Darnus nejudumas
		
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Modernus daugiavagonis tramvajus.Parašė bim_bam Rodyti pranešimąDarnus nejudumas
 Jokių bėgių, lanksčiai prisitaiko prie eismo sąlygų, sąstatas lengvai suformuojamas ir išformuojamas. Neabejotinas pliusas - sąstatas gali būti tokio ilgio, kiek yra individualių vagonų. Taip, nėra įmanoma pereiti iš vieno galo į kitą, bet to ir nereikia - visą stovė^H^H^H^H^H kelionės laiką galima turiningai praleisti skaitant knygą.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.05.08, 00:05.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų idealu, tik ne kai reikia į priešingą pusę.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Modernus daugiavagonis tramvajus.
 Jokių bėgių, lanksčiai prisitaiko prie eismo sąlygų, sąstatas lengvai suformuojamas ir išformuojamas. Neabejotinas pliusas - sąstatas gali būti tokio ilgio, kiek yra individualių vagonų. Taip, nėra įmanoma pereiti iš vieno galo į kitą, bet to ir nereikia - visą stovė^H^H^H^H^H kelionės laiką galima turiningai praleisti skaitant knygą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vakar labai užkliuvo šviesoforų ciklai Žvėryne . Kęstučio/Mickevičiaus žalia link Narbuto dega tik ~10s - kryptimi, kuria juda visas transportas. Tuo tarpu nuo seimo link Vingio parko - 30s.
 Tikrai norėčiau žinoti, kiek realu būtų padaryti Kęstučio gatvę vien viešojo transporto gatve centro-Narbuto kryptimi nuo 1600 iki 1900. Atrodo, neturėtų būti brangu as neįgyvendinama, bet būtų efektyvu.
 
 https://player.vimeo.com/video/943915537
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl fiziškai negalima? Numerius skenuojanti kamera, jei ne VT ir ne gyventojas, bauda.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKokiu būdu užtikrinsite kontrolę, kad būtų viešojo transporto gatvė? Fiziškai negalite jeigu ji tokia tik tam tikru laiku, vadinasi bus eilinis "žiedinis eismas".
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Fiziškai negalima jeigu darai tik tam tikromis valandomis, kaip siūloma (aš daryčiau be išimčių). Juk kokio VT kalniuko (kur lengvosios dugnu kabinasi) nepilsi kasdien. Su kameromis turime pavyzdį žiedinio eismo kur kameros teoriškai egzistuoja, bet realiai neveikia ir net nesiruošiama taisyti.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Kodėl fiziškai negalima? Numerius skenuojanti kamera, jei ne VT ir ne gyventojas, bauda.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas ten tuomet įvyko?Parašė bim_bam Rodyti pranešimąDarnus nejudumas
 Berods kasdien tokio kamščio nebūna?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten taip beveik kasdien, tik ne taip vėlai. Dažniausiai prasideda ~16:30 ir iki ~18:00. Vakar galvojau, kad gal dėl komendanto valandos Viršuliškėse, ar gal dėl kokio avarijos. Tačiau pravažiavus visą atkarpą paaiškėjo, kad kitos priežasties, nei daug automobilių ( ir galbūt, durno šviesoforų sureguliavimo ) nebuvo.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Kas ten tuomet įvyko?
 Berods kasdien tokio kamščio nebūna?
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagrindinė priežastis to kamščio tai kad šviesaforas išleidžiantis iš žveryno dega neilgai. Bet ar tai durnas sureguliavimas dar diskutuotina, nes Narbuto gatvėje taip pat daug laukiančio eismo pravažiuoti tą šviesasforą, tai pailginus ciklą žverynui pailgės kamštis kitur (kur irgi važiuoja VT).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai siūlau savo kailiu išbandyti pravažiuoti 1700 per žvėryną - greitai rasite atsakymus ir be didelių diskusijųParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąBet ar tai durnas sureguliavimas dar diskutuotina 
 Vakar VISI troleibusai paleido žmones dar Kęstučio gatvės pradžioje prie sankryžos su Liubarto g. Ir visi tvarkingai kėblino toliau pėsčiomis.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienintelis tokio tramvajaus trūkumas, kiekvienam vsgonui reikalingas apmokamas vairuotojasParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Modernus daugiavagonis tramvajus.
 Jokių bėgių, lanksčiai prisitaiko prie eismo sąlygų, sąstatas lengvai suformuojamas ir išformuojamas. Neabejotinas pliusas - sąstatas gali būti tokio ilgio, kiek yra individualių vagonų. Taip, nėra įmanoma pereiti iš vieno galo į kitą, bet to ir nereikia - visą stovė^H^H^H^H^H kelionės laiką galima turiningai praleisti skaitant knygą.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sostinėje skelbiamas viešojo transporto paslaugų konkursas – pradedama rinkos konsultacija
 judu.lt
 
 Iki 2028 metų sostinės viešojo transporto nuvažiuojamų kilometrų skaičių planuojama padidinti iki 67,6 mln. km per metus, o konkursas vyks dėl 28,4 mln. km maršrutų aptarnavimo per metus. Konkursą laimėję vežėjai aptarnaus 56 maršrutus, keleivius veš mažiausiai 297 elektriniais autobusais: naujais žemagrindžiais elektriniais mažos talpos midi, dviašiais, triašiais autobusais, metrobusais. Visos transporto priemonės turės būti pritaikytos individualių poreikių turintiems keleiviams.
 
 ,,Tikimės, kad liberalizuota viešojo transporto rinka Vilniuje, sukurs naują paslaugų kokybę, ženkliai pagerins susisiekimo galimybes net nutolusiuose miesto rajonuose. Visi nauji vežėjai keleivių vežimą organizuos išskirtinai elektrinėmis transporto priemonėmis. Planuojama 12 naujų maršrutų, taip pat koreguosis ir dažniau kursuos net 44 sostinės maršrutai, viešojo transporto nereikės laukti ilgiau nei 15 minučių”, – naudomis dalinasi Loreta Levulytė-Staškevičienė, JUDU Viešojo transporto organizavimo vadovė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų galima 2–3 dienų 7 trol. vėlavimus pamatyti piko metu Spaudos rūmų stotelėje Pašilų kryptimi?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O pradiniai duomenys čia iš https://stops.lt/vilnius/gps_full.txt? Ir jei taip, taip smalsu, kaip pavyko sujungti su kitais gtfs duomenimis? Pvz kaip norint sužinoti į kurią kitą stotelę važiuoja, reikia kažkaip sujungti reiso id iš gps.txt su trips.txt failu. Ačiū.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Su stops.lt panašu jog sutampa. Beliko apvilkti GUJ interfeisu ir kirviu nušlifuoti kampus.
 O bet iš kitos pusės, maršrutai vėluoja daugiau kaip 20 minučių?
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man nereikia sujungti su gtfx, man žemėlapis neįdomus. Ir net neįdomu kur toliau važiuoja. Man reikia suspėti, tam ir spalvos: raudona < 5 min iki išvykimo, geltona < 15 min iki išvykimo.Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
 O pradiniai duomenys čia iš https://stops.lt/vilnius/gps_full.txt? Ir jei taip, taip smalsu, kaip pavyko sujungti su kitais gtfs duomenimis? Pvz kaip norint sužinoti į kurią kitą stotelę važiuoja, reikia kažkaip sujungti reiso id iš gps.txt su trips.txt failu. Ačiū.
 
 gps_full.txt man duoda tik nuokrypį, susijungiu per transporto priemonės numerį ("#", 3 laukas);
 stops.txt kartais duoda stotelių pavadinimus. Jei neduoda - mat juos bitai;
 
 departures2.php man duoda kas ir kada atvažiuoja į konkrečią stotelę.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Be abejo. Tai vadinama "data harvesting"Parašė dondc Rodyti pranešimą
 Būtų galima 2–3 dienų 7 trol. vėlavimus pamatyti piko metu Spaudos rūmų stotelėje Pašilų kryptimi?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnius skelbia vežėjų konkursą, planuoja turėti 297 elektrinius autobusus https://www.vz.lt/transportas-logist...nius-autobusus
 Pradedamos rinkos konsultacijos, planuojama 12 naujų maršrutų, koreguoti 44 sostinės maršrutus ir tankinti autobusų kursavimą.
 Vilniuje inicijuojant viešojo transporto paslaugų konkursą, skelbiama rinkos konsultacija – numatyta, kad sostinėje atsiras 297 elektriniai autobusai, vežėjai aptarnaus 56 maršrutus, trečiadienį pranešė SĮ „Susisiekimo paslaugos“.
 Anot pranešimo, konkursą laimėję vežėjai keleivius veš naujais žemagrindžiais elektriniais mažos talpos midi, dviašiais, triašiais autobusais, metrobusais. Visos transporto priemonės turės būti pritaikytos individualių poreikių turintiems keleiviams.
 Keleivių vežimo paslaugų pirkimo konkursas reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais Vilniaus miesto ir gretimų savivaldybių teritorijose inicijuojamas po to, kai kovą tam pritarė sostinės savivaldybės taryba.
 Pirmasis šių paslaugų pirkimo konkurso etapas – rinkos konsultacija, į kurią kviečiami suinteresuoti paslaugų tiekėjai, registruotis jai galima iki gegužės 14 dienos, pati konsultacija vyks iki birželio pabaigos.
 Iki 2028 metų sostinės viešojo transporto nuvažiuojamų kilometrų skaičių planuojama padidinti iki 67,6 mln. km per metus, o konkursas vyks dėl 28,4 mln. km maršrutų aptarnavimo per metus.
 Kaip teigia Loreta Levulytė-Staškevičienė, JUDU Viešojo transporto organizavimo vadovė, įmonė tikisi, jog liberalizavus viešojo transporto rinką Vilniuje bus pagerinta paslaugų kokybė, susisiekimo su atokesniais miesto rajonais galimybės.
 „Visi nauji vežėjai keleivių vežimą organizuos išskirtinai elektrinėmis transporto priemonėmis. Planuojama 12 naujų maršrutų, taip pat koreguosis ir dažniau kursuos net 44 sostinės maršrutai, viešojo transporto nereikės laukti ilgiau nei 15 minučių“, – sako L. Levulytė-Staškevičienė. Patį paslaugų pirkimo konkursą tikimasi paskelbti liepą, o sutartį su bent vienu vežėju planuojama pasirašyti dar šiemet ar kitų metų pradžioje. Po konkurso „Vilniaus viešasis transportas“ aptarnaus 36,5 mln. km kelionių, o bendrovė „Kautra“, su kuria vis dar tęsiasi sutartis, užtikrins 2,7 mln. km kelionių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tie siūlomi maršrutai didžiąja dalimi dubliuojasi su esamais maršrutais. Tai vietoje to, kad visus maršrutus peržiūrėti, ir vėl orientuojasi tik į ridą, o ne į tvarkaraščio dažnumą, tarsi tie papildomi milijonai kilometrų kažką padės su dabartiniu vėlavimų mastu.
 Na o dėl "Įmonė tikisi, jog liberalizavus viešojo transporto rinką Vilniuje bus pagerinta paslaugų kokybė, susisiekimo su atokesniais miesto rajonais galimybės" - prisiminkime Transrevį su atšaukiamais reisais.
 
 - 6 patinka
 Comment







Comment