Pagal FB išeina kad žmonės schema nesinaudoja ne todėl kad nežino kaip skaityti ar ji prastai padaryta ar dar kas nors. Tiesiog todėl, kad sena.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Būtent! O schemą pakeitė tik tam, kad būtų nauja ir kontrastinga. Ir visai dzin, kad ta senoji buvo rengta su tokiais pačiais lozungais ir daryta pagal Londono pavyzdį.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPagal FB išeina kad žmonės schema nesinaudoja ne todėl kad nežino kaip skaityti ar ji prastai padaryta ar dar kas nors. Tiesiog todėl, kad sena.
Dar labiau siutina, kad tokius pokičius pristato vos ne kaip revoliuciją VT organizavime.
- 6 patinka
Comment
-
Tai čia neišspręsta problema. Vis dar dubliuojasi maršrutų numeriai, o kodėl, neaišku. Turbūt dar vienas sovietinis paveldas, ir tiek.Parašė Briedis Rodyti pranešimąKokiu tikslu autobusų ir troleibusų maršrutai vaizduojami skirtingomis spalvomis? Kodėl kitomis spalvomis neišskirti privežamieji maršrutai, elektrobusų maršrutai?
- 6 patinka
Comment
-
Kai turi virš 30 skirtingų maršrutų, nerasi pakankamai skirtingų spalvų kiekvienam kad pakankamai skirtųsi viena nuo kitos ir dar labiau neklaidintu. Sakyčiau spalvomis max apie 15 maršrutų aiškiai įmanoma paženklinti, bandyti su daugiau bergždžias darbas. Spalvomis paprastai išskiriama bėginio transporto žemėlapiuose, kur paprastai būna gerokai mažiau skirtingų maršrutų.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTas išskyrimas per se nėra blogas, problema besidubliuojantys numeriai. Be to, labai sunku tokioje schemoje susekti, kur tie maršrutai važiuoja. Būtų geriau, jei kiekviena linija turėtų savo spalvą - bet tada neturėtų būti besidubliuojančių maršrutų numerių.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomumo dėlei - štai taip atrodo Oslo autobusų schema. Skirtingos spalvos maršrutams, jos kažkiek kartojasi, bet susigaudyti daug lengviau nei vilnietiškajame variante. Stotelės nėra pažymėtos, tik didesnės gatvės ir rajonai. Schema kabo visose stotelėse. Tai panašu, kad žemėlapis skirtas greitai užmetus akį susigaudyti, maždaug kokio autobuso numerio tau reikia, bet jei nori detalių - lįsk į appsą. Aišku, svarbu paminėti, kad Oslas turi 5 metro linijas su 101 stotele ir 6 tramvajaus linijas, tai autobusai nėra pagrindinė susisiekimo priemonė.
Spauskit ant paveikslėlio pasididint:
Nemanau, kad vilnietiškoji yra tokia prasta, bet labai sutinku su visais, kurie kvestionuoja jos reikalingumą.
- 6 patinka
Comment
-
Paryžius ir kiti Prancūzijos miestai kažkaip sugeba išskirti spalvomis visus autobusų maršrutus.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kai turi virš 30 skirtingų maršrutų, nerasi pakankamai skirtingų spalvų kiekvienam kad pakankamai skirtųsi viena nuo kitos ir dar labiau neklaidintu. Sakyčiau spalvomis max apie 15 maršrutų aiškiai įmanoma paženklinti, bandyti su daugiau bergždžias darbas. Spalvomis paprastai išskiriama bėginio transporto žemėlapiuose, kur paprastai būna gerokai mažiau skirtingų maršrutų.
- 1 patinka
Comment
-
Prisimenu kai prieš daugiau nei dešimtmetį šiame forume pasiūliau idėja sujungti maršrutus į bendrą numeraciją kiek daug buvo pasipiktinusių su argumentu, kad dar niekas troleibuso su autobusu nesupainiojo ir kokia gera ši besidubliuojanti sistema.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Tai čia neišspręsta problema. Vis dar dubliuojasi maršrutų numeriai, o kodėl, neaišku. Turbūt dar vienas sovietinis paveldas, ir tiek.
Comment
-
Atrodo, kad čia daug mažiau lygiagrečių besidubliuojančių maršrutų - susijungia tik prie galinių, didesnių stotelių. Ir taip, tokia schema atrodo visai aiški, nereikia sekti kuria mėlyna linija nusuka skaičiukai.Parašė liootas Rodyti pranešimąĮdomumo dėlei - štai taip atrodo Oslo autobusų schema.
Nemanau, kad vilnietiškoji yra tokia prasta, bet labai sutinku su visais, kurie kvestionuoja jos reikalingumą.
Comment
-
Tai jeigu kuris gyvas sulauksime tramvajaus, o gal net ir metro, taip pat ir Vilniuje sumažės besidubliuojančių autobusų maršrutų.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Atrodo, kad čia daug mažiau lygiagrečių besidubliuojančių maršrutų - susijungia tik prie galinių, didesnių stotelių. Ir taip, tokia schema atrodo visai aiški, nereikia sekti kuria mėlyna linija nusuka skaičiukai.
Comment
-
Oh cmon! Ilgas greitasis autobusas kas kelias minutes, A juostos + VT šviesoforai užtikrins puikų susisiekimą tarp hub'ų daugeliui metų į priekį. Būtų tik noro ką nors daryti, o ne svajoti apie metro ir piešti naujas schemas.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Tai jeigu kuris gyvas sulauksime tramvajaus, o gal net ir metro, taip pat ir Vilniuje sumažės besidubliuojančių autobusų maršrutų.
- 1 patinka
Comment
-
Prisimenu priešingai. Absoliuti dauguma buvo už tai, kad besidubliuojančių maršrutų numerių neturi būti. Gal archyvuose rasite tas diskusijas? Būtų įdomu paskaitinėti.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąPrisimenu kai prieš daugiau nei dešimtmetį šiame forume pasiūliau idėja sujungti maršrutus į bendrą numeraciją kiek daug buvo pasipiktinusių su argumentu, kad dar niekas troleibuso su autobusu nesupainiojo ir kokia gera ši besidubliuojanti sistema.
Kaunas numeracijos problemą išsprendė, o Vilnius, matyt, ieško savito, unikalaus problemos sprendimo būdo.
Comment
-
Turbūt bus šioje temoje - Viešojo transporto maršrutų numeracijaParašė Briedis Rodyti pranešimąPrisimenu priešingai. Absoliuti dauguma buvo už tai, kad besidubliuojančių maršrutų numerių neturi būti. Gal archyvuose rasite tas diskusijas? Būtų įdomu paskaitinėti.
- 1 patinka
Comment
-
Nebūtina sulaukti, pertvarką galima vykdyti jau dabar: įvesti stuburinius dažnai važiuojančius maršrutus, pirkti troleibusus su autonomine eiga (ir taip pakeisti daugybę autobusų maršrutų), kurti patogius persėdimus sankryžose ir galinėse pagrindinių maršrutų stotelėse.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Tai jeigu kuris gyvas sulauksime tramvajaus, o gal net ir metro, taip pat ir Vilniuje sumažės besidubliuojančių autobusų maršrutų.
Jeigu Vilniaus VT „ekspertai“ užsibrėžtų elementarų tikslą sukurti sistemingą tvarkaraštį, kad būtų efektyviai panaudojamos transporto priemonės, tai jie būtų PRIVERSTI mažinti maršrutų skaičių ir efektyvinti tinklą, mažinti dubliavimąsi. Raktinis žodis: taktinis tvarkaraštis. Tačiau kai viena gatve važiuoja 10 skirtingų autobusų maršrutų, kurių intervalai svyruoja kažkur tarp 8-13, 26-71 ir 43-81 minučių (be sistemos), tai nei žmonėms tai aišku, nei schemoje glaustai pavaizduosi...
Neturi būti nė vieno maršruto, kurio kursavimas būtų retesnis nei 15 min.
Pavyzdys: Bratislava, perėmusi visas gerąsias praktikas su taktiniu tvarkaraščiu, STOP mygtukais ir t. t.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 14 patinka
Comment
-
Aš tai nesuprantu, kodėl Vilniuje jau 30 metų sustabdytas troleibusų tinklo plėtimas. Čia laukiam tramvajaus tiek laiko?Parašė taccido Rodyti pranešimą
Nebūtina sulaukti, pertvarką galima vykdyti jau dabar: įvesti stuburinius dažnai važiuojančius maršrutus, pirkti troleibusus su autonomine eiga (ir taip pakeisti daugybę autobusų maršrutų), kurti patogius persėdimus sankryžose ir galinėse pagrindinių maršrutų stotelėse.
- 1 patinka
Comment
-
Man atrodo niekas nesupranta, kas vyksta šitam mieste.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Aš tai nesuprantu, kodėl Vilniuje jau 30 metų sustabdytas troleibusų tinklo plėtimas. Čia laukiam tramvajaus tiek laiko?
Nors gal supranta - nieko nevyksta.
- 7 patinka
Comment
-
Tam tikra troleibusų tinklo plėtra vis dėlto vyko. 1996 troleibusų eismas pratęstas nuo Justiniškių iki Pašilaičių (Skalvių st.), 1997 atidarytas Šilo tiltas ir kartu su juo - 19 troleibusas, 1998 pastatyta linija į Saulėtekį, 2004 įrengtas troleibusų žiedas Šiaurės miestelyje.
Labiau ar mažiau pažengusiose stadijose buvo troleibusų tinklo pratęsimai į Santariškes tiek Kalvarijų, tiek Ateities gatvėmis, taip pat Naugarduko gatve iki Geležinkeliečių ligoninės, linijos įrengimas Lukšio g. tarp Kalvarijų ir J. Kubiliaus gatvių. Pirmųjų 3 paminėtų trasų įrengimui buvo rengiamas pirkimas jau 2008, tačiau sutrukdė merų pasikeitimai ir finansinė krizė, o 2011 atėjo Zuokas, nekentęs troleibusų.
Prie to pačio:
1998 panaikinta tik vasaromis naudota linija tarp Antakalnio ir Valakampių;
2000 panaikinti troleibusai į Paupį;
2002 panaikinti troleibusai Gedimino pr. tarp Kudirkos aikštės ir Mindaugo tilto;
2013 panaikinti troleibusai Naugarduko g. tarp Švitrigailos ir Žemaitės gatvių.
- 7 patinka
Comment
-
Svetainėje troleibusas.lt gana detaliai aprašyta, kokios nesąmonės vyko su troleibusais. Pvz. šitame straipsnyje:Parašė ifl Rodyti pranešimą
Aš tai nesuprantu, kodėl Vilniuje jau 30 metų sustabdytas troleibusų tinklo plėtimas. Čia laukiam tramvajaus tiek laiko?
Atnaujintas Bendrasis planas padės sunaikinti troleibusus? (2017)
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Arba tesiog... pratęsti troleibūsų tinklą kaip civilizuotose šalyse.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Nebūtina sulaukti, pertvarką galima vykdyti jau dabar: įvesti stuburinius dažnai važiuojančius maršrutus, pirkti troleibusus su autonomine eiga (ir taip pakeisti daugybę autobusų maršrutų), kurti patogius persėdimus sankryžose ir galinėse pagrindinių maršrutų stotelėse.
Čia Vilniuje yra misija neįmanoma.Parašė taccido Rodyti pranešimąNeturi būti nė vieno maršruto, kurio kursavimas būtų retesnis nei 15 min.
- 1 patinka
Comment
Comment