Vienu žodžiu pastebėjau tokį keistą dalyką. Važiuojant bent jau 75 senesniu Volvo autobusu stoteles skelbia senuoju, jau turbūt prieš 10-15 metų pakeistu stotelių pranešimo balsu. Šiaip būna viskas gerai kol neatsiranda stotelių kurių tada nebuvo ir tada stotelių sakymo tvarka velniop visa nueina. Jau kokį mėnesį tai tikrai pastebių šį keistą dalyką. Ar čia susįję su naujosios sistemos neatitikimais ir ar vis tik reikia pranešti JUDU? Beje, gal kas irgi esat susidūrę su panašia situacija?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paparastai cut and cover metodas naudojamas, ten kur gatves yra pakankamai placios ir tiesios, arba ten yra kokie nors laukai. Vilniaus atveju tai Konstitucijos pr., Kalvariju g. (nuo Zalgirio g.), Zalgiro g. ir pan. Dar cut-and-cover gali but naudojamas ir stociu statybom, nes taip gaunas pigiau, o ir plotas tam reikalingas yra mazesnis negu rausiant linija. Dabar apie tuneli po Pylimo g. Pati Pylimo g. trasa turi nemazai problematisku tasku, kaip Gedimino pr./ Jogailos g./ Vilniaus g. sankryza, kuri ir taip yra apkrauta, net vaziuojant tik VT ir pestiesiam. Taip pat porblematiskas yra gatves susiaurejimas ties Kiausinio paminklu, kur pastatu nepatrauksi, kaip ir kruva sankryzu ir nuskimu. Taigi tunelis, tai visai lengvai issprestu. Antra problema, tai, kad jei paliekam gatve pagrinde beginiam transportui, gali nukenteti ratinis transportas ir jo intensyvumas, bei patogumas juo vaziuojant. Beginis trasnportaas Pylimo g. trasoj negaletu stoti tokiu paciu tankumu, kaip dabar autobusai ir troleibusai, nes labai suletintu greiti ir pavirstu dar vienu autobusu ant begiu. Taip pat ne visos stoteles butu tam pritaikytos ir ir patiogios, nes jei vienu metu sustotu keli autobusai, troleibsuai ir tramvajus, viskas nusdriektu laibai ilga vorele ir keltu problemas bendram eismui. Net ir padarant Pylimo g. VT gatve, mes tokiu problemu neispresim. Yra ir kitas apektas, archeologinia tyrimai. Pilnai rausinat Pylimo g. gali kilti problemu, del archeologiniu tyrimu ir radiniu, nes trasa yra ilga ir eina per viena seniausiu Vilniaus miesto daliu. Kadangi Pylimo g. zymejo miesto siena ir ilgus metus miestieciai pyle siukles ir dnereikalingus daiktus palei ja, galima butu rast labai daug "gerybiu" kurios, kaip ir Edinburgo atveju sustabdytu ir isbrangintu darbus, kas galetu pakelt iki pansios su tuneliu. Taip pat jei tiesiant tuneli, mum reiketu daugiausia 3 stociu, ties Opera, ties Malku skveru (salia MO muziejaus) ir ties Stoties ziedu. Stotis ties Opera ir stoties ziedu butu galima daryt cut-and-cover metodu, nes ten daug laisvos vietos ir ten jau viskas seniai yra perrausta, taip atpiginant statybos kastus. Nors stoty po MO muziejum/Malku skveru reiketu rausti TBM , patekimo sachta is i stoti butu galima nseunkiai iskasti Malku skvero ribose, teritorijoj, taip nelendant i eisma ir kulturinius sluoksnius (malku skveras beiveik niekad nebuvo uzstatytas, tai dideliu archologiniu siurprizu neturetu but, o ir kasinejimus butu galima atlikti anksciau negu butu pradeta rasuti stotis ir netrikdant aplinkinio eismo). Taip pat ties stotimis gali butu formuot VT mazgus, kur islipus is stoties, butu galima persesti i atobusa ar troleibusa.Parašė dondc Rodyti pranešimąKasant atviru būdu, tai reiktų iškelti / perdaryti visas tas komunikacijas: el., dujų, vandens ir kt. Uždaru būdu kasant, to būtų išvengta ar tie tuneliai nebūtų tokie gilus ir vis tiek trukdytų?
 
 Asfaltuojant šią vasarą Pylimo g., ten apie kiekvieną šulinį šokinėjo labai ilgai, palikdavo didelius plotus, keistų formų trapecijas, kurių negalėdavo iškart nufrezuoti. Pribetonuota ten nežinia ko.
 
 Kad geriau isivaizduotumet, pridedu kelis savo apbarizymus su "ekonominiu" tunelio variantu, kuris prasidetu pravaziavus Zaliaji tilta ir baigtusi ties Naujinku pradzia arba uz ju. Tunelis butu apie 3.5km (jei nesirausiant po Naujinikais)- 4km (rausiantis po Naujininkais), 3 pozeminiu stociu (be galimos po Naujininkais, kuri priklauso nuo varianto). Svarbu nepriimkit situ, kaip tikru planu, nes braiziau abstrakciai ir su apytikslem trasom ir stociu vietom. Jei kalbant apie isplestini tuenlio varianta jis turetu eiti uz Neries po Kalvariju g. iki Broniaus Laurinaviciaus skvero ar net iki Kareiviu sankryzos ir kitos trasos atveju iki Konstitucijos pr. ar net po visu juo iki Pedagoginio ziedo. Aisku cia jau kita kalba.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 15 metrų Solaris troleibusuose irgi teko girdėti. Panašu, kad pajungta sena pranešimų sistema (nes "geriau prastai negu nieko"), bet pranešti tikrai būtų neprošal.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąVienu žodžiu pastebėjau tokį keistą dalyką. Važiuojant bent jau 75 senesniu Volvo autobusu stoteles skelbia senuoju, jau turbūt prieš 10-15 metų pakeistu stotelių pranešimo balsu. Šiaip būna viskas gerai kol neatsiranda stotelių kurių tada nebuvo ir tada stotelių sakymo tvarka velniop visa nueina. Jau kokį mėnesį tai tikrai pastebių šį keistą dalyką. Ar čia susįję su naujosios sistemos neatitikimais ir ar vis tik reikia pranešti JUDU? Beje, gal kas irgi esat susidūrę su panašia situacija?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokiam bendram eismu, ten be VT neturi būti jokio eismo. Ir dar situacija čia, du autobusai, troleibusa ir tramvajus toje pačioje stotelėje?Parašė TrippleA Rodyti pranešimąTaip pat ne visos stoteles butu tam pritaikytos ir ir patiogios, nes jei vienu metu sustotu keli autobusai, troleibsuai ir tramvajus, viskas nusdriektu laibai ilga vorele ir keltu problemas bendram eismui. Net ir padarant Pylimo g. VT gatve, mes tokiu problemu neispresim.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man irgi neretai tenka važiuoti 75. Tai dažnai išvis būna, kad stoteles skelbia ir senuoju, ir dabartiniu balsu.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąVienu žodžiu pastebėjau tokį keistą dalyką. Važiuojant bent jau 75 senesniu Volvo autobusu stoteles skelbia senuoju, jau turbūt prieš 10-15 metų pakeistu stotelių pranešimo balsu. Šiaip būna viskas gerai kol neatsiranda stotelių kurių tada nebuvo ir tada stotelių sakymo tvarka velniop visa nueina. Jau kokį mėnesį tai tikrai pastebių šį keistą dalyką. Ar čia susįję su naujosios sistemos neatitikimais ir ar vis tik reikia pranešti JUDU? Beje, gal kas irgi esat susidūrę su panašia situacija?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai vien VT kiek eismo sudaro. Kita problema yra pestieji ir aptarnaujantis transportas, arba paciu zmoniu gyevnanciu ten trnasportas, ir net padarius ta vieta vien VT gatve tas niekur nedings. Kita Pylimo g. trasos problema susijusi su paciu VT, kad jei autobusai ir troleibusai stoja vienoj stotelej, ten privalo stot ir trmavajus, net jei ir tai tramvajuj neapsimoka. Kaip tarkim yra Reformatu st. priesais 7Fridays bara, ten stoja tik VT sukantis i Basanviciaus g., autobusai ir troliebusai gali tabstotele apvaziuot, o tramvajus jau sunkiai, nes jam kazkas kely neissitektu, taip pat priesais yra sankryza, kas sudarytu elementaru kamsti. As jau nekalbu apie Gedimino pr./ Vilniaus g./ Jogailos g. sankryza, kur is viso pati sankryza yra problema.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Kokiam bendram eismu, ten be VT neturi būti jokio eismo. Ir dar situacija čia, du autobusai, troleibusa ir tramvajus toje pačioje stotelėje?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prideu ir link'a i tikrai nebloga straipsni apie tai, kodel dielius infrastrukturos projektus, ypac susijusius su viesuoju trnasportu reikia kuo labiau standartixuot ir atsisakyt kazkiu mazai kam reikalingu unikaliu sprendimu, kurie neduoda jokios aiskios pridetines naudos. https://hbr.org/2021/11/make-megaprojects-more-modular .
 
 Tikrai profesionalus straipsnis, kuris padeda suprasti, kodel kai kurie projektai stringai ir stipriai isbrangsta, o kiti yra padaromi laiku ir pigiai, nors darbo apimtys yra panasios.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Problema yra galvose čia. Šitų abiejų atvejų turi nelikti senamiestyje. Jau seniai vakarų europoje tokiose vietose aptarnaujantis transportas buna va toks:Parašė TrippleA Rodyti pranešimąKita problema yra pestieji ir aptarnaujantis transportas, arba paciu zmoniu gyevnanciu ten trnasportas, ir net padarius ta vieta vien VT gatve tas niekur nedings.
   
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eilinį kartą nesutinkuParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Šitų abiejų atvejų turi nelikti senamiestyje. Jau seniai vakarų europoje tokiose vietose aptarnaujantis transportas buna va toks: Toje pačioje Kopenhagoje yra nemažai aptarnaujančio transporto: Toje pačioje Kopenhagoje yra nemažai aptarnaujančio transporto:
 
 https://www.google.com/maps/@55.6789...8192?entry=ttu
 https://www.google.com/maps/@55.6789...8192?entry=ttu
 https://www.google.com/maps/@55.6783...6656?entry=ttu
 
 Jau taip ir įsivaizduoju kaip 10 tokių alaus bačkų kažkas veš dviračiu.
 
 
 
 Nereikia kraštutinimų, žodžiu.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reiktų tiesiog nustatyti, kad prekių pristatymas tik, pavyzdžiui, iki 12:00. Kitaip vistiek bus bardakas su „tipo krovininiais dviračiais“ kurie arčiau nedidelės krovininės mašinos. Kaip su tais kurjeriais su keturačiais „dviračiais“ kurie naglai laksto šaligatviais nors vos į juos telpa.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mačiau dviračiu po 3 bačkas vežiojo.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
 Eilinį kartą nesutinku Toje pačioje Kopenhagoje yra nemažai aptarnaujančio transporto: Toje pačioje Kopenhagoje yra nemažai aptarnaujančio transporto:
 
 https://www.google.com/maps/@55.6789...8192?entry=ttu
 https://www.google.com/maps/@55.6789...8192?entry=ttu
 https://www.google.com/maps/@55.6783...6656?entry=ttu
 
 Jau taip ir įsivaizduoju kaip 10 tokių alaus bačkų kažkas veš dviračiu.
 
 Nereikia kraštutinimų, žodžiu.
 
 Ir taip, užsienyje taip pat pasitaiko blogų pavyzdžių.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Geriausias būdas išnaikinti kurjerius - nustoti vartoti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Mačiau dviračiu po 3 bačkas vežiojo.
 
 Ir taip, užsienyje taip pat pasitaiko blogų pavyzdžių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 3 bačkos normaliam restoranui yra alus porai valandų penktadienio vakarą. Kaip pats kažkada dirbęs bare sakauParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Mačiau dviračiu po 3 bačkas vežiojo. Ir taip, užsienyje taip pat pasitaiko blogų pavyzdžių. 
 
 Šiaip leisiu sau pastebėti - jūs labai dažnai nueinate į kraštutinimus. Ir be jokių įrodymų, nors įsitikinti kad jūsų samprotavimai yra klaidingi labai nesudėtinga - užtenka poros minučių google.
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tramvajus turėtų būti greitesnė ir rečiau stojanti bei daugiau prioriteto turinti transporto priemonė nei autobusai. Vilniuje, mieste be miesto geležinkelio, būtent tokios priemonės labiausiai trūksta. Net sovietinis greitasis tramvajus centre turėjo eiti tuneliu ir stoti vos du kartus. Tramvajaus linijos tiesimas Pylimo gatve tame pačiame lygyje su autobusais nesukurtų pakankamai didelio paslaugos lygio skirtumo su autobusais, kad pateisintų investicijas. Ypač turint omeny, kad sukūrus gerą LRT kamieną, autobusų ten greičiausiai padaugėtų, o ne sumažėtų.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pilnai pritariu. Ir yapc, kai siais laikasi yra tiek technologniu sprendimu ir ivariu tramavajaus, light-rail'o, lengvojo metro ir dar beginio trnasporto priemoniu pasiulos, tunelis kaip neikad yra gera alternatyva ir padetu zenkliai pagert susiekima mieste ir jo centro pasiekiamuma.Parašė VLR Rodyti pranešimąTramvajus turėtų būti greitesnė ir rečiau stojanti bei daugiau prioriteto turinti transporto priemonė nei autobusai. Vilniuje, mieste be miesto geležinkelio, būtent tokios priemonės labiausiai trūksta. Net sovietinis greitasis tramvajus centre turėjo eiti tuneliu ir stoti vos du kartus. Tramvajaus linijos tiesimas Pylimo gatve tame pačiame lygyje su autobusais nesukurtų pakankamai didelio paslaugos lygio skirtumo su autobusais, kad pateisintų investicijas. Ypač turint omeny, kad sukūrus gerą LRT kamieną, autobusų ten greičiausiai padaugėtų, o ne sumažėtų.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bent ka Wikipedia raso, tai, kad buvo miestui isskirtas finasavimas daryt light-rail, kaip ir Aarhuse ar Odensee, bet 2015m. po rinkimu finasavimas buvo panaikintas ir pakeista finansavimu BTR. Siaip Aalborg yra ketvirtas pagal dydi Danijos miestas, labai panasus i Siaulius pagal svarba ir dydi, negu i Vilniu, Kauna ar Klaipeda. Tai is esmes, toks BRT variantas tiktu Siualiams, Paneveziui, bet ne 3 didiensiems Vilniaus miestams.Parašė Creatium Rodyti pranešimąApie Danijos (jeigu tikėti video) pirmąją BRT liniją. Važiuoja elektriniai trijų dalių autobusai:
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 nejuokaukite, Aalborgas didesnis nei Klaipeda. Oficialiai centrine miesto dalis nedidele, bet ten yra normali Kauno dydzio metro zona. Vien visai salia centro kitapus fjordo yra Norresundby miestas, kuris skaitosi kaip atskiras miestas. Jau neskaiciuojant toliau esanciu priemiesciu.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
 Bent ka Wikipedia raso, tai, kad buvo miestui isskirtas finasavimas daryt light-rail, kaip ir Aarhuse ar Odensee, bet 2015m. po rinkimu finasavimas buvo panaikintas ir pakeista finansavimu BTR. Siaip Aalborg yra ketvirtas pagal dydi Danijos miestas, labai panasus i Siaulius pagal svarba ir dydi, negu i Vilniu, Kauna ar Klaipeda. Tai is esmes, toks BRT variantas tiktu Siualiams, Paneveziui, bet ne 3 didiensiems Vilniaus miestams.
 
 seip kaip pastebejau Klaipeda labai nukaiminta. Is visu triju miestu ten maziausiai sansu, kad isvis bus kazkas daroma su viesuoju transportu. Studiju laiku draugai gyvena Klaipedoje tai esam kalbeje, kad 99 procentai klaipedieciu vazineja masina, o vienas procentas - tai bobutes autobusuose. Ten depresyvi situacija.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesakyčiau, jog situacija tokia prasta. Važiuojančių yra pakankamai, paskutinius kartus važiuojant nuo centro pietinių mikrorajonų link autobusai buvo pilnai užpildyti. Šeštame maršrute drąsiai galima būtų leisti prailgintus autobusus. Taip pat Klaipėda gana neblogai susitvarkiusi priemiestinius maršrutus, rajonas tapo lengviau pasiekiamas. Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
 seip kaip pastebejau Klaipeda labai nukaiminta. Is visu triju miestu ten maziausiai sansu, kad isvis bus kazkas daroma su viesuoju transportu. Studiju laiku draugai gyvena Klaipedoje tai esam kalbeje, kad 99 procentai klaipedieciu vazineja masina, o vienas procentas - tai bobutes autobusuose. Ten depresyvi situacija.
 Bet faktas, jog automobiliams mieste skiriamas prioritetas. Nusileidimo takai miesto centre, atsisakyta BRT projekto, parkingo vietų trūkumas visada prie aktualiausių temų.
 Comment





Comment