Užėjo man dabar noras apginti vairuotojus. Ar tai nėra kabinėjimasis prie niekučių, kad nedaro priekinių durų? Maždaug čia toks argumentas, kad V. Europoj atidarinėja, tai ir pas mus turi. Bet jei nežinotume, kad kitur atidarinėja nekreiptume dėmesio. Gal ne itin gražia kalba, bet kai kurie yra išsakę argumentų, kad nedaro, nes keleivia lieka stovėt prieky, užstoja stiklą, plepa. Kai pats pamatau, tai priekinių durų atidarymas man labiau toks nice to have nei būtinybė.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai yra paprasčiausia darbo kultūra ir pagarba klientui. Juk pats darbe greičiausiai negali išsip*sinėti ir kaip mažas užsispyręs vaikas nuolat ne iki galo atlikinėti tam tikrą savo funkciją bei dėl to nesusilaukti sankcijų.Parašė sindiktas Rodyti pranešimąUžėjo man dabar noras apginti vairuotojus. Ar tai nėra kabinėjimasis prie niekučių, kad nedaro priekinių durų? Maždaug čia toks argumentas, kad V. Europoj atidarinėja, tai ir pas mus turi. Bet jei nežinotume, kad kitur atidarinėja nekreiptume dėmesio. Gal ne itin gražia kalba, bet kai kurie yra išsakę argumentų, kad nedaro, nes keleivia lieka stovėt prieky, užstoja stiklą, plepa. Kai pats pamatau, tai priekinių durų atidarymas man labiau toks nice to have nei būtinybė.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 V. Europoje dazniausiai zmones tik ilipa pro priekines duris o islpipa pro kitas duris paspaudzius duru atidarymo knopke.Parašė sindiktas Rodyti pranešimąUžėjo man dabar noras apginti vairuotojus. Ar tai nėra kabinėjimasis prie niekučių, kad nedaro priekinių durų? Maždaug čia toks argumentas, kad V. Europoj atidarinėja, tai ir pas mus turi. Bet jei nežinotume, kad kitur atidarinėja nekreiptume dėmesio. Gal ne itin gražia kalba, bet kai kurie yra išsakę argumentų, kad nedaro, nes keleivia lieka stovėt prieky, užstoja stiklą, plepa. Kai pats pamatau, tai priekinių durų atidarymas man labiau toks nice to have nei būtinybė.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kita vertus gal V. Europoj ir atlygninimai adekvatesni. Tikrai ne visi jie yra chamai, yra ir šaunių žmonių. Gal neatidaro prieknių durų, bet sustoja, palaukia atbėgančių keleivių.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
 Tai yra paprasčiausia darbo kultūra ir pagarba klientui. Juk pats darbe greičiausiai negali išsip*sinėti ir kaip mažas užsispyręs vaikas nuolat ne iki galo atlikinėti tam tikrą savo funkciją bei dėl to nesusilaukti sankcijų.
 
 Dėl priekinių durų, manau, kad ši sistema Vilniuj veiktų, tik jei autobusai nebūtų pagrindinė keleivių pervežimo priemonė. Keleiviam irgi reikėtų prisilaikyti kultūros, jei būtent jų elgesys privedė prie priekinių durų neatidarinėįjimo.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Esu matęs miestų, kur pro priekines duris galima tiek įlipti, tiek išlipti, esu matęs ir tokių, kur galima tik įlipti, bet be Vilniaus nesu dar girdėjęs nė vieno miesto, kur jos stovi sau kaip dekoracija. Net ir Rusijos gilumoj dar važinėjantys PAZai (https://lt.wikipedia.org/wiki/PAZ-3205) specialiai taip sukonstruoti, kad priekinės durys būtų atitrauktos nuo priekio, o vairuotojas būtų užsibarikadavęs nuo pasaulio. O vakarietiškam pasaulyje, pvz. Anglijoje, išvis būna 12 metrų autobusai, kur yra vienintelės durys priekyje. Nesakau, kad tokie efektyviausi ir kad mums tokių reikia, bet tai tik parodo, kad čia labiausiai kultūros klausimas. Išeina, kokia prasmė pirkti vakarietiškus autobusus, jei vairuotojai išlieka rytietiški...
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viešasis transportas vilniečius į renginius veš nemokamai
 
 https://madeinvilnius.lt/transportas...ves-nemokamai/SĮ Susisiekimo paslaugos (JUDU) kviečia kartu švęsti liepos 6-ąją – renginiais ir šventėmis gausų šeštadienį bei į renginius keliauti nemokamu viešuoju transportu.
 
 
 - 14 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip pat tiek vakar, tiek šiandien važiavo specialūs naktiniai maršrutai pažymėti R raide. Ką pats pastebėjau, kad pvz autobusai maršrutu LFF Stadionas-Naujininkai važinėjo vienas po kito dviašiai autobusai. Tai klausimas, ar nebūtų buve ekonomiškiai leisti mažiau triašių. Toks vairuotojų resursų švaistymas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nevisi vairuotojai gali dirbti su ilgais autobusais, dauguma vairuotojų dirba su trumpais autobusais.Parašė sindiktas Rodyti pranešimąTaip pat tiek vakar, tiek šiandien važiavo specialūs naktiniai maršrutai pažymėti R raide. Ką pats pastebėjau, kad pvz autobusai maršrutu LFF Stadionas-Naujininkai važinėjo vienas po kito dviašiai autobusai. Tai klausimas, ar nebūtų buve ekonomiškiai leisti mažiau triašių. Toks vairuotojų resursų švaistymas.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė sindiktas Rodyti pranešimąkeleivia... plepa. .
 Seubas koks, keleiviai plepa.
 
 matyt trukdo Vairuotojui kalbėtis telefonu?
 
 
 -
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 priekinių durų atidarymas tiek žiemą tiek vasarą, lyjant, kylant dulkėm šiaip kelyje ar žmonėm lipant į autobusą vairuotojui yra šiokia tokia problema, aišku jai ir yra išsprendimo būdai.
 Žiemą atidarius duris įeina didelė šalčio banga, įprastai apsirengus nepadirbsi.
 Vasarą atvirkščiai daug šilumos įeina.
 Lyjant aplyja stiklas iš vidinės pusės nesimato niekas pro langą.
 Lipantys keleiviai sukelia dulkių debesį nuo grindų, ir neša visą Š iš lauko.
 Didžiausia problema kai keleiviai stovi arčiau nei koks apie 1 metras nuo priekio (vadinama priekinių durų aikštelė) zonoje kai niekas nesimato iš dešinės pusės.
 Kai dirbau vairuotoju va tokias galiu paminėti didžiausius nepatogumus priekinių durų atidarymo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Elementarus etikas netriukšmauti šalia vairuotojo.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 
 Seubas koks, keleiviai plepa.
 
 matyt trukdo Vairuotojui kalbėtis telefonu?
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne. Pagal kažkokia apklausą niekam nežinoma keleiviams patraukliau naudotis tokia paslauga kai vairuotojas ir keleiviai nėra atskirti atskira siena.Parašė dondc Rodyti pranešimąDaug išvardintų problemų spręstų uždaros kabinos vairuotojui įrengimas, kaip dabar senose Škodose. Gal kas žino, kodėl viską perka be izoliuotos kabinos? Tik dėl to, kad pigiau (taip spėju, nes mažiau medžiagų reikia)?
 Išspręstų čia problema bent kokiu metru atitrauktos durys nuo priekio.
 Paskutinis taisė egiscrypth; 2024.07.06, 19:25.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus klimatas tikrai unikalus. Kituose miestuose vairuotojai su tokiomis problemomis nesusiduria.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąpriekinių durų atidarymas tiek žiemą tiek vasarą, lyjant, kylant dulkėm šiaip kelyje ar žmonėm lipant į autobusą vairuotojui yra šiokia tokia problema, aišku jai ir yra išsprendimo būdai.
 Žiemą atidarius duris įeina didelė šalčio banga, įprastai apsirengus nepadirbsi.
 Vasarą atvirkščiai daug šilumos įeina.
 Lyjant aplyja stiklas iš vidinės pusės nesimato niekas pro langą.
 Lipantys keleiviai sukelia dulkių debesį nuo grindų, ir neša visą Š iš lauko.
 Didžiausia problema kai keleiviai stovi arčiau nei koks apie 1 metras nuo priekio (vadinama priekinių durų aikštelė) zonoje kai niekas nesimato iš dešinės pusės.
 Kai dirbau vairuotoju va tokias galiu paminėti didžiausius nepatogumus priekinių durų atidarymo.
 
 Liūtys, kruša ir dulkių audros. Kartu.
 - 14 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 manau kad susiduriama visur su tokiomis problemomis, todėl ir nerandamas norimas kiekis darbuotojų kurie patenkinti tai dirbtų. Ieškomi užsieniečiai kuriems siūlomas atlyginimas yra patenkinamas ar pagal įvairias Europos Sąjungos remiamas pagal profesijos keitimo ar kvalifikacijos kėlimo progamas suieškomi darbuotojai be jokios patirties.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Vilniaus klimatas tikrai unikalus. Kituose miestuose vairuotojai su tokiomis problemomis nesusiduria.
 
 Liūtys, kruša ir dulkių audros. Kartu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir tie darbuotojai "be patirties" dirba ženkliai geriau nei mūsų ilgamečiai "krachaborai".Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
 manau kad susiduriama visur su tokiomis problemomis, todėl ir nerandamas norimas kiekis darbuotojų kurie patenkinti tai dirbtų. Ieškomi užsieniečiai kuriems siūlomas atlyginimas yra patenkinamas ar pagal įvairias Europos Sąjungos remiamas pagal profesijos keitimo ar kvalifikacijos kėlimo progamas suieškomi darbuotojai be jokios patirties.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip nes jie yra įsipareigoja metus ar ilgiau už tuos kursus atidirbti jei sutikai už tai dirbti tokį darbą neprotinga dar ir būti nepatenkintuParašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
 Ir tie darbuotojai "be patirties" dirba ženkliai geriau nei mūsų ilgamečiai "krachaborai".
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokiam itin paprastam žmogui, turint D kategoriją, tai realiai visada laukiamas esi, gali kada nori išeit, kada nori grįžt, planuotis laiką. Nesvarbu tavo charakteris, gali būt rėksnys koks nori, kalbų nemokėt, vis tiek 10-15 m. iki pensijos atidirbsi ir dar atėjus pensijai galėsi prie pensijos prisidurt. Svarbu specialiai ten kažkur neįvažiuot ar pvz. palikt tr. priemonę ant pervažosParašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
 Ir tie darbuotojai "be patirties" dirba ženkliai geriau nei mūsų ilgamečiai "krachaborai". 
 Trūkumas gal vienintelis didžiausias tai grafikas rytinis vakarinis, nebent kam tikrai nėra problemų su miegojimu bet kada.Paskutinis taisė PoDV; 2024.07.07, 01:12.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greičiau tai žmonės tiesiog gebantys tinkamai atlikti darbą, nes vairavimas tai ne kažkoks raketų mokslas. Ir neieškantys kažkokiu absurdiškų pasiteisinimu: dulkių debesys, aplyjamas langas kai durys atsidaro į vidų (tarsi iš išorės per lietų ant lango nelyja) ir t.t.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
 Taip nes jie yra įsipareigoja metus ar ilgiau už tuos kursus atidirbti jei sutikai už tai dirbti tokį darbą neprotinga dar ir būti nepatenkintu
 
 - 5 patinka
 Comment






Comment