Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turbūt vienintelis prekybcentris, kuriam nors kiek aktualūs klientai, atvykstantys su VT:

    „Panorama” įsirengė viešojo transporto stotelę prekybos centro viduje

    https://madeinvilnius.lt/transportas...centro-viduje/

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Turbūt vienintelis prekybcentris, kuriam nors kiek aktualūs klientai, atvykstantys su VT:
      T.y. pakabino ekraną? =D
      Panoramoje lievai, kad kitos krypties stotelė ir bbž kur ir iki jos reikia eiti dvokiančia požemine perėja arba dar didesniu lanku per normalią perėją.

      Comment


        Parašė Nikas Rodyti pranešimą

        T.y. pakabino ekraną? =D
        Panoramoje lievai, kad kitos krypties stotelė ir bbž kur ir iki jos reikia eiti dvokiančia požemine perėja arba dar didesniu lanku per normalią perėją.
        Bendrai nei vienas didesnis prekybos centras neturi normalaus sujungimo su viešuoju transportu. Važiuojant į Akropolį ar Ozą tenka eiti belekokį atstumą vien iki įėjimo, į Vilnius Outlet tenka pėdinti per požeminę arba šviesoforinę perėją ir į prekybos centrą įeiti pro požeminį parkingą, prie Panoramos išvis nestoja 4G autobusai.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          O gatve ne nuo 14 metų leidžiama važiuoti? Dėl "7 kartu greičiau" gal leiskite suabejoti, nes tuomet dviratININkai važiuoja max 50/7=7,2 km/h.
          ne, nuo 8. vilkosi vos greičiau už pėsčiuosius.

          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
          Dėl "savižudžįai mina antra juosta" - na netikiu, kad "mina". Esu tokių matęs, bet paprastai tokie važiuoja su elektriniais dviračiais ir jų greitis >30 km/h, tad nelabai skiriasi nuos srauto greičio. Ir kaip taisyklė ten visokie picų išvežiotojai, kuriems ir taip nėra gyvenimo.

          Pvz kas man trukdo dabartiniame KET - negalima A juosta važiuoti Pylimo gatve Nors galima Pamėnkalnio gatve.
          ne elektriniai mopedai o dviratistai kur su apteškėm. jie gal sau įsivaizduoja kad labai greiti yra bet automobiliai juos lenkia kas iš kairės kas iš dešnės

          Comment


            Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

            Man visai patinka Madrido variantas, kur A juosta yra griežtai autobusams ir taxi, ir iš jos nedaromi jokie dešinieji posūkiai. Kai kurios būna atskirtos plastmasiniais bortais. Pirma auto juosta visada skirta dviračiams, paspirtukams, mopedams, ir toje juostoje greitis ribojamas iki 30. Jei yra daugiau nei viena juosta automobiliams, tuomet ten greitis ribojamas iki 50 km/h.

            Pvz.:
            Vilniuje vidury gatvės niekas nevažinėtų dviračiais be tų pačių kelių savižudžių kai iš vienos pusės lekia automobiliai iš kitos autobusai. Tas bordiūras jokio saugumo neduoda, visi kiti toliau liptų ant siaurų šaligatvių terorizuoti pėsčiųjų.

            čia nesąmonėm madride užsima, matos pilna vietos normaliai organizuoti eismą.
            Negali iš kairės kirstis dviratistų ir greit lekiančio vt trajektorijos kuris besirikiuodamas sukti kairėn šluotų visus.
            Gal kai nėra dviratistų taip galima daryti, jų daug mažiau nei kokioje sevilijoj ar valencijoj.
            rodykit pvz iš normalių šalių kur taip būtų, kokios skandinavijos ar pan

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Turbūt vienintelis prekybcentris, kuriam nors kiek aktualūs klientai, atvykstantys su VT:

              „Panorama” įsirengė viešojo transporto stotelę prekybos centro viduje

              https://madeinvilnius.lt/transportas...centro-viduje/
              Jau pagalvojau kad kaip Geteborgo bibliotekoje 2015 metais įrengta stotelė.



              Šaltinis

              Comment


                Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                T.y. pakabino ekraną? =D
                Panoramoje lievai, kad kitos krypties stotelė ir bbž kur ir iki jos reikia eiti dvokiančia požemine perėja arba dar didesniu lanku per normalią perėją.
                Na, ekranas yra geriau negu nieko. Daug geriau dar viduje pamatyti, kad iki tavo maršruto liko 12 minučių ir laukti šiltai, nei stovėti prie gatvės.
                Šis Panoramos veiksmas yra mažas, tačiau džiugu, kad PC dėmesį kreipia ne tik į mašinytes.

                Comment


                  Nežinau, kaip dabar, bet 2019 m. dviratį rakinau prie pusrūsio turėklų. Buvo stovai tik palei žemę.
                  ---

                  Vilniaus autobusus vairuoja jau virš 30 Ganos piliečių
                  https://madeinvilnius.lt/transportas...anos-pilieciu/
                  Aleksas vairuoja autobusą maršrutu nuo prekybos centro „Europa“ iki oro uosto. Vyras daug šypsosi ir džiaugiasi darbo sąlygomis bei žmonių dėmesiu. <...>
                  Įmonei vieno Ganos piliečio įdarbinimas atsieina nuo 3 iki 5 tūkst. eurų. Mat kainuoja ir dokumentų sutvarkymas migracijos departamente, ir apgyvendinimas bei maistas, kuriuo įmonė afrikiečius aprūpina iki pirmos algos. <...>
                  Darbo sąlygos, atlyginimas juos tenkina, kadangi pas juos atlyginimas yra maždaug apie 200 eurų, o pas mus gaus nuo 1200 eurų ir daugiau, priklausomai nuo išdirbtų valandų.
                  Problema gali būti čia:
                  Labai džiaugėsi pamatę pirmą sniegą, tai buvo jiems egzotika, jie neįsivaizdavo, kas tai yra.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Nežinau, kaip dabar, bet 2019 m. dviratį rakinau prie pusrūsio turėklų. Buvo stovai tik palei žemę.
                    ---

                    Vilniaus autobusus vairuoja jau virš 30 Ganos piliečių
                    https://madeinvilnius.lt/transportas...anos-pilieciu/


                    Problema gali būti čia:
                    Pora pažįstamų ten dirbo 5 metus kokius. Bet paskui išėjo dėl gana prastų darbo sąlygų. Tai vat, kam gerinti sąlygas, jei galima imigrantų iš Afrikos prisisamdyti.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Na, ekranas yra geriau negu nieko. Daug geriau dar viduje pamatyti, kad iki tavo maršruto liko 12 minučių ir laukti šiltai, nei stovėti prie gatvės.
                      Šis Panoramos veiksmas yra mažas, tačiau džiugu, kad PC dėmesį kreipia ne tik į mašinytes.
                      Trafi app girdėtas? Galima ramiai gurkšnoti kavą kavinėje ir tiesiai iš jos eiti į stotėlę reikiamu laiku.
                      Aišku, geriau nei nieko, bet kaip jau buvo minėta - VT susiekimas su didžiausiais prekybos centrais yra kone joks.

                      Comment


                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                        Trafi app girdėtas? Galima ramiai gurkšnoti kavą kavinėje ir tiesiai iš jos eiti į stotėlę reikiamu laiku.
                        Man negalima. APP'sas tą draudžia:
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	515
Size:	20,4 kB
ID:	2107057
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Man negalima. APP'sas tą draudžia:
                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	515
Size:	20,4 kB
ID:	2107057
                          stops.lt

                          Comment


                            Labai ilgai užkraudinėja naršyklę. Neretai atsijungia dėl per ilgo laukimo. Upscale'inta "Android" versija, tai telefonas vos paveža. Žodžiu, "Panorama" šaunuoliai, žino ką daro.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Vilniaus klasika.

                              Norit sužinoti, ar autobusas atvažiuos laiku? Turit apps'ą!
                              Norit patogiai patalpinto spausdinto tvarkaraščio? Kam, juk turit apps'ą!
                              Netgi tvarkaraščių kūrimas apskritai tai pinigų švaistymas - autobusas išvažiuos, kada vairuotoja Janina norės. Galbūt net suveiks GPS, tada matysite jį, taip-taip, apps'e!

                              Norit turėti pasirinkimą, kur ir kaip nusipirkti bilietą, neturėdami eiti penkių kilometrų bei nebūdami priversti pirkti daugiau bilietų, nei reikia? Tai juk turit apps'ą!
                              Norit suoliuko stotelėje? Kam joje laukti, gi turit apps'ą! Išeisit, kada reikia (žr. punktą apie tvarkaraščius).
                              Norit tramvajaus, nestovėti kamščiuose bendrame eisme, logiškesnio maršrutų tinklo, dažnesnio viešojo transporto apskritai? Kam čia tos nesąmonės, junkitės apps'ą!
                              Norit, kad vairuotojai stotų prie stotelės mažesniu nei metro atstumu, atidarytų priekines duris, laikytųsi eismo taisyklių? Nekvailiokit, žiūrėkit, va, apps'as!

                              Nieko tie vakariečiai neišmano, investuoja kažkokias absurdiškas sumas į viešąjį transportą, tarsi apps'ų neturėtų.

                              Ir kaip čia diskutuoti ¯\_(ツ)_/¯


                              /Sarcasm off: Taip, aš irgi visur naudojuosi programėlėmis - ir Lietuvoje, ir kitose šalyse. Tačiau reikia suprasti vieną elementarų dalyką: jų vaidmuo - būti papildomu pagalbininku, o ne viską atstoti, monopolizuoti visas įmanomas funkcijas ir būti vienintele galimybe ką nors padaryti.

                              Kelio ženklų gal irgi nestatykim, ir taip visi navigacija naudojasi.
                              Paskutinis taisė tomczu; 2024.01.28, 18:15.

                              Comment


                                Jei dar papildyt rantus, čia šį trečiadienį:
                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240124-180943722.jpg
Views:	415
Size:	113,5 kB
ID:	2107182

                                Comment


                                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                                  Trafi app girdėtas? Galima ramiai gurkšnoti kavą kavinėje ir tiesiai iš jos eiti į stotėlę reikiamu laiku.
                                  Aišku, geriau nei nieko, bet kaip jau buvo minėta - VT susiekimas su didžiausiais prekybos centrais yra kone joks.
                                  Jeigu kas antras autobusas nebūtų vaiduoklis tame app tai būtų gerai
                                  O šiaip tai liūdna kad dabar mada viskam kurti "appsą" kuris iš tikro yra tik reskinintas chromium.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Na kaip. Vairuotojam salygos, atlyginimai mažesni. Ko pasekoje vairuotojų trūkumas dar didesnis ir dar daugiau neišvažiuojančių maršrutų, nors už juos vis tiek sumokama. Transporto priemonių techninė būklė panaši ar blogesnė, o jeigu lyginant to paties amžiaus, tikrai blogesnė.
                                    Tai pas VVT čia amžina problema. Taigi ir dabar VVT nuolat neišleidžia visi tarnsporto priemonių dėl vairuotojų trūkumo, o Transrevis gal jau mėnėsis kaip susitvarkęs. Ir panašu jau užmiršot VVT streiką, kur kelieiviai buvo įkaitais.

                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Jo, turiu idėją kaip išspręsti vairuotojų trūkumą. Nelaikyti jų vergais. Mokėti atsakomybę ir darbo krūvį atitinkančius atlyginimus. Įrengti poilsio stoteles kurios nėra tik kilnojamas tualetas žiede.
                                    Pirma. VVT gauna daugiau eur už km, tai kiek jiems dar reik? x3 nei privatiems? x4 nei privatiems?
                                    Antra. Jeigu keltų vairuotojams atlyginimus, tai aš tikėčiausi ir didelės dalies senų atleidimo, nes jie nepradės dirbti kokybiškai. O už esamą darbo kokybę daugiau mokėti būtų nuodėmė.

                                    Comment


                                      Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                      Pirma. VVT gauna daugiau eur už km, tai kiek jiems dar reik? x3 nei privatiems? x4 nei privatiems?.
                                      Privatūs sprendžia problemas dempinguodami darbo užmokestį su juodadarbiais iš trečiųjų šalių. Ir neturėdami profsąjungų. Vargu ar tai tvarus sprendimo būdas.

                                      Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                      Antra. Jeigu keltų vairuotojams atlyginimus, tai aš tikėčiausi ir didelės dalies senų atleidimo, nes jie nepradės dirbti kokybiškai. O už esamą darbo kokybę daugiau mokėti būtų nuodėmė.
                                      Su normaliu atlyginimu ir konkurencinga darbo vieta natūraliai atsiranda arba motyvacija darbuotojams dirbt geriau, arba eilė norinčiųjų už durų.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        O atgal A juostos jau nebėra ir viskas viename sraute.
                                        Atidžiau įsidėmėk ir pamatysi kad A juosta yra ir kitoje pusėje, vėlgi atskirta bortais.




                                        ​​​​​​​
                                        دائما الليتوانيه

                                        Comment


                                          Parašė jan Rodyti pranešimą

                                          Vilniuje vidury gatvės niekas nevažinėtų dviračiais be tų pačių kelių savižudžių kai iš vienos pusės lekia automobiliai iš kitos autobusai. Tas bordiūras jokio saugumo neduoda, visi kiti toliau liptų ant siaurų šaligatvių terorizuoti pėsčiųjų.

                                          čia nesąmonėm madride užsima, matos pilna vietos normaliai organizuoti eismą.
                                          Negali iš kairės kirstis dviratistų ir greit lekiančio vt trajektorijos kuris besirikiuodamas sukti kairėn šluotų visus.
                                          Gal kai nėra dviratistų taip galima daryti, jų daug mažiau nei kokioje sevilijoj ar valencijoj.
                                          rodykit pvz iš normalių šalių kur taip būtų, kokios skandinavijos ar pan
                                          Autobusai rikiuojasi iš anksto, jei reikia sukti į kairę. Bortai sudėti ne visur, ir jų funkcija yra ne apsaugoti nuo važiuojančių dviračiais, o kad į juostas neįvažiuotų lengvieji automobiliai. Visiškai jokios betvarkės kaip tu čia įvardinai. Taip pat nėra ir avarijų, VT visada yra praleidžiamas.

                                          O dviračių, paspirtukų, mopedų yra labai daug, kurie taip pat kiekvienoje sankryžoje gali užvažiuoti prieš visus automobilius eilėjė, ir pajudėti pirmi.
                                          دائما الليتوانيه

                                          Comment

                                          Working...
                                          X