2 parke stovi 7-8 nauji trūlai be numerių tiesiog šiaip. Juk nėra reikalo jokio kuo greičiau juos pradėti naudoti, puiku ir taip
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra ko stebėtis. Regitroje eilės. Jeigu esate registravęs automobilį regitroje, turėtumėte žinoti.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą2 parke stovi 7-8 nauji trūlai be numerių tiesiog šiaip. Juk nėra reikalo jokio kuo greičiau juos pradėti naudoti, puiku ir taip
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai žino visi. Bet ne visi supranta, kad Regitros darbuotojas neatvažiuos po 5 min. nuo skambučio. Ten irgi yra eilės, nes tokia paslauga naudojasi ne tik troleibusų parkas, bet ir visi auto salonai bei stambesnės auto aikštelės.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPati "Regitra" atvažiuoja į VVT ir užregistruoja. Nieko ten niekas netikrina. Vieną troleibusą patikrino pačioje pradžioje, o kitus pagal "default'ą" užregistruoja.
 
 Pagal "default" niekas neregistruoja. Darbuotojas turi patikrinti idenfikacinius gamintojo numerius vietoje ir patvirtinti, kad deklaruota informacija atitinka faktinę situaciją.Paskutinis taisė Perfect; 2024.09.11, 21:26.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Londonas, Edinburga ar bet kuris kitas UK miestas. Stovimų vietų yra, bet tik todėl, kad yra vietos vaikų ar neįgaliųjų vežimėliams.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
 O galima tada būtų bent vieną pavyzdį miesto, kuriame anot jūsų, yra geras VT, bet tuo pačiu nebūtų stovimų vietų autobusuose? Tik geriausiai kur jūs pats esate buvęs, ne iš paveiksliukų internete (jie dažnai būna apgaulingi).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Toks susigrudimas karp Vilniuje daznai buna tik paciuose didziausiuose miestuose, kaip Paryzius ar Londonas, kur tiesiog fiziskai sunku daugiau autobusu ir traukiniu per pika paleisti, nes ir taip arti maksimumo. Taip pat salyse, kurios del prastesnio issivystymo negali tureti pakankamo kiekio VT ir daug zmoniu automobilio tiesiog neiperka - Gruzijoje, Serbijoje. Vilnius perlenkia net ir jas. Vaziavimas 2 trulu per Petro povilo zieda per pika yra kaip pragaro nusileidimas zemeje savo potiriu
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje irgi kai kurie gatvių ruožai perkrauti yra ir sunku daugiau fiziškai paleisti VT, nes ir taip to VT daug. Ypač Žaliojo tilto ruožas. Vilniuje problema - spūstus. Bet jų mažinimas turi tik vieną kelią - persodinti žmones į VT. Prievarta (ekonomine-administracine). Patys nepersės. Metro ar tramvajus irgi ne panacėja. Irgi nepersės patys, jei nebus rimtai smogta automobilio naudojimui (vėlgi tos pačios ekonominės-administracinės priemonės).
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasirodo, taip. Bet visiškai naujų transporto priemonių registravimo registravimo tvarkos apraše irgi rašoma, kad pirma reikia nusiųsti dokumentų kopijas, tada suderinamas dokumentų originalų perdavimo laikas ir tik tada vykstama į Regitrą atsiimti transporto priemonių registracijos pažymėjimų ir numerių. Tikrai nėra taip, kad sugalvojau nuvažiavau ir priregistravau.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNaujų auto netikrina Regitra
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu norim, kad žmonės iš automobilių persėstų į autobusus, tai sėdimų vietų skaičių reikia didinti, o ne mažinti.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
 Na viena pastaba yra teisinga. Keleivių zonos išplanavimas nėra patogus. Tikria galėtų būti daugiau stovimų vietų ir mažiau sėdimų. Man labai patiko Itališkas variantas. VVT galėtų nesunkiai išsibandyti įvairias salono konfigūracijas.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kieno sąskaita? Ar jūs matote realias galimybes sutankinti grafikus kelis kartus?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Jeigu norim, kad žmonės iš automobilių persėstų į autobusus, tai sėdimų vietų skaičių reikia didinti, o ne mažinti.
 Didesnis sėdimų vietų skaičius reiškia, kad į vieną transporto priemonę tilps mažiau keleivių. Tuo pačiu, piko metu bus daugiau stumdymosi ir susierzinimo tarp keleivių, o vairuotojai bus priversti ilgiau laukti kol keleiviai išlips-sulips ir to pasekoje turės pavojingiau manevruoti, kad neatsiliktų nuo grafiko.
 
 Nemažai žmonių mieste važiuoja tik po keletą stotelių. Ir tikrai geriau piko metu patogiai stovėti, įlipti ir išlipti, nei bandyti siaurais praėjimai prasibrauti iki laisvenės vietos.
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Todėl ir reikia tramvajaus, nes ten vagonų galima prikabinti kiek reikia, kad visi galėtų važiuoti patogiai nesusigrūdę. Sėdynių išėmimas nepadarys VT labiau patrauklesniu.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
 Kieno sąskaita? Ar jūs matote realias galimybes sutankinti grafikus kelis kartus?
 Didesnis sėdimų vietų skaičius reiškia, kad į vieną transporto priemonę tilps mažiau keleivių. Tuo pačiu, piko metu bus daugiau stumdymosi ir susierzinimo tarp keleivių, o vairuotojai bus priversti ilgiau laukti kol keleiviai išlips-sulips ir to pasekoje turės pavojingiau manevruoti, kad neatsiliktų nuo grafiko.
 
 Nemažai žmonių mieste važiuoja tik po keletą stotelių. Ir tikrai geriau piko metu patogiai stovėti, įlipti ir išlipti, nei bandyti siaurais praėjimai prasibrauti iki laisvenės vietos.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Grafikus sutankinimo tikrai galima ir reikia. Taip pat reikia suteikti VT kažkokią pirmenybę sankryžose ir kitose vietose, kur dabar autobusai stovi kamščiuose. Esmė, kad reikia daryti, nes nedarant savaime nepasidarys.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
 Kieno sąskaita? Ar jūs matote realias galimybes sutankinti grafikus kelis kartus?
 Didesnis sėdimų vietų skaičius reiškia, kad į vieną transporto priemonę tilps mažiau keleivių. Tuo pačiu, piko metu bus daugiau stumdymosi ir susierzinimo tarp keleivių, o vairuotojai bus priversti ilgiau laukti kol keleiviai išlips-sulips ir to pasekoje turės pavojingiau manevruoti, kad neatsiliktų nuo grafiko.
 
 Nemažai žmonių mieste važiuoja tik po keletą stotelių. Ir tikrai geriau piko metu patogiai stovėti, įlipti ir išlipti, nei bandyti siaurais praėjimai prasibrauti iki laisvenės vietos.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ką reiškia prievarta? Tiesiog reikia ten, kur yra poreikis, bei didžiausi srautai, nupiešti A juostas. O jau žmonės patys nuspręs, ar jiems didesnis prioritetas nuvažiuoti greičiau su VT, ar pastovėti kamštyje patogiai sėdint automobilyje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje irgi kai kurie gatvių ruožai perkrauti yra ir sunku daugiau fiziškai paleisti VT, nes ir taip to VT daug. Ypač Žaliojo tilto ruožas. Vilniuje problema - spūstus. Bet jų mažinimas turi tik vieną kelią - persodinti žmones į VT. Prievarta (ekonomine-administracine). Patys nepersės. Metro ar tramvajus irgi ne panacėja. Irgi nepersės patys, jei nebus rimtai smogta automobilio naudojimui (vėlgi tos pačios ekonominės-administracinės priemonės).
 
 Metro ar tramvajus kažką spręstų, tik jeigu važiuotų greičiau nei bendras automobilių srautas. Jeigu kelionės laikui tai įtakos neturės - aišku nebus populiariau važiuoti nauja VT rūšimi nei dabar esančiu transportu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent taip ir yra: sugalvojau nuvažiavau ir priregistravau. Bet čia normalioms įmonėms. VVT gi porą mėnesių montuoja švieslentes, tada registruos dar neaišku kiek laiko ir t.t.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
 Tikrai nėra taip, kad sugalvojau nuvažiavau ir priregistravau.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ta prievarta ir yra kuomet yra tiesiogiai bloginamos sąlygos važiuojantiems automobiliais (atimamos juostos, apmokestinamas parkingas ir t.t.) ir lygiagrečiai gerinamos sąlygos VT. Niekas turbūt ir nesako kad stovės žandarai ir neleis sėsti prie vairoParašė sleader Rodyti pranešimą
 Ką reiškia prievarta? Tiesiog reikia ten, kur yra poreikis, bei didžiausi srautai, nupiešti A juostas. O jau žmonės patys nuspręs, ar jiems didesnis prioritetas nuvažiuoti greičiau su VT, ar pastovėti kamštyje patogiai sėdint automobilyje.دائما الليتوانيه
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Platinant gatvę ir įrengiant A juostas irgi tada prievarta, nes atimami žali plotai, siaurinami šaligatviai, dviračių takai ir pan.Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
 Tai ta prievarta ir yra kuomet yra tiesiogiai bloginamos sąlygos važiuojantiems automobiliais (atimamos juostos, apmokestinamas parkingas ir t.t.) ir lygiagrečiai gerinamos sąlygos VT. Niekas turbūt ir nesako kad stovės žandarai ir neleis sėsti prie vairo
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepavadinčiau to prievarta. Juo labiau, kad tai prievarta persėsti į VT.Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
 Tai ta prievarta ir yra kuomet yra tiesiogiai bloginamos sąlygos važiuojantiems automobiliais (atimamos juostos, apmokestinamas parkingas ir t.t.) ir lygiagrečiai gerinamos sąlygos VT. Niekas turbūt ir nesako kad stovės žandarai ir neleis sėsti prie vairo
 Prievarta būtų, jeigu būtų ribojamas eismas (pvz. apmokestinant įvažiavimą į tam tikras zonas, arba jį visiškai uždraudžiant, kai pvz. nebūtų galima net iš kitos pusės apvažiuoti). Jeigu vietoje kažkurios eismo juostos atsiranda A juosta, tai ne jokia prievarta, nes galimybė pro ten pravažiuoti niekaip neapribojama. Tiesiog evoliucijoje reikia pasirinkti kryptį/prioritetus ir link jų judėti.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar ne 70-ieji ar 80-ieji. Dabar tramvajai yra ne iš atskirų vagonų, o į vieną vienetą sujungtų vagonų, kiurių nei atkabinsi, nei prikabinsi. Važiuoja koks 5 vagonų tramvajus ir važinės nuo ryto iki vakaro. Be to tramvajuose dar mažiau sėdimų vietų lyginant su autobusais ar troleibusais ir daugiau vietos stovėjimui.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Todėl ir reikia tramvajaus, nes ten vagonų galima prikabinti kiek reikia, kad visi galėtų važiuoti patogiai nesusigrūdę. Sėdynių išėmimas nepadarys VT labiau patrauklesniu.
 
 Vien tik A juostos nepadės. Jau kiek jų pripaišė. Koks efektas? Praktiškai nulinis. Taip, VT kažkiek geriau. Bet kažkokios stebuklingo automobilių sumažėjimo neaptikra. Žmonės neverčiami niekada nespręs, nes automobiliu visada patogiau. O ir gyvenimo būdas per paskutinius 20 metų ir aplamai visas gyvenimas (nauji rajonai, nauji namai užmiestyje, mokyklų, darželių nebuvimas ir poreikis vežti vaikus, net jei gyveni mieste, o darželį gauni kitoje miesto pusėje. darbo vietų perkėlimas į miesto pakraščius, kur nėra normalaus VT, prekybcentriai su milžiniškomis aikštelėmis), orientuotas į keliones tik automobiliais, o ne VT. Kadangi viskas labai apleista, tai darbo čia daug ir nearti dirvonai... Bet niekas nesiruošia nieko daryti. Kartais pasvaigsta apie metro, dar kažkokias nesąmones. Viskas pasibaigia naujų troleibusų ar autobusų užpirkimu vėliau, nei reikėjo... Ir taip toliau bus eilę metų...Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Ką reiškia prievarta? Tiesiog reikia ten, kur yra poreikis, bei didžiausi srautai, nupiešti A juostas. O jau žmonės patys nuspręs, ar jiems didesnis prioritetas nuvažiuoti greičiau su VT, ar pastovėti kamštyje patogiai sėdint automobilyje.
 
 Metro ar tramvajus kažką spręstų, tik jeigu važiuotų greičiau nei bendras automobilių srautas. Jeigu kelionės laikui tai įtakos neturės - aišku nebus populiariau važiuoti nauja VT rūšimi nei dabar esančiu transportu.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.12, 18:12.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai toks vilniaus VT ir yra piko valandomis. Dažnai neįmanoma įliptį į pirmą atvažiavusį nes tiesiog fiziškai netelpa. Jūs gal pats nevažiavote?Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Aš nežinau, iš kur kai kas ima sekti pasakas, kad Vilniuje VT perpildytas. Jūs nebuvote, nevažiavote ir nežinote, ką reiškia perpildytas VT. Tai, kai keleiviai ne nenori įlipti į pilnesnį autobusą ar troleibusą stotelėje, bet negali. Kai išlipant keleiviams, keli keleiviai prie kiekvienų durų turi išlipti, kad praleistų kitus išlipančius, kai VT viduje judėti negali ir vieni ragina kitus praeiti toliau. Kai negali pasižymėti bilieto, nes komposterio (validatoriaus) pats pasiekti negali, kai sunku pakelti net ranką, norit laikytis už turėklo, kai kartais stovi ir nereikia laikytis už turėklo, nes aplinkiniai tave laiko ir t.t. Ir taip nuolat piko metu, daugumoje pagrindinių maršrutų.
 
 Pradžiai gerai būtų bent atstatyti suretintus grafikus. Intensyviausias miesto maršrutas - 7 - kur piko metu fiziškai neįmanoma įlipti per paskutinius ~5 metus palaipsniui retinamas tie, kad dabar važiuoja realiai kas antras kuris važiuodavo tada.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
 Kieno sąskaita? Ar jūs matote realias galimybes sutankinti grafikus kelis kartus?
 Didesnis sėdimų vietų skaičius reiškia, kad į vieną transporto priemonę tilps mažiau keleivių. Tuo pačiu, piko metu bus daugiau stumdymosi ir susierzinimo tarp keleivių, o vairuotojai bus priversti ilgiau laukti kol keleiviai išlips-sulips ir to pasekoje turės pavojingiau manevruoti, kad neatsiliktų nuo grafiko.
 
 Tik va reikia nustoti įsivaizduoti kad 20 troleibusų per 15 metų nusipirkti yra kažkoks pasiekimas.
 
 Beveik niekur jų nėra! Net Narbuto gatvėje nesugebėjo nupiešti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVien tik A juostos nepadės. Jau kiek jų pripaišė. Koks efektas? Praktiškai nulinis.
 
 - 9 patinka
 Comment










Comment