Parašė Pilaitis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip pavyzdžiui nuo Šilo tilto sukant kairėn į Antakalnio g.? Yra ne kartą tekę ten važiuoti mašina, tai jei prie šviesoforo priekyje laukia tik trūlas, per visą žalio posūkio į kairę ciklą tik jis ir pasuka, o aš lieku laukti toliau. Ar ten kas nors buvo keičiama? Jei taip, ar nors kiek pagerėjo?
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://judu.lt/naujuju-metu-nakti-v...ves-nemokamai/
 
 Naujųjų metų naktį 3G, 6G, T2, T7, T16, T17 kursuos iki pat 3 valandos, be to, bus laikinai grąžinami 102N, 103N maršrutai. Įdomu kodėl nepaleido visų naktinių maršrutų. Vienintelis paaišinkimas kokį sugalvojau - su Transreviu buvo sudaryta sutartis dvigubus Scania leisti tik 2 naktiniuose maršrutuose, o jau per sostinės dienas buvo aišku, kad to negana.
 
 Taip pat pačioje puslapio apačioje dar viena naujiena - nuo sausio 1 dienos T10 vėl važiuos iki Saulėtekio.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten yra paprastas laidų posūkis (kreivė) be iešmų. Nieko ten nebuvo keista, ir nepanašu, kad yra tokių planų, nors kaštų prasme tai nėra brangu. Gali palyginti šią vietą Vilniuje ir panašią vietą Kaune (Lukšio ir Žukausko sankryža).Parašė John Rodyti pranešimą
 O kaip pavyzdžiui nuo Šilo tilto sukant kairėn į Antakalnio g.? Yra ne kartą tekę ten važiuoti mašina, tai jei prie šviesoforo priekyje laukia tik trūlas, per visą žalio posūkio į kairę ciklą tik jis ir pasuka, o aš lieku laukti toliau. Ar ten kas nors buvo keičiama? Jei taip, ar nors kiek pagerėjo?
 
 
 
 Vėlgi, išsišakojantys iešmai (su mėlynomis rodyklėmis) yra pati brangiausia modernizacijos dalis, nes reikalauja valdymo elektronikos bei siųstuvo kiekviename troleibuse, dėl to čia turbūt neapsieita be politinio sprendimo. Sutvarkyti/pakeist posūkius arba susišakojančius iešmus yra daug pigiau ir papraščiau, tą būtų galima padaryti tolygiai, tinklo priežiūros metu, tik tam reikia noro ir finansavimo. Dėl to turiu labai naivią viltį, kad kada nors, jei neateis Zuokas, bus sutvarkyta ir tai.
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turiu šią viltį jau gal 20 metų, deja, greičiau laidus nukabins visai, nei sutvarkys, kad būtų normaliai.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDėl to turiu labai naivią viltį, kad kada nors, jei neateis Zuokas, bus sutvarkyta ir tai.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip sakyčiau šiuo atveju yra net geriau sugalvota, negu paleisti visus naktinius maršrutus. Turint omenyje, kad jie irgi važiuodavo iki 3 val. nakties, tai šiuo atveju užskaitant troleibusų ir greitųjų autobusų važiavimo laiko prailginimą kaip naktinius maršrutus, tai jie bus net 8 (palyginus su sostinės dienomis kursavusiais 5 maršrutais)Parašė lanxtot Rodyti pranešimąhttps://judu.lt/naujuju-metu-nakti-v...ves-nemokamai/
 
 Naujųjų metų naktį 3G, 6G, T2, T7, T16, T17 kursuos iki pat 3 valandos, be to, bus laikinai grąžinami 102N, 103N maršrutai. Įdomu kodėl nepaleido visų naktinių maršrutų. Vienintelis paaišinkimas kokį sugalvojau - su Transreviu buvo sudaryta sutartis dvigubus Scania leisti tik 2 naktiniuose maršrutuose, o jau per sostinės dienas buvo aišku, kad to negana.
 
 Taip pat pačioje puslapio apačioje dar viena naujiena - nuo sausio 1 dienos T10 vėl važiuos iki Saulėtekio.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Hm, bet juk 101N, 104N ir 105N tiesiog galėtų aptarnauti VVT, nes dabar aš visiškai nesuprantu kokia prasmė gainioti 3G iki Oro Uosto, vietoj to kad paleisti 104N, arba T16 iki Stoties, vietoj to kad paleisti 101N. 105N irgi būtų geresnė alternatyva negu 6G, nes juo galėtų naudotis ne tik Naujosios Vilnios, bet ir Pavilnio gyventojaiParašė lanxtot Rodyti pranešimąhttps://judu.lt/naujuju-metu-nakti-v...ves-nemokamai/
 
 Naujųjų metų naktį 3G, 6G, T2, T7, T16, T17 kursuos iki pat 3 valandos, be to, bus laikinai grąžinami 102N, 103N maršrutai. Įdomu kodėl nepaleido visų naktinių maršrutų. Vienintelis paaišinkimas kokį sugalvojau - su Transreviu buvo sudaryta sutartis dvigubus Scania leisti tik 2 naktiniuose maršrutuose, o jau per sostinės dienas buvo aišku, kad to negana.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar prieš 5 metus radijo ryšiu valdomi iešmai tebuvo šlapia svajonė, šiandien, nors ir neidealiai įrengti - jie jau realybė. Pasikartosiu - čia didžiąja dalimi yra būtent noro klausimas, nes šie sprendimai nėra brangūs. Jei neateis Zuokas - tai gali tapti realybe.Parašė abruo Rodyti pranešimą
 Turiu šią viltį jau gal 20 metų, deja, greičiau laidus nukabins visai, nei sutvarkys, kad būtų normaliai.
 
 Pvz., už 80 išsišakojančių radijo ryšiu valdomų iešmų ir 250 siųstuvų troleibusams buvo sumokėta apie 780k eurų. Tai vidutinė išsišakojančio iešmo vertė yra 6-10k eurų.
 
 Susišakojantys iešmai yra daug pigesni, nes jiems nereikalinga jokia valdymo elektronika - sakykime, vidutinė tokio kaina yra 3k eurų.
 
 Vilniuje tokių iešmų yra apie 60 (neskaičiuojant esančių parkuose), taigi reikėtų 180k eurų jiems pakeisti.
 
 Beje, 4 tokie Vilniuje jau yra bent 10 metų:
 
 
 Pardon my french, bet vertinti reikia ne maršrutų skaičių, o kilometrus, arba aptarnaujamas stoteles. Nes galima sukurti 100 maršrutų po 2 stoteles vietoj 2 po 50 stotelių, bet ar tai kažką pakeis?Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
 Šiaip sakyčiau šiuo atveju yra net geriau sugalvota, negu paleisti visus naktinius maršrutus. Turint omenyje, kad jie irgi važiuodavo iki 3 val. nakties, tai šiuo atveju užskaitant troleibusų ir greitųjų autobusų važiavimo laiko prailginimą kaip naktinius maršrutus, tai jie bus net 8 (palyginus su sostinės dienomis kursavusiais 5 maršrutais)Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.12.29, 17:51.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Biškį kitas klausimas dėl VT. Jau žinom, kad autobusų vairuotojai yra niekaip neatsakingi dėl autobusų techninio tvarkingumo. O kaip yra, pavyzdžiui, su važiavimu per raudoną šviesoforą? Konkrečiai ties Licėjaus stotele važiuojant į Akropolio pusę, kur yra šviesoforas. Likus maždaug 20 metrų iki sankryžos ir jau degant raudonai (NE mirksint žaliai ar degant geltonai, o degant raudonai) 53 autobuso vairuotojas mina gazą, padidina greitį ir tiesiog varo per raudoną su žmonių pilnu autobusu. Panašų atvejį anksčiau matėm berods su troleibusu, kai kažkas nufilmavo ir paviešino. Tada buvo teisinamasi, kad vairuotojas "nepamatė". Bet akivaizdu, kad grubūs KET pažeidimai, kaip kad važiavimas per raudoną, yra sistematiški ir nuolatiniai. Ar VVT vairuotojams galioja kažkokios KET išimtys dėl atsakomybės?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kartą seniai teko ir man būti pravežtam pro degančią raudoną, kertant pėsčiųjų perėją (ne sankryža). Dar reikėtų paminėti ir vairuotojų įprantamą žalio signalo degimo trukmę, ko pasekoje dažnai VT iš sankryžos pajuda dar degant raudonam signalui, o žalia užsidega įvažiavus į sankryžą. Šitą dalyką tai bene kiekvieną savaitę matau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, kaip reiktų aiškinti greitėjimą artėjant prie jau kurį laiką degančio raudono signalo ir po to sekantį važiavimą dideliu greičiu per raudonąParašė Creatium Rodyti pranešimąKartą seniai teko ir man būti pravežtam pro degančią raudoną, kertant pėsčiųjų perėją (ne sankryža). Dar reikėtų paminėti ir vairuotojų įprantamą žalio signalo degimo trukmę, ko pasekoje dažnai VT iš sankryžos pajuda dar degant raudonam signalui, o žalia užsidega įvažiavus į sankryžą. Šitą dalyką tai bene kiekvieną savaitę matau.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Grazintk jau - 119 marsrutas pavyzdziuiParašė John Rodyti pranešimą
 Įdomu, kaip reiktų aiškinti greitėjimą artėjant prie jau kurį laiką degančio raudono signalo ir po to sekantį važiavimą dideliu greičiu per raudoną 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autobusai per raudoną bent didina VT greitį, bet su naujom mandrom elektryčkom į kaimą (120 ir t.t.) nuolat matau atvirkščią variantą. Kuo šalčiau - tuo lėčiau važiuoja. Žaliųjų ežerų gatvėj prie 70 ženklo ritasi 30km/h. Paskui juos ir normalūs autobusai velkasi. Spėju taupo kurą, nes neužtenka baterijos ir važiavimui, ir šildymui?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...lius-n1209430?
 
 Tokios naujienos jau tendencija tampa 
 
 Atrodo tiek metu buvo stengtasi, kad nors kiek normaliau jaustusi Vilniaus VT vairuotuojai ir taksi masinos butu norz kiek normalesnes, per Simasiaus kadensija sugebejom grizti prie kiekviena savaite alpstanciu vairuotuoju ir suluzusiu priusu taksu, kaip kad "erelio akis" pries 12 metu koki
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei tokį nufilmuoti - rašyti pranešimą per epoliciją dėl KET pažeidimo, tegul po to jie ten aiškinasi. Manau, kito varianto, nebent būsi koks nerealus "influenceris" (a la Tapinas), su elementariu viešinimu nieko nepasieksi.Parašė John Rodyti pranešimąBiškį kitas klausimas dėl VT. Jau žinom, kad autobusų vairuotojai yra niekaip neatsakingi dėl autobusų techninio tvarkingumo. O kaip yra, pavyzdžiui, su važiavimu per raudoną šviesoforą? Konkrečiai ties Licėjaus stotele važiuojant į Akropolio pusę, kur yra šviesoforas. Likus maždaug 20 metrų iki sankryžos ir jau degant raudonai (NE mirksint žaliai ar degant geltonai, o degant raudonai) 53 autobuso vairuotojas mina gazą, padidina greitį ir tiesiog varo per raudoną su žmonių pilnu autobusu. Panašų atvejį anksčiau matėm berods su troleibusu, kai kažkas nufilmavo ir paviešino. Tada buvo teisinamasi, kad vairuotojas "nepamatė". Bet akivaizdu, kad grubūs KET pažeidimai, kaip kad važiavimas per raudoną, yra sistematiški ir nuolatiniai. Ar VVT vairuotojams galioja kažkokios KET išimtys dėl atsakomybės?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Grubiu vertinimu kas trečias 7 maršruto vairuotojas suka per raudoną iš Žirmūnų į P. Lukšio gatvę. Iš Žaliojo tilto st. beveik visi pajuda dar per raudoną (ta vieta tai gan logiška - įgauna pirmumą prieš automobilius persirikiuoti per tris juostas, labai reiktų VT šviesoforo)Parašė John Rodyti pranešimąBiškį kitas klausimas dėl VT. Jau žinom, kad autobusų vairuotojai yra niekaip neatsakingi dėl autobusų techninio tvarkingumo. O kaip yra, pavyzdžiui, su važiavimu per raudoną šviesoforą? Konkrečiai ties Licėjaus stotele važiuojant į Akropolio pusę, kur yra šviesoforas. Likus maždaug 20 metrų iki sankryžos ir jau degant raudonai (NE mirksint žaliai ar degant geltonai, o degant raudonai) 53 autobuso vairuotojas mina gazą, padidina greitį ir tiesiog varo per raudoną su žmonių pilnu autobusu. Panašų atvejį anksčiau matėm berods su troleibusu, kai kažkas nufilmavo ir paviešino. Tada buvo teisinamasi, kad vairuotojas "nepamatė". Bet akivaizdu, kad grubūs KET pažeidimai, kaip kad važiavimas per raudoną, yra sistematiški ir nuolatiniai. Ar VVT vairuotojams galioja kažkokios KET išimtys dėl atsakomybės?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sprendimas būtų draugiškas viešajam transportui šviesoforinis reguliavimas.
 Jokių raudonų prieš nosį, žalia kaip įmanoma greičiau, ir aišku spec. VT šviesoforai kur įmanoma.
 Tada vairuotojai, pajutę, kad dėl jų stengiamasi, neturės n priežasčių važiuot per raudoną, kai net kaip keleivis (ypač jei dažnai važiuoji) pradedi džiaugtis, nes "pff, užkniso stovėt čia visą laiką".
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkokia neišbaigta jūsų žinutė - dar pamiršote pridėti, kad Šimašius 10000 ar 10000000 kartų korumpuotesnis už Zuoką, pardavė Vilnių Boltui ir kad viską valdo šimašinė mafija.Parašė TIME Rodyti pranešimąhttps://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...lius-n1209430?
 
 Tokios naujienos jau tendencija tampa 
 
 Atrodo tiek metu buvo stengtasi, kad nors kiek normaliau jaustusi Vilniaus VT vairuotuojai ir taksi masinos butu norz kiek normalesnes, per Simasiaus kadensija sugebejom grizti prie kiekviena savaite alpstanciu vairuotuoju ir suluzusiu priusu taksu, kaip kad "erelio akis" pries 12 metu koki
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė lanxtot Rodyti pranešimąhttps://judu.lt/naujuju-metu-nakti-v...ves-nemokamai/ Naujųjų metų naktį 3G, 6G, T2, T7, T16, T17 kursuos iki pat 3 valandos, be to, bus laikinai grąžinami 102N, 103N maršrutai. Įdomu kodėl nepaleido visų naktinių maršrutų. Vienintelis paaišinkimas kokį sugalvojau - su Transreviu buvo sudaryta sutartis dvigubus Scania leisti tik 2 naktiniuose maršrutuose, o jau per sostinės dienas buvo aišku, kad to negana.
 
 Taip pat pačioje puslapio apačioje dar viena naujiena - nuo sausio 1 dienos T10 vėl važiuos iki Saulėtekio.102N ir 103N aptarnaus UAB "Vilniaus viešasis transportas", o ne UAB "Transrevis". (Žiūrėti į pridėtą paveikslėlį).Parašė 10.000 Rodyti pranešimąHm, bet juk 101N, 104N ir 105N tiesiog galėtų aptarnauti VVT, nes dabar aš visiškai nesuprantu kokia prasmė gainioti 3G iki Oro Uosto, vietoj to kad paleisti 104N, arba T16 iki Stoties, vietoj to kad paleisti 101N. 105N irgi būtų geresnė alternatyva negu 6G, nes juo galėtų naudotis ne tik Naujosios Vilnios, bet ir Pavilnio gyventojai
 
 102N
 https://www.stops.lt/vilnius/#nightb...(tik12-31)/a-b
 
 103N
 https://www.stops.lt/vilnius/#nightb...(tik12-31)/a-b
 
 
 
 
 
 Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ką reiškia santrumpa VVT?Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąVietoj to, kad paspaustumėt ant raudono reiso jūs čia su tais screenshotais kažkokias nesąmones bandot įrodinėt, ir visai nematot kad reisai į Dilgynę? Transrevis aptarnaus. Absoliučiai visur viską rašot neįsitikinęs, tiek feisbuke, tiek forume...
 Comment









Comment