Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    A33 gal tik praeitą vasarą buvo susitvarkęs, karantino, po karantino ir streiko metu žiauriai neaiškiai važinėdavo, nei su stops.lt, nei su stotelių tvarkaraščiais nesutapdavo atvykimo/išvykimo laikai.

    Comment


      Kas vėl vyksta? Stops.lt matau, kad prie dalies maršrutų rašoma, kad tam tikri reisai nevažiuoja, rytojui apskritai yra įkelti laikini tvarkaraščiai. Trūksta autobusų ar vairuotojų?

      Comment


        Parašė eigh Rodyti pranešimą
        Kas vėl vyksta? Stops.lt matau, kad prie dalies maršrutų rašoma, kad tam tikri reisai nevažiuoja, rytojui apskritai yra įkelti laikini tvarkaraščiai. Trūksta autobusų ar vairuotojų?
        Spėčiau, kad ir to, ir to. Paskutiniu metu dažnokai matau tiesiog gatvėje stovinčius sugedusius VVT autobusus.

        Sistema, ant kurios 2020 metais buvo padėtas b*bys, eilinį kartą braška per siūles.
        Paskutinis taisė Pilaitis; 2024.01.22, 15:26.

        Comment


          Tikriausiai pokyčiai gali būti susiję su ūkininkų streiku.

          https://madeinvilnius.lt/transportas...ismo-ribojimu/

          Comment


            Parašė urbanis Rodyti pranešimą
            Tikriausiai pokyčiai gali būti susiję su ūkininkų streiku.

            https://madeinvilnius.lt/transportas...ismo-ribojimu/
            Pokyčiai numatyti iki mėnesio galo, prikarpyti visi pagrindiniai maršrutai.

            Comment


              Realiai ši situacija parodo, kad vieno dabar pašalinto forumiečio siūlytos nelietuvių atliekamos studijos nieko vertos, nes net jeigu įvyktų stebuklas ir Systra arba Cowi (kas, tikrai nesiginčiju, autoretingos kompanijos) parengtų Vilniui VT studiją, ji vis tiek keliautų į stalčių, nes tramvajus dažniausiai yra grynai politinis sprendimas, o vietiniams politikams yra visiškai px.


              Pirmasis žingsnis artimiausiais metais turėtų būti daug didesnės piniginės sumos pumpavimas į VVT ir JUDU, siekiant pakelti atlyginimus bei gerinti darbo sąlygas. Tai pritrauktų motyvuotus darbuotojus ir būtų galima išmesti dabartines perdylas, kas pagaliau išspręstų ir vairuotojų trūkumą, ir blogą remonto kokybę. Nuo to, ar tau dėl darbuotojų trukūmo neatvažiuos autobusas, ar tramvajus, skirtumas mažas.

              Comment


                Nemanau kad ten kadrų klausimas. Problema man atrodo yra tame, jog kalbama apie kažkokį "darnų judumą" be kažkokių rimtesnių veiksmų, o tą darnų judumą bando parduoti, panašiai kaip pieno pirkėjams bandytų įsiūlyti pirkti tik ekologišką pieną. Tarsi galima suderinti važiavimą automobiliu visur ir adekvatų VT ir kitų mikromobilumo priemonių lygį. Tuo tarpu tikrai aktualūs VT veiksniai, tokie kaip greitis, paslaugos prieinamumas, punktualumas nutylimi. Skelbiama apie neįvykstančius reisus lyg tai būtų normalu, kai kurie vykstai neįvyksta ir apie juos neskelbiama, tvarkaraščio nesilaikoma (išvykimai ankstesni), o neduok dieve pagalvoti apie investicijas į tramvajų ir metro.

                Comment


                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                  Nemanau kad ten kadrų klausimas. (...)
                  Ne, pirmoje vietoje tai yra kadrų klausimas. Palyginti su 2020 vasariu trūksta apie 300 vairuotojų (neskaičiuojant naujų 2022 metais atsiradusių Kautros minibusikų). Taip pat nuo 2020 vasaros nebuvo nupirkta nė vieno naujo autobuso (vėlgi neskaitant Kautros, kuri išvažiavo į visiškai naujus specifinius maršrutus), todėl naturalu, kad ir remonto bei patikimumo faktoriai žymiai suprastėjo.

                  Comment


                    Vilniuje kelionės planavimas iš taktinio (kur persėsti) vis labiau tampa vizualiniu (kas tinkamesnis atvažiuos).

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                      Ne, pirmoje vietoje tai yra kadrų klausimas. Palyginti su 2020 vasariu trūksta apie 300 vairuotojų (neskaičiuojant naujų 2022 metais atsiradusių Kautros minibusikų). Taip pat nuo 2020 vasaros nebuvo nupirkta nė vieno naujo autobuso (vėlgi neskaitant Kautros, kuri išvažiavo į visiškai naujus specifinius maršrutus), todėl naturalu, kad ir remonto bei patikimumo faktoriai žymiai suprastėjo.
                      Aš turėjau omenyje kad tarsi reiktų pakeisti JUDU kadrus. Ten pilna jaunų žmonių.
                      Dėl vairuotojų negaliu ginčytis. Turbūt yra algos klasuimas.

                      Comment


                        Parašė urbanis Rodyti pranešimą
                        Tikriausiai pokyčiai gali būti susiję su ūkininkų streiku.

                        https://madeinvilnius.lt/transportas...ismo-ribojimu/
                        Eilinį kartą kaimiečiai miesto VT naikiną?

                        Comment


                          JUDU algos geros. Judumo ekspertų algos riba yra ties ≈ 3 500 Eur (bruto). VT vairuotojų su visokiais viršvalandžiais sakykim ≈ 2 000 Eur (bruto). Esmė, kad JUDU nepriklausomai, kad ten daug kas dirba su didesniu nei bakalauro išsilavinimu, visiškai nesusitvarko su darbu. PVZ. jau aptarta Kęstučio g., faktai:
                          1. mikromobilumui skirta infra neatitinka STR;
                          2. VT vakarais stringa;
                          3. į prašymą panaikinti dviračių juostas įrengiant "A" juostą atsakė, kad planai tą numato 2030 m.
                          4. norint daryti anksčiau – pasakė, reikėtų kreiptis į VMS, nes tai politinis sprendimas, t. y. patys nesikreipė, tad gerai jiems ir taip;
                          5. dviračių juostos Bendrąjame plane toje gatvėje net nenumatytos;
                          6. Dviračių takų spec. plane yra nupieštos, net ne kaip magistralinė (pagrindinė), o tik, kaip tarprajoninė jungtis, kuri dar ir užsibaigia be pratęsimo, bet JUDU šią jungtį įvardijo, kaip tranzitui skirtą;
                          7. realybėje 50 % žmonių jomis net nesinaudoja, vaikai foto renkasi neteisėtai minti siauresniu šaligatviu su stulpais, o į juostą pervažiavo – paradoksalu – tik pačioje pavojingiausioje juostos vietoje, nes fiziškai net nelabai tilptų tarp parkingo ir pastato;
                          8. tuo tarpu VT keleiviai vasarą dūsta / žiemą šunta pilname trumpame troleibuse tiesiog užstrigusiame Žvėryne.
                          Visgi negali sakyti, kad visai nedirba. Užkabino geltoną lentelę (kurios net nėra KET), kad "Saugokis automobilio": https://www.google.lt/maps/@54.69702...8192?entry=ttu
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	1,91 MB ID:	2105876
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Čia rimtu veidu pasakojama kad 1200 EUR į rankas dirbant 12+ val per parą kartais ir 6 dienas per savaitę yra geri atlyginimai darbui, kuris neša atsakomybę visą laiką vairuoti miesto sąlygomis su keleiviais? Tai beje yra mažiau nei šalies (net ne Vilniaus) vidurkį.

                            Comment


                              Ką tikrai reikia daryti, tai mažinti VVT skirtą ridą ir per per kokius 10 metų panaikinti tokią įstaigą. Privatūs nauju konkursavimu tikėtina laimės savo dalis, jog galės kokybiškai teikti paslaugas. O VVT visada tūko, trūksta ir truks tiek vairuotojų, tiek ir normalių transporto priemonių.
                              Ir visi didesni sprendimai priimami Konstitucijos pr. (ar tai būtų Žvėryno paminėtas atvejis, ar koks 3G stabdymas Saltoniškių st., ar A juostos).

                              Comment


                                O privataus Transavio pavyzdys nerodo, kad gali būti dar blogiau?

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Čia rimtu veidu pasakojama kad 1200 EUR į rankas dirbant 12+ val per parą kartais ir 6 dienas per savaitę yra geri atlyginimai darbui, kuris neša atsakomybę visą laiką vairuoti miesto sąlygomis su keleiviais? Tai beje yra mažiau nei šalies (net ne Vilniaus) vidurkį.
                                  Taip nesakiau, sakiau:

                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  JUDU algos geros. Judumo ekspertų algos riba yra ties ≈ 3 500 Eur (bruto).
                                  VT vairuotojai minėti atskirai tik trečiame sakinyje. VT vairuotojai dirba ne JUDU.

                                  Po 12+ h vairuoja tik su naujais trūlikais. Tie kur veža per piką dirba panašiai, kaip oficinis darbas: tik darbo dienomis (net neina į darbą šventine darbo dieną), dirba po maždaug 9 h vietoj įprastų ofisinių 8 h.

                                  ---
                                  Pritariu, kad VVT geriau laiko frontą, nei Transrevisai su savo rugsėjo mėn. cirkais ir masiškai priimtais juodaodžiais. Aš nerasistas, bet matyt nebe reikalo lietuviai labiau privengia privatininkų, nes ten dar blogiau nei VVT.

                                  Dar esmė, kodėl tas VT toks perpildytas ir tokia kankinama patirtis keleiviui. Pvz. minėto to paties 7 troleibuso kelionė:
                                  1. žiede / parke pradedama kelionė laiku;
                                  2. kol nuvažiuoja iki stoties dažniausiai jau vėluoja porą min., nes kažkur mažiau, bet kažkur daugiau pastringama su mašinomis, nes nėra "A" juostų, nei vieno VT šviesoforo maršrute, nėra net "vaflių" Liubarto tilto apačioj, o ten mašinos užkemša privažiavimą iki VT stotelės, nes preišais raudonas šviesoforas joms. Pagal grafiką lyg ir viskas savo vietoj, bet realybėje VT stovi neprivažiavęs tuščios stotelės;
                                  3. iš anksto skubėti nesigautų, nes pvz. į Pylimo g. įvažiuoti per anksti trūlas negali, nes tikėtina, jog nuo Jogailos g. kiti trūlai vėluoja ir skubės, kurie per anksti įvažiavusių trūlų neaplenks;
                                  4. stoty ten nieks nestovi, nes nėra atskiros infros tam, o trūlų labai daug naudojasi tais pačiais laidais – išleidžia / įleidžia žmones ir važiuoja toliau, todėl vėlavimui nurašyti laiko nėra kaip, taip kaip būtų žiede pvz. Pašiluose ar Saulėteky;
                                  5. pavėlavus įvažiuot į stotį, stotelėse laukiantys keleiviai nesulipa laiku, per papildomą laiką į stoteles prieina kiti JUDU neplanuoti keleiviai ir visi sisigrūda trūlike, kuris paskaičiuotas mažesniam keleivių skaičiui;
                                  6. trūlikas jau stoty turėjęs poros min. vėlavimą gaišta daugiau laiko laipindamas didesnį ir nenumatytą kiekį žmonių, taip gaišta dar daugiau nesuplanuoto laiko;
                                  7. istorija kartojasi kiekvienoj sekančioj stotelėj;
                                  8. pikas, "A" juostų ir VT šviesoforų ir "vaflių" nuo stoties nėra, vėluojama dar labiau, jau pvz. 6–8 min., nes vakarinis pikas mašinos dar labiau užkemša centrą;
                                  9. Žvėryne ar Jasinskio g. žmonės jau netelpa, nes VT surinko neplanuotus keleivius ankstesnėse stotelės, nes vėlavo, o per tą laiką stotelės prisipildė papildomais žmonėmis;
                                  10. Kęstučio g. perpildytas trūlikas atsiremia į mašinų kamštį ir visos "silkės statinėj kaifuoja" nevažiuodami, bet beveik stovėdami vietoj.
                                  11. vairuotojas baigęs maršrutą žiede ne visada turi laiko pailsėt / parūkyt / nueit į WC. Kartais jie dar paveržia ratų varžtus ir keičia "ūsų" galvutes.
                                  Taigi, "A" juosta nėra tik šiaip kažkoks pagreitinimas VT keleiviam. Iš to išplaukia ne tik greitis, bet ar pačio suplanuoto VT konkreti transporto priemonė bus sausakimša ar nebus, ar vairuotojas turės geresnes darbo sąlygas ar blogesnes, dėl ko mažėja lojalumas įmonei, didėja darbuotojų kaita, tada prastėja bendra VT priemonių priežiūra, nes naujokai neturės tiek patirties. JUDU / VMS dabar visiškai nieko nedarant gaunasi, kad konkretus keleivis:
                                  1. atėjus į stotelę nesulaukia laiku VT;
                                  2. vėluojantis VT dar yra ir perpildytas: variantas a) telpi ir grūdies, var. b) gali net netilpt;
                                  3. tilpęs – šunti pilnam VT, netilpęs dar pašąlsi kojas lauke.
                                  T. y. trigubas "face palm" keleiviui ir bloga patirtis. Belieka imt dviratį, bet Kęstučio g. juostos net neatitinka STR, ką net vaikai supranta toje foto aukščiau, nes neteisėtai mynė šaligatviu.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    [*]į prašymą panaikinti dviračių juostas įrengiant "A" juostą atsakė, kad planai tą numato 2030 m.
                                    Koks didesnis šio sprendimo vaizdas?

                                    Kęstučio g. A + vienos krypties centro link + A; Vytauto ir Sėlių - vienos krypties iš centro?

                                    Šiaip, nemanau jog tai būtų sprendimas. IMHO, užkiša Narbuto g, viršus ir Sėlių / Narbuto šviesoforas. Vienas iš variantų - nesimaivyti ir Narbuto / Piltaitės pr. padaryti pagrindiniu srautu. Kam reikia pasisukti ar mėgsta važiuoti ne per estakadą - palauks. Kitas žingsnis būtų VT tunelis iš Sėlių g. į Narbuto g., išlendantis kažkur ties Paribio g, galu.

                                    Comment


                                      Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                      Ką tikrai reikia daryti, tai mažinti VVT skirtą ridą ir per per kokius 10 metų panaikinti tokią įstaigą. Privatūs nauju konkursavimu tikėtina laimės savo dalis, jog galės kokybiškai teikti paslaugas. O VVT visada tūko, trūksta ir truks tiek vairuotojų, tiek ir normalių transporto priemonių.
                                      Ir visi didesni sprendimai priimami Konstitucijos pr. (ar tai būtų Žvėryno paminėtas atvejis, ar koks 3G stabdymas Saltoniškių st., ar A juostos).
                                      Jūs turbūt juokaujat. Ar čia norit, kad išvis neliktų VT Vilniuje?
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Taip nesakiau, sakiau:



                                        VT vairuotojai minėti atskirai tik trečiame sakinyje. VT vairuotojai dirba ne JUDU.

                                        Po 12+ h vairuoja tik su naujais trūlikais. Tie kur veža per piką dirba panašiai, kaip oficinis darbas: tik darbo dienomis (net neina į darbą šventine darbo dieną), dirba po maždaug 9 h vietoj įprastų ofisinių 8 h.

                                        ---
                                        Pritariu, kad VVT geriau laiko frontą, nei Transrevisai su savo rugsėjo mėn. cirkais ir masiškai priimtais juodaodžiais. Aš nerasistas, bet matyt nebe reikalo lietuviai labiau privengia privatininkų, nes ten dar blogiau nei VVT.

                                        Dar esmė, kodėl tas VT toks perpildytas ir tokia kankinama patirtis keleiviui. Pvz. minėto to paties 7 troleibuso kelionė:
                                        1. žiede / parke pradedama kelionė laiku;
                                        2. kol nuvažiuoja iki stoties dažniausiai jau vėluoja porą min., nes kažkur mažiau, bet kažkur daugiau pastringama su mašinomis, nes nėra "A" juostų, nei vieno VT šviesoforo maršrute, nėra net "vaflių" Liubarto tilto apačioj, o ten mašinos užkemša privažiavimą iki VT stotelės, nes preišais raudonas šviesoforas joms. Pagal grafiką lyg ir viskas savo vietoj, bet realybėje VT stovi neprivažiavęs tuščios stotelės;
                                        3. iš anksto skubėti nesigautų, nes pvz. į Pylimo g. įvažiuoti per anksti trūlas negali, nes tikėtina, jog nuo Jogailos g. kiti trūlai vėluoja ir skubės, kurie per anksti įvažiavusių trūlų neaplenks;
                                        4. stoty ten nieks nestovi, nes nėra atskiros infros tam, o trūlų labai daug naudojasi tais pačiais laidais – išleidžia / įleidžia žmones ir važiuoja toliau, todėl vėlavimui nurašyti laiko nėra kaip, taip kaip būtų žiede pvz. Pašiluose ar Saulėteky;
                                        5. pavėlavus įvažiuot į stotį, stotelėse laukiantys keleiviai nesulipa laiku, per papildomą laiką į stoteles prieina kiti JUDU neplanuoti keleiviai ir visi sisigrūda trūlike, kuris paskaičiuotas mažesniam keleivių skaičiui;
                                        6. trūlikas jau stoty turėjęs poros min. vėlavimą gaišta daugiau laiko laipindamas didesnį ir nenumatytą kiekį žmonių, taip gaišta dar daugiau nesuplanuoto laiko;
                                        7. istorija kartojasi kiekvienoj sekančioj stotelėj;
                                        8. pikas, "A" juostų ir VT šviesoforų ir "vaflių" nuo stoties nėra, vėluojama dar labiau, jau pvz. 6–8 min., nes vakarinis pikas mašinos dar labiau užkemša centrą;
                                        9. Žvėryne ar Jasinskio g. žmonės jau netelpa, nes VT surinko neplanuotus keleivius ankstesnėse stotelės, nes vėlavo, o per tą laiką stotelės prisipildė papildomais žmonėmis;
                                        10. Kęstučio g. perpildytas trūlikas atsiremia į mašinų kamštį ir visos "silkės statinėj kaifuoja" nevažiuodami, bet beveik stovėdami vietoj.
                                        11. vairuotojas baigęs maršrutą žiede ne visada turi laiko pailsėt / parūkyt / nueit į WC. Kartais jie dar paveržia ratų varžtus ir keičia "ūsų" galvutes.
                                        Taigi, "A" juosta nėra tik šiaip kažkoks pagreitinimas VT keleiviam. Iš to išplaukia ne tik greitis, bet ar pačio suplanuoto VT konkreti transporto priemonė bus sausakimša ar nebus, ar vairuotojas turės geresnes darbo sąlygas ar blogesnes, dėl ko mažėja lojalumas įmonei, didėja darbuotojų kaita, tada prastėja bendra VT priemonių priežiūra, nes naujokai neturės tiek patirties. JUDU / VMS dabar visiškai nieko nedarant gaunasi, kad konkretus keleivis:
                                        1. atėjus į stotelę nesulaukia laiku VT;
                                        2. vėluojantis VT dar yra ir perpildytas: variantas a) telpi ir grūdies, var. b) gali net netilpt;
                                        3. tilpęs – šunti pilnam VT, netilpęs dar pašąlsi kojas lauke.
                                        T. y. trigubas "face palm" keleiviui ir bloga patirtis. Belieka imt dviratį, bet Kęstučio g. juostos net neatitinka STR, ką net vaikai supranta toje foto aukščiau, nes neteisėtai mynė šaligatviu.
                                        Gerai išdėstyti argumentai už A juostas.

                                        Mano greita idėja būtų tokia:
                                        telpa 3 juostos. Kodėl vidurinė juosta negalėtų būti dvikryptė A juosta, reguliuojama VT šviesoforu? O kompensacija dviratininkams galėtų būti Birutės g. pavertimas dviračių gatve arba geresnės sąlygos Vytauto g.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                          Gerai išdėstyti argumentai už A juostas.

                                          Mano greita idėja būtų tokia:
                                          telpa 3 juostos. Kodėl vidurinė juosta negalėtų būti dvikryptė A juosta, reguliuojama VT šviesoforu? O kompensacija dviratininkams galėtų būti Birutės g. pavertimas dviračių gatve arba geresnės sąlygos Vytauto g.
                                          Per ilga gatvė. Negali išleisti VT į gatvę ir tikėtis jog per skirtą laiką jis atlaisvins atkarpą. O tarpe dar yra ir stotelių.
                                          Kai A juosta atsiranda gatvės viduryje, gaunasi kaip tramvajaus reguliavimas, t.y. visos TP turi praleisti į VT ir iš jo einančius pėsčiuosius.

                                          Man labiau būtų priimtinas Kęstučio ir Vytauto g. pavertimas vienpusėmis, tuo labiau kad Žvėrynas gan tankiai "susiūtas" skersinėmis jungtimis. Ir dviračiams turi būti leista važiuoti A juostomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X