Parašė Garbanius
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tai kai paaiškinti tai, kad pirmas duris atidaro dažniausiai Ganiečiai? Kodėl tie patys ukrainiečiai, rusai, baltarusiai ir patys lietuviai leidžia sau naudotis telefonu vairuojant troleibusą ar autobusą, leidžia sau nepagarbiai elgtis keleivių atžvilgiu. Ir čia ne eina kalba apie keleivius, kurie irgi pasitaiko neadekvačiais. Dauguma VT vairuotojų reikia varyti lauk, jie nemoka atsakingai vykdyti savo darbo, o vykdo jį taip, kad geriau nedarytų tai išvisParašė Garbanius Rodyti pranešimąNa nereik perlenkt lazdos, visų emigrantais nepakeisi ir nereikia pakeist. Bet didžiausius chamus reikia mest lauk, kad ir koks trūkumas vairuotojų būtų.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gavau atsakymą iš keleivių aptarnavimo
 
 dėkojame, kad susisiekėte su mumis ir pasidalijote savo pastebėjimu. Suprantame, kad priekinių durų neatidarymas gali sukelti nepatogumų, todėl norime paaiškinti šios situacijos priežastis.
 Šiuo metu, atsižvelgiant į didėjantį sergamumą ir siekiant apsaugoti mūsų vairuotojų sveikatą, yra rekomenduojama priekinių durų neatidaryti. Tai daroma tam, kad sumažėtų tiesioginis kontaktas tarp vairuotojų ir keleivių, o kartu būtų užtikrintas didesnis saugumas ir sumažinta rizika plisti infekcijoms.
 Tikimės jūsų supratimo ir palaikymo. Jūsų saugumas ir patogumas mums labai svarbūs, todėl dedame visas pastangas, kad viešojo transporto paslaugos išliktų patikimos ir saugios visiems keleiviams.
 
 Kitaip tariant atsipis…., pas mus klimatas ne tas.
 
 - 17 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galim pateikt paruoštuką atsakymams:
 Vasarą - neatidarinėjam durų, nes vairuotojams bus karšta;
 Rudenį - neatidarinėjam durų, nes prilis į kabiną;
 Žiemą iki -10C - neatidarinėjam durų, nes vairuotojai susirgs;
 Žiemą virš -10C - neatidarinėjam durų, nes vairuotojai sušals;
 Pavasarį - neatidarinėjam durų, nes vairuotojai pajautę gerą orą gali sugalvot pasiimt laisvadienį ir išvaryt kept šašlykiuko.
 - 27 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VMS tuo tarpu pasakė “Įrankiai sukurti tikslinei informacijai. Jei matote netinkamą elgesį, informuokite jau nurodytais kanalais.”Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGalim pateikt paruoštuką atsakymams:
 Vasarą - neatidarinėjam durų, nes vairuotojams bus karšta;
 Rudenį - neatidarinėjam durų, nes prilis į kabiną;
 Žiemą iki -10C - neatidarinėjam durų, nes vairuotojai susirgs;
 Žiemą virš -10C - neatidarinėjam durų, nes vairuotojai sušals;
 Pavasarį - neatidarinėjam durų, nes vairuotojai pajautę gerą orą gali sugalvot pasiimt laisvadienį ir išvaryt kept šašlykiuko.
 O apie tų kanalų banalų neveikimą jie kalbėtis nenori.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip kiek teko susidurti 4G su vairuotojais iš Ganos tai visada maloniai atidaro priekines duris piko valandomis jei per vidurį autobuso nebetelpa žmonės ar priekyje daug laisvos vietos. Ko nepasakysi apie vietinius kurie arba rėkia ant kitų eismo dalyvių, arba specialiai neatidaro prekinių durų ir nuvažiuoja arba visam autobusui girdint telefonu su draugeliu aptarinėja vakar vakaro nuotykius.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visai į temą, vakar vakare turėjau įdomią patirtį su 115 maršrutu. Atvažiavo Castrosua autobusas nr. 977 be GPS daviklių ir be komposterių (net be laikiklių). Vairuotojas buvo įsijungęs vaizdo skambutį su kolega, o po to – su savo (spėju) drauge. Be to, jis dar sugebėjo važiuodamas scrollinti Telegramą. Aišku, nežinau, kiek tai buvo pavojinga, kadangi visą laiką vilkosi kažkur 30 km/h greičiu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmas principas - darbuotojas turi bijoti savo darbdavio, bei jaustis pakeičiamas. Tik taip gali tikėtis iš jo kad jis dirbs nepriekaištingaiParašė Garbanius Rodyti pranešimąNa nereik perlenkt lazdos, visų emigrantais nepakeisi ir nereikia pakeist. Bet didžiausius chamus reikia mest lauk, kad ir koks trūkumas vairuotojų būtų.
 Valdiškose institucijose daroma atvirkščiai: kokybės reikalavimai maži, bei per žinias nuolat liaupsinami kokie nepakeičiami ir nuskriausi superherojai visi mokytojai, gydytojai, valdiški vairuotojai ir taip toliau, kaip jų nuolat trūksta ir taip toliau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VVT turi labai stiprią profsąjungą, kuri ir palaiko visus šitus prikolus, kur dvi dienas rašinėjame.Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
 Pirmas principas - darbuotojas turi bijoti savo darbdavio, bei jaustis pakeičiamas. Tik taip gali tikėtis iš jo kad jis dirbs nepriekaištingai
 Valdiškose institucijose daroma atvirkščiai: kokybės reikalavimai maži, bei per žinias nuolat liaupsinami kokie nepakeičiami ir nuskriausi superherojai visi mokytojai, gydytojai, valdiški vairuotojai ir taip toliau, kaip jų nuolat trūksta ir taip toliau.
 
 Manau kol miesto valdžia ar darbuotojai nepradės naudotis VT ir nesusidurs su šitomis situacijomis, tol niekas nesikeis.
 
 Niekaip nepatikėsiu nei Bužinsku, nei Loreta, kad jie važinėja VT, jei dabar pastoviai pudrina smegenis kaip reik kažkokio patogumoPaskutinis taisė Kaid; 2025.02.07, 20:31.
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man labai patinka kaip ir keleivių aptarnavimas, ir VMS saugo vairuotojus ir rašo.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 VVT turi labai stiprią profsąjungą, kuri ir palaiko visus šitus prikolus, kur dvi dienas rašinėjame.
 
 Manau kol miesto valdžia ar darbuotojai nepradės naudotis VT ir nesusidurs su šitomis situacijomis, tol niekas nesikeis.
 
 Niekaip nepatikėsiu nei Bužinsku, nei Loreta, kad jie važinėja VT, jei dabar pastoviai pudrina smegenis kaip reik kažkokio patogumo
 ”Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos…Vairuotojams rekomenduojam neatidaryti durų, kad nesusirgti (gal išvis tegul VT nekursuoja, kad vairuotojai nesusirgtų)…Tikimės jūsų supratimo ir palaikymo… Keleivių patirties grupė”
 
 Man neaišku tik tai, kodėl aš turiu suprasti vairuotoją?
 Jis ką priverstas čia dirbti? Kodėl aš turiu suprasti vairuotoją, kuriam OK daryti kaip jis nori, o ne kaip reiakalaujama?
 
 Apie keleivius irgi galima padiskutuoti, tačiau ši situacija liečia vairuotojų neatsakingumą ir ant kaklo sėdėjimą
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sutinku. Tas pats, kas užjausti barboros kurjerį, kuris pasiparkuoja ant šaligatvio, nes arčiau nešti burokus ir tualetinį į laiptinę. Tai yra darbo dalis, bet pažeidinėti kažkokias taisykles nėra pagrindo, patys pasirinko. Man irgi nepatinka, jog visą dieną turiu prasedėt prie kompiuterio ekrano, bet tai yra mano darbo dalis.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Man labai patinka kaip ir keleivių aptarnavimas, ir VMS saugo vairuotojus ir rašo.
 ”Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos…Vairuotojams rekomenduojam neatidaryti durų, kad nesusirgti (gal išvis tegul VT nekursuoja, kad vairuotojai nesusirgtų)…Tikimės jūsų supratimo ir palaikymo… Keleivių patirties grupė”
 
 Man neaišku tik tai, kodėl aš turiu suprasti vairuotoją?
 Jis ką priverstas čia dirbti? Kodėl aš turiu suprasti vairuotoją, kuriam OK daryti kaip jis nori, o ne kaip reiakalaujama?
 
 Apie keleivius irgi galima padiskutuoti, tačiau ši situacija liečia vairuotojų neatsakingumą ir ant kaklo sėdėjimąPaskutinis taisė Kaid; 2025.02.07, 23:42.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na kažkas įdomaus bus.
 “Taip pat šioje J. Basanavičiaus gatvės atkarpoje abiejose gatvės pusėse numatoma atnaujinti šaligatvius, važiuojamoje dalyje numatoma įrengti dvi dviračių eismo juostas. Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog tvarkant gatvę, numatoma demontuoti esamas atotampas nuo pastatų ir gatvėje įrengti naujas, dekoratyvines kontaktinio tinklo atramas. Ant šių atramų numatoma įrengti naujus gatvės šviestuvus.”
 Paimta iš Made ir Vilnius
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien vėl pasivažinėjau VVT. Išvada tokia: 7, 22, 29, 54 ir 55 autobusai vietoj beprasmiškų kilometrų tarp Lazdynėlių ir Miškinių gatvių turėtų važiuoti Šiltnamių - Miškinių - Šiltnamių - E.Šimkūnaitės - Miškinių gatvėmis, sustodami ties Lazdynėlių Rymi, šiltnamių masyvu ir Miškinių stotelėje.
 Taip vienu mostu pašaliname beprasmį VT iš magistralinės gatvės atkarpos ir įvedame VT Šailtnamių g. aplinkoje. Taip pat nebereikia įrengti neįgaliųjų keltuvo Šiltnamių st. Oslo gatvėje.
 
 Bukčius ir Lazdynėlius reikia sujungti trūkstamais 500 m gatvės (galima pvz šiemet dar kartą neasfaltuoti Konstitucijos pr.) ir žiedu paleisti VT, suderintą su išvežamaisiais maršrutais. Kad ir tą patį A21 ar A116.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokioje vietoje 7 Oslo g. važiuoja?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąŠiandien vėl pasivažinėjau VVT. Išvada tokia: 7, 22, 29, 54 ir 55 autobusai vietoj beprasmiškų kilometrų tarp Lazdynėlių ir Miškinių gatvių turėtų važiuoti Šiltnamių - Miškinių - Šiltnamių - E.Šimkūnaitės - Miškinių gatvėmis, sustodami ties Lazdynėlių Rymi, šiltnamių masyvu ir Miškinių stotelėje.
 Taip vienu mostu pašaliname beprasmį VT iš magistralinės gatvės atkarpos ir įvedame VT Šailtnamių g. aplinkoje. Taip pat nebereikia įrengti neįgaliųjų keltuvo Šiltnamių st. Oslo gatvėje.
 
 Bukčius ir Lazdynėlius reikia sujungti trūkstamais 500 m gatvės (galima pvz šiemet dar kartą neasfaltuoti Konstitucijos pr.) ir žiedu paleisti VT, suderintą su išvežamaisiais maršrutais. Kad ir tą patį A21 ar A116.
 Kaip tas nuėmimas VT iš Oslo g. pagreitintų jį? Kai tarpas tarp Lazdynų ligoninės ir Eigulių užima kokias 3 minutes, važiuoti pro Šiltnamius užtruks minimum 3 minutėmis ilgiau. Kokiam kiekiui žmonių tai eitų į naudą? Jūs siūlote leisti VT ten, kur jam iš vis vietos nėra
 https://maps.app.goo.gl/6xRkJScXABjj2KQFA
 https://maps.app.goo.gl/3QAsTUwm4Ld1iVAm8
 https://maps.app.goo.gl/tN3kvannpCGc5Pvc6
 Ar tikrai tai geriau negu tai?
 https://maps.app.goo.gl/umVkaBzpUZ4G7PRg6Paskutinis taisė Vinecko; 2025.02.08, 19:27.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Geriau jau keltuvai ar pandusai kaip T. Narbuto g. negu landžioti pro šiltnamius kur vargu ar 12m autobusas pravažiuos.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąŠiandien vėl pasivažinėjau VVT. Išvada tokia: 7, 22, 29, 54 ir 55 autobusai vietoj beprasmiškų kilometrų tarp Lazdynėlių ir Miškinių gatvių turėtų važiuoti Šiltnamių - Miškinių - Šiltnamių - E.Šimkūnaitės - Miškinių gatvėmis, sustodami ties Lazdynėlių Rymi, šiltnamių masyvu ir Miškinių stotelėje.
 Taip vienu mostu pašaliname beprasmį VT iš magistralinės gatvės atkarpos ir įvedame VT Šailtnamių g. aplinkoje. Taip pat nebereikia įrengti neįgaliųjų keltuvo Šiltnamių st. Oslo gatvėje.
 
 Bukčius ir Lazdynėlius reikia sujungti trūkstamais 500 m gatvės (galima pvz šiemet dar kartą neasfaltuoti Konstitucijos pr.) ir žiedu paleisti VT, suderintą su išvežamaisiais maršrutais. Kad ir tą patį A21 ar A116.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol neprasidėjo koks nors šiltnamių masyvo gentrifikacijos projektas ir užstatymas ofisais, ten absoliučiai nėra ko važinėti autobusais, juolab, kad poroje vietų net lengvosioms mašinoms prasilenkinėti sudėtinga. Sutinku, kad Jonažolių rajonas gana izoliuotas ir ten reikėtų daugiau VT. Iki Šiltnamių stotelės reikia gana toli eiti ir lipti į kalną, kad pagauti centro kryptimi vežantį autobusą, tad manau reikėtų kokio maršruto, kuris nuo Šilntamių žiedo važiuoja pro Jonažoles, ties Lazdynų ligonine įsuka į Oslo g ir toliau važiuoja panašiai kaip 22, ar kažkas tokio.
 Comment








Comment