Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O man idomu, kas bus daromu su Volvo autobusai ir is Norvegijos pirktais MAN'ais? Yra kazkokiu realiu planu juos atnaujint, nes ju gyvavimo laikas, yapc Volvo jau gerokai i pabaiga eina?

    Comment


      Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
      O man idomu, kas bus daromu su Volvo autobusai ir is Norvegijos pirktais MAN'ais? Yra kazkokiu realiu planu juos atnaujint, nes ju gyvavimo laikas, yapc Volvo jau gerokai i pabaiga eina?
      Autobusai paprastai nėra kaip nors atnaujinami. VVT pagrindinė problema, kad jie net nėra tinkamai prižiūrimi ir yra techniškai netvarkingi.

      Comment


        Ir taip ir ne. Gal ir pabūsiu velnio advokatu, bet šiaip kaip šitie 2004-2006 autobusai atrodo ir važiuoja dar visai pusėtinai. Pvz Kaune kaip tik tokio pat amžiaus autobusai jau pridavinėjami į laužyną. Klaipėdoj kitais metais gavus paskutinius elektrinius, dabartinių 2002-2005m likimas panašus. Vakaruos autobusu nuima iš apyvartos po 13metų maždaug, Skandinavijoj po 10metų.
        Paskutinis taisė Garbanius; 2023.12.13, 17:35.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Autobusai paprastai nėra kaip nors atnaujinami. VVT pagrindinė problema, kad jie net nėra tinkamai prižiūrimi ir yra techniškai netvarkingi.
          As kalbejau apie nauju pirkima, kaip atjaunima. Truputi ne ta zodi pavartojau.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Ir taip ir ne. Gal ir pabūsiu velnio advokatu, bet šiaip kaip šitie 2004-2006 autobusai atrodo ir važiuoja dar visai pusėtinai. Pvz Kaune kaip tik tokio pat amžiaus autobusai jau pridavinėjami į laužyną. Klaipėdoj kitais metais gavus paskutinius elektrinius, dabartinių 2002-2005m likimas panašus. Vakaruos autobusu nuima iš apyvartos po 13metų maždaug, Skandinavijoj po 10metų.
            Tai tokiu autobusu maksimalus resursas apie 20 metu. Troleibusai iki 3o metu gali sekmingai vaziuot, aisku kapitalinio jiem reikia. Cia vat idomu, kaip bus su Soliariai, nes techniskai bent dali ju apsimoketu atnaujint ir naudot, kaip pakaitinius.

            Comment


              Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

              As kalbejau apie nauju pirkima, kaip atjaunima. Truputi ne ta zodi pavartojau.
              Aišku. Visgi Volvo 7700 galėtų būti tinkamai prižiūrimi ir nepilti tų tirštų juodų dūmų, nes šiaip jie, nors jau seni, bet su tinkama priežiūra galėtų tebebūti visai normalūs ir šiuolaikiški autobusai. Basic modernių autobusų dizainas iš esmės nesikeitė nuo tų laikų. Tereikėjo normalios priežiūros.

              Comment


                Vėlgi, kokia ta priežiūra įsivaizduoji? Kad išpjauti katalizatoriai ir išoperuoti visokie EGR, tai tik sveikiau senam motorui, užtat dar jie vis važiuoja

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Vėlgi, kokia ta priežiūra įsivaizduoji? Kad išpjauti katalizatoriai ir išoperuoti visokie EGR, tai tik sveikiau senam motorui, užtat dar jie vis važiuoja
                  Kuo tiksliai sveikiau senam ir gerai bei tinkamai prižiūrimam motorui?

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Ir taip ir ne. Gal ir pabūsiu velnio advokatu, bet šiaip kaip šitie 2004-2006 autobusai atrodo ir važiuoja dar visai pusėtinai. Pvz Kaune kaip tik tokio pat amžiaus autobusai jau pridavinėjami į laužyną. Klaipėdoj kitais metais gavus paskutinius elektrinius, dabartinių 2002-2005m likimas panašus. Vakaruos autobusu nuima iš apyvartos po 13metų maždaug, Skandinavijoj po 10metų.
                    Drįsčiau nesutikti. Šią savaitę dar teko pravažiuoti Volvo 7700 (berods 746 nr), tai vos dantų nepalikau.

                    Comment


                      Kai pagalvoji dar iki 2018m. šitie volvo skaitėsi prie naujesnių autobusų. Bet dabar iš ties viduje jie atrodo gana liūdnai ir važiuoja keistai. Čia juos į tuos vandenilinius planuoja keist?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Kuo tiksliai sveikiau senam ir gerai bei tinkamai prižiūrimam motorui?
                        Paklausiu dar syki, ką tu laikai gerai prižiūrėtu motoru? Tai aišku, kad dabartiniai tie Volvo važiuoja iš ubagumo. Tikrai neverta į tuos vos ne 20metų naudotus motorus, prabėgusius vos nes 2 lemonus km, dėt naujas turbinas, purkštukus, visas ekosistemas ir t.t. Stebuklu nebus. Arba perki naujus, arba deja taupai pinigus ir važiuoji su kuo turi.

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                          Paklausiu dar syki, ką tu laikai gerai prižiūrėtu motoru?
                          Motoru, kuris prižiūrimas pagal gamintojo rekomendacijas.

                          Comment


                            Tai kad tie Volvo man rodos be kondiškių, sėdynės baisios ir jeigu teisingai pamenu viduj garso izoliacija nuo variklio irgi labai bloga. Tik kuo greičiau keisti.

                            Comment


                              Su kondiškėm

                              Comment


                                Tai pakeis Volvo, pasakys, žiūrėkit, kaip mes VT pakėlėm į naujas aukštumas, ir toliau nieko nedarys.

                                Comment


                                  Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                  Tai kad tie Volvo man rodos be kondiškių, sėdynės baisios ir jeigu teisingai pamenu viduj garso izoliacija nuo variklio irgi labai bloga. Tik kuo greičiau keisti.
                                  Su kondiškėm. Tiesiog jos nustojo veikti po kokių poros metų ir niekas nesivargino tvarkyti. Panašu, kad lygiai tas pats jau vyksta ir su "naujais" jau prie Šimašiaus pirktais autobusais.

                                  Comment


                                    Gal VVT neturi normalaus biudžeto remontams? Ar jų meistreliai tiesiog nemoka su naujesne technika dirbti?

                                    Comment


                                      Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                                      Gal VVT neturi normalaus biudžeto remontams? Ar jų meistreliai tiesiog nemoka su naujesne technika dirbti?
                                      Manau didele dalimi yra ir ten dirbančių žmonių mentaliteto dalykas. Tomašefskinė chebra, kaip suprantu, tebeneršia VVT. Kaip ir daugeliui lietuvių, civilzuota autotransporto priemonių priežiūra yra "nesąmonė", "tai ką tu gal durnas šitą taisyt?", ir, žinoma, "per brangu". O tokie dalykai kaip kondiškės keleivių salone išvis yra "kam čia reikia", "nesąmonė" ir "nebūdavo ir nereikdavo". Atitinkamai matyt ir autibusų priežiūra atliekama.

                                      Comment


                                        Nu tiesiog atvažinėjo jie jau, tikrai šitie garbaus amžiaus autobusai didelių investicijų neverti

                                        Comment


                                          Ok, kadangi šiek tiek teko paskaityti mokslingų ir protingų straipsnių, sugalvojau, kad šie straipsniai tiks prie Vilniaus viešojo transporto ir metro temos. Kodėl? Visų pirma metro tema vėl iškilo, kadangi jį planuojama panaudoti kaip priešlėktuvines slėptuves. Na o dabar grįžtame prie straipsnių. Yra toks terminas "Acceptable walking distance", t.y. toks atstumas kai ilgesnis ėjimas skatina pereiti prie kito transporto. Ar teko tokius tyrimus rasti Lietuvoje? Užsienio literatūra rašo, kad šis atstumas yra 1/4 - 1/2 mylia, arba iki 600 metrų arba iki 10 min. Taigi, grįžtant prie metro Vilniuje - kokį keleivių srautą gali generuoti Vilniaus metro stotelės atsižvelgiant į "acceptable walking distance"? Ar yra iš vis toks tyrimas Lietuvoje? Nes gal būt Lietuvoje toks atstumas yra tik 150 metrų?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X