Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    O kuri Vilniaus suburbija išskirtinai apdovanota VT, kuris iki Stiklainių prospekto nuveža tiesiogiai? Kūrimasis suburbijoje automatiškai užprogramuoja prastesnį susisiekimą su miesto centru.
    Geras klausimas. Reiktų patyrinėti. Tiesiog Balsių atveju šiuo metu yra maršrutas kuris veža iki Ateities gatvės su gerom persėdimo galimybėm. Maršrutas trumpinamas ir nebevažiuos per mišką. Net jei tankės kiti per mišką važiuojantys maršrutai - atsiras poreikis daugiau persėdimų. Nežinau, gal Balsiai buvo išskirtinis priemiestis su neužtarnautai geru VT. Bet atrodo keistai kai VT naudojimas augančiame priemiestyje skatinamas bloginant VT. Kita vertus gerai atitinka bendrą Vilniaus VT kursą paskui rusų laivą.

    Comment


      Parašė ifl Rodyti pranešimą

      O kuri Vilniaus suburbija išskirtinai apdovanota VT, kuris iki Stiklainių prospekto nuveža tiesiogiai?
      Tarandė

      Comment


        Man atrodo, kad suburbijos problemą spręsti yra du būdai. Pirmas (kol kas, atrodo, nerealus) - sukurti gerą bėginį transportą ir P+R aikšteles, kad pvz. iš Ukmergės pr. galo į centrą būtų greičiau nusigauti tramvajumi ar metro, o ne automobiliu. Jeigu to nėra noro/galimybių padaryti - reikia stiprinti ten viešąjį transportą, o į didžiausias suburbijas (visokias tarandes, klevines, riešes) paleisti ir greituosius autobusus. Taip, galima pykti ant žmonių, kad ten gyvena, bet jokios problemos tai nesprendžia.

        Aišku, geriausias sprendimas būtų normalus miesto planavimas, bet jeigu jau miestas/rajonas leidžia statytis namus - turi pasirūpinti ir infrastruktūra bent jau pagrindinėse gatvėse. Nes galima leisti kiek nori autobusų, bet jeigu į stotelę reikia klampoti per balas ir bijoti, kad joje laukiant nupūs vėjas arba nuneš fūra - niekas tuo VT nesinaudos.

        Aš visiškai nesuprantu, kaip miesto/rajono valdžia leido kurtis dideliems rajonams, bet jų vystymąsi visiškai paliko likimo valiai. Jau nekalbu apie Perkūnkiemį arba Pilaitę, kur nėra visiškai jokio planavimo, arba naujuosius Paupio rajonus, kurie lyg ir apgalvoti, bet nesugebėta paleisti jokio VT.
        Paskutinis taisė eigh; 2024.01.09, 17:40.

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą
          Aišku, geriausias sprendimas būtų normalus miesto planavimas, bet jeigu jau miestas/rajonas leidžia statytis namus - turi pasirūpinti ir infrastruktūra bent jau pagrindinėse gatvėse. Nes galima leisti kiek nori autobusų, bet jeigu į stotelę reikia klampoti per balas ir bijoti, kad joje laukiant nupūs vėjas arba nuneš fūra - niekas tuo VT nesinaudos.

          Aš visiškai nesuprantu, kaip miesto/rajono valdžia leido kurtis dideliems rajonams, bet jų vystymąsi visiškai paliko likimo valiai. Jau nekalbu apie Perkūnkiemį arba Pilaitę, kur nėra visiškai jokio planavimo, arba naujuosius Paupio rajonus, kurie lyg ir apgalvoti, bet nesugebėta paleisti jokio VT.
          Infrastruktūra tiri būti privalomas riekalavimas statybos leidimui išduoti. Jeigu nėra infrastruktūros leidimas neišduodamas. Kaip skandinavijoje.

          Labai paprasatai leido, problemos bus kritinės iki mano kadencijos pabaigos? ne? tai darykit ką norit.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Infrastruktūra tiri būti privalomas riekalavimas statybos leidimui išduoti. Jeigu nėra infrastruktūros leidimas neišduodamas. Kaip skandinavijoje.

            Labai paprasatai leido, problemos bus kritinės iki mano kadencijos pabaigos? ne? tai darykit ką norit.
            Deja, turbūt taip. Ne mažiau stebina, kad vienai administracijai pridirbus, kita nebūtinai imsis tvarkyti, o veikiau kurs naujus projektus su tomis pačiomis kliurkomis. Pavyzdžiui, kas trukdė Šimašiaus kabinetui per 8 metus pratęsti troleibusų liniją nuo Justiniškių žiedo per Perkūnkiemį iki Fabijoniškių galo, kur apsisuka 40 autobusas? Gatvės yra, žiedas yra, linija prailgėtų tik keliomis stotelėmis - kame problema? Jau tai bent kažkiek išspręstų Perkūnkiemio problemą, kai žmonėms nereiktų per laukus klampoti iki normalaus VT.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              Deja, turbūt taip. Ne mažiau stebina, kad vienai administracijai pridirbus, kita nebūtinai imsis tvarkyti, o veikiau kurs naujus projektus su tomis pačiomis kliurkomis. Pavyzdžiui, kas trukdė Šimašiaus kabinetui per 8 metus pratęsti troleibusų liniją nuo Justiniškių žiedo per Perkūnkiemį iki Fabijoniškių galo, kur apsisuka 40 autobusas? Gatvės yra, žiedas yra, linija prailgėtų tik keliomis stotelėmis - kame problema? Jau tai bent kažkiek išspręstų Perkūnkiemio problemą, kai žmonėms nereiktų per laukus klampoti iki normalaus VT.
              Prisimenu kažkada siūliau tokį variantą forume, tai buvau išjuoktas laidų nemėgėjų.

              Comment


                Tiesiog įdomu, kaip Vilnius atrodo pagal pvz. per metus pervežamų keleivių viešuoju transportu skaičių lyginant su kitais Europos/pasaulio miestais? Gal yra kažkur statistika?

                Comment


                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                  Tiesiog įdomu, kaip Vilnius atrodo pagal pvz. per metus pervežamų keleivių viešuoju transportu skaičių lyginant su kitais Europos/pasaulio miestais? Gal yra kažkur statistika?
                  Manau stipriai atsilieka nuo Minsko kur asmeninis automobilis mažai kam įperkamas.

                  Comment


                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                    Tiesiog įdomu, kaip Vilnius atrodo pagal pvz. per metus pervežamų keleivių viešuoju transportu skaičių lyginant su kitais Europos/pasaulio miestais? Gal yra kažkur statistika?
                    Jau esu bandęs klausinėti, kokia statistika, ir kokie strateginiai JUDU tikslai (būtent keleivių pervežimo srityje). Nes man tokių rasti nepavyko. Transporto priemonės, maršrutai, reisai sau, keleiviai – sau. Pamiršti?

                    Comment


                      Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                      Jau esu bandęs klausinėti, kokia statistika, ir kokie strateginiai JUDU tikslai (būtent keleivių pervežimo srityje). Nes man tokių rasti nepavyko. Transporto priemonės, maršrutai, reisai sau, keleiviai – sau. Pamiršti?
                      Kažkur ne ten ieškojote. Pažiūrėkite SĮSP veiklos ataskaitą ir pamatysite modalumo duomenis.
                      Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-01-11 200238.jpg
Views:	588
Size:	78,9 kB
ID:	2103460

                      Comment


                        Šiaip tai žiauru kai viešojo transporto modalumo dalis mažėja ir ją keičia ėjimas pėsčiomis...

                        Comment


                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                          Kažkur ne ten ieškojote. Pažiūrėkite SĮSP veiklos ataskaitą ir pamatysite modalumo duomenis.
                          Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka 2024-01-11 200238.jpg Views:	57 Size:	78,9 kB ID:	2103460
                          Atsiprašau, bet čia visai kitas dalykas. Aš čia keleivių skaičiaus nematau, kaip nematau ir tikslo pasiekti vienokį ar kitokį keleivių/kelionių VT skaičių.

                          Pvz., Rygoje jie kažkaip sugeba suskaičiuoti, ar bent apytikrį skaičių pateikti: „Last year, public transport carried 93.3 million passengers, which is 26% more than in 2021. In 2022, 99.86% of all scheduled public transport rides were carried out successfully. In addition, all scheduled and unscheduled rides were successfully provided whenever an emergency situation arose.“ (Google kopija, originali nuoroda nusimušusi: https://webcache.googleusercontent.c...s/&hl=lt&gl=lt )

                          Comment


                            Jeigu norite pokyčių VT, kreipkitės ir raginkit savo išrinktus tarybos narius. Ateities Vilniaus komitetas užprašė parengti VT studiją vizijai iki 2050 metų, ji bus rengiama:

                            2. SVARSTYTA: Dėl Vilniaus miesto savivaldybės Ateities Vilniaus komiteto 2023-12-06 protokolo Nr. 4-3141-(1.1.22E-TAR) nutarimo.
                            Vicemeras A. Grigonis informavo apie Vilniaus miesto savivaldybės Ateities Vilniaus komiteto 2023-12-06 protokolo Nr. 4-3141-(1.1.22E-TAR) nutarimą – prašyti savivaldybės administracijos, bendradarbiaujant su JUDU (SĮ „Susisiekimo paslaugos“), organizuoti Vilniaus viešojo transporto vizijos iki 2050 m. studijos pirkimą, atitinkamai numatant lėšas biudžete bei kviesti 2024 m. kovo mėn. pristatyti šios studijos rengimo techninę specifikaciją.
                            NUTARTA:
                            1. Atsižvelgiant į komiteto siūlymą pritarti Vilniaus viešojo transporto vizijos iki 2050 m. studijos rengimo inicijavimui.
                            2. Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ iki 2024 m. vasario 29 d. parengti ir pristatyti vicemerui A. Grigoniui Vilniaus miesto viešojo transporto iki 2050 m. studijos parengimui reikalingą techninę specifikaciją.
                            3. Pavesti Infrastruktūros grupei 2024 metų biudžete nusimatyti studijos pirkimui reikalingą finansavimą.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Vairuotojai elementariai bukai neišlėidžia autobusų iš tų įvažų, nors pagal KET privalo tą daryti.
                              Kaime autobusų nebuvo.

                              Comment


                                Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                Kažkur ne ten ieškojote. Pažiūrėkite SĮSP veiklos ataskaitą ir pamatysite modalumo duomenis.
                                Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-01-11 200238.jpg
Views:	588
Size:	78,9 kB
ID:	2103460
                                Jie tikisi nieko kardinalaus nedarant numušti automobilių dalį iki 30 procentų?

                                Comment


                                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                  Jie tikisi nieko kardinalaus nedarant numušti automobilių dalį iki 30 procentų?
                                  Nu palauk, ziurek JUDU perdare visa autobusu marsrutu schema - dabar atrodo visai spalvingai. Po tiek metu nuo nepriklausomybes atkurimo tokio masto projekta padaryti, give credit where credit is due. /s

                                  Comment


                                    Beje, kada autobusuose bus galima tiesiog nuskaityti banko kortelę vietoj bilieto pirkimo? Lyg ir buvo minimi 2024.

                                    Comment


                                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                      Nu palauk, ziurek JUDU perdare visa autobusu marsrutu schema - dabar atrodo visai spalvingai. Po tiek metu nuo nepriklausomybes atkurimo tokio masto projekta padaryti, give credit where credit is due. /s
                                      Tai, kad cia nera kur jokio kredito kam duot. Toks marsrutu perbraizymas yra elementari higiena, pagal Asvaldo terminologija. Jie butu nusoresta light-rail statyt wat cia tai butu uz ka girti, dabar paprasti darbai pristatomi, kaip kazkas wow. Eilinis VMS piaras is visisko sudo.

                                      Comment


                                        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                        Tai, kad cia nera kur jokio kredito kam duot. Toks marsrutu perbraizymas yra elementari higiena, pagal Asvaldo terminologija. Jie butu nusoresta light-rail statyt wat cia tai butu uz ka girti, dabar paprasti darbai pristatomi, kaip kazkas wow. Eilinis VMS piaras is visisko sudo.
                                        Taigi net pridėjo /s gale, come on

                                        O jei ne sarkastiškai, tai tas maršrutų perbraižymas yra niekas. Visiškas nulis, kuris absoliučiai niekaip, niekam, jokioje situacijoje nepagerins ir negali pagerinti naudojimosi Vilniaus VT patirties. Beprasmis veiksmas, kuriam nežinia kodėl skiriamas dėmesys, kai visa VT sistema yra katastrofiškos būklės visuose lygiuose.

                                        Comment


                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                          Jie tikisi nieko kardinalaus nedarant numušti automobilių dalį iki 30 procentų?
                                          Įdomiau, kad žada numušti vaikštančių pėsčiomis kiekį. Matyt vaikščiojimo sąskaita sumažėjo VT naudotojų tarp 2017 ir 2022.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X