Parašė ssnaiperis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Tragedija... Galima net ir tokį "pataisymą" padaryt tvarkingai, bent vienoda spalva nudažyt, ne atmestinai palikt, bet "ir taip sueis juk". Gal kas žino, kodėl apskritai reikia pririšt tas virves kaip pas škodas, o ne sutvarkyt kaip priklauso?Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimąPraktiški mechanikai renkasi VVT
Tik dabar pastebėjau, dar tas butelis...Paskutinis taisė Svajonius; 2024.06.13, 02:27.
- 3 patinka
Comment
-
Butelį galima pateisint - vairuotojas norėjo prisimint jaunystę, kai įkišdavo butelį tarp dviračio stipinų, kad važiuojant būtų panašus į motociklo garsas.Parašė Svajonius Rodyti pranešimąTik dabar pastebėjau, dar tas butelis...
- 2 patinka
Comment
-
KT stulpai nuostabūs - tiek depe, tiek mieste.Parašė bim_bam Rodyti pranešimąAr žinoma kokios ten rampos neįgaliesiems? Automatinės ar , vis dar, rankinės.
Comment
-
Kaip minimai kredito unijai turi būti blogai, kad reklaminę plėvelę reiktų lipinti iš atlikusių gabalų?Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimąPraktiški mechanikai renkasi VVT
Tie juodi stačiakampiai, subtiliai užmaskuoti juoda juosta berods yra originalios virvių tvirtinimo vietos?
Comment
-
Reklaminė plėvelė suaižėjusi, kaip minėjo Visdarlietus .Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kaip minimai kredito unijai turi būti blogai, kad reklaminę plėvelę reiktų lipinti iš atlikusių gabalų?
Tie juodi stačiakampiai, subtiliai užmaskuoti juoda juosta berods yra originalios virvių tvirtinimo vietos?
O juodi stačiakampiai - taip, originalios virvių tvirtinimo vietos. Matyt per 20 eksploatacijos metų galutinai "nuduso" srovės imtuvų gaudytuvai, kad ryžosi tokiam "patobulinimui".
Comment
-
Užupyje kursuos autobusas be vairuotojo
Rudenį Vilniaus Užupio rajone du mėnesius reguliariai kursuos be vairuotojo važiuojantis autonominis autobusas.
Vilniaus savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovė Solveiga Stankevičienė sako, kad išbandyti reguliarų maršrutą savavaldžiu autobusu įsipareigota įmonei dalyvaujant europiniame viešojo transporto integracijos projekte.
„Iki“ (prekybos tinklo – BNS) programa su „LastMile“ ir, žinoma, bendradarbiavimas su Europos partneriais Suomijoje ir Norvegijoje, kurie jau turi reguliarius maršrutus su tokia viešojo transporto paslauga paskatino mus pasirinkti tokį variantą“, – BNS teigė S. Stankevičienė.
„Ir mūsų vairuotojų trūkumas verčia mus svarstyti apie kažkokias kitokias viešojo transporto paslaugas mieste“, – pridūrė „Susisiekimo paslaugų“ atstovė.
Pasak S. Stankevičienės, 6–8 sėdimų vietų bei iki 12 keleivių galintis gabenti autobusas rudenį du mėnesius turėtų kursuoti vidinėmis Užupio gatvėmis ir nemokamai privežti keleivius prie judresnėse aplinkinėse gatvėse esančių stotelių
„Susisiekimo paslaugų“ atstovės teigimu, autonominio autobuso bandymas turėtų prasidėti rugsėjo antroje pusėje.
- 1 patinka
Comment
-
Nes elektrinis transportas yra XIX amžius. XXI amžiaus transportas yra dyzelinis transportas.Parašė Nikas Rodyti pranešimąNenuostabu, kad naujų troleibusų bandymai vyks porą mėnesių, jeigu pirmieji du per savaitę nė karto dar nepavažiavo.
Comment
-
Sprendžiant iš taktilinių juostelių ant grindų ir dažytų toksiška geltona spalva turėklų, naujiems troleibusams buvo taikomi ir nauji reikalavimai, pritaikyti akliesiems ir silpnaregiams.
Man estetiškai Solarių salonas patinka labiau, bet gal keleiviams bus patogiau

Palyginimui, troleibuso iš Opavos salonas:
- 10 patinka
Comment
-
Gal nuskambėsiu ciniškai ir kvailai, bet o kam tos juostelės? Kad neregys nepasiklystų troleibuse tarp turėklų?Parašė Leoric Rodyti pranešimąSprendžiant iš taktilinių juostelių ant grindų ir dažytų toksiška geltona spalva turėklų, naujiems troleibusams buvo taikomi ir nauji reikalavimai, pritaikyti akliesiems ir silpnaregiams.
- 4 patinka
Comment
-
Ką Vilniaus valdžia ir daro, keisdama troleibusus autobusais... Dyzeliniais... Buvo laikai, kai troleibusai vežė 60 proc. keleivių, dabar gal tik kokį trečdalį... Ir pokyčių nesimato. Greičiau troleibusai bus dar labiau spaudžiami, nepaisant naujų troleibusų pirkimo. 2 troleibusas (vienas iš pagrindinių miesto maršrutų), 16 val. darbo dienos, intervalas 8 minutės...Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNes elektrinis transportas yra XIX amžius. XXI amžiaus transportas yra dyzelinis transportas.
- 2 patinka
Comment
-
Tie geltoni turėklai labai pagadina vaizdą. O gale rimtai trūksta sėdynių...Parašė Leoric Rodyti pranešimą

- 3 patinka
Comment
-
Palyginimui su berods Opavos (ar tai Bratislavos) variantu, kurie turi 12km autonominę eigą, pas vilnietiškus autonominė eiga 20km. Matyt ir auga iš čia kojos, dėl ko nėra sėdynių gale.Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
Tie geltoni turėklai labai pagadina vaizdą. O gale rimtai trūksta sėdynių...
- 1 patinka
Comment
Comment