O man idomu, kas bus daromu su Volvo autobusai ir is Norvegijos pirktais MAN'ais? Yra kazkokiu realiu planu juos atnaujint, nes ju gyvavimo laikas, yapc Volvo jau gerokai i pabaiga eina?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Autobusai paprastai nėra kaip nors atnaujinami. VVT pagrindinė problema, kad jie net nėra tinkamai prižiūrimi ir yra techniškai netvarkingi.Parašė TrippleA Rodyti pranešimąO man idomu, kas bus daromu su Volvo autobusai ir is Norvegijos pirktais MAN'ais? Yra kazkokiu realiu planu juos atnaujint, nes ju gyvavimo laikas, yapc Volvo jau gerokai i pabaiga eina?
Comment
-
Ir taip ir ne. Gal ir pabūsiu velnio advokatu, bet šiaip kaip šitie 2004-2006 autobusai atrodo ir važiuoja dar visai pusėtinai. Pvz Kaune kaip tik tokio pat amžiaus autobusai jau pridavinėjami į laužyną. Klaipėdoj kitais metais gavus paskutinius elektrinius, dabartinių 2002-2005m likimas panašus. Vakaruos autobusu nuima iš apyvartos po 13metų maždaug, Skandinavijoj po 10metų.Paskutinis taisė Garbanius; 2023.12.13, 18:35.
- 2 patinka
Comment
-
As kalbejau apie nauju pirkima, kaip atjaunima. Truputi ne ta zodi pavartojau.Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusai paprastai nėra kaip nors atnaujinami. VVT pagrindinė problema, kad jie net nėra tinkamai prižiūrimi ir yra techniškai netvarkingi.
- 1 patinka
Comment
-
Tai tokiu autobusu maksimalus resursas apie 20 metu. Troleibusai iki 3o metu gali sekmingai vaziuot, aisku kapitalinio jiem reikia. Cia vat idomu, kaip bus su Soliariai, nes techniskai bent dali ju apsimoketu atnaujint ir naudot, kaip pakaitinius.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIr taip ir ne. Gal ir pabūsiu velnio advokatu, bet šiaip kaip šitie 2004-2006 autobusai atrodo ir važiuoja dar visai pusėtinai. Pvz Kaune kaip tik tokio pat amžiaus autobusai jau pridavinėjami į laužyną. Klaipėdoj kitais metais gavus paskutinius elektrinius, dabartinių 2002-2005m likimas panašus. Vakaruos autobusu nuima iš apyvartos po 13metų maždaug, Skandinavijoj po 10metų.
Comment
-
Aišku. Visgi Volvo 7700 galėtų būti tinkamai prižiūrimi ir nepilti tų tirštų juodų dūmų, nes šiaip jie, nors jau seni, bet su tinkama priežiūra galėtų tebebūti visai normalūs ir šiuolaikiški autobusai. Basic modernių autobusų dizainas iš esmės nesikeitė nuo tų laikų. Tereikėjo normalios priežiūros.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
As kalbejau apie nauju pirkima, kaip atjaunima. Truputi ne ta zodi pavartojau.
Comment
-
Kuo tiksliai sveikiau senam ir gerai bei tinkamai prižiūrimam motorui?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVėlgi, kokia ta priežiūra įsivaizduoji? Kad išpjauti katalizatoriai ir išoperuoti visokie EGR, tai tik sveikiau senam motorui, užtat dar jie vis važiuoja
Comment
-
Drįsčiau nesutikti. Šią savaitę dar teko pravažiuoti Volvo 7700 (berods 746 nr), tai vos dantų nepalikau.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIr taip ir ne. Gal ir pabūsiu velnio advokatu, bet šiaip kaip šitie 2004-2006 autobusai atrodo ir važiuoja dar visai pusėtinai. Pvz Kaune kaip tik tokio pat amžiaus autobusai jau pridavinėjami į laužyną. Klaipėdoj kitais metais gavus paskutinius elektrinius, dabartinių 2002-2005m likimas panašus. Vakaruos autobusu nuima iš apyvartos po 13metų maždaug, Skandinavijoj po 10metų.
- 1 patinka
Comment
-
Paklausiu dar syki, ką tu laikai gerai prižiūrėtu motoru? Tai aišku, kad dabartiniai tie Volvo važiuoja iš ubagumo. Tikrai neverta į tuos vos ne 20metų naudotus motorus, prabėgusius vos nes 2 lemonus km, dėt naujas turbinas, purkštukus, visas ekosistemas ir t.t. Stebuklu nebus. Arba perki naujus, arba deja taupai pinigus ir važiuoji su kuo turi.Parašė John Rodyti pranešimą
Kuo tiksliai sveikiau senam ir gerai bei tinkamai prižiūrimam motorui?
Comment
-
Motoru, kuris prižiūrimas pagal gamintojo rekomendacijas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Paklausiu dar syki, ką tu laikai gerai prižiūrėtu motoru?
Comment
-
Su kondiškėm. Tiesiog jos nustojo veikti po kokių poros metų ir niekas nesivargino tvarkyti. Panašu, kad lygiai tas pats jau vyksta ir su "naujais" jau prie Šimašiaus pirktais autobusais.Parašė Horn Rodyti pranešimąTai kad tie Volvo man rodos be kondiškių, sėdynės baisios ir jeigu teisingai pamenu viduj garso izoliacija nuo variklio irgi labai bloga. Tik kuo greičiau keisti.
- 2 patinka
Comment
-
Manau didele dalimi yra ir ten dirbančių žmonių mentaliteto dalykas. Tomašefskinė chebra, kaip suprantu, tebeneršia VVT. Kaip ir daugeliui lietuvių, civilzuota autotransporto priemonių priežiūra yra "nesąmonė", "tai ką tu gal durnas šitą taisyt?", ir, žinoma, "per brangu". O tokie dalykai kaip kondiškės keleivių salone išvis yra "kam čia reikia", "nesąmonė" ir "nebūdavo ir nereikdavo". Atitinkamai matyt ir autibusų priežiūra atliekama.Parašė Kecal Rodyti pranešimąGal VVT neturi normalaus biudžeto remontams? Ar jų meistreliai tiesiog nemoka su naujesne technika dirbti?
- 5 patinka
Comment
-
Ok, kadangi šiek tiek teko paskaityti mokslingų ir protingų straipsnių, sugalvojau, kad šie straipsniai tiks prie Vilniaus viešojo transporto ir metro temos. Kodėl? Visų pirma metro tema vėl iškilo, kadangi jį planuojama panaudoti kaip priešlėktuvines slėptuves. Na o dabar grįžtame prie straipsnių. Yra toks terminas "Acceptable walking distance", t.y. toks atstumas kai ilgesnis ėjimas skatina pereiti prie kito transporto. Ar teko tokius tyrimus rasti Lietuvoje? Užsienio literatūra rašo, kad šis atstumas yra 1/4 - 1/2 mylia, arba iki 600 metrų arba iki 10 min. Taigi, grįžtant prie metro Vilniuje - kokį keleivių srautą gali generuoti Vilniaus metro stotelės atsižvelgiant į "acceptable walking distance"? Ar yra iš vis toks tyrimas Lietuvoje? Nes gal būt Lietuvoje toks atstumas yra tik 150 metrų?
- 2 patinka
Comment
Comment