Naujųjų troleibusų surinkimo kokybė: durys prisuktos kaip sename tr14.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Puikiai cirkininkas parodė savo išmonę apie VT. Graudus...„Komfortabilumas, saugumas bei ekologiškumas – tai reikšmingi kriterijai, lemiantys viešojo transporto pasirinkimą kelionėms mieste.Tęsiame troleibusų parko atnaujinimą tam, kad kuo daugiau žmonių savo kasdienėms kelionėms rinktųsi viešąjį transportą. Nuosekliai investuojame ir į mažiau gamtą teršiantį transportą – planuojame, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų viešojo transporto priemonių bus varomos elektra“, –sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
 
 - 15 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vieną lyg ir pataikėParašė Kaid Rodyti pranešimą
 Puikiai cirkininkas parodė savo išmonę apie VT. Graudus...  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paskutinis taisė Romikas; 2024.10.30, 12:32.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 IMG_5706.jpeg Na Svieslentes PVZ tai jau….Parašė Romikas Rodyti pranešimąKas norite, prašom, visa techninė dokumentacija is ERPB ir VVT paskelbto konkurso….
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai neįprastoje vietoje sumontuota gaudyklė, A juostoje gerokai prieš sankryžą. Kalvarijų g. važiuojant link Žaliojo tilto. Vakarinio piko metu teko matyti vieną troleibusą bandant pasijungti. Tai well, well... nepataikė ir suformavo už savęs kamštį, nes dėl darbų palikta tik viena eismo juosta.
 
 Fone važiuoja T10 autonomine eiga.
 
   
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu keturduriu būtų dviašis, tai visi keleviai visada sėdėtų ar stovėtų prie durųParašė Garbanius Rodyti pranešimąUž dviašius keturdurius ir spalvotas švieslentes didelis pliusas. Gaila, kad į dabartinius naujus SOR’us tokių nemontuoja  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Susimaišiau. Bet senesnio modelio SOR, tokie ir būdavo. Gal net Vilniuj geriau būtų tikę nei dabartiniai
 
 https://transphoto.org/photo/1202667/
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 4 durys tokiame autobuse - nesąmonė. Vilniuje reikia priversti naudotis priekinėmis durimis, o tai visiškai vodzilos išnaglėjo. Seniau bent buvo leidžiama išlipti, dabar jau iš viso per jas neleidžiama nei išlipti, nei įlipti... Ir tai saviveikla, proteguojama tiek VVT administracijos, tiek ir "Transrevio" (bet tik Scaniose, o ne Isuzu).
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kartoninius trafaretus naudojančiose senose Škodose naujas užrašymas - vietoje "iki 1/2 - ojo parko rašoma tiesiog "Grįžta į parką". Kam naudingas toks dizaino pakeitimas? Keleiviams tai kažkas aiškesnio? Pvz. jei su tokiu trafaretu atvažiuoja troleibusas Žirmūnų žiede, tai kaip mažiau besidominčiam keleiviui žinoti, į kurią parką važiuojama - daugiausia, aišku, į 1-ąjį, tačiau paskutinis 9 maršruto troleibusas berods į parką grįžta irgi iš Žirmūnų. Juk retas keleivis žinos, kad ant lentelės nebelikus parkų numeracijos, suprasti į kurį parką grįžtama galima tik pagal troleibuso garažinio numerio pirmąjį skaičių - jei 1 reiškia iki 1-ojo parko, jei 2 - iki 2-ojo.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes neužtenka. Be to tai susiję ir su naujais troleibusais, kai siekiama paskirstyti juos po visus maršrutus. Dabar dar ir dėl Kalvarijų g. darbų važiuoja 6 ir 10 tik nauji, tai senas Škodas permeta kaip kompensaciją į kitus maršrutus nepaisant parkų, įprastai aptarnaujančių tuos maršrutus.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.31, 08:53.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar jie išmoko stoti taip, kad priekinės durys būtų už stotelės ribų, pvz. vejoje. Būna, kad ir antrosios durys vos pataiko prie platformos. Ir žinoma, visi keleiviai bėga per visą stotelę.Parašė Al1 Rodyti pranešimą4 durys tokiame autobuse - nesąmonė. Vilniuje reikia priversti naudotis priekinėmis durimis, o tai visiškai vodzilos išnaglėjo. Seniau bent buvo leidžiama išlipti, dabar jau iš viso per jas neleidžiama nei išlipti, nei įlipti... Ir tai saviveikla, proteguojama tiek VVT administracijos, tiek ir "Transrevio" (bet tik Scaniose, o ne Isuzu).
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai jei priekinės nenaudojamos, tai ir stoja taip. Be to jei užpakalyje važiuoja kitas troleibusas ar autobusas, tai priekyje važiuojantis turi stoti ne viduryje stoelės. Šiaip tai stotelės Vilniuje takpna tik po dvi transporto priemones. Trys jau tik mažai kur telpa. Kai kur ir dvi problematiška sutalpinti, jei bent vienas iš autobusų yra dvigubas...
 - 1 patinka
 Comment





 …. Tai pas vairuotoją bus MiniBaras
…. Tai pas vairuotoją bus MiniBaras  
							
						

 
							
						
Comment