Po to, kai buvo nutiestas Vakarinis aplinkkelis, GV statusas turėjo būti pažemintas. Aišku, ne iki to, kad būtų leidžiama daryti šviesoforines sankryžas bet kurioj vietoj, bet VT ten turi būti. Kaip ir Tūkstantmečio g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Kai Vakarinis aplinkelis susijungs su GV/Molėtų plentu - tikrai taip.Parašė abruo Rodyti pranešimąPo to, kai buvo nutiestas Vakarinis aplinkkelis, GV statusas turėjo būti pažemintas. Aišku, ne iki to, kad būtų leidžiama daryti šviesoforines sankryžas bet kurioj vietoj, bet VT ten turi būti. Kaip ir Tūkstantmečio g.
- 1 patinka
Comment
-
Nespėjau nufotkinti, bet šiandien Pylimo g., po 6 vakaro, jau visiškai sutemus, troleibusas važiavo BE ŠVIESŲ. Pamojavau vairuotojui ir parodžiau, kad šviesos neveikia. Tas tik skėstelėjo rankomis - suprask neveikia, ir jis nieko negali padaryti - ir nuvažiavo toliau. Blemba, iki ko nusigyvenom
- 14 patinka
Comment
-
Šiandien Algirdo g. ir Čiurlionio atkarpose taip pat neveikia gatvių apšvietimas, gal čia ta žemės diena, kur lempas išjungt reikia?Parašė John Rodyti pranešimąNespėjau nufotkinti, bet šiandien Pylimo g., po 6 vakaro, jau visiškai sutemus, troleibusas važiavo BE ŠVIESŲ. Pamojavau vairuotojui ir parodžiau, kad šviesos neveikia. Tas tik skėstelėjo rankomis - suprask neveikia, ir jis nieko negali padaryti - ir nuvažiavo toliau. Blemba, iki ko nusigyvenom
Comment
-
Ital. Riparazione, pranc. Remonte, ispan. Reparar, liet. Remòntas:
1. taisymas – techn. įrenginių, statinių, mašinų, prietaisų, daiktų gedimų ir fizinio susidėvėjimo šalinimas
https://www.zodziai.lt/remontas♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
https://madeinvilnius.lt/transportas...tvarkarasciai/
Man gal galite kas paaiskinti kodel taip daznai VT tvarkarasciai keiciasi Vilniuje? Marsrutu laikai turbut dazniau keiciasi negu Benkunskas savo triusikus keicia.
- 3 patinka
Comment
-
Forume rašyta, kad anksčiau keisdavo, nes stipriai vairuotojų mažėjo. Nuo streiko 100 žmonių padaugėjo. Gal dabar keičia "į gerą" dažninant?
https://rekvizitai.vz.lt/imone/vilni...toju-skaicius/♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Kad čia kažkoks minučių pastumdymas. Pvz 1G nuo StotiesParašė MindesAcc Rodyti pranešimąhttps://madeinvilnius.lt/transportas...tvarkarasciai/
Man gal galite kas paaiskinti kodel taip daznai VT tvarkarasciai keiciasi Vilniuje? Marsrutu laikai turbut dazniau keiciasi negu Benkunskas savo triusikus keicia.
- 1 patinka
Comment
-
O gal leidžiam automobiliams važiuoti geležinkeliu į Naująją Vilnią?Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Labai liūdina, kai VT entuziastas pasigauna bereikšmes (ir netgi absurdiškas) reglamentų eilutes ir jas naudoja paneigti kitus argumentus. Mes turime gatvę kuri tarnauja kaip masalas automobiliams, kurioje dėl kažkokios nuo senų laikų nepašalintos STR eilutės yra "draudžiamas" VT eismas. Tai galbūt STR neadekvatus šiuo atžvilgiu? Kokia nauda iš GV, kuriuo negali važiuoti viešasis transportas, miestui darnaus judumo atžvilgiu?
Vistiek ten traukinys tik kartais pasirodo.
Comment
-
Kategorijos kategorijom, bet norint, jog bent dalis savo laiką vertinančių Riešės ar Bajorų gyventojų važiuotų viešuoju transportu į miestą, greitasis autobusas per GV yra ko gero paprasčiausias sprendimas, kurį jau rytoj būtų galima iš esmės pritaikyti. Kaip eismui trukdytų niekur nestojantis autobusas? Ties tais pačiais Baltupiais nėra problemos padaryti VT įvažas, kur būtų logiška turėti vieną tarpinį sustojimą.
- 9 patinka
Comment
-
Oui. Merci chat mignon.Parašė dondc Rodyti pranešimąItal. Riparazione, pranc. Remonte, ispan. Reparar, liet. Remòntas:
1. taisymas – techn. įrenginių, statinių, mašinų, prietaisų, daiktų gedimų ir fizinio susidėvėjimo šalinimas
https://www.zodziai.lt/remontas
Comment
-
Būtų puiku, jei sustotų ties Ateities gatve, Baltupiais, gal dar ties Šiaurinės viaduku, jei jis bus pastatytas. Svarbiausias dalykas, mano nuomone – kuo efektyvesnis gyventojų surinkimas iš Riešės ir Bajorų, o ten išraizgyti efektyvų maršrutą nėra taip paprasta.Parašė neoplan Rodyti pranešimąKategorijos kategorijom, bet norint, jog bent dalis savo laiką vertinančių Riešės ar Bajorų gyventojų važiuotų viešuoju transportu į miestą, greitasis autobusas per GV yra ko gero paprasčiausias sprendimas, kurį jau rytoj būtų galima iš esmės pritaikyti. Kaip eismui trukdytų niekur nestojantis autobusas? Ties tais pačiais Baltupiais nėra problemos padaryti VT įvažas, kur būtų logiška turėti vieną tarpinį sustojimą.Lietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Neįmanoma, nes idiotai protestuos dėl kategorijų pažeidimų ir kaip alternatyvą pasiūlys įrengti linijinį parką su dviračių taku.Parašė neoplan Rodyti pranešimąKategorijos kategorijom, bet norint, jog bent dalis savo laiką vertinančių Riešės ar Bajorų gyventojų važiuotų viešuoju transportu į miestą, greitasis autobusas per GV yra ko gero paprasčiausias sprendimas, kurį jau rytoj būtų galima iš esmės pritaikyti. Kaip eismui trukdytų niekur nestojantis autobusas? Ties tais pačiais Baltupiais nėra problemos padaryti VT įvažas, kur būtų logiška turėti vieną tarpinį sustojimą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Tiesiog tas entuziastas, kartu su kitais, bandė daryti kažką daugiau, o ne tuščiai rašyti paklodes forume - rašyti pranešimus į tvarkau.miestą, raštus į VMS, VVT ar Susisiekimo paslaugas dėl tų pačių transporto priemonių būklės, nepakeistų krypčių švieslentėse, blogų tarpusavyje nesuderintų tvarkaraščių, maršrutų pakeitimų. Kai tu parašai dėl kažko konkretaus, o tau parašo paklodę apie prioritetus, kaip čia viskas ne pagal STR ir t.t., o dar vėliau atsiranda žmonės (čia mintyse turiu konkretų asmenį), kurie nors ir daug ką gero pasiekė dėl bendro keliavimo pagerėjimo, bet kartais blokuoja labai miestui reikalingus sprendinius, nes vėlgi ''neatitinka STR'' ir siūlo visiškai absurdiškus sprendimus arba tiesiog ''nieko nedaryti'' - ilgainiui kažkaip tampa px, nes supranti, kad parašo du, trys, penki žmonės, bet jiems gali nusiųsti tą patį biurokratiškai lakonišką atsakymą ir that's it. Biurokratai savivaldybėje ir jos įstaigose beveik niekada nieko nekeis ir nedarys papildomai, aš jau net nekalbu apie poreikį keisti teisės aktus - to niekas neapsiims daryti ir bus atsiųstas standartiškas atsakymas: ačiū už idėją, šiuo metu neplanuojame, viso gero, eikit nx. Principe, ne aš vienas su tuo susidūriu, spekas su šaligatviais irgi, dondc su dviračių takais irgi.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Labai liūdina, kai VT entuziastas pasigauna bereikšmes (ir netgi absurdiškas) reglamentų eilutes ir jas naudoja paneigti kitus argumentus. Mes turime gatvę kuri tarnauja kaip masalas automobiliams, kurioje dėl kažkokios nuo senų laikų nepašalintos STR eilutės yra "draudžiamas" VT eismas. Tai galbūt STR neadekvatus šiuo atžvilgiu? Kokia nauda iš GV, kuriuo negali važiuoti viešasis transportas, miestui darnaus judumo atžvilgiu?
Galbūt aš pradėjau per siaurai žiūrėti, bet man tokio lygio pasiūlymai pradėjo būti tiesiog tuščiais oro virpesiais. Pasigendu tikro noro kažką keisti ir kolektyviškai rašyti, kelti šurmulį, nes mūsų pąmastymai ir paklodės forume nieko neįpareigoja kažką daryti, net jeigu kažkas iš savivaldybės tą perskaito.
- 15 patinka
Comment
-
Ačiū už komentarą. Akivaizdu, kad visą tą inerciją pajudinti sunku, nes entuziastai pagal apibrėžimą yra daug labiau suinteresuoti tam tikru klausimu nei biurokratai. Be abejo, čia forume sklaido tik idėjos, tai tėra tam tikras garo nuleidimo, kritikos nukreipimo kanalas. Iš kitos pusės, Forume tikrai yra žmonių, kuriem susibūrus ir pradėjus kryptingai veikti ir komunikuoti, gal atsiras didesnis spaudimas kažką daryti.
- 1 patinka
Comment
-
1. Kareivių g.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Pirmasis ir atsiradęs iš karto buvo Kareivių g. "T" formos sanryžoje važiuojant A juosta, kur mašinoms nei kiek nesutrukdė. Kur kiti 3?
2. Kalvarijų g. prie Baldų rojaus
3. Žaliojo tilto stotelė
4. Konstitucijos pr.
Comment
-
Tai ne biurokratai pokyčius kuria. Turi būti aiškios ir konkrečios politinės komandos su kruopščia įgyvendinimo kontrole.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAčiū už komentarą. Akivaizdu, kad visą tą inerciją pajudinti sunku, nes entuziastai pagal apibrėžimą yra daug labiau suinteresuoti tam tikru klausimu nei biurokratai. Be abejo, čia forume sklaido tik idėjos, tai tėra tam tikras garo nuleidimo, kritikos nukreipimo kanalas. Iš kitos pusės, Forume tikrai yra žmonių, kuriem susibūrus ir pradėjus kryptingai veikti ir komunikuoti, gal atsiras didesnis spaudimas kažką daryti.
Comment
Comment