia viskas kaip ir ok.

      Comment


        Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

        Buvo GOST'ai visokie kontaktinio tinklo kabinimui, nes dalys visoje SSRS vienodos buvo. Ar jie nustatė tikslius greičius – nežinau. Pavyko atkasti kažkokį dokumentą (nežinau ar GOST'ą), kur surašyti leistini greičiai per būtent to meto spec. KT dalis. СТРОИТЕЛЬНЫЙ КАТАЛОГ ЧАСТЬ З СПЕЦИАЛЬНЫЕ ЧАСТИ КОНТАКТНОЙ СЕТИ ТРОЛЛЕЙБУСА - 3 psl.

        Paaiškinimai: МПИ-5 – x formos kryžmė; МПИ-5-1 – + formos kryžmė; СТУ-5 – išvedamasis iešmas; CTC-5 – suvedamasis iešmas.
        Ten yra tipinių įrengimo mazgų katalogas. Taip, greičiai per jungtis nurodyti, bet tai 'atvirkštinis' variantas. Tinklo įrengimo nuostatai turi pasakyti, kad pvz greitis per išvedamąjį iešmą tiesiai ne mažiau 60 km/h, į šoną ne mažiau 40km/h ir tada jau įrengimo metu parenkamos dalys ir suvedimo geometrija.

        Comment


          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
          Na bet, būnant sąžiningu Škodų atžvilgiu, ar jos sukurtos būti eksploatuojamos 30 m.?
          O aš maniau, kad cinkavimas yra senai išrastas. Ko gero tik ne Škodoje

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            O aš maniau, kad cinkavimas yra senai išrastas. Ko gero tik ne Škodoje
            Eksploatacijos laikotarpis dažnai būna numatomas tokio objekto dizaino (kūrimo) stadijoje.
            Labai labai abejoju, kad ir kiek tu cinkuotum, jog tokioms transporto priemonėms realu tikėtis 30+ m. tarnavimo Šiaurės-Rytų Europos sąlygomis.
            Nesu šios srities techninis ekspertas, čia tik mano diletantiški pasvarstymai.

            Comment


              Tai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)

              Ką tik pirko iš čekų, o dabar palieka už borto: naujais troleibusais Vilnių aprūpins kiti

              Per antrąjį troleibusų parko atnaujinimo etapą į Vilnių grįš „Solaris“. Lenkų gamintojų 73 transporto priemonės už 56,2 mln. eurų pakeis seniausius troleibusų „Škoda“ modelius. Tad Vilniaus gatvėse liks tik 91 troleibusas „Škoda“, įsigytas 2024–2025 metais ir jau sulaukęs keleivių kritikos.
              Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/technika/...ridas-39357091

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Tai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)
                Dar liepą diskutuota, nuo šio pranešimo - https://www.miestai.net/forumas/foru...71#post2209371

                Comment

                Working...
                X