Parašė Nikas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 prichvatizacija tik pablogino vairuotuoju salygas, padidino atsauktu marsrutu skaiciu (nes privatininkams neapsimoka samdyti vairuotuju "ant pakeitimo" jeigu kazkas suserga, uzgeria ar atostogauja). Be to, isakoma "taupyti benzina" ir kai kurie Transrevio autobusai velkasi neitiketinai letu greiciu.Geru pavyzdziu to nera niekur. Uk buvo privatizavus traukiniu marsrutus, tai tik isbrangino kainas (nes privatininkui reikia darytis pelna, del to JAV sveikatos apsaugos sistema gerokai brangesne eni Europo neissprende), o problemu neissprende jokiu. Pasinaudodama situacija, per COVID, valstybe susigrazino kontrole.
 
 Tad, atsakant i klausima, tai butu pabaiga
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O aš manau, jog VVT išlaikymas savivaldybei nelogiškai daug kainuoja. VVT mokami dvigubai didesni įkainiai už kilometrą, nei privatiems. Ir šioje vietoje privatus verslas sugeba dirbti žymiai optimaliau ir pigiau, važiuoti naujomis TP. VVT giriasi, jog patys gaminasi lemputes savo transporto priemonėms. Ar tai ne absurdas?Parašė TIME Rodyti pranešimąprichvatizacija tik pablogino vairuotuoju salygas, padidino atsauktu marsrutu skaiciu (nes privatininkams neapsimoka samdyti vairuotuju "ant pakeitimo" jeigu kazkas suserga, uzgeria ar atostogauja). Be to, isakoma "taupyti benzina" ir kai kurie Transrevio autobusai velkasi neitiketinai letu greiciu.Geru pavyzdziu to nera niekur. Uk buvo privatizavus traukiniu marsrutus, tai tik isbrangino kainas (nes privatininkui reikia darytis pelna, del to JAV sveikatos apsaugos sistema gerokai brangesne eni Europo neissprende), o problemu neissprende jokiu. Pasinaudodama situacija, per COVID, valstybe susigrazino kontrole.
 
 Tad, atsakant i klausima, tai butu pabaiga
 Tik kažkaip reiktų rasti privačių žaidėjų, jog visus maršrutus aptarnautų kokios 4 įmonės.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai nėra strategijos ateinantiems 20 metų, tai gal reikėtu nuo jos pradėti?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?
 Žiūrint į gerus VT pavyzd-ius pasaulyje beveik visur tai yra traktuojama kaip socialinė paslauga, subsidijuojant nepelningus maršrutus dėl visuomenės gerovės. Ar manai, kad privatininkas tai darys?Parašė Nikas Rodyti pranešimąSu draugais neretai diskutuojam apie Vilnių ir kai tema pasisuka apie VVT, visada iškyla mintis apie VT privatizavimą pagal VMS nustatytas taisykles vežimui, maršrutams ir t.t.
 Kaip manote, ar toks variantas prikeltų VVT iš merdėjimo stadijos, ar tai būtų tiesiog VVT pabaiga?
 
 
 Nesugeba. Visi per paskutinius 3 metus juodu dūmų uždangą skleidžiančius ir turintys užtraukti žalos sveikatai atlyginimo baudą autobusai kuriuos mačiau buvo transrevio. Už tokį sveikatos žalojima tarša, jeigu jie realiai susimokėtų, transrevio nebebūtų kaip įmonės ir savininkai paskelbtų bankrtą.Parašė Horn Rodyti pranešimąIr šioje vietoje privatus verslas sugeba dirbti žymiai optimaliau ir pigiau, važiuoti naujomis TP.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia, aišku, prasideda ideologinės diskusijos, tad rasti sutarimą bus sunku. Bet mano požiūriu, privatizuoti viešąsias paslaugas beveik visais atvejais yra blogis. O viešasis transportas yra viena svarbiausių viešųjų paslaugų. Ir net Vilniuje šiandien mes matome, kad privatizavimas neveikia ir kokybės nesukuria.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kodel pigiau:važinėja mikriukais daug marsrutu privatininkai, taupo benzina vaziuodama vezlio greiciu net kokia Kareiviu gatve, neturi vairuotuoju ant pakeitimo, del to buna atsaukti marsrutai. Nepaisant didziuliu Vilniaus VT trukumu, jo privalumas su kitais miestais buvo tai, kad dauguma reisu atvaziuoja laiku arba su minimaliais velavimais, is prichvatizavus, to nebeliko ir daugybe reisu buvo cancellinta, gerai, kad pranesama is anksto, daznu atveju tiesiog ligdabo kviesti bolta atejus i stotele ir ten pasalus keliolika minuciu, nes be jokiu priezasciu autobuso nera.Parašė Horn Rodyti pranešimą
 O aš manau, jog VVT išlaikymas savivaldybei nelogiškai daug kainuoja. VVT mokami dvigubai didesni įkainiai už kilometrą, nei privatiems. Ir šioje vietoje privatus verslas sugeba dirbti žymiai optimaliau ir pigiau, važiuoti naujomis TP. VVT giriasi, jog patys gaminasi lemputes savo transporto priemonėms. Ar tai ne absurdas?
 Tik kažkaip reiktų rasti privačių žaidėjų, jog visus maršrutus aptarnautų kokios 4 įmonės.
 
 Be to, VMS nors kazkokias minimalias salygas vairuotuojams uztikrina, privatininkai net profsajungoms trugdo normaliai susikurti.
 
 Norint taupyti pinigus, geriau oligarchams lengvatas naikinti, tai kainuoja zymiai daugiau.
 
 
 
 
 
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Optimizuot galima per darbuotojų algas. Bet po to tie patys privatūs vežėjai verkia, kad trūksta vairuotojų už jų siūlomas algas. Bet mokant konkurencingas algas matyt privatus vežėjas taptų nebekonkurencingas. Ar ne absurdas?Parašė Horn Rodyti pranešimą
 O aš manau, jog VVT išlaikymas savivaldybei nelogiškai daug kainuoja. VVT mokami dvigubai didesni įkainiai už kilometrą, nei privatiems. Ir šioje vietoje privatus verslas sugeba dirbti žymiai optimaliau ir pigiau, važiuoti naujomis TP. VVT giriasi, jog patys gaminasi lemputes savo transporto priemonėms. Ar tai ne absurdas?
 Tik kažkaip reiktų rasti privačių žaidėjų, jog visus maršrutus aptarnautų kokios 4 įmonės.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tada skelkit, proto bokštai, kodėl dar žiemą VVT žadėtas kortelinis atsiskaitymas vasarą įdiegus naujus komposterius priims kortelinius atsiskaitymus, bet nepriima iki šiol?
 
 ---
 
 Sutikau pažįstamą vairuotoją, pasiskundė, kad dirba vien ukrainiečiai [na yra ir daug lietuvių], bardakas, trūlikų nieks netaiso, o Transrevis įdarbino 20 juodaodžių (tik nesupratau ar vien pas jį žiede ar iš viso). Rugsėjį davę interviu dėl sumažinto kursavimo, minėjo, kad atsiveš užsieniečių. Planas pavyko.
							
						♚ instagram.com/street.skins.intl ♚ Rugsėjį davę interviu dėl sumažinto kursavimo, minėjo, kad atsiveš užsieniečių. Planas pavyko.
							
						♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokiais maršrutais jie vairuoja?Parašė dondc Rodyti pranešimąTransrevis įdarbino 20 juodaodžių (tik nesupratau ar vien pas jį žiede ar iš viso).
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau, bet galimai iš Skalvių žiedo (iš Pašilų) kažkur. Spėčiau, kad tik 5G tikrai naujokams neduos.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Kokiais maršrutais jie vairuoja?♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašu, kad Judu planuoja pristatyti visiškai naują Vilniaus VT schemą. Dabartinė buvo neatnaujinta berods nuo 2021 m. Kol kas yra tik video sneak peek'as:
 https://judu.lt/wp-content/uploads/2...080x1080-1.mp4
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirma pagalvojau ir apsidžiaugiau, kad bus atnaujinta eismo schema, t.y. maršrutai, grafikai, nauji greitieji maršrutai ir t.t O čia tik žemėlapio dizainas =DParašė felar Rodyti pranešimąPanašu, kad Judu planuoja pristatyti visiškai naują Vilniaus VT schemą. Dabartinė buvo neatnaujinta berods nuo 2021 m. Kol kas yra tik video sneak peek'as:
 https://judu.lt/wp-content/uploads/2...080x1080-1.mp4Paskutinis taisė Nikas; 2023.12.09, 22:24.
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš noriu oro balionų nuo Šeškinės kalno iki Lukiškių aikštės.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąAk, jei bent kelios linijos būtų tramvajaus arba metro.
 paksiaus Imbrasas & Co svaigo apie tai tuo pat metu užkasdami į stadioną savo kišenes per Veikmę 115 mln Lt.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Svajoti sveika. Bent prieš Kalėdas galima pasvajoti apie kažką geresnio Vilniaus VT.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
 Aš noriu oro balionų nuo Šeškinės kalno iki Lukiškių aikštės.
 paksiaus Imbrasas & Co svaigo apie tai tuo pat metu užkasdami į stadioną savo kišenes per Veikmę 115 mln Lt.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nedraudžiu. #MetooParašė Silber418 Rodyti pranešimą
 Svajoti sveika. Bent prieš Kalėdas galima pasvajoti apie kažką geresnio Vilniaus VT.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei kas ir sutvarkys Vilniaus VT, tai tik nauja schema. Čia ne kokios mažareikšmės problemos, kaip:- Praėjus pusmečiui nuo naujos bilieto sistemos paleidimo vis dar važinėjantys vaiduokliai, kurių nerodo švieslentėse. Juk nieko nėra smagiau, nei atėjus į stotelę keliomis minutėmis prieš savo autobusą/troleibusą, švieslentėje išvysti, kad sekantis bus už 25 minučių ir svarstyti, ar vėl vaiduoklis, ar taviškis tiesiog pravažiavo anksčiau, ar jo gal išvis nebuvo ir nebus;
- Įlipus į seną Škodą joje nerasti komposterių ir važiuoti zuikiu arba pirkti bilietėlius iš vairuotojo;
- Norint aktyvuoti bilietą, laukti kelias minutes, kol persikraus visi komposteriai, nes troleibusas pravažiavo iešmą ir pusei sekundės buvo dingusi elektra;
- Laukiant prie šviesoforo stebėti, kaip pravažiuoja trys skirtingų, bet visų tau tinkančių maršrutų autobusai ir laukti 20 minučių bet kokio kito transporto stotelėje;
- Atėjus į stotelę neturėti jokios informacijos, kada atvyks VT, nes švieslentėje rodo command line popupą arba bluescreeną (kas per idiotas galėjo numatyti Windows'us švieslentėse?), o cilindre esantys grafikai neatnaujinti ir permirkę taip, kad jų net nesimato;
- Kas ryt tikrintis stops.lt ir ieškoti raudonų šauktukų, nes Transrevis vėl neišleido autobusų visais grafikais;
- Bandyti įtilpti į piko metu perpildytą autobusą/troleibusą pagrindiniuose maršrutuose;
- Nespėti į autobusą/troleibusą ir gauti uždarytas duris tiesiai prieš nosį, nes pirmų durų, pro kurias spėtum įlipti, vairuotojai vis dar piktybiškai neatidarinėja net ir pabeldus;
 
 - 31 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O nuo kada Transrevis 5G aptarnauja ?Parašė dondc Rodyti pranešimą
 Nežinau, bet galimai iš Skalvių žiedo (iš Pašilų) kažkur. Spėčiau, kad tik 5G tikrai naujokams neduos.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mažareikšmis dalykas, bet sakyčiau gražu.Parašė felar Rodyti pranešimąPanašu, kad Judu planuoja pristatyti visiškai naują Vilniaus VT schemą. Dabartinė buvo neatnaujinta berods nuo 2021 m. Kol kas yra tik video sneak peek'as:
 https://judu.lt/wp-content/uploads/2...080x1080-1.mp4
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Metro, gal ir nieko tokios schemos, bet autobusui kažkaip visai nepatogu skaityti. Labai jau didelė abstrakcija. Ir žinoma, kaip rašo Ignalina, turbūt mažiausiai šiai dienai reikalingas darbas kalbant apie VVT.Parašė felar Rodyti pranešimąPanašu, kad Judu planuoja pristatyti visiškai naują Vilniaus VT schemą. Dabartinė buvo neatnaujinta berods nuo 2021 m. Kol kas yra tik video sneak peek'as:
 https://judu.lt/wp-content/uploads/2...080x1080-1.mp4
 - 1 patinka
 Comment










Comment