Parašė digital
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galėtų ir LTG Link nustoti spaminti apie savo traukiniautojų klubą po kiekvienos didesnės stoties.Parašė digital Rodyti pranešimąLabai gerai. Kaip tas garsinis spamas užknisdavo.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na šiaip visaip būna, kaip ir dieną.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąDar vienas fun fact. Naktiniuose maršrutuose kiek teko matyti vairuotojai atidaro visas duris.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar tas pranešimas yra aktualus akliems ir silpnaregiams, nes netikėtas “kodėl bilieto neparuošėte” gali išgąsti, o ir kol bus ieškomas tas bilietas, bus sugaišta daug laiko. Geriau bent apie kontrolę pranešimas išliktų.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąNa pranešimas apie keleivių kontrolę manau visai naudingas buvo, ypač jei negiliai prisnūdęs žmogus būdavo.
 Dėl “saugumo” na galima irgi, bet ant kiek tai veiksminga.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 prieštai vilniaus autobusai naudojo Mijola borto kompus ir komposterius. dabar naudojame Ridango, dingo reklamos, "ding" garsas prieš stoteles, kitaip veikia pranešimai absoliučiai. kaip suprantu nebus nieko keičiama apie RidangoParašė Vinecko Rodyti pranešimąGal kas žino kodėl Vilniuje dingo beveik visi garsiniai pranešimai apart stotelių.
 Na pvz ankščiau atsimenu buvo “Gerbiami keleiviai! Įlipę į viešąjį transportą pasirūpinkite savo saugumu. Jei yra laisvų vietų atsisėskite. Geros jums kelionės mūsų transportu!” arba pranešimas paruošti bilietus kontrolei.
 Dabar to nėra, o kai kur net stotelių pranešimai labai pritildyti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apskritai visose normaliose VT sistemose yra išsamūs garsiniai pranešimai (tarkime NYC metro praneša, kad stotelėje yra liftas neįgaliesiems, policija, galimi persėdimai į kitus maršrutus). Ypač apie persėdimus VVT informacijos mažai, tik 32Tr švieslentėse rodo.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Dar tas pranešimas yra aktualus akliems ir silpnaregiams, nes netikėtas “kodėl bilieto neparuošėte” gali išgąsti, o ir kol bus ieškomas tas bilietas, bus sugaišta daug laiko. Geriau bent apie kontrolę pranešimas išliktų.
 Dėl “saugumo” na galima irgi, bet ant kiek tai veiksminga.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 dėl persėdimų ant švieslentės, nedaeina man kodėl transrevis ant autobusų pradėjo dėti du atskirus ekranus vietoj vieno didelio kaip ant sorku. bent rodytu persėdimus o ne pastoviai viename ekrane stoteles o kitame reklamasParašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
 Apskritai visose normaliose VT sistemose yra išsamūs garsiniai pranešimai (tarkime NYC metro praneša, kad stotelėje yra liftas neįgaliesiems, policija, galimi persėdimai į kitus maršrutus). Ypač apie persėdimus VVT informacijos mažai, tik 32Tr švieslentėse rodo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
			
			
		
		
		
		
	
	
 T4 pratęsimas - visai įdomus sprendimas, ar ne? Savotiškas T14 grąžinimas Nuo šio šeštadienio, birželio 21 d., sostinėje įsigalioja vasaros sezono viešojo transporto tvarkaraščiai. Reaguojant į pasikeitusius keleivių srautus šiltuoju metų laiku, kai dalis gyventojų atostogauja, o bendras eismo intensyvumas mieste mažėja, tvarkaraščiai koreguojami – tam tikri maršrutai kursuos rečiau. Vis dėlto šiemet keleiviams siūloma ir daugiau galimybių patogiai bei greitai keliauti mieste. Palyginti su praėjusių […] Nuo šio šeštadienio, birželio 21 d., sostinėje įsigalioja vasaros sezono viešojo transporto tvarkaraščiai. Reaguojant į pasikeitusius keleivių srautus šiltuoju metų laiku, kai dalis gyventojų atostogauja, o bendras eismo intensyvumas mieste mažėja, tvarkaraščiai koreguojami – tam tikri maršrutai kursuos rečiau. Vis dėlto šiemet keleiviams siūloma ir daugiau galimybių patogiai bei greitai keliauti mieste. Palyginti su praėjusių […]
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip suprantu kažkas iškovojo normalų T16 kursavimą ir po 21 val?Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimąT4 pratęsimas - visai įdomus sprendimas, ar ne? Savotiškas T14 grąžinimas 
 Šiais metais visai džiugios naujienos, ne taip kaip Kaune.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įkėlė tvarkaraščius. Stops.lt T4 grafiką atvaizduoja tragiškai, nelabai kažką suprasi.
 
 Panašu, kad pirmas reisas darbo dienomis iš Valakampių išvyks 10.28, paskutinis 21.42. Savaitgaliais 11.12-21.45. Valakampiuose bus atstova. Šiaip tvarkaraštis lietuviškai painus, nes į Valakampius važiuos tik dalis reisų - prieš važiuojant reikės tikrinti. Kaune su reisais į Kauno marias kiek aiškiau - ten visi troleibusai prieš rekonstrukciją tiesiog važiavo 8-20 valandomis.
 
 Ir taip, T16 ir darbo dienomis, ir savaitgaliais kursuos po 21 val.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl T4 viskas kaip ir aiškiu. Kas ~30 min važiuoja į Valakampius.Parašė eigh Rodyti pranešimąĮkėlė tvarkaraščius. Stops.lt T4 grafiką atvaizduoja tragiškai, nelabai kažką suprasi.
 
 Panašu, kad pirmas reisas darbo dienomis iš Valakampių išvyks 10.28, paskutinis 21.42. Savaitgaliais 11.12-21.45. Valakampiuose bus atstova. Šiaip tvarkaraštis lietuviškai painus, nes į Valakampius važiuos tik dalis reisų - prieš važiuojant reikės tikrinti. Kaune su reisais į Kauno marias kiek aiškiau - ten visi troleibusai prieš rekonstrukciją tiesiog važiavo 8-20 valandomis.
 
 Ir taip, T16 ir darbo dienomis, ir savaitgaliais kursuos po 21 val.
 Dėl T16 džiugu, kad atsisakė blogos praktikos.
 Dar galiu pasidžiaugti ir tuo, kad G maršrutai net vasarą kursuos nerečiau nei kas 10 min. 1G iš viso piko valandomis turi taktą 5 min.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 20 val irgi gerai - 20:42, 20:43 ir 20:45 o po to 17min. tarpasParašė Svajonius Rodyti pranešimą3G tvarkaraštis iš Oro uosto link centro tai kažkokia parodija. Kaip taip suplanuot atstovas, kad pvz. atsirado realus dalykas tvarkaraštyje, du(!!!) autobusai iš eilės į Fabijoniškes 10:09 09! 19h tik trys autobusai per valandą. Yra ir daugiau perliukų. Nuostabu 
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu jus nesuprantate, jiems reikia 400 žmonių išvežti per momentąParašė bim_bam Rodyti pranešimą
 20 val irgi gerai - 20:42, 20:43 ir 20:45 o po to 17min. tarpas  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra ir kitų keistenybių. 10 retesnis darbo dienomis nei savaitgaliais bus, o 12 vienas autobusas dirba tik 1 pamainą - reiškia, susidaro tarpelis piko metu nuo 17:15 iki 18:52. 38 irgi nukirto pertraukiamą grafiką nepastumdydami kitų laikų - reiškia, bus dideli tarpai piko metu.
 
 Nežinau, ar čia klaida, bet 24 darbo dienomis nukertami visi reisai 5 valandą, iš Fabijoniškių važiuot pradeda 6:10 (nors savaitgaliais lieka ankstesnių). Taip pat 78 ganėtinai apkarpytas. Darbo dienomis lieka tik vienas 2 pam. autobusas, o paskutinis reisas išvažiuos iš Stoties 20:54, tai reiškia, vėliau grįžtantys/ilgiau dirbantys turės visi grūstis į vienintelį vėlesnį midi 51 reisą. Aišku, jei išvis dar rinksis su VT važiuot.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne 30, o 15, gal kiek dažnoka, bet nežinau. Iš principo idėja įdomi, ir gal visai nebloga. Tačiau tai reiškia, kad 4 troleibusas (neskaitant iš/į parką) jau turės 10 kursavimo variantų. Pats laikas būtų grąžinti A, B žymėjimus.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Dėl T4 viskas kaip ir aiškiu. Kas ~30 min važiuoja į Valakampius.
 
 O kam savaitgaliais dažninti 15, jeigu jis nuveža iki lygiai ten pat kur 4 (nelabai reikšmingas visgi yra važiavimas į Žolyno g.), tik yra trumpesnis ir dar su lankstu vidury – man jau mįslė.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 15 realiai nėra dažninimas. Jis turi +- tą patį tvarkaraštį kaip ir dabar. Tiesiog pristatyta kaip wow.Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
 Ne 30, o 15, gal kiek dažnoka, bet nežinau. Iš principo idėja įdomi, ir gal visai nebloga. Tačiau tai reiškia, kad 4 troleibusas (neskaitant iš/į parką) jau turės 10 kursavimo variantų. Pats laikas būtų grąžinti A, B žymėjimus.
 
 O kam savaitgaliais dažninti 15, jeigu jis nuveža iki lygiai ten pat kur 4 (nelabai reikšmingas visgi yra važiavimas į Žolyno g.), tik yra trumpesnis ir dar su lankstu vidury – man jau mįslė.
 Comment





Comment