Parašė dondc
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rivnėje dar važinėja 9trParašė dondc Rodyti pranešimąP. S. Ukraina jau nenaudoja mūsų turimų Škodų. Ten tik, kaip atsarginės voliojasi jos, sugedus naujiems troleibusams. 
 
 O čia dar ir 14tr, 2022m.Paskutinis taisė kaziukas_jonas; 2024.09.20, 15:42.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vaje, panašūs... AtsiprašauParašė Sula Rodyti pranešimąApačioje ne Škoda, o vietinis JuMZ T2
 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AE...%D0%97_%D0%A22
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 BT veikimo atstumas apie 10m. Manau vistiek naudos atitinkamus duomenų surinkimo algoritmus ir kažkokiu būdu suriš UUID su įlipimo ir išlipimo stotele.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 O kaip tai suskaičiuoja tuos atvejus, kai kiekvienoje stotelėje turi išlipti kad išleisti kitus keleivius ir įlipti atgal? Ar nebus dubliavimo? O jeigu turi kelis įrenginius su UUID? Beje kaip tai suskaičiuos tokius keleivius kaip aš, kurie vis dar naudojasi Vilniečio kortele? Ji lyg ir neturi bluetooth galimybės.
 
 Ir taip, 'tylių' keleivių atsekti tokių būdu neįmanoma.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau nebevažinėja. Nors rezerve lygtai kelis laiko. Be to jie atnaujimo savo pirmąjį troleibusą Škoda 9Tr Nr. 001 (dviduris) ir padarė jį muziejiniu. Škodų 14 Tr Ukrainoje ne viename mieste yra. Kišiniove taip pat. Vilniaus Škodų buvo parduota į Žitomirą. Neaišku, ar jos ten dar gyvos...Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
 Rivnėje dar važinėja 9tr 
 
 O čia dar ir 14tr, 2022m.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 
 Nu ka, Krakow irgi prades statyti metro 2028 metais. Tai ten ir tramvajus yra, normalus autobusai ir dar metro dasides. Miestas turi panasu kieki gyventoju kaip Vilnius. Gal ten klimatas/reljefas/srautai kruti o ne tokie kaip pas mus.
 
 Tuo tarpu Vilniuje....
 
 
 
 Nezinau ar juotkis ar verkti kad tokie sudarankiai atsakingi us Vilniaus - ir apskritai visos Lietuvos - viesaji transporta.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar cia automatizuota zinute is VMS ir JUDU skyriaus is ju atmazu directory?Parašė Al1 Rodyti pranešimąKrokuvoje apie 750 tūkt. ir jos aglomeracijoje apie milijoną gyventojų. Miestas tankus, nėra tiek pievų ir miškų, kiek Vilniuje. Todėl ir gyventojų tankis 2300 tūkst. kv km prieš 1500 Vilniuje.
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O jei neskaičiuojant Antakalnio, Verkių ir panašių miškų bei laukų, tankis tampa gerokai kitoks. Tai gal nekliedėkim apie 1500 tankį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKrokuvoje apie 750 tūkt. ir jos aglomeracijoje apie milijoną gyventojų. Miestas tankus, nėra tiek pievų ir miškų, kiek Vilniuje. Todėl ir gyventojų tankis 2300 tūkst. kv km prieš 1500 Vilniuje.
 
   
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisybės dėlei reikia paminėti, kad į Krokuvos miesto teritoriją įeina didžiulis parkas vakarinėje dalyje ir didžiuliai dirbamų žemių plotai rytinėje dalyje (panašaus dydžio kaip Verkių ir Antakalnio seniūnijų miškai Vilniuje).Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 O jei neskaičiuojant Antakalnio, Verkių ir panašių miškų bei laukų, tankis tampa gerokai kitoks. Tai gal nekliedėkim apie 1500 tankį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viskas finansuose - o jų nėra. Manau ties to viskas baigiasi. Ir jei tiesiai šviesiai, tai manau tai yra tiesa, nes Lietuvoje dauguma net ne tik VT projektų yra gana kuklūs.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
 
 Nu ka, Krakow irgi prades statyti metro 2028 metais. Tai ten ir tramvajus yra, normalus autobusai ir dar metro dasides. Miestas turi panasu kieki gyventoju kaip Vilnius. Gal ten klimatas/reljefas/srautai kruti o ne tokie kaip pas mus.
 
 Tuo tarpu Vilniuje....
 
 
 
 Nezinau ar juotkis ar verkti kad tokie sudarankiai atsakingi us Vilniaus - ir apskritai visos Lietuvos - viesaji transporta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet kuriuo atveju, didžioji dalis pakliūna tarp 3-9k, kaip ir Vilniuje, neskaitant mažos „it's over 9000!“ dalies:Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
 Teisybės dėlei reikia paminėti, kad į Krokuvos miesto teritoriją įeina didžiulis parkas vakarinėje dalyje ir didžiuliai dirbamų žemių plotai rytinėje dalyje (panašaus dydžio kaip Verkių ir Antakalnio seniūnijų miškai Vilniuje).
  
 
 Bet kuriuo atveju, miestai tikrai panašūs. Tik Krokuva tvarkosi, o Vilnius toliau apsišikęs VT srityje ir siūlo inovaciją - retro troleibusą vienai dienai. O Al1 nemato tame problemos.
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 As su savo postu nebandau itikinti visus kad Vilnius turi statyti metro. As tiesiog noriu atkreipti demesi kad Vilnius turi absoluciai nuli vizijos ir ambicijos kazka normalaus daryti su VT - ir tik sugeba pasigirti kad kazkoks pasenes trulikas isriedes i Vilniaus gatves for shits and giggles.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Retro troleibuso aš nesiūlau. O toje pačioje Krokuvoje retro tramvajai ar autobusai net po kelis kartus per metus išvažiuoja į gatves ne tik kaip užsakomieji. Vyksta visokios VT šventės ir žmonės gali jais pasivažinėti. Tai gaunasi toks VT populiarinimas. Vilniuje, žinoma, iki to toli.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Bet kuriuo atveju, didžioji dalis pakliūna tarp 3-9k, kaip ir Vilniuje, neskaitant mažos „it's over 9000!“ dalies:
 
 
 Bet kuriuo atveju, miestai tikrai panašūs. Tik Krokuva tvarkosi, o Vilnius toliau apsišikęs VT srityje ir siūlo inovaciją - retro troleibusą vienai dienai. O Al1 nemato tame problemos.
 
 Tuo tarpu Poznanėje (berods) vakar nevažiavo dalis tramvajų, nes buvo pavogti 4 kontaktinio tinklo maitinimo kabeliai...
 
 Krokuva visai kitoks miestas nei Vilnius. Beje, Krokuva jau turėjo vieną didelį pravalą su senamiesčiu. Kiek jau metų jį gaivina... Mums iki Krokuvos toli. Ir joks tramvajus savaime neišspręs problemos. Klausimas, ar tas metro Krokuvoje bus tikras, ar kažkoks požeminis tramvajus. Krokuvoje yra greitasis tramvajus kuriam nutiestas tunelis. Realiai tai ten lygtai vienas maršrutas, o tuo tuneliu naudojasi ir keli paprastų maršrutų tramvajai. O jei ir tikras metro, ar tas tramvajaus tunelis negalės būti konvertuotas į metro tunelį...Paskutinis taisė Al1; 2024.09.21, 09:02.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Daugiau pozityvo! Pas mus pajamos vienam gyventojui auga sparčiausiai iš visų ES šalių. BVP taip pat auga. Reiktų tuos excel reportus iškabinti troleibusuose. Kad keiviams suteikt daugiau optimizmo.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąAs su savo postu nebandau itikinti visus kad Vilnius turi statyti metro. As tiesiog noriu atkreipti demesi kad Vilnius turi absoluciai nuli vizijos ir ambicijos kazka normalaus daryti su VT - ir tik sugeba pasigirti kad kazkoks pasenes trulikas isriedes i Vilniaus gatves for shits and giggles.
 
 
 - 7 patinka
 Comment





Comment