Parašė egiscrypth
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 KARSAN puikūs mikro autobusai yraParašė lanxtot Rodyti pranešimą
 Manau jau mano minėti PAZai, kaip suprantu, labai jums patiktų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O visus kitus nusiuntė teismas, viešiesiems darbams?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
 Taip nes jie yra įsipareigoja metus ar ilgiau už tuos kursus atidirbti jei sutikai už tai dirbti tokį darbą neprotinga dar ir būti nepatenkintu
 
 
 IMHO, bilietas galėtų būti ir brangesnis, bet ilgesniam laikui. Pvz valandą - 1€, dieną - 3€, 5 dienos - 10€, 30 dienų - 30€. Tai leistų pakelti atlyginimus vairuotojams ir mechanikams. Ir nupirkti normalias atsargines dalis bei darbo priemonės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl būtinai reikia keisti grafikus, kodėl neįmanoma žmogui priskirti jam tinkančio? Išmušus cikadinį ritmą, labai padidėja klaidų tikimybė.Parašė PoDV Rodyti pranešimąTrūkumas gal vienintelis didžiausias tai grafikas rytinis vakarinis, nebent kam tikrai nėra problemų su miegojimu bet kada.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neįmanoma idealiai sudėlioti grafikų, nes nesigaus gražus lygus etatas. Piko valandomis yra žymiai didesnis poreikis papildomiems žmonėms, prieš ar po – jų nereikia. Todėl gaunasi, jog yra grupė darbuotojų dirbančių ryte ir vakare, čia tie, kurie palieka transportą žieduose ar parke atstovai. Likusieji dirba rytais arba vakarais, slenkančiu grafiku.
 
 Teisingumo dėlei, prilijus į lango vidų, vanduo turėtų likti daug ilgiau. Nenupūs vėjas, neišdžiovins saulė, taip greitai. Plius papildoma drėgmė ir galbūt rasojami langai.
 
 EDIT: Aptarėm bekiaušius stadijono temoj, tai VT taip pat – įsiklauso į keleivių pageidavimus neatskirti kabinų (taip daro blogiau tiek vairuotojams, tiek patiems keleiviams), vietoj to, kad neklausytų, o padarytų VT juostas, kad iš ties būtų keleiviams geriau-greičiau-patogiau.Paskutinis taisė dondc; 2024.07.07, 09:07.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ne niekas jų nesiuntė, tiesiog reikia iš kažkur pinigų užsidirbti ir pragyventi. Aš kalbu apie tuos kurie dirba su kvalifikacijos kėlimo sutartimi (nemokamai apmokami apmokami kursai D kategorijai ir t.t), bent Kaune jie įvertinti yra apie 4000 eurų. Padarius griežtą nuobaudą (nablaivaus atėjimas į darbą ar kitos priežastys) nepradirbus 1 metų reiktų padengti šią sumą.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 O visus kitus nusiuntė teismas, viešiesiems darbams?
 
 IMHO, bilietas galėtų būti ir brangesnis, bet ilgesniam laikui. Pvz valandą - 1€, dieną - 3€, 5 dienos - 10€, 30 dienų - 30€. Tai leistų pakelti atlyginimus vairuotojams ir mechanikams. Ir nupirkti normalias atsargines dalis bei darbo priemonės.
 O kaip šiaip dirbi kai gali nors ir dabar išeiti iš darbo galima tada skleisti nepasitenkinimą įvairiais dalykais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klerkai senai atkalę sistemą, kai surengiama fiktyvi apklausa, kad taupymas taptų "visuomenės prašymu".Parašė dondc Rodyti pranešimą
 EDIT: Aptarėm bekiaušius stadijono temoj, tai VT taip pat – įsiklauso į keleivių pageidavimus neatskirti kabinų (taip daro blogiau tiek vairuotojams, tiek patiems keleiviams), vietoj to, kad neklausytų, o padarytų VT juostas, kad iš ties būtų keleiviams geriau-greičiau-patogiau.
 Tuo tarpu bet koks VT kelionių greitinimas reikštų ne tik papildomas išlaidas, bet ir vairuotojų genocYdą, todėl netinka dėl mentaliteto, klimato bei reljefo.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.07.07, 12:22.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai, kad dabar dienos 5€. Tai 3€ būtų atpiginimas )).Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 O visus kitus nusiuntė teismas, viešiesiems darbams?
 
 IMHO, bilietas galėtų būti ir brangesnis, bet ilgesniam laikui. Pvz valandą - 1€, dieną - 3€, 5 dienos - 10€, 30 dienų - 30€. Tai leistų pakelti atlyginimus vairuotojams ir mechanikams. Ir nupirkti normalias atsargines dalis bei darbo priemonės.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Palyginus su Kautros Altais, tiek dizaino, tiek aerodinamikos, tiek kokybės, tiek patogumo neįgaliesiems, tiek talpos prasme nėra. Bet durų pozicija panaši, ir šiaip sutinku, kad mikroautobusuose, kur ir yra tik 1 durys, jos turėtų būti daromos pozicijoj, kur yra patogiau įlipti ir įlipus yra erdvesnės stovėjimo vietos. Tačiau kalbant apie midi arba standartinius autobusus, nesu matęs nė vieno naujesnio vakarietiško modelio, kur priekinės durys nėra pačiame priekyje.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
 KARSAN puikūs mikro autobusai yra
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes beveik visuose miesto tipo matytuose autobusuose yra toks pats išdėstymas. Kaip tik iki priekinio rato yra apie 2 - 2.5 metro atstumas dviguboms durims.Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
 Palyginus su Kautros Altais, tiek dizaino, tiek aerodinamikos, tiek kokybės, tiek patogumo neįgaliesiems, tiek talpos prasme nėra. Bet durų pozicija panaši, ir šiaip sutinku, kad mikroautobusuose, kur ir yra tik 1 durys, jos turėtų būti daromos pozicijoj, kur yra patogiau įlipti ir įlipus yra erdvesnės stovėjimo vietos. Tačiau kalbant apie midi arba standartinius autobusus, nesu matęs nė vieno naujesnio vakarietiško modelio, kur priekinės durys nėra pačiame priekyje.
 Teko matyti kad nuo priekio paliktas iki durų apie metras bet naudojamos viengubos durys. Kažkas panašaus į buvusius Kauno DAF berkhof
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagrindinėse stotelėse stebiu atsirandant ekranus galinėse paviljonų pusėse. Pažiūrėjus street view, prieš porą mėnesių dar nebuvo. Panašu į touchscreen'ą. Galbūt bus normalus būdas susipažinti su grafikais?
 
 
 Bet kuriuo atveju, net jei tai ir paprastas ekranas, bus geriau, nei turim dabar:
 
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sakė testuos iki rugsėjo?Parašė Nikas Rodyti pranešimąStovi. VVT pajudinus šiknas, šimtai vilniečių jau dabar kasdien važiuotų kondicionuojamais naujais troleibusai. 
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi rugpjūtį žadėjo į gatves paleist.Parašė Sula Rodyti pranešimąSakė testuos iki rugsėjo? 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienas buvo prie garažo porą dienų, kiti nejudinami.Parašė Sula Rodyti pranešimąSakė testuos iki rugsėjo? 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 „JUDU“ tvirtina: keleiviai vis geriau vertina sostinės viešąjį transportą
 
 Reguliariai sostinėje keliaujantys vilniečiai vis palankiau vertina susisiekimą viešuoju transportu. Keleivių pasitenkinimo viešojo transporto paslaugomis vertinimas 2023 metais aukščiausias per visą apklausų istoriją – 8,65 balų iš 10. Atlikta apklausa rodo, kad vilniečiai labiausiai vertina viešojo transporto greitį, tvarkaraščius bei persėdimo galimybes.
 
 Šis keleivių įvertinimas yra aukščiausias per visą tokių apklausų vykdymo istoriją nuo 2015 metų (2022 m. – 8,32, 2021 m. – 8,27, 2020 m. – 8,06) ir kasmet auga. Itin palankiai įvertintas ir tiesioginis susisiekimas, daugiau nei pusė (59 %) atsakiusiųjų gali keliauti be persėdimų. Sostinės keliautojai net 8,84 balo įvertino viešojo transporto bilietų įsigijimo patogumą, o 8,83 balo – kelionės viešuoju transportu komfortą.
 
 Įdomu tai, kad didžioji dalis, net 72 % apklaustųjų keleivių neturi asmeninio automobilio ir kelionėms sostinėje dažniausiai renkasi viešąjį transportą. Nuosavų automobilių savininkų pastaraisiais metais ženkliai sumažėjo, 2022 metų apklausoje tokių buvo net 41 %. Taigi žmonės vis dažniau kaip alternatyvią transporto priemonę automobiliui renkasi viešąjį transportą.
 
 *Apklausą atliko rinkos tyrimų kompanija UAB „Orderis“, 2023 metų duomenys, apklausta 1567 respondentai.Paskutinis taisė digital; 2024.07.09, 17:54.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O čia kartais nereiškia, kad taip ritamasi žemyn, jog dauguma kas turi savo auto galutinai spjovė ant VT?Parašė digital Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad didžioji dalis, net 72 % apklaustųjų keleivių neturi asmeninio automobilio ir kelionėms sostinėje dažniausiai renkasi viešąjį transportą. Nuosavų automobilių savininkų pastaraisiais metais ženkliai sumažėjo, 2022 metų apklausoje tokių buvo net 41 %. Taigi žmonės vis dažniau kaip alternatyvią transporto priemonę automobiliui renkasi viešąjį transportą.
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pavyzdžių toli ieškoti nereikia. Nordic rinkoje šiomis dienomis VT priežiūros ir planavimo bei operavimo paslaugos yra outsourcint'os. Tarptautinės bendrovės Transdev, Nobina ir pan. bendradarbiauja su vietos rinkos bendrovėmis. Panaši situacija ir gelenžinkelių sektoriuje. Pavyzdžiui, keleivių pervežimo segmente, švedų nacionalinė geležinkelių bendrovė SJ operuoja Norvegijos rinkoje (kartu su nacionaliniu VY). Švedijos rinkoje operuoja suomių VR ir norvegų VY kartu su nacionaliniu SJ. Po tam tikro laikotarpio skelbiami nauji konkursai ir laimi nauji paslaugų tiekėjai (įsk. nacionalines bendroves). Švedijos rinkoje nuo šių metų (po 10 metų) nebebus Hongkongo bendrovės MTR.Parašė Nikas Rodyti pranešimąHehe. O kodėl ne 14.6 iš 10 balų? Suprask, pokyčių nenusimato - viskas dabar jau nuostabu ir puiku. Ką besakykit, tik visiškas outsource'as su griežta kontrole sutvarkytų VVT. Pradedant maršrutų dėliojimu, grafikais ir baigiant vežimu.Paskutinis taisė Silber418; 2024.07.09, 22:56.
 - 3 patinka
 Comment









Comment