Parašė Fiberglass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
Buvo GOST'ai visokie kontaktinio tinklo kabinimui, nes dalys visoje SSRS vienodos buvo. Ar jie nustatė tikslius greičius – nežinau. Pavyko atkasti kažkokį dokumentą (nežinau ar GOST'ą), kur surašyti leistini greičiai per būtent to meto spec. KT dalis. СТРОИТЕЛЬНЫЙ КАТАЛОГ ЧАСТЬ З СПЕЦИАЛЬНЫЕ ЧАСТИ КОНТАКТНОЙ СЕТИ ТРОЛЛЕЙБУСА - 3 psl.
Paaiškinimai: МПИ-5 – x formos kryžmė; МПИ-5-1 – + formos kryžmė; СТУ-5 – išvedamasis iešmas; CTC-5 – suvedamasis iešmas.
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNa bet, būnant sąžiningu Škodų atžvilgiu, ar jos sukurtos būti eksploatuojamos 30 m.?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O aš maniau, kad cinkavimas yra senai išrastas. Ko gero tik ne Škodoje
Labai labai abejoju, kad ir kiek tu cinkuotum, jog tokioms transporto priemonėms realu tikėtis 30+ m. tarnavimo Šiaurės-Rytų Europos sąlygomis.
Nesu šios srities techninis ekspertas, čia tik mano diletantiški pasvarstymai.
- 4 patinka
Comment
-
Tai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)
Ką tik pirko iš čekų, o dabar palieka už borto: naujais troleibusais Vilnių aprūpins kiti
Per antrąjį troleibusų parko atnaujinimo etapą į Vilnių grįš „Solaris“. Lenkų gamintojų 73 transporto priemonės už 56,2 mln. eurų pakeis seniausius troleibusų „Škoda“ modelius. Tad Vilniaus gatvėse liks tik 91 troleibusas „Škoda“, įsigytas 2024–2025 metais ir jau sulaukęs keleivių kritikos.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)
Ką tik pirko iš čekų, o dabar palieka už borto: naujais troleibusais Vilnių aprūpins kiti
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/technika/...ridas-39357091
O reikalavimai tokie:
Mirror Eye sistema arba jos ekvivalentas
Uždara kabina
Adresinio durų atidarymo mygtukai (keleiviai galės patys atidaryti)
Autonominė eiga 20 km
4 durys
Sėdynės ne plastmasinės, o ten su kažkokia medžiaga dengti.
Iš Solaris pusės nežinome kas tieks elektroniką, bet yra 2 variantai: Pigesnis Medcom ir brangesnis Kiepe.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąO pala, ar ta ateinantį mygtukų sistema reiškia kad patys galėsime atidarinėti priekines duris? big if true
Praktiškai - jeigu vairuotojas tik atrakinės mygtukų veikimą (dujiniai ex Vienna Man turi durų atidarymo mygtukus, bet kad juos aktyvuoti reikia nuspausti atskyrą mygtuką pas vairuotoją).
Dar kas ateina su visa nauja technika - veikiantys stop mygtukai, o kaip jau buvo išaiškinę JUDU, ateityje Stop sistema bus perimta ir Vilniuje.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąVDA studentas atspausdino Škoda 14Tr bortinis nr. 1109.
Asmeniškai net nustebau, kad VVT sutiko tai įgyvendinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąAtsižvelgiant į prašymus VVT pridėjo dar vieną Škoda 9Tr “ratą”
Dabar troleibusas važiuos nuo 10:58 iki 16:22
Paskutinis reisas vyks maršrutų Žemieji Paneriai -> Antakalnio TD
Comment
-
Kęstučio g. ant abiejų krypčių laidų užkrito kažkoks laidas. Naujas troleibusas stovi, visus keleivius išlaipino. Klausiu, o tai čia ne autononominis? Sako taip, bet dispečeris liepė stovėti. Po padrąsinimo, dar kartą skambino dispečeriui. Valdymo centras nežino, kad Vilniuje yra autonominiai troleibusai? Pabaigos nemačiau, atvažiavo Boltas. Bet rodos, pajudėjo neužilgo...Paskutinis taisė Nikas; Vakar, 18:34.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąKęstučio g. ant abiejų krypčių laidų užkrito kažkoks laidas. Naujas troleibusas stovi, visus keleivius išlaipino. Klausiu, o tai čia ne autononominis? Sako taip, bet dispečeris liepė stovėti. Po padrąsinimo, dar kartą skambino dispečeriui. Valdymo centras nežino, kad Vilniuje yra autonominiai troleibusai? Pabaigos nemačiau, atvažiavo Boltas. Bet rodos, pajudėjo neužilgo...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
Elementarus saugumas? Išsiaiškint priežastį - koks laidas, kodėl nukrito, situacijos įvertinimas - ar pvz laidas liečia žemę, ar jis po įtampa, ar paskui važiuojančioms transporto priemonėms nebus pavojaus pvz įsipainioti į laidą ir t.t., ar paskui važiuojantis troleibusas nesukels trumpo sujungimo... Nes šiaip kažkokių laidų nebūna. Valdymo centras tikrai žino kad yra autonominiai troleibusai, bet jei nutiktu kokia nelaime tai tu pirmas čia verktum kad dispečeriai ir VVT blogi nes niekuom nesirūpina.
Jeigu sustota arčiau arba net prie pat laido, tada neaišku kodėl keleiviai buvo išleisti. Taip troleibusai (net seni) saugo keleivius nuo elektros smūgio išeinant ar įeinant, bet atsistojus ant žemės jiems ką, šokinėti reikia, kad tik nenumuštų srovė?
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąVDA studentas atspausdino Škoda 14Tr bortinis nr. 1109.
Asmeniškai net nustebau, kad VVT sutiko tai įgyvendinti.
https://www.evarzytynes.lt/evs/pages...&number=307653
Comment
Comment