Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto maršrutų numeracija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Viešojo transporto maršrutų numeracija

    Lietuvoje, kaip ir visoje buvusios TSRS teritorijoje, bei Bulgarijoje miesto transporto maršrutai kiekvienai transporto rūšiai numeruojami atskirai. T.y. troleibusai sau,autobusai sau, tuo tarpu vakarų Europos šalyse numeris tiesiog suteikiamas maršrutui. Gal reiktų ir Lietuvoje apjungti autobusų ir troleibusų maršrutų numerius, nes jei anksčiau jie buvo skiriami spalvomis (autobusai-mėlyna, troleibusai-raudona) tai atsiradus elektroninėm tablo praktiškai jie nesiskiria.

    #2
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Lietuvoje, kaip ir visoje buvusios TSRS teritorijoje, bei Bulgarijoje miesto transporto maršrutai kiekvienai transporto rūšiai numeruojami atskirai. T.y. troleibusai sau,autobusai sau, tuo tarpu vakarų Europos šalyse numeris tiesiog suteikiamas maršrutui. Gal reiktų ir Lietuvoje apjungti autobusų ir troleibusų maršrutų numerius, nes jei anksčiau jie buvo skiriami spalvomis (autobusai-mėlyna, troleibusai-raudona) tai atsiradus elektroninėm tablo praktiškai jie nesiskiria.
    Blogiausia tas, kad gyventojams tektų iš naujo persiorientuoti...

    Comment


      #3
      Nemanau, kad labai reiktų persiorentuoti jeigu Vilniuje autobusams tiesiog prieš dabartinį numerį pridėtumę 10* arba 1**, pavyzdžiui 1 taptų 101 ir tt. Kaip kad Varšuvoje. O Kaune ir taip autobusų su numeriais iki 20 ne tiek jau daug//pavyzdžiui 3 maršrutas jau tiek savo trasą yra keitęs per 20 metų, kad jeigu taptų koks 33 tai nelabai kas ir painotų.

      Comment


        #4
        Kokia is to nauda?
        Manau, jog tai daug darbo del nieko.

        Comment


          #5
          Man patinka Lenkijos numeracija, panaši naudojama ir Bratislavoje, ten tramvajai nuo 0 iki 20, autobusai - nuo 30 iki 200, troleibusai - nuo 200 iki 300, toliau greitieji autobusai, naktiniai, priemiestiniai ir t.t.
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            #6
            O kodel reikia kopijuoti tai, kas yra Vakaruose? Ten net tirzenkliai marsrutu skaiciai. Arba raide ir dvizenklis ar trizenklis numeris. Kam to reikia? Vilniuje, net ir labai isvyscius autobusu tinkla, vargu ar jis perkoptu per 100. Ir tik tuo atveju, jei visiskai nebutu vystomas troleibusu tinklas, jau nekalbant apie utopinius VT projektus. Kaune autobusu tinkla gerai ispletojus irgi pakaktu apie 50-60 numeriu erdves.

            Del bendros numeracijos tik butu daugiau paniavos, nes dabartine sistema yra aiski. Troleibusa nuo autobuso ir taip zmones atskiria. Stotelese grafikai pateikiami iprastomis spalvomis: autobusai - melyna, troleibusai - raudona.
            Greituju marsrutu beveik nera.

            Daugiau painiavos yra su mikroautobusu numeracija. Bet, pavyzdziui, Siauliuose ja siemet atskyre nuo autobusu numeracijos. Ir siaip sia transporto rusi reiketu palaipsniui eliminuoti is miestu gatviu.

            Comment


              #7
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Daugiau painiavos yra su mikroautobusu numeracija. Bet, pavyzdziui, Siauliuose ja siemet atskyre nuo autobusu numeracijos. Ir siaip sia transporto rusi reiketu palaipsniui eliminuoti is miestu gatviu.
              Papildysiu: ...eliminuoti is miestu gatviu, kuriose ir taip yra pakankamai transporto, o palikti tik ten, kur kito transporto be jų nėra .
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                #8
                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Papildysiu: ...eliminuoti is miestu gatviu, kuriose ir taip yra pakankamai transporto, o palikti tik ten, kur kito transporto be jų nėra .
                Tai juk tada bus NUOSTOLINGA!

                Comment


                  #9
                  Tavo tiesa... Tada siūlau taip: padaryti 1 pelningą maršrutą ir pratęsti dalį reisų iki tam tikros vietovės. Kaip pavyzdį galiu pateikti Vilniaus 4, 62 ir 76 maršrutus, nes jie važiuoja į Perkūnkiemį, Tarandę (važiavo, bet 52A nėra jiems konkurentas) ir Kryžiokų sodus, pervažiuojant per Balsių gyvenvietę.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    #10
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Del bendros numeracijos tik butu daugiau paniavos, nes dabartine sistema yra aiski.
                    Aha, aiški, kai vienoje stotelėje yra du arba trys vienodo numerio maršrutai.

                    Ypač aiški, kai vyksta troleibusų kontaktinio tinklo remontas, ir maršrutu važiuoja autobusas su troleibuso numeriu. Dar geriau, kai toje stotelėje stoja ir autobusas tokiu numeriu.

                    Taip pat labai aiški, kai valstybinis parkas nutraukia maršrutą (52), o vietoj jo lygiai tokiu pat maršrutu pradeda važinėti privatus autobusas - bet jau kitu numeriu (115).

                    Tai, žinoma, smulkmenos. Dabartinė sistema netgi yra iš dalies prasminga, kol egzistuoja dabartinė kvaila kainodara (atskiri mėnesiniai bilietai troleibusams ir autobusams, egzistuoja "privatūs" autobusuose kuriuose bendri bilietai negalioja)

                    Comment


                      #11
                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      Aha, aiški, kai vienoje stotelėje yra du arba trys vienodo numerio maršrutai.

                      Ypač aiški, kai vyksta troleibusų kontaktinio tinklo remontas, ir maršrutu važiuoja autobusas su troleibuso numeriu. Dar geriau, kai toje stotelėje stoja ir autobusas tokiu numeriu.

                      Taip pat labai aiški, kai valstybinis parkas nutraukia maršrutą (52), o vietoj jo lygiai tokiu pat maršrutu pradeda važinėti privatus autobusas - bet jau kitu numeriu (115).

                      Tai, žinoma, smulkmenos. Dabartinė sistema netgi yra iš dalies prasminga, kol egzistuoja dabartinė kvaila kainodara (atskiri mėnesiniai bilietai troleibusams ir autobusams, egzistuoja "privatūs" autobusuose kuriuose bendri bilietai negalioja)
                      Situacija su 9/232 ir 52/115 yra aiški - dviženkliai yra miesto maršrutai, triženkliai - rajono.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        #12
                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                        Aha, aiški, kai vienoje stotelėje yra du arba trys vienodo numerio maršrutai.

                        Ypač aiški, kai vyksta troleibusų kontaktinio tinklo remontas, ir maršrutu važiuoja autobusas su troleibuso numeriu. Dar geriau, kai toje stotelėje stoja ir autobusas tokiu numeriu.

                        Taip pat labai aiški, kai valstybinis parkas nutraukia maršrutą (52), o vietoj jo lygiai tokiu pat maršrutu pradeda važinėti privatus autobusas - bet jau kitu numeriu (115).

                        Tai, žinoma, smulkmenos. Dabartinė sistema netgi yra iš dalies prasminga, kol egzistuoja dabartinė kvaila kainodara (atskiri mėnesiniai bilietai troleibusams ir autobusams, egzistuoja "privatūs" autobusuose kuriuose bendri bilietai negalioja)
                        Yra ir bendras menesinis. Menesiniu kainodara dar pakankamai lanksti - yra bendri bilietai, yra atskirai transporto rusiai, yra darbo d. ir t.t.
                        Kontaktinio tinklo ar stambus gatviu remontas vyksta ne taip jau daznai. Ir tuomet specialus autobusai vazineja su kitais numeriai. Na, cia pernai del tilto per gelezinkeli Naujininkuose buvo padaryta nesamone - paleistas 10A autobusas. Bet anksciau yra buve, jog vietoj troleibusu laikinai vazinejo T raide ir marsruto numeriu pazymeti autobusai.

                        Taip, privaciu miesto autobusu numeracija iskrenta is konteksto.

                        Stotelese aiskiai atskirti troleibusu ir autobusu tvarkarasciai - skirtinga spalva. Vilnieciams ir kaunieciams tai ne problema. Gal tik blogiau yra is kitu miestu atvykusiems. Bet cia jau dar kita problema egzistuoja - is provincijos atvyke zmones net pamirso, kaip naudotis miestu VT, kadangi daug kur jis isnyko pries 15 ar daugiau metu.
                        Paskutinis taisė Al1; 2009.06.28, 10:07.

                        Comment


                          #13
                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Aha, aiški, kai vienoje stotelėje yra du arba trys vienodo numerio maršrutai.

                          Ypač aiški, kai vyksta troleibusų kontaktinio tinklo remontas, ir maršrutu važiuoja autobusas su troleibuso numeriu. Dar geriau, kai toje stotelėje stoja ir autobusas tokiu numeriu.
                          Sietyno st. (kitoje pusėje gatvės - Spaudos rūmų st.): važiuoja 7 maršruto troleibusas ir 7 maršruto autobusas.

                          Comment


                            #14
                            Kslvariju gatve vaziuoja 10 autobusas ir 10 troleibusas. Bet zmones juos atskiria. Stotelese grafika irgi atskiriami.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Tai juk tada bus NUOSTOLINGA!
                              Taip ir turi būti, "mikrobai" turi būti eliminuoti iš VT
                              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                              Comment


                                #16
                                Na va Kauno troleibusų streikas parodė, ką reiškia kai toleibusai ir autobusai numeruojami vienodai )

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                  Na va Kauno troleibusų streikas parodė, ką reiškia kai toleibusai ir autobusai numeruojami vienodai )
                                  Ir niekas dėl to nenukentėjo - dauguma suprato ką reiškia raidė T ir raudonu fonu parašytas maršruto pavadinimas, o kurie nesuprato, net nežinojo, kad vyksta streikas. Žodžiu, kas domėjosi - tas žinojo, kas nesidomi ir yra atsiskyrę nuo žiniasklaidos - tie ir liko nesusipratėliais, laukiančiais savo išsvajoto troleibuso.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Ir niekas dėl to nenukentėjo - dauguma suprato ką reiškia raidė T ir raudonu fonu parašytas maršruto pavadinimas, o kurie nesuprato, net nežinojo, kad vyksta streikas. Žodžiu, kas domėjosi - tas žinojo, kas nesidomi ir yra atsiskyrę nuo žiniasklaidos - tie ir liko nesusipratėliais, laukiančiais savo išsvajoto troleibuso.
                                    Aha, miesto svečiams užsieniečiams, turbūt reikia būtinai rekomenduot prieš važiuojant į Kauną pasidomėti žiniasklaida, nes pagal VT schemą jis nesugebėjo rasti jokių maršrutų su raidelę T. Jeigu į keleivį ir toliau bus požiūris, kad jūs prieš važiuodami viskuo pasidomėkit, o nelaukit paslaugos nuo taško A iki taško B, tai VT ir nebus populiarus, o gal jis pas mus ir padarytas tik speceliai besidomintiems ?

                                    Comment


                                      #19
                                      Streikas yra streikas ir del to kyla nepatogumu. Nereikia daryti tragedijos. Jei vaziuoji i uzsieni, tai jau tavo problema, kaip nusigausi is tasko A i taska B. Pats informacijos ir ieskok.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                        Aha, miesto svečiams užsieniečiams, turbūt reikia būtinai rekomenduot prieš važiuojant į Kauną pasidomėti žiniasklaida, nes pagal VT schemą jis nesugebėjo rasti jokių maršrutų su raidelę T. Jeigu į keleivį ir toliau bus požiūris, kad jūs prieš važiuodami viskuo pasidomėkit, o nelaukit paslaugos nuo taško A iki taško B, tai VT ir nebus populiarus, o gal jis pas mus ir padarytas tik speceliai besidomintiems ?
                                        Aš manau, kad informacijos trūko dėl to, kad tą dieną Transporto skyrius dėjo dideles pastangas, kad apskritai į gatves išvažiuotų bent papildomi autobusai, o informuoti miestiečius apie pasikeitimą tiesiog pamiršto. Kaip ten bebūtų, dauguma juk suprato ką reiškia ta "T" raidė. Apie streiką jau dvi savaite prieš rašė spauda, buvo internete ir per TV informacija (dar iki streiko), o stotelėse įrengtose švieslentėse bėgančioje eilutėje buvo viskas paaiškinta. Man atrodo Transporto skyrius penktadienį dar nebuvo garantuotas ar bus streikas, todėl jokios informacijos nepateikė, tačiau galėjo pateikti bent jau pirmadienį ryt (jau streiko dieną). Na taip, sutinku, kad viešųjų ryšių srityje tiek Kauno, tiek kitų Lietuvos miestų valdžia dar nelabai ką išmano.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X