Parašė Mantas95
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vietininkas naudojamas apibūdinti... vietai.Parašė digital Rodyti pranešimą10 maršrute, ne ant 10 maršruto.
 Taigi pats taisydamas kitą esi neteisus.
 Todėl turėtų būti "Vieną iš jų mačiau važiuojant 10-uoju maršrutu".
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisingai, ačiū už pataisymą!Parašė Riedutis Rodyti pranešimąVietininkas naudojamas apibūdinti... vietai.
 Taigi pats taisydamas kitą esi neteisus.
 Todėl turėtų būti "Vieną iš jų mačiau važiuojant 10-uoju maršrutu".
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnietę nustebino viešojo transporto efektyvumas: į stotelę atriedėjo 3 vienodi autobusai
 
 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nodi-autobusaiJUDU viešojo transporto eismo valdymo inžinierė Diana Pargalgauskaitė LRT.lt kalbėjo, kad situacijos, kai į stotelę vienu metu atvyksta keli to paties maršruto autobusai, dažniausiai susiklosto dėl tam tikrų nenumatytų eismo sąlygų.
 
 „Konstitucijos prospekte ir aplinkinėse gatvėse, ypač piko metu, dažnai susidaro eismo spūstys. Remonto darbai, vykdomi, pavyzdžiui, Kalvarijų gatvėje ar Konstitucijos prospekte, taip pat gali lemti laikinas transporto priemonių užlaikymo situacijas“, – teigė pašnekovė.
 
 Taip taip, kalčiausi pseudo gatvių remontai, bet ne debiliškos A juostos ar prioriteto neegzistavimas
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet savo dispečeriams jokių priekaištų būti negali.Parašė Kaid Rodyti pranešimąVilnietę nustebino viešojo transporto efektyvumas: į stotelę atriedėjo 3 vienodi autobusai
 
 
 
 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nodi-autobusai
 
 Taip taip, kalčiausi pseudo gatvių remontai, bet ne debiliškos A juostos ar prioriteto neegzistavimas
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko nesuprantat - čia juk modernus tramvajus, kuriam nereikia nei bėgių, nei naujo transporto.Parašė Kaid Rodyti pranešimąVilnietę nustebino viešojo transporto efektyvumas: į stotelę atriedėjo 3 vienodi autobusai
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Netyčia užmačiau, kad planuojama šiek tiek pertvarkyti Ateities g. VT mazgą:
 1. Automobilių parkavimo aikštelė keičiama VT parkavimu. Man tas lyg sako, kad daugiau priemiestinių maršrutų baigsis ties Ateities st., kas mano galva yra protinga ir seniai reikalinga, kad nevažinėtų kaimų autobusai giliai į miestą. Kita vertus, pievos prie Jeruzalės st. tam būtų tinkamesnė vieta kilometražo atžvilgiu
 2. Atsiranda poilsio konteineris vairuotojams. Irgi super lyginant su plastikiniu toitoi, bet gal galima ne konteinerį, o kokį stacionaresnį statinį įrengti?
 3. Perkeliama Ateities st. vieta centro kryptimi. Na manęs kaip vietinį ne ypač sužavėjo, nes kiekvienam keleiviui bus extra 100 m ėjimo + nafig tos įvažos? Kodėl negali būti stotelė be įvažos?
 
 + Baltupio g. yra verta pasiaurinimo, bet akivaizdžiai "už projekinių pasiūlymų ribų"
 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano nuomone, neekonomiška varinėti pustuščius 35, 36 ir 66 iki pat Žalgirio g., kai lygiagrečiai juos gali pakeisti kiti dažnesni maršrutai tose pačiose atkarpose (tarkim atkarpoje nuo Baltupių iki Kalvarijos galėtų 1G stoti Pušyno st. pagal pageidavimą). Be to važiavimas nuo Žalgirio g. mano paminėtiems maršrutams neprideda punktualumo grafike dėl kamščių, įvykių ir pan. Bet kaip ir rašiau aukščiau, būtų geriau, kad maršrutai pasibaigtų dar arčiau Santariškių žiedo, pvz. Jeruzalėje, nes Ateities st. vieta tokia šiek tiek specifinė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kokie ten priemiestiniai važinėja? Tie, kurie iki Žalgirio?
 Gal savivaldybės planai kitokie nei galvoju (pvz., didins 87 ar 49 reisų skaičių, ar apskritai padaugės maršrutų iš Ateities st.), bet man dar neteko girdėti apie tokius dalykus.
 Kaip matot 14 vietų stovėjimui bus, tai manau ras kuo užpildyti, nes tenka kartais ir dabar matyti susigrūdusius 7 autobusus į vietą, kur nelabai vietos tam yra....
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesiog naujas DMU tipas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Nieko nesuprantat - čia juk modernus tramvajus, kuriam nereikia nei bėgių, nei naujo transporto.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten pagal ženklą visas kamštis auto juostoje? Na tai reikia priemones taikyti.... automatizuotas eismo kameras rengti, bortelius tarp juostų montuoti, jei negalima pasitikėt vairuotojais.Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad čia ženklas ne vietoje pakabintas. Pažiūrėjus per google maps, A juosta baigiasi ties stotele, o vėliau vėl prasideda tik už viaduko virš aplinkelio.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
 Ten pagal ženklą visas kamštis auto juostoje? Na tai reikia priemones taikyti.... automatizuotas eismo kameras rengti, bortelius tarp juostų montuoti, jei negalima pasitikėt vairuotojais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vietoje. Ten yra trumpa juosta, skirta išsukus iš stotelės autobusams važiuoti tiesiai per viaduką.Parašė vectron Rodyti pranešimą
 Tai kad čia ženklas ne vietoje pakabintas. Pažiūrėjus per google maps, A juosta baigiasi ties stotele, o vėliau vėl prasideda tik už viaduko virš aplinkelio.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pramonės gatvėje uždaroma geležinkelio pervaža
 
 https://madeinvilnius.lt/transportas...kelio-pervaza/
 
 Kaip suprantu, 2011 m. spalio 10-11 d. apylankos per Sadūniškes, Skaisterius pakartojimo - nebus. Viskas vyks keleiviams perlipant iš vieno autobuso į kitą ties pervaža. Tik vat klausimas, kaip iš parko nusigaus ir atgal į parką sugrįš tas anoje pervažos pusėje dirbantis autobusas, kuris važinės anapus geležinkelio? Gal visgi paskutiniu reisu bus galima pasivažinėti ta trasa, kur ėjo apylanka 2011 metais? Ar tiesiog VVT nebeturi senų autobusų, kuriuos būtų negaila leisti žvyrkeliu (ten nuo Sadūniškių kiek paasfaltavo gilyn nuo pervažos pusės, bet dar geras gabalas žvyrkelio tebėra). Įdomu, kodėl prieš 13 metų nesugalvojo paleisti kitą autobusą nuo pervažos?
 - 1 patinka
 Comment







Comment