Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Gerai išdėstyti argumentai už A juostas.

    Mano greita idėja būtų tokia:
    telpa 3 juostos. Kodėl vidurinė juosta negalėtų būti dvikryptė A juosta, reguliuojama VT šviesoforu? O kompensacija dviratininkams galėtų būti Birutės g. pavertimas dviračių gatve arba geresnės sąlygos Vytauto g.
    O jei tikrai dvikryptė, bet kryptis keičiasi tik kartą į dieną ir papildomai, jei tik atsiranda poreikis. Pavyzdžiui, rytinio piko metu A juosta veikia centro kryptimi, T. Narbuto kryptimi viešasis transportas važiuoja bendrame eisme. Vakarinio piko metu šviesoforai pasikeičia ir A juosta veikia T. Narbuto kryptimi, o centro kryptimi viešasis transportas juda bendrame sraute.

    Comment


      Parašė Horn Rodyti pranešimą
      Ką tikrai reikia daryti, tai mažinti VVT skirtą ridą ir per per kokius 10 metų panaikinti tokią įstaigą. Privatūs nauju konkursavimu tikėtina laimės savo dalis, jog galės kokybiškai teikti paslaugas. O VVT visada tūko, trūksta ir truks tiek vairuotojų, tiek ir normalių transporto priemonių.
      Ir visi didesni sprendimai priimami Konstitucijos pr. (ar tai būtų Žvėryno paminėtas atvejis, ar koks 3G stabdymas Saltoniškių st., ar A juostos).
      Kad kolkas matome tik tai, kad privatizuotuose maršrutuose situacija blogesnė. Beje kaip tik vakar mačiau kaip transrevis užsikosėjo melynais dūmais ir užgeso bandydamas pervažiuoti sankryžą. Tai techninė būklė pas juos kaži ar geresnė.
      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      Taip nesakiau, sakiau:
      VT vairuotojai minėti atskirai tik trečiame sakinyje. VT vairuotojai dirba ne JUDU.

      Po 12+ h vairuoja tik su naujais trūlikais. Tie kur veža per piką dirba panašiai, kaip oficinis darbas: tik darbo dienomis (net neina į darbą šventine darbo dieną), dirba po maždaug 9 h vietoj įprastų ofisinių 8 h.
      Tai cituokite toliau.
      VT vairuotojų su visokiais viršvalandžiais sakykim ≈ 2 000 Eur (bruto).
      stoty ten nieks nestovi, nes nėra atskiros infros tam, o trūlų labai daug naudojasi tais pačiais laidais – išleidžia / įleidžia žmones ir važiuoja toliau, todėl vėlavimui nurašyti laiko nėra kaip, taip kaip būtų žiede pvz. Pašiluose ar Saulėteky;
      Stotyje tikrai stovi, kartais net išlipdami nusiimti ūsus, kad kitas pravažiuotu, dėl infrastruktūros tokios kokią turim. Ypač vakarais kai gryžtu traukiniu tai būna, kad troleibuse prasėdžiu dar kokius 15 min., kol pradedame važiuoti. Gerai bent kad į vidų įleidžia.



      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Koks didesnis šio sprendimo vaizdas?

        Kęstučio g. A + vienos krypties centro link + A; Vytauto ir Sėlių - vienos krypties iš centro?

        Šiaip, nemanau jog tai būtų sprendimas. IMHO, užkiša Narbuto g, viršus ir Sėlių / Narbuto šviesoforas. Vienas iš variantų - nesimaivyti ir Narbuto / Piltaitės pr. padaryti pagrindiniu srautu. Kam reikia pasisukti ar mėgsta važiuoti ne per estakadą - palauks. Kitas žingsnis būtų VT tunelis iš Sėlių g. į Narbuto g., išlendantis kažkur ties Paribio g, galu.
        Darnaus judumo mieste planas nurodo drausti tranzitą D kat. Vytauto ir Sėlių g. Nors DJMP nurodė žemesnės kategorijos dviračių eismą Kęstučio g., bet net plane ties Liubarto g. jis nutrūksta, o Bendrasis planas nenumato dviračių juostų Kęstučio g. visai. Tad kaip ir akivaizdu, kaip turėtų būti. Valdemar geriausias siūlymas, reversinė juosta centre (nes ryte retais atvejais kartais irgi gali pastrigti trūlai, pvz. užsilaiko toje Sėlių/Kęstučio g. sankryžoj, kai mašinos irgi užblokuoja laukdamos), bet keisti kryptį tik kartą per dieną, o dviračiai Birutės g., Latvių g. padaryt dviračių gatve.

        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Stotyje tikrai stovi, kartais net išlipdami nusiimti ūsus, kad kitas pravažiuotu, dėl infrastruktūros tokios kokią turim. Ypač vakarais kai gryžtu traukiniu tai būna, kad troleibuse prasėdžiu dar kokius 15 min., kol pradedame važiuoti. Gerai bent kad į vidų įleidžia.
        Kalbam apie piką. Vakare matant nuimant, reiškia, kad užlindo viso labo 1–2 min. Gali nuimti net važiuojantis laiku, bet matantis, kad jį presinguoja akivaizdžiai vėluojantis kito marštruto trūlas. Gali gerenoriškai nenuiminėti, pastovėti dar iki minutės, o galinis dar labiau vėluos. Čia maršrutai ant tų pačių laidų: 7, 2, 1, 20

        Click image for larger version

Name:	7.png
Views:	643
Size:	7,8 kB
ID:	2106107 Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	623
Size:	7,2 kB
ID:	2106108 Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	633
Size:	3,0 kB
ID:	2106109 Click image for larger version

Name:	20.png
Views:	624
Size:	2,8 kB
ID:	2106110

        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą

          Darnaus judumo mieste planas nurodo drausti tranzitą D kat. Vytauto ir Sėlių g. Nors DJMP nurodė žemesnės kategorijos dviračių eismą Kęstučio g., bet net plane ties Liubarto g. jis nutrūksta, o Bendrasis planas nenumato dviračių juostų Kęstučio g. visai. Tad kaip ir akivaizdu, kaip turėtų būti. Valdemar geriausias siūlymas, reversinė juosta centre (nes ryte retais atvejais kartais irgi gali pastrigti trūlai, pvz. užsilaiko toje Sėlių/Kęstučio g. sankryžoj, kai mašinos irgi užblokuoja laukdamos), bet keisti kryptį tik kartą per dieną, o dviračiai Birutės g., Latvių g. padaryt dviračių gatve.
          Važinėjau vasarą paneriu iš NMC per Vingio parką, tai nemačiau jokio apkrovimo skersinėse gatvėse. Gal laikas buvo netinkamas? Tad jei labai norisi - ženklas "Gyvenamoji zona" ir dėkingi rinkėjai.

          Tranzitą Sėlių g. bus įmanoma uždrausti kai Žvėrynas įgaus kitą išvažiavimą į Narbuto g. Kitaip tai tas pats, kas uždrausti lietų. Reversinio eismo juosta Kęstučio g. per visą Žvėryną būtų toks ... įdomus atvejis. Gal ir būtų įmanoma, pvz paleidus troleibusus su autonomine eiga. Kitaip neaišku ar troleibuso ūsa nekabintų didesnių gabaritų TP, kas nubraukia visus A juostos privalumus.

          O DJMP yra lengvai pakeičiamas dokumentas, bile tik būtų poreikis. BP sprendiniai gal keičiami sunkiau, bet nėra nieko neįmanomo.

          Comment


            Pastebėjau, kad per kelis metus 7 troleibuso maršrutas yra apkarpytas trečdaliu ir daugiau. Prieš Covidą piko metu važiuodavo 16-18 kartų per valandą. Dabar beliko vos 10-11. Ar tikrai ten tiek sumažėję srautai?
            دائما الليتوانيه

            Comment


              Ne srautai sumažėjo,o transporto priemonių parke sumažėjo.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Važinėjau vasarą paneriu iš NMC per Vingio parką, tai nemačiau jokio apkrovimo skersinėse gatvėse. Gal laikas buvo netinkamas? Tad jei labai norisi - ženklas "Gyvenamoji zona" ir dėkingi rinkėjai.

                Tranzitą Sėlių g. bus įmanoma uždrausti kai Žvėrynas įgaus kitą išvažiavimą į Narbuto g. Kitaip tai tas pats, kas uždrausti lietų. Reversinio eismo juosta Kęstučio g. per visą Žvėryną būtų toks ... įdomus atvejis. Gal ir būtų įmanoma, pvz paleidus troleibusus su autonomine eiga. Kitaip neaišku ar troleibuso ūsa nekabintų didesnių gabaritų TP, kas nubraukia visus A juostos privalumus.

                O DJMP yra lengvai pakeičiamas dokumentas, bile tik būtų poreikis. BP sprendiniai gal keičiami sunkiau, bet nėra nieko neįmanomo.
                Nemanau, kad būtų problema pastumti kontaktinį tinklą, nes jis kabo ne ant metalinių horizontalių atramų, o ant „siūlo“. Spėju, vienos nakties darbas.

                Reversinė troleibusų juosta Ciūriche:

                Click image for larger version

Name:	reversine A juosta.png
Views:	1267
Size:	1,46 MB
ID:	2106246
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  2024 metai. Šiaurės Europa.

                  Važiuojant troleibusu vilnietei prireikė skėčio – vanduo ne lašėjo, o tekėjo pro viešojo transporto stogą

                  „Kad Vilniaus transporto būklė apverktina niekam ne naujiena. Troleibusas, kurio garažo numeris yra 1610, kursuoja 6 ar 12 maršrutu. Pirmadienį 01.15 tarp 17:00 ir 18:00 val. jame „reikėjo skėčio”. Per stogo sujungimus vanduo ne tai kad lašėjo, o rimtai tekėjo. 01.17, kai ryte temperatūra -16, tarp 7,50 ir 8,30 val. situacija neapsakoma. Bent jau būtų įjungtas šildymas, bet nesivarginta padaryti net to”

                  Comment


                    Čia Lietuva, net troleibusuose lyja.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Važinėjau vasarą paneriu iš NMC per Vingio parką, tai nemačiau jokio apkrovimo skersinėse gatvėse. Gal laikas buvo netinkamas? Tad jei labai norisi - ženklas "Gyvenamoji zona" ir dėkingi rinkėjai.

                      Tranzitą Sėlių g. bus įmanoma uždrausti kai Žvėrynas įgaus kitą išvažiavimą į Narbuto g. Kitaip tai tas pats, kas uždrausti lietų. Reversinio eismo juosta Kęstučio g. per visą Žvėryną būtų toks ... įdomus atvejis. Gal ir būtų įmanoma, pvz paleidus troleibusus su autonomine eiga. Kitaip neaišku ar troleibuso ūsa nekabintų didesnių gabaritų TP, kas nubraukia visus A juostos privalumus.

                      O DJMP yra lengvai pakeičiamas dokumentas, bile tik būtų poreikis. BP sprendiniai gal keičiami sunkiau, bet nėra nieko neįmanomo.
                      Kaip gyvenamoji zona neveikia, pvz. Rūdninkų g. galima pažiūrėti YouTube KEdas000 kanalą. Užėjus kalbai, kaip tobulinti dviračių gatves, buvo pasipiktinęs vienas dėl visiškai neveikiančių esamų 30 km/h dviračių gatvės ženklų (kai nėra pvz. mano siūlytų papildomų ženklinimų arba infrastukrūrinių fizinių atskirų dangų). Minėjo Čiurlionio g., kad baisu.

                      Sėlių g. patikslinu tik – pusė jos yra D kat., pusė – C kat. Ten kur trūlai, ten visur C.

                      Net esmaoj padėty trūlai apvažiuoja prisiparkavusius sunkvežimius. Fūros neapvažiuotų, bet ten stovi ženklas draudžiantis net įprastiems sunkvežimiams įvažiuot. Dar idomus momentas, VMS dviračių gatvių standartas numato dviračių juostas tik 30 km/h gatvėse, o Kęstučio g. 40 km/h. Tiesa, STR numato iki 50 km/h.

                      Beje atrašė iš Statybos inspekcijos: kelio ženklinimo nelaiko statybomis, todėl atsisakė nagrinėti skundą. Dabar VMS tie nauji pranešimai pending (kabo), suprantu, JUDU persiuntė VMS infros skyriui nagrinėti.

                      Dėl "A" juostos centre, vienintelė blogybė, kad brangiau įgyvendint ir mašinoms turėtų nebelikti visai galimybių sukti abejomis kryptimis. Darant normaliai. Įrengus siūlytą "A" juostą tik vienoj pusėj – mašinos galėtų kaip ir anksčiau išsukti bent viena kryptimi netrukdant VT.

                      Click image for larger version

Name:	Pagal-proporcinį-kooficientą-apvalinant-40-greitis-artimesnis-50-nei-30.png
Views:	494
Size:	2,13 MB
ID:	2106390

                      Zonos pagaiba Liubarto tilto viduryje:
                      Click image for larger version

Name:	Pagal-proporcinį-kooficientą-apvalinant-40-greitis-artimesnis-50-nei-30_2.png
Views:	474
Size:	1,77 MB
ID:	2106392


                      Forume išsakyti nuogąstavimai, kad STR galbūt turi omeny "A" juostas tame 174. punkte, galėtų būti paneigti, nes VMS gatvių standarte dvi atskiros sąvokos toje pačioje legendoje "A" juosta ir VT juostos, o 40 km/h greičio nėra nurodyta, bet pagal bendrąsias taisykles, visuomenėje įprasta apvalinti į didesnę pusę, tai 40 km/h labiau apvalinant į 50 km/h, o ne į 30 km/h, gaunasi, kad net tas standartas netiesiogiai prieštarauja dviračių juostoms Kęstučio g., o schemoje kairėje autobusas pavaizduotas "viešojo transporto juostoje" su punktyru, todėl ten ne "A" juosta, nes būtų ištisinė, tad sąvokos tikrai skiriasi:
                      Click image for larger version

Name:	Vilniaus-gatviu-standartas_2021-m.png
Views:	481
Size:	149,6 kB
ID:	2106391
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                        Ir dviračiams turi būti leista važiuoti A juostomis.
                        O kodėl dabar neleidžiama?

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Click image for larger version

Name:	Vilniaus-gatviu-standartas_2021-m.png
Views:	481
Size:	149,6 kB
ID:	2106391
                          Kodėl tiesiant dviračių takus būna apkeičiamas 1 ir 3? Mieste kažkokia mišrainė.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            O kodėl dabar neleidžiama?
                            trukdo autobusams. Autobusai kur a juosta gerai įsibegėja paskui dėl visokių dviratistų reikia staigiai stabdyti ir manevruoti.
                            kalvarijų g mačiau rugsėjį super tėvelį mynė dviračiu a juosta iš paskos dviems savo vaikams su dviratukais ir šalia lekia autobusas 7 kartais greičiau.
                            tokiose gatvėse su a juostom dviratistams ne vieta, turi būti įrengti atskirti takai jiems.
                            jeigu viešojo eismas būtų organizuojamas gatvių viduriu tuomet galėtų pirmose juostose įrenginėti bendro eismo juostas o dabar arba painiojasi autobusams arba išvis savižudžiai mina antra juosta o juos automobiliai dideliu greičiu lenkia per a juostą iš dešinės

                            Comment


                              Parašė jan Rodyti pranešimą

                              trukdo autobusams. Autobusai kur a juosta gerai įsibegėja paskui dėl visokių dviratistų reikia staigiai stabdyti ir manevruoti.
                              kalvarijų g mačiau rugsėjį super tėvelį mynė dviračiu a juosta iš paskos dviems savo vaikams su dviratukais ir šalia lekia autobusas 7 kartais greičiau.
                              tokiose gatvėse su a juostom dviratistams ne vieta, turi būti įrengti atskirti takai jiems.
                              jeigu viešojo eismas būtų organizuojamas gatvių viduriu tuomet galėtų pirmose juostose įrenginėti bendro eismo juostas o dabar arba painiojasi autobusams arba išvis savižudžiai mina antra juosta o juos automobiliai dideliu greičiu lenkia per a juostą iš dešinės
                              Man visai patinka Madrido variantas, kur A juosta yra griežtai autobusams ir taxi, ir iš jos nedaromi jokie dešinieji posūkiai. Kai kurios būna atskirtos plastmasiniais bortais. Pirma auto juosta visada skirta dviračiams, paspirtukams, mopedams, ir toje juostoje greitis ribojamas iki 30. Jei yra daugiau nei viena juosta automobiliams, tuomet ten greitis ribojamas iki 50 km/h.

                              Pvz.:
                              Click image for larger version

Name:	download.jpg
Views:	378
Size:	14,1 kB
ID:	2106476
                              Attached Files
                              دائما الليتوانيه

                              Comment


                                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                Man visai patinka Madrido variantas, kur A juosta yra griežtai autobusams ir taxi, ir iš jos nedaromi jokie dešinieji posūkiai. Kai kurios būna atskirtos plastmasiniais bortais. Pirma auto juosta visada skirta dviračiams, paspirtukams, mopedams, ir toje juostoje greitis ribojamas iki 30. Jei yra daugiau nei viena juosta automobiliams, tuomet ten greitis ribojamas iki 50 km/h.
                                Mūsiškės KET tokiao, kad negali riboti greičio vienoje juostoje, jei ji neatskirta "kietais" elementais; turi riboti vienoje kryptyje.

                                Comment


                                  Parašė jan Rodyti pranešimą
                                  trukdo autobusams. Autobusai kur a juosta gerai įsibegėja paskui dėl visokių dviratistų reikia staigiai stabdyti ir manevruoti.
                                  kalvarijų g mačiau rugsėjį super tėvelį mynė dviračiu a juosta iš paskos dviems savo vaikams su dviratukais ir šalia lekia autobusas 7 kartais greičiau.
                                  tokiose gatvėse su a juostom dviratistams ne vieta, turi būti įrengti atskirti takai jiems.
                                  jeigu viešojo eismas būtų organizuojamas gatvių viduriu tuomet galėtų pirmose juostose įrenginėti bendro eismo juostas o dabar arba painiojasi autobusams arba išvis savižudžiai mina antra juosta o juos automobiliai dideliu greičiu lenkia per a juostą iš dešinės
                                  O gatve ne nuo 14 metų leidžiama važiuoti? Dėl "7 kartu greičiau" gal leiskite suabejoti, nes tuomet dviratININkai važiuoja max 50/7=7,2 km/h. Dėl "savižudžįai mina antra juosta" - na netikiu, kad "mina". Esu tokių matęs, bet paprastai tokie važiuoja su elektriniais dviračiais ir jų greitis >30 km/h, tad nelabai skiriasi nuos srauto greičio. Ir kaip taisyklė ten visokie picų išvežiotojai, kuriems ir taip nėra gyvenimo.

                                  Pvz kas man trukdo dabartiniame KET - negalima A juosta važiuoti Pylimo gatve Nors galima Pamėnkalnio gatve.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Kad kolkas matome tik tai, kad privatizuotuose maršrutuose situacija blogesnė. Beje kaip tik vakar mačiau kaip transrevis užsikosėjo melynais dūmais ir užgeso bandydamas pervažiuoti sankryžą. Tai techninė būklė pas juos kaži ar geresnė.
                                    Tikrai nepasakyčiau, jog privačiuose blogesnė. VVT vairuotojų niekada neužteko. Jų trūko prieš 5 metus, dabar daug trūksta ir truks ateityje. Turit idėjų kaip tą išspręs? O kaip seksis Transreviui su užsieniečiais matysim. Abejoju ar teoriškai gali dar būti blogesnė darbo kokybė už vietinių herojų. Plius privatiems padės tikėtina didesnis įkainis po naujo konkursavimo.
                                    Transporto priemonės ne itin patinka lyginant su naujom VVT, bet c'mon kiek pas VVT šiūkšlių važiuoja. Ir pagalvokite kada VVT keis triašius trūlikus, ir tada pagalvokite kada pakeis senus autobusus ir kokio jie bus lygio.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Mūsiškės KET tokiao, kad negali riboti greičio vienoje juostoje, jei ji neatskirta "kietais" elementais; turi riboti vienoje kryptyje.
                                      Tik norėjau pasitikslinti kuris KET punktas tai draudžia, nes juk yra kelio ženklas 520.

                                      Comment


                                        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                                        Man visai patinka Madrido variantas, kur A juosta yra griežtai autobusams ir taxi, ir iš jos nedaromi jokie dešinieji posūkiai. Kai kurios būna atskirtos plastmasiniais bortais. Pirma auto juosta visada skirta dviračiams, paspirtukams, mopedams, ir toje juostoje greitis ribojamas iki 30. Jei yra daugiau nei viena juosta automobiliams, tuomet ten greitis ribojamas iki 50 km/h.
                                        O atgal A juostos jau nebėra ir viskas viename sraute.

                                        Comment


                                          Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                          Tikrai nepasakyčiau, jog privačiuose blogesnė. VVT vairuotojų niekada neužteko. Jų trūko prieš 5 metus, dabar daug trūksta ir truks ateityje. Turit idėjų kaip tą išspręs? O kaip seksis Transreviui su užsieniečiais matysim. Abejoju ar teoriškai gali dar būti blogesnė darbo kokybė už vietinių herojų. Plius privatiems padės tikėtina didesnis įkainis po naujo konkursavimo.
                                          Transporto priemonės ne itin patinka lyginant su naujom VVT, bet c'mon kiek pas VVT šiūkšlių važiuoja. Ir pagalvokite kada VVT keis triašius trūlikus, ir tada pagalvokite kada pakeis senus autobusus ir kokio jie bus lygio.
                                          Na kaip. Vairuotojam salygos, atlyginimai mažesni. Ko pasekoje vairuotojų trūkumas dar didesnis ir dar daugiau neišvažiuojančių maršrutų, nors už juos vis tiek sumokama. Transporto priemonių techninė būklė panaši ar blogesnė, o jeigu lyginant to paties amžiaus, tikrai blogesnė.

                                          Jo, turiu idėją kaip išspręsti vairuotojų trūkumą. Nelaikyti jų vergais. Mokėti atsakomybę ir darbo krūvį atitinkančius atlyginimus. Įrengti poilsio stoteles kurios nėra tik kilnojamas tualetas žiede.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X