Parašė eigh
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba Sietyno st. persėsti į 2G/16 tr. Dėl tramvajaus, tai šis meras labai aiškiai pademonstravo priešiškumą šiai transporto priemonei. Aš net nemanau, kad čia jo asmeninė nuomonė. Jis yra prieš greičiau, nes "to nenori žmonės". Pažiūrėkit komentarus kiekvienąkart, kai madeinvilnius ką nors parašo apie tramvajų ar metro. Čia viena. O ir kalbant apie žmones, mane patį labai pradeda erzint kaip jie pradeda kišti tą nacionalinį stadioną. Taip išeina, kad kol tas prakeiktas stadionas nebus užbaigtas, nieko negalima imtis.
 - 3 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man atrodo „prieš“ dėl to, kad tramvajų būtų sunku „liberalizuoti“ privatiems vežėjams. Kaip ir dėl troleibusų.Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
 Arba Sietyno st. persėsti į 2G/16 tr. Dėl tramvajaus, tai šis meras labai aiškiai pademonstravo priešiškumą šiai transporto priemonei. Aš net nemanau, kad čia jo asmeninė nuomonė. Jis yra prieš greičiau, nes "to nenori žmonės". Pažiūrėkit komentarus kiekvienąkart, kai madeinvilnius ką nors parašo apie tramvajų ar metro. Čia viena. O ir kalbant apie žmones, mane patį labai pradeda erzint kaip jie pradeda kišti tą nacionalinį stadioną. Taip išeina, kad kol tas prakeiktas stadionas nebus užbaigtas, nieko negalima imtis.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Prakeiktas stadionas" (C)(R)Parašė sindiktas Rodyti pranešimąTaip išeina, kad kol tas prakeiktas stadionas nebus užbaigtas, nieko negalima imtis.
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu apie žmones, kad jie prieš, tai spėju dėl to, jog bijotų vairuoti šalia tramvajaus. Ir būtų mieste vietų, kur reiktų važiuoti ta pačia juosta kaip tramvajus. Bet suprantama, jog ko nežinome, nemokame, to ir bijome, bei nenorime.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Man atrodo „prieš“ dėl to, kad tramvajų būtų sunku „liberalizuoti“ privatiems vežėjams. Kaip ir dėl troleibusų.
 O meras tik daro tai, ko nori žmones. Nesvaru ar tai gerai miestui, ar blogai.
 
 O kodėl negalima atiduoti troleibusų ar tramvajų maršrutų privačiam vežėjui?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų įdomu išsami apklausa ar žmonės už/prieš tramvajų ir kokios priežastys. Deja neteko tokios matyti.Parašė Horn Rodyti pranešimąJeigu apie žmones, kad jie prieš, tai spėju dėl to, jog bijotų vairuoti šalia tramvajaus. Ir būtų mieste vietų, kur reiktų važiuoti ta pačia juosta kaip tramvajus. Bet suprantama, jog ko nežinome, nemokame, to ir bijome, bei nenorime.
 
 Teoriškai galima. Turbūt tektų nuomoti depą ar troleibusų parką, imti infrastruktūros mokestį už bėgius/laidus, kuriuos toliau prižiūrėtų savivaldybė... Vairuotojų ar mašinistų irgi kaip nors rastų. Bet tai yra n kartų sudėtingiau nei autobusai kur nėra jokių infrastruktūrinių apribojimų.Parašė Horn Rodyti pranešimąO kodėl negalima atiduoti troleibusų ar tramvajų maršrutų privačiam vežėjui?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viskas įmanoma, mūsiškiai net traukinių neperka naujai Rail Baltica II, nes tikisi, kad mistiškai atsiras vežėjas, sandėlyje užkaupęs kelias dešimtis greitųjų traukinių.Parašė Horn Rodyti pranešimąO kodėl negalima atiduoti troleibusų ar tramvajų maršrutų privačiam vežėjui?
 
 Šiaip tai taip, akivaizdu, kad VMS visomis išgalėmis bando nusikratyti viešojo transporto, nes mato, kaip sunkiai sekasi tvarkytis. Bet problema, manau, yra tai, kad tramvajus beveik neabejotinai taptų antru stadionu - užtruktų, išbrangtų, o meras juk nenori palaidoti antrosios kadencijos.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lygiai taip pat, kol nebus užbaigti kelio rekonstrukcijos darbai Sakalaičių ir Kelmijos soduose, tol apie traukinio sustojimą bus galima tik pasvajotiParašė sindiktas Rodyti pranešimą
 <...> Taip išeina, kad kol tas prakeiktas stadionas nebus užbaigtas, nieko negalima imtis. bet čia jau kita tema. bet čia jau kita tema.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deja, Meiželytė nepaneigė, kad bus naikinamas kontaktinis tinklas Basanavičiaus g. O vis norėdavau tikėti, kad čia tik pletkai.
 
 https://www.facebook.com/share/p/yrV9LbYdaRcDa7U6/
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Troleibusai su autonomine eiga turėtu būti naudojami maršrutų pratesimui į miestų pakraščius. Pavyzdžiu 10/17 pratesti iki Metalo gatvės. Dėl žadamo kontaktinio tinklo keitimo centre tai tampa nelabai įmanoma. Be to jei kontaktinis tinklas bus panaikintas tarkim Pylimo gatvėje, reikės labai daug troleibusų su autonomine eiga, kurie žinoma yra brangesni.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąO kas būtų blogai jei panaikintų? Perkami troleibusai gali 20 km nuvažiuoti autonomine eiga, tai jie niekur nedingtų, tik a) būtų švaresnė vizualinė erdvė b) nereikėtų tvirtinti kontaktinio tinklo prie paveldo pastatų, taip juos pamažu ardant.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turint omenyje dabartinę praktiką, jei autonominė rida suges – jos niekas netvarkys, o baterijų talpai smarkiai sumažėjus niekas naujų baterijų nepirks ir nekeis. Ir tada turėsim Basanavičiaus gatve važiuojančius dyzelius. Vat šitai ir būtų blogai.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąO kas būtų blogai jei panaikintų? Perkami troleibusai gali 20 km nuvažiuoti autonomine eiga, tai jie niekur nedingtų, tik a) būtų švaresnė vizualinė erdvė b) nereikėtų tvirtinti kontaktinio tinklo prie paveldo pastatų, taip juos pamažu ardant.Lietuva visiems.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu kodėl taip pesimistiškai? Elektromobilių baterijoms dabar duodama daugiau nei 10 metų garantijos, o čia gi jiems nereikia net dešimtadalio jų resurso Basanavičiaus gatvės pravažiavimui (ji iš viso 1km ilgio). Mane labiau domina kitas klausimas - kaip bus vėl uždedami ūsai, vėl užvažiavus ant tinklo? Ar rankomis, ar yra kokios automatizuotos sistemos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Esu matęs vaizdo įrašą, kaip Rygoj ūsai yra pakeliami automatizuotai, vairuotojui nereikia išlipti. Tai gal ir čia taip bus. Įtariu, kad jei bus panaikintas tinklas ten, greičiausiai bus panaikintas ir 12 tr maršrutas. Del Pylimo g, nežinau. Ten labai daug troleibusų važinėja.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNu kodėl taip pesimistiškai? Elektromobilių baterijoms dabar duodama daugiau nei 10 metų garantijos, o čia gi jiems nereikia net dešimtadalio jų resurso Basanavičiaus gatvės pravažiavimui (ji iš viso 1km ilgio). Mane labiau domina kitas klausimas - kaip bus vėl uždedami ūsai, vėl užvažiavus ant tinklo? Ar rankomis, ar yra kokios automatizuotos sistemos?
 
 Bendrai vizualinės taršos argumentas man atrodo nerimtas. Dėl dyzelio, nėra taip, kad ES draus miesto gatvėmis nuo 2030 riedėt dyzeliniams autobusams?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiūrint koks dydis. Kuo didesnė baterija, tuo geriau laiko. Jei tokio pakraunamo baterija bus pilnai pakraunama ir iškraunama kelioliką kartų per dieną tai gali ilgai nelaikyt. Kaip neretai būna su pluginhibridais jei naudojami pagal paskirtį.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNu kodėl taip pesimistiškai? Elektromobilių baterijoms dabar duodama daugiau nei 10 metų garantijos, o čia gi jiems nereikia net dešimtadalio jų resurso Basanavičiaus gatvės pravažiavimui (ji iš viso 1km ilgio). Mane labiau domina kitas klausimas - kaip bus vėl uždedami ūsai, vėl užvažiavus ant tinklo? Ar rankomis, ar yra kokios automatizuotos sistemos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu kaip tie ūsai ant kontaktinio tinklo pataiko. Čia gi juvelyrika yra taip tiksliai privažiuoti, kad pakeliant iš kabinos užsimontuotų.Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
 Esu matęs vaizdo įrašą, kaip Rygoj ūsai yra pakeliami automatizuotai, vairuotojui nereikia išlipti. Tai gal ir čia taip bus.
 
 Aš irgi taip galvojau kol labiau nepakeliavau po pasaulį ir neapsižiūrėjau (toje pačioje Varšuvoje Nowy Šwiat gatvė, kaip gerai atrodo be kontaktinio tinklo, su elektra varomais autobusais). Nes objektyviai žiūrint, tai yra tarša. Taip, ne pati didžiausia, bet tarša nonetheless. Ir jeigu šiuolaikinės technologijos leidžia tos taršos atsisakyti neprarandant funkcionalumo, tai aš visom rankom už.Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
 Bendrai vizualinės taršos argumentas man atrodo nerimtas.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, kaip kraunamos tos baterijos - ar reikia sustoti, ar baterija gali krautis iš kontaktinio tinklo važiuojant. Jeigu antras variantas, tai kontaktinio tinklo centre nuėmimas maršrutų pratęsimui netrukdo.
 
 7 troleibuso pratęsimas iki Fabijoniškių per Perkūnkiemį galėtų būti pirmasis testas. Atkarpa trumpa, infrastruktūra yra - pirmyn  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkur Feisbuke skaičiau kad gali krautis važiuojant. Visa esmė tame. Bet gal labiau nusimanantys gali patvirtinti arba paneigti.Parašė eigh Rodyti pranešimąĮdomu, kaip kraunamos tos baterijos - ar reikia sustoti, ar baterija gali krautis iš kontaktinio tinklo važiuojant. Jeigu antras variantas, tai kontaktinio tinklo centre nuėmimas maršrutų pratęsimui netrukdo.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai tuomet viskas gerai. Juolab, Basanavičiaus g. važiuojančių 6 ir 12 troleibusų nelabai ir yra kur pratęsti, tai baterijos turėtų laikyti normaliai. Ateityje, kai bus daug autonominių troleibusų, visai nesupykčiau, jeigu panaikintų laidus ir prie Kudirkos aikštės, Sodų, Gėlių gatvėse, bet su sąlyga, kad tuo pačiu jas normaliai humanizuotų, nes dabar laidai tose gatvėse tikrai nėra didžiausia problema.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
 Kažkur Feisbuke skaičiau kad gali krautis važiuojant. Visa esmė tame. Bet gal labiau nusimanantys gali patvirtinti arba paneigti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokiu atveju įrengiamos gaudyklės, kurios nukreipia ūsus ant KT.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
 Įdomu kaip tie ūsai ant kontaktinio tinklo pataiko. Čia gi juvelyrika yra taip tiksliai privažiuoti, kad pakeliant iš kabinos užsimontuotų.
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienas niuansais: trosų išvyniojimas turi veikti, tad jo negalima remontuoti lipnia juosta ir medvaržčiais.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Tokiu atveju įrengiamos gaudyklės, kurios nukreipia ūsus ant KT.
 - 5 patinka
 Comment




Comment