Bet Bužinskas pasakė, kad 2030 m. Vilnius išnaudos ratinio transporto potencialą ir turės svarstyti apie didesnės talpos VT (ne metro, tai tuomet, išeina, tramvajų). Anot jo, šiuo metu atliekama galimybių studija ir vasarą turėtų paaiškėti jos rezultatai. O tai jau žingsnis į priekį, nes iki šiol - pataisykite jei klystu - niekas iš VMS taip aiškiai nepasakė, kad Vilnius turės turėti tramvajų?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lyg tramvajus būtų ne ratinis transportas.Parašė eigh Rodyti pranešimąBet Bužinskas pasakė, kad 2030 m. Vilnius išnaudos ratinio transporto potencialą ir turės svarstyti apie didesnės talpos VT (ne metro, tai tuomet, išeina, tramvajų). Anot jo, šiuo metu atliekama galimybių studija ir vasarą turėtų paaiškėti jos rezultatai. O tai jau žingsnis į priekį, nes iki šiol - pataisykite jei klystu - niekas iš VMS taip aiškiai nepasakė, kad Vilnius turės turėti tramvajų?
 Laiveliai ir gondolos, Kysa, laiveliai ir gondolos.
 
 O jei rimčiau - neturint platesnio miestiečių palaikymo, bet kokia invazija į automobilių transporto struktūrą yra mirties nuosprendis politikui. Gal priminti žiedinį eismą ar gatvių siaurinimą? Mokamą įvažiavimą į senamiestį? VT šviesoforus, kurie turėjo pasirodyti tuoj po Didžiojo Šviesoforų Keitimo?
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Invazija yra turbūt esminė priežastis, kodėl savivaldybė vengia kalbėti apie tramvajų, bet kažkada tai įvykti turės. Bužinsko replika apie tai, kad kažkas yra daugmaž planuojama, santūriai maloniai nuteikė.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Lyg tramvajus būtų ne ratinis transportas.
 Laiveliai ir gondolos, Kysa, laiveliai ir gondolos.
 
 O jei rimčiau - neturint platesnio miestiečių palaikymo, bet kokia invazija į automobilių transporto struktūrą yra mirties nuosprendis politikui. Gal priminti žiedinį eismą ar gatvių siaurinimą? Mokamą įvažiavimą į senamiestį? VT šviesoforus, kurie turėjo pasirodyti tuoj po Didžiojo Šviesoforų Keitimo?
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra du variantai, fantastiškas ir realistinis.Parašė eigh Rodyti pranešimą
 Invazija yra turbūt esminė priežastis, kodėl savivaldybė vengia kalbėti apie tramvajų, bet kažkada tai įvykti turės. Bužinsko replika apie tai, kad kažkas yra daugmaž planuojama, santūriai maloniai nuteikė.
 Fantastiškas - Vilniaus politikai susipras ir įgyvendins VT sistemos pertvarką taip, kad ji tenkintų miestiečių interesus, nekreipdami dėmesio į automobilistų norus, lūkesčius, protestus ir pypsenimus.
 
 
 
 
 Realistinis - tokią pertvarką padarys atskridę ateiviai.
 - 14 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eiline Buzinsko demagogija - kuo 2030 metais bus kitaip nei dabar, kad tik tada kazka bus galima planuot nepaaiskino. Kaip ir bandydamas paaiskinti bilietu kainos kilima issikase sau duobe - tie 20 mln galimai surenkamu daugiau lesu nkeko nepakeis 117 mln. islaidu fone, atvirksciai - per didesni kamsciu kieki tie pinigai greitai prarasti bus sugaisto laiko fone. VMS tik issidave vienintele priezasti kodel didina - jiems atrodo nesazininga, kad ubagai yra finansuojami masinomis vazinejancio elito, del to nori priversti juos finansuoti, ypac atsizvelgiant kad VVT pelna atidavus i biudzeta, liktu tik 10mln euru (labai nemalonus tas Zuoko klausimas buvo Buzinskui, labai nenorejo atsakyt.) Su Skodomis ta demagogija irgi gera buvo - 2011m. Skoda, 1990 m. gamybos, buvo 21 metu senumo - tokio paties kaip 2025 metais 2004m.gamybos Soliaris.
 - 14 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Smart Continent vadovas per kelias sekundes viską pasakė, ką reikia žinoti apie Vilnių ir jo VT: jei turi vaikų ar bendrai gyvenimą, tai žinoma, reikia automobilio.Ir koks nemalonus tipelis tas Bužinskas. Per pirmą repliką tiek kartų keisti teiginius: palikau mašiną darbe, ai ne, žmona pasiėmė.Paskutinis taisė Nikas; 2025.02.06, 07:56.
 - 14 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atsiprasau, bet nu n****i. Autobusams vos keli metai, bet tokias chalturas daro remontuojant. Cia is viso klausimas ar tokios modifikacijos atitinka autobuso eksplotacinius reikalavimus ir nera priezastis panaikint tech. apziura, nes vairuotajas negali patekt tiesiai i salona arba keleiviai evokuotis is pilno autobuso, jei kiltu gaisras arba rimtas susidurimas. Realiai reiktu pakelti vejus, del tokiu dalyku, kad tai pagaliau baigtusi.Parašė Kaid Rodyti pranešimąNežinau, ar yra nors vienas MAN ar Solaris, kurio kabinos būtų modifikuotos, bet pirmą kartą matau.
 Škodų stiliumi. Garažinis 4192.Paskutinis taisė TrippleA; 2025.02.06, 17:18.
 - 20 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu jau taip, VVT galėjo pasidaryti "Vilnius custom" ir iš vis užblokuot visas priekines duris keleiviam ir jas paliekant privačiomis vairuotojui.Parašė Kaid Rodyti pranešimąNežinau, ar yra nors vienas MAN ar Solaris, kurio kabinos būtų modifikuotos, bet pirmą kartą matau.
 Škodų stiliumi. Garažinis 4192.
 Būtų tokia unikali ir savotiška modifikacija pritaikyta ir optimizuota būtent Vilniui, VVT nirvana, siekiamybė ir idealas
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet tai aš nuoširdžiai nesuprantu kokios problemos tokiu atveju atidaryti tą vieną iš dviejų priekinių durų esant uždarai vairuotojo kabinai. Taigi nei šalčiau vairuotojui pasidaro nei ką. Senose škodose irgi lyg vairuotojo kabina nėra atvira, tačiau priekinių durų ir ten nenori atidarinėti nors tu ką.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu nori parodyti savo požiūrį į pirmas duris, atėjai, avarinį suktuvą atsukai, duris atsidarė ir išėjai. Tegul vairuotojas su tuo vėliau pis… man nerūpi kas ir kaip. Nelaikaisi taisyklių vat ir tau.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąBet tai aš nuoširdžiai nesuprantu kokios problemos tokiu atveju atidaryti tą vieną iš dviejų priekinių durų esant uždarai vairuotojo kabinai. Taigi nei šalčiau vairuotojui pasidaro nei ką. Senose škodose irgi lyg vairuotojo kabina nėra atvira, tačiau priekinių durų ir ten nenori atidarinėti nors tu ką.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A, tai tu tokių tiuninguotų Ikarusų nematęs. Tik ten durų variklių dėžės geometrija buvo paprastesnė ir liaudies meistrai sugebėdavo tą tarpą užlipdyti. Nesvarbu kad ir porolonu.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
 Atsiprasau, bet nu n****i. Autobusams vos keli metai, bet tokias chalturas daro remontuojant.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai cia kiti laikai budavo. Net, kad senos Skodos suvarytos jau nebelabai svarbu, nes bus pakeistos artimiausiais ateinanciais metais. Bet situo atveju kazkaip jau nervas neblogas ima, kai i naujas tranasporto priemones kazkokias ofisines sienutes pradeda montuot.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 A, tai tu tokių tiuninguotų Ikarusų nematęs. Tik ten durų variklių dėžės geometrija buvo paprastesnė ir liaudies meistrai sugebėdavo tą tarpą užlipdyti. Nesvarbu kad ir porolonu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man gal toks meta klausimas, kokio vyr. lyt. org. jie išvis eina dirbti vairuotojais jei taip nekenčia šito darbo? Skundžiasi, kad sąlygos blogos (mano supratimu bent iš dalies pagrįstai), streikuoja, kad blogai apmokama, o keleiviai panašu juos tik nervina. Tai jei nori sukioti baranką netrukdomas keleivių, pilna barborų, DPD, furų you name it, kur nuolat darbuotojų trūkumas.Paskutinis taisė rmss; 2025.02.06, 22:02.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek aš suprantu, taip yra todėl, kad prie priekinių durų viduje nestovėtų masė žmonių ir neužstotų vairuotojui salono matomumo. Dažnai pastebiu, kaip žmonės(ypač pensijinio amžiaus) pirmi įlipa pro duris apsikabina rankeną ir toliau nuo durų niekur nesitraukia. Net kitiems keleiviams trukdo toliau praeiti. Taippat, labai daug žmonių mėgsta per priekinius langus žiūrėti todėl priekis visuomet bus pilnas žmonių. Vairuotojui bus sunku matyti kitas duris. O kadangi jie neatidarinėja priekinių durų, tai ir ne visi lekia tenai stovėti. Žino, kad per jas niekas neišleis.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąBet tai aš nuoširdžiai nesuprantu kokios problemos tokiu atveju atidaryti tą vieną iš dviejų priekinių durų esant uždarai vairuotojo kabinai. Taigi nei šalčiau vairuotojui pasidaro nei ką. Senose škodose irgi lyg vairuotojo kabina nėra atvira, tačiau priekinių durų ir ten nenori atidarinėti nors tu ką.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl taip yra? Būtent todėl kad nedaromos visos durys (plius ilgi autobusai tik 3(2) durimis). Reiškia kad įlipęs, jei yra daug žmonių (o paprastai yra) reikia laikytis kuo arčiau durų, nes kitaip savo stotelėje negalėsi prasibrauti iki artimiausių iš dviejų durų, kurios nebus arti, o aplinkuj jas prisigrūsta.Parašė 2107 Rodyti pranešimąDažnai pastebiu, kaip žmonės(ypač pensijinio amžiaus) pirmi įlipa pro duris apsikabina rankeną ir toliau nuo durų niekur nesitraukia. Net kitiems keleiviams trukdo toliau praeiti.
 
 Minusų tiek daug:
 1. Ką tik minętas grūdimasis ir laikymasis kuo arčiau durų ir keleiviai ypač neišnaudoja erdvės arčiau priekio
 2. Lėtesnis laipinimas/išlaipinimas, grafikų greitis
 3. Paprasčiausias nepatogumas daromas iš lygios vietosPaskutinis taisė Wintautas; 2025.02.06, 21:49.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne ta priežastis. Labiau vairuotojai nori būti atskirti, sedėt savo erdvėje, kad "nešaltų", nesvarbu, jog vairuotojo vieta turi atskirą šildymo sistemą.Parašė 2107 Rodyti pranešimą
 Kiek aš suprantu, taip yra todėl, kad prie priekinių durų viduje nestovėtų masė žmonių ir neužstotų vairuotojui salono matomumo. Dažnai pastebiu, kaip žmonės(ypač pensijinio amžiaus) pirmi įlipa pro duris apsikabina rankeną ir toliau nuo durų niekur nesitraukia. Net kitiems keleiviams trukdo toliau praeiti. Taippat, labai daug žmonių mėgsta per priekinius langus žiūrėti todėl priekis visuomet bus pilnas žmonių. Vairuotojui bus sunku matyti kitas duris. O kadangi jie neatidarinėja priekinių durų, tai ir ne visi lekia tenai stovėti. Žino, kad per jas niekas neišleis.
 Dėl matomumo yra sprendimai, kaip pvz. nuomoti MAN autobusai iš Oslo:
 
 - 8 patinka
 Comment




Comment