Parašė liootas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kavinių magnatai verks. Ir renginiai vistiek trukdysParašė abruo Rodyti pranešimąO ne geriau tramvajų planuoti Vilniaus – Vokiečių g.? Nereiktų spręsti transporto iškėlimo iš Jogailos - Pylimo gatvių. Nereiktų ir jokių tunelių, automobilių eismą uždrausti ir viskas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra mažai tų renginių. Kažkas didesnio ar mažesnio turbūt kas antrą savaitgalį šiltu metu. Žiemą irgi neretai būna. Dar priedo visokie protestyčiai, eisenos ir t.t., kurie trikdo eismą.Parašė liootas Rodyti pranešimąNa bet ar dėl poros renginių Gedimino pr. verta investuoti į tunelį? Už tą tunelio kainą būtų galima nutiesti dar kokią pusę naujos linijos virš žemės
 
 Dėl GV tunelio turbūt irgi kažkada šnekėjo, kad nereikia. Bet dabar labai gerai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl vienas iš profsąjungos reikalavimų per streiką buvo galimybės atleisti už girtuokliavimą panaikinimas?Parašė UAB SusisiekimasGal kas gali pasakyti ir žino, kaip šiai dienai VVT autobusų garažinėje numeracijoje (40××,41××,45×× ir kt) atsispindi nepriklausomybės pradžioje buvusios kolonos 1×××, 2×××, 3xxx? Ar kažkur minėti skyriai/poskyriai?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar vienas variantas būtų leisti lėtesnį VT Lvivo ir Giedraičių g., gal palendant po Konstitucijos - Šeimyniškių sankryža. Dešiniam posūkui į Kalvarijų g. būtų galima panaudoti L. Kačynskio g. . į Kalvarijų g. išlendant požemyje. Taip pat būtų sprendžiamas ir kairysis posūkis į Kalvarijų g. iš Šeimyniškių g. Minusai - Žaliojo tilto st. irgi ko gero būtų centrinė ir turėtų sutilpti iki A. Juozapavičiaus g.; prastesnis susisiekimas su Kalvariju turgumi.Parašė ALV77 Rodyti pranešimąkazkas pries tai siulete autobusu terminala konstitucijos g. Pagalvojau, o jeigu butu kazkaip va taip:
 
 
 
 tiesiog du keliai priesingomis kryptimis su peronais. Panasiai yra Talino Estonia sustojime, alejoje priesais teatra. Labai patogu, visos stoteles salia. Ten dar yra Solaris prekybos centras su pramogom, yra trauka, tai dideli pesciuju srautai ir atrodo kad esi normaliam mieste.
 
 cia Vilniuje kaip matau tokia perspektyvi, bet kol kas labai neisnaudota vieta. Aisku eismas gal kazkiek sudetingeja, bet matyt jis ir siandien jau pakankamai sudetingas, uztat patogumas nepalyginamas. Cia jau yra kazkas arciau tos sunkiai apibudinamos 'metro' vizijos mano manymu. Ateityje ta pacia infra galima praplesti ir pritaikyti tramvajui.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalbat tarsi Pylimo gatvė yra pati pati svarbiausia Vilniaus arterija. Tai Senamiesčio seniūnija, turėtų būti išvis car-free zonaParašė abruo Rodyti pranešimąO ne geriau tramvajų planuoti Vilniaus – Vokiečių g.? Nereiktų spręsti transporto iškėlimo iš Jogailos - Pylimo gatvių. Nereiktų ir jokių tunelių, automobilių eismą uždrausti ir viskas.  
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip labiausiai reikalingos tramvajaus trasos net neliečia senamiesčio, tai keistokas užsiciklinimas ties juo.
 
 Na nebent po to visiškai uždrausti motorinį eismą toje teritorijoje.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Tunelis būtų labai gerai kaip kažkas minėjo dėl renginių. Vien nuo Žalio tilto iki kokios Basanavičiaus gatvės būtų labai gerai. Baigtųsi visi tvarkaraščių kaitaliojimai kai kas antrą savaitę kai prospektas ir jo apylinkės uždarytos.
 būtų galima išspręsti ir... tiesiog ją sprendžiant, o ne VVT stiliumi "šiadien 2 valandas nebus galima pravažiuoti tai visą dieną nevažiuosim ir jokių alternatyvu nedarysim.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
 Bet su tuneliu butu galima is esmes ispresti VT problema miesto centre. JI taip pat galetu but naudojama ir keliom linijom, ne tik vienai.
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kam?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąŠiaip labiausiai reikalingos tramvajaus trasos net neliečia senamiesčio, tai keistokas užsiciklinimas ties juo.
 Na nebent po to visiškai uždrausti motorinį eismą toje teritorijoje.
 
 Tamstos argumentai panašėja į „kam tas bėginis transportas, nuperkam naujų elektrobusų ir bus praktiškai metro papigiai, vistiek niekas nevažinėja tuo varguolių transportu“Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąbūtų galima išspręsti ir... tiesiog ją sprendžiant, o ne VVT stiliumi "šiadien 2 valandas nebus galima pravažiuoti tai visą dieną nevažiuosim ir jokių alternatyvu nedarysim.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Darnu Group tyrimas apie gyvenimo kokybę Vilniuje. Liaudis nori daugiau parkavimo ir platesnių gatvių 
 https://tyrimas.darnugroup.lt/
 Liaudis nori tokio miesto!
 
 
 
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai čia seniai aišku, kad aftamabilystai užima didžiąją dalį, ir jie visi tikisi 18 juostų gatvių be kamščių su galimybe prisiparkoci 20 metrų nuo chruščiovkės laiptinės. Bet negali ant jų pykti, nes visiška VT stagnacija ir privedė iki to - dabar net ir įvertinant kamščius bei parkingo klausimą, važiuoti viešuoju vis tiek dažnu atveju gaunasi ilgiau ir nepatogiau, nes jis kursuoja per retai bei važinėja ratais. Reikia tikro kamieninio VT (bent jau tramvajaus) ir tikrojo vairuotojų genocido, kad kažkas pasikeistų.
 - 18 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man truputi truksta konteksto siem rezultatam. Pradedant apie apie parlavimo vietas, apie kurias kalbam? Jei, sovietiniu daugiabuciu, tai situacija tragiska, nes kiemai yra is viso niekam siuolaikinio nepritaukyti, nebuvo pastatyti ir zadeti daugiaauksciai garazai. Jei centre, tai irgi nebuvo igyvendinti pozeminiu parkavimoa aiksciu projektai, siekiant sumazinti automobiliu parkavimu, kur pasitaiko. Park and Ride irgi daugiau neatsirado. Jei kalbam apie gatves ir pralaiduma, tai vis dar nera pastatyta Siaurine g., Mykolo Lietuviu g., Taurupes g., Giluzio g., Pietinio Aplinkelio antras etapas ir kt., kas salygoja, kad elementariai nera svarbiu jungciu mieste. Taip pat siomis gatvemis galetu vaziuot ir VT (Siaurine g. galetu laisvai eit greitasis tramvajus ir jungt svarbius rajonus). Gatviu, saligatviu kokybe Vilniuj irgi tragiska. Bent jau ka as matau bendrai, kalbant kelius, VT ir automobilius yra tai, kad nera jokios aiskios strategijos ir vizijos ir i viska ziurima padrikai, bei atmestinai ir atsainiai. Nera suvokiama, kad VT, gatves, dviraciai ir automobiliai, nera kazkas atskiro, o yra bendros miesto mobilumo sistemos dalis. Kadangi tokio poziurio nera ir tiek VMS, tiek Susiekimo ar Aplinkos miniterijos vienodai, mes turim situacija, kai vienintele iseitis yra ieskot, kaip pats zmogus gali sau ta mobiluma uzsitikrint, o bene vienintele reali piemone tai pasiekti yra automobilis. Kol nepasikeis poziuris ir nebus suvokta, kad mieste transportas ir mobilumas su ivairiom priemonem yra sitema, kol nebus suvokta, kad VT yra ne bomzam skirtas, o zmonem, nes mieste vieta transportui keliauti yra ribota, o asmeninis automobilis gyvenant mieste nera gera investicija, kol nebus suvokta, kad dideles investicijos i VT ir gatviu infrastruktura, ne suvalgo pinigus, o dar daugiau ju sukuria, tol nieko nebus ir niekas nesikeis. Kas kalti? Atvirai pasakius, mes visi patys. Neeinam i rinkimus, renkames "geriausia is blogiausiu", nekeliam svarbiu klausimu viesai, leidziam visokiem avtomobilistiniam ir visuomeniniam durniam reikstis viesai ir kalbet visu vardu, taip uzlenkdami svarbius projektus.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie ką jū kalbate? Kaip tunellis pagerins tramvajaus važiavimą? Tunelio nebuvimas nebent pablogins automobilių galimybes nes tramvajui visada yra nestabdoma pirmenybė.Parašė mantasm Rodyti pranešimąTamstos argumentai panašėja į „kam tas bėginis transportas, nuperkam naujų elektrobusų ir bus praktiškai metro papigiai, vistiek niekas nevažinėja tuo varguolių transportu“
 
 Reikia pirma turėti vakarietišką VT. Nes šiandien važiavau su 35 metų škoda kuri pradedama važiuoti taip trukčiojo kad stovintys išlipo kito troleibuso laukti.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąReikia dar kad nauja karta užaugtų miestuose su normaliu vakarietišku VT. Dabartiniai 30-40 yra Šiaulių Pietinio vaikai.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi paaiškino, kad visokios mugės, eitynės, maratonai ir taip toliau iš esmės užtveria visą centrą nuo VT. Požeminis tramvajaus tunelis leistų išvengti tokių dalykų 24/365.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąApie ką jū kalbate? Kaip tunellis pagerins tramvajaus važiavimą? Tunelio nebuvimas nebent pablogins automobilių galimybes nes tramvajui visada yra nestabdoma pirmenybė.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Realybėje, ypač senamiesčio zonose, yra ir šviesoforai, ir pėsčiųjų perėjos, ir žioplinėjantys turistai, ir staigesni kelio vingiai. Tai nereiškia, kad tramvajus negali egzistuoti be tunelių, bet faktas, kad juose traukiniai važiuoja greičiau, patikimiau ir patogiau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąApie ką jū kalbate? Kaip tunellis pagerins tramvajaus važiavimą? Tunelio nebuvimas nebent pablogins automobilių galimybes nes tramvajui visada yra nestabdoma pirmenybė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čekoslovakija ir būtų vakarai. Net Ukrainoj, rytuose, atsisakę Škodų gamina savo naują produkciją. Mes esam labiau vakarai nei gali pasirodyti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Reikia pirma turėti vakarietišką VT. Nes šiandien važiavau su 35 metų škoda kuri pradedama važiuoti taip trukčiojo kad stovintys išlipo kito troleibuso laukti. ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚ ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment







Comment