Parašė abruo
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau ar Outlet, bet VMSA nuleido į kanalizaciją spėju šį projektą taip pat: https://citify.eu/en/pilaites-pr-pesciuju-viadukai/
 Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Asfalto savivaldybė nemoka pėsčiųjų viadukų statyti.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNežinau ar Outlet, bet VMSA nuleido į kanalizaciją spėju šį projektą taip pat: https://citify.eu/en/pilaites-pr-pesciuju-viadukai/  
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiksliau „nemato poreikio“ kur verslui nepigu vykdyti seniau prisiiimtus įsipareigojimus. Kaip ir su Balto tilto pratęsimu virš upės gatvės.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
 Asfalto savivaldybė nemoka pėsčiųjų viadukų statyti. 
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neveltui stovi ~15vnt nenaudojamų 2 parke
 Naujieji Vilniaus troleibusai jau susidūrė su problemomis https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...su-problemomis
 p.s. atvežama nereškia kad naudojami. Aišku pasiruošti negalėjo. Turbūt kaip žiema kelininkams atėjo netikėtai.Rugpjūtį į sostinės gatves išriedėjo pirmieji 20 naujų troleibusų „Škoda“. Jų palaipsniui daugėja. Tačiau keleiviai pastebėjo, kad kai kurie jų jau patyrė gedimų: neveikė kondicionavimo sistema, viduje susidarė nedidelių balų, sėdynės buvo sudrėkusios ir pan. „Vilniaus viešasis transportas“ neneigė, kad tam tikrų problemų su naujaisiais troleibusais tikrai yra.
 „Vilniaus viešojo transporto“ Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Gintarė Žalytė-Štarienė LRT.lt pripažino, kad su naujais troleibusais tam tikrų problemų tikrai yra. Tiesa, anot pašnekovės, tai labiau pavieniai atvejai.
 „Rimtų gedimų naujuose troleibusuose nenustatyta. Vos keliuose troleibusuose buvo nustatyti gamykliniai brokai – buvo užspaustos oro kondicionavimo žarnos, o tai lėmė, kad viduje susidarydavo kondensatas. Gamyklinis brokas šiuo metu yra šalinamas“, – komentavo ji. G. Žalytės-Štarienės teigimu, fiksuoti trūkumai šalinami gamintojo sąskaita, kadangi, remiantis sutartimi su troleibusų gamintoju, troleibusams taikoma 5-erių metų priežiūros garantija.
 Šiuo metu Vilniaus gatvėmis rieda jau 35 nauji troleibusai. Remiantis sutartimi su gamintoju, anot G. Žalytės-Štarienės, kas savaitę į Vilnių atvežama po 4–5 troleibusus.
 Šiuo metu 17 troleibusų yra montuojamos minėtos sistemos ir jie ruošiami registracijai. Planuojama, kad keleivius jie pradės vežti lapkritį. Tikimės, kad iki šių metų pabaigos Vilniaus gatvėse važiuos jau 55 nauji troleibusai „Škoda 32 Tr“ . Kitų metų kovą išriedėjus paskutiniams naujiems įsigytiems troleibusams (tuomet sostinės gatvėse kursuos jau 91 naujas troleibusas), Vilniuje vis dar kursuos kiek daugiau nei 70 senų troleibusų. Rugpjūtį vykusiame aukcione buvo parduota 16 senųjų čekoslovakiškų troleibusų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš manau, kad VVT neįvertino kiek laiko užtruks TP paruošimas linijai ir dalį darbų nusprendė perkelti iš gamintojo į paruošimą vietoje. Ir panašu, kad Škodos kokybės kontrolė neblizga.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNeveltui stovi ~15vnt nenaudojamų 2 parke
 Naujieji Vilniaus troleibusai jau susidūrė su problemomis https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...su-problemomis
 
 p.s. atvežama nereškia kad naudojami. Aišku pasiruošti negalėjo. Turbūt kaip žiema kelininkams atėjo netikėtai.
 
 Kas mane nustebino - sujungimas hermetiku tarp orlaidės rėmo ir apatinio stiklo. Nemanau, kad jis atlalikys tuos 5 garantinius metus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pikti liežuviai kalba, kad Boeing perėmė MCDonnell Douglas vadybininkus ir atleido savo inžinierius. O MCD nebebuvo ta kompanija, kuri sukūrė Skylab.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKuo toliau tuo labiau matyti, kad kvalifikuotų darbininkų trūksta visur, ne tik Lietuvoje. Vakarietiškų automobilių kokybė irgi krenta. Jei net toks Boeing turi rimtų problemų su kokybe, tai kokios čia dar pretenzijos Škodai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O prie ko čia Škoda? Jie tik elektroniką montuoja, visos strėlės turi skrist SOR’ui, kuris šiaip pigus gamintojas, kuri šiaip gamino iki šiol mažais kiekiais troleibusus tik Čekijos ir Slovakijos rinkom, pagrinde mažesniems miestams. Vilniaus užsakymas didžiausias jų istorijoj.
 
 P.S. pasikartosiu dėl tų lėtų gavimų/išleidimų, tai pagal sutartį šįmet turėjo būti gauti 20vnt, kai šiai dienai jau yra minimum 55vnt
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su "avariniu" kirsti ištisinę tampa galima? Praleidau šią KET dalį, matyt.Parašė sleader Rodyti pranešimąNelabai suprantu ką čia matome nuotraukoje, nes autobusas su avariniu, tik jis čia stovi ar važiuoja? Jeigu stovi, tai už sustojimą netinkamoje vietoje niekas teisių neatims.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Negalima. Bet ar norima pasakyti, kad tiesiog "nei iš šio nei iš to" abu autobusų vairuotojai sugalvojo įsijungti avarinius ir nevažiuoti savo eismo juosta, o išvažiuoti į priešpriešinę? Kadangi nesimato kas ten toje eismo juostoje yra, darytina prielaida, kad yra kažkokia kliūtis, kurią tenka apvažiuoti. Jeigu taip, tai stipriai absurdiškas kabinėjimasis prie tokių dalykų. Nejaugi jei yra kliūtis, tai vien dėl dvigubos ištisinės reikia stovėti kaip įkaltam ir laukti, kol ji bus pašalinta?
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jie taip tiesiog stoja, nes netelpa pasukti į Viada degalinę. VVT idiotai nesugeba įsirengti degalinės savo teritorijoje, todėl autobusai užtveria visą Viršilų gatvę, stoja viduryje ištisinės. Nekalbant, kad autobusų parkas išvis neturėtų būti tankioje miesto dalyje.Paskutinis taisė Nikas; 2024.10.21, 22:59.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VVT veža keleivius, o ne užsiima degalų pardavimu.Parašė Nikas Rodyti pranešimąJie taip tiesiog stoja, nes netelpa pasukti į Viada degalinę. VVT idiotai nesugeba įsirengti degalinės savo teritorijoje, todėl autobusai užtveria visą Viršilų gatvę, stoja viduryje ištisinės. Nekalbant, kad autobusų parkas išvis neturėtų būti tankioje miesto dalyje.
 
 Ir jei Viršilų g. yra "tanki miesto dalis", tai aš gyvenime kažką praleidau.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuo puikiausiai gali būti ir tankioje miesto dalyje. Viršuje laisvai galėtų būti darželis ir daugiabučiai, kaip pvz. Ciuriche 20 aukštų daugiabučiai virš tramvajų depo. Maksimaliai išnaudojama valstybinė žemė, o svarbi transporto infrastruktūra niekur nedingsta.Parašė Nikas Rodyti pranešimąJie taip tiesiog stoja, nes netelpa pasukti į Viada degalinę. VVT idiotai nesugeba įsirengti degalinės savo teritorijoje, todėl autobusai užtveria visą Viršilų gatvę, stoja viduryje ištisinės. Nekalbant, kad autobusų parkas išvis neturėtų būti tankioje miesto dalyje.
 
 
 ŠaltinisPaskutinis taisė taccido; 2024.10.21, 23:21.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O Verkių depe degalinė tada kaip rišasi su keleivių vežimu? VVT prieš dešimt metų norėjo Justiniskiu depe degalinės. Nesugebėjo suderinti. Per arti pastatai.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 VVT veža keleivius, o ne užsiima degalų pardavimu.
 
 Ir jei Viršilų g. yra "tanki miesto dalis", tai aš gyvenime kažką praleidau.
 Ar Liepkalnio depe bus degalinė..?Paskutinis taisė Nikas; 2024.10.21, 23:36.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prie Norfos pastatė, o čia jau matote per arti pastatai. Aišku, vietinės taisyklės įdomios, bet pvz tuometiniame Leningade mačiau degalines prisuktas prie gyvenamųjų namų sienų.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
 O Verkių depe degalinė tada kaip rišasi su keleivių vežimu? VVT prieš dešimt metų norėjo Justiniskiu depe degalinės. Nesugebėjo suderinti. Per arti pastatai.
 Ar Liepkalnio depe bus degalinė..?
 
 O Liepkalnis ... Pamatysit.
 Nelabai racionalu turėti vieną degalinę priemiestyje ir visą transportą užpildyti tik ten. Net ir Verkių g. parkas yra santykinai netoli miesto centro.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.10.22, 00:08.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Verkių g. degalinė buvo nuo tarybinių laikų. Vėliau ją matomai prakalė Lukoilui, o gal privatizavo kartu su TOKS, o dabar perka iš Paleičiko firmos kurą.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
 O Verkių depe degalinė tada kaip rišasi su keleivių vežimu? VVT prieš dešimt metų norėjo Justiniskiu depe degalinės. Nesugebėjo suderinti. Per arti pastatai.
 Ar Liepkalnio depe bus degalinė..?
 Comment







Comment