Parašė Zefyras
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmu etapu buvo lygtais žadėta iki Žirmūnų paplūdimio su stotele prie Šilo tilto:
 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...vandens-pakaks
 
 Tik tiek, kad nuo Verslo trikampio iki Mindaugo tilto bus įrengiamos naujos prieplaukos, o Antakalnyje ir Žirmūnuose spėju bus naudojamos esamos - gaisrinės ir Žirmūnų paplūdimio.
 
 
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O mano - ne, bet stovėti gaunu, tuo tarpu kai Varšuvoje ar Prahoje atsisėdu. Kitas dalykas kad ir jūs tikriausiai atsisėstumėte, jeigu būtų normalūs tarpai tarp sėdynių.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Dėl stovėjimo, tai mano pasirinkimas.
 
 Pagal atstumą lyginti nekorektiška, reikia lyginti pagal standartinį rajoną, kuriame gyvena medianinis gyventojas. Nes viena iš VVT šūdinimo priežasčių yra miesto išsitempimas į visas puses, normaliuose miestuose žmonės gyvena kompaktiškiau. Jūs davėte pavyzdį, aš irgi duosiu pora pavyzdžių (tris kartus mažesniame mieste, primenu).Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Jeigu dėl laiko, tai 30-40 minučių bet kuriame iš išvardintų miestų, tame tarpe ir Vilniuje, trunka kelionė nuo gyvenamojo rajono esančio ~7-8 km atstumu nuo kažkokio taško centre.
 Vilnius:
 
 
 
 Varšuva:
 
 
 Čia aišku galima kabinėtis, lyginti skirtingus rajonus, ginčytis kas turi ir kas neturi prieigą prie metro, bet galit manim patikėti kaip sumoje kelis mėnesius pragyvenusiu Prahoje - transportuotis ten yra kur kas greičiau ir paprasčiau nei Vilniuje. Apie komfortą patyliu.
 
 Vieni kviečia Boltą, kiti važiuoja automobiliu, nes neturi kito pasirinkimo. Kaip jau minėjau, čia yra 30/70 problematika, visų žmonių poreikiai skiriasi. Ir jeigu dėl tų poreikių man bet kokiu atveju reikia asmeninio automobilio, tai kodėl gi jo po to nenaudoti kitom kasdieninėm kelionėm? Vis tiek didžiąją dalį išlaidų jau sumokėjai.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Bet tas naktinio minėjimas yra toks "razinų rankiojimas". Tikrai ne dėl to nesirenkamas VT kasdieninėms kelionėms, kad kartais naktimis tenka kviestis Bolta. Nes jeigu kviečiamas Boltas, tai jau akivaizdu, kad dėl objektyvių priežasčių nevažiuota automobiliu.
 
 Visos priežastys svarbios. Man pvz, Varšuvoje ar Prahoje (ar netgi Vilniaus centre) mašiną pasistatyti ne problema (žinau gerų vietų), bet visada važiuodavau viešuoju, nes taip yra banaliai patogiau. Ir komfortas metro, kai gali lyti/vėjas/sniegas/šaltis/vasaros karštis, o aš patogiai važiuoju, ir patogios sėdynės, ir galimybė grįžti namo iš kitos stotelės pasivaikščiojus. Viskas sumuojasi.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Aš Varšuvoje, o juo labiau Prahoje tikrai važiuodamas į centrą/senamiestį nevažiuosiu automobiliu. Ir ne todėl, kad mane galės vešti autobusas su patogesnėmis sėdynėmis.
 
 Būtent piko metu ir reikėtų lyginti, nes jo metu važiuoja ledinė dalis keleivių. O dėl renginių, nemaža dalis tų besigrūdančių yra visokie sodininkai, kurie į centrą grūdasi automobiliu surprise, taip pat dėl to kad nelabai yra VT alternatyvos. Bet sodininkai yra atskira tema, apie jų nešamą žalą miestui jau teko ne kartą diskutuoti.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Aišku piko metu mes pralošime, bet tikrai ne todėl savaitgaliais į renginius Vilniaus centre visi grūdasi automobiliais, kai per panašų laiko tarpą atvažiuotų autobusu.
 
 Bendrai, aš jus išgirdau ir supratau, bet ties tuo diskusiją norėčiau baigti (išvažiuoju savaitgaliui). Aš lieku prie savo nuomonės - mūsų VT lyginant su VT vakarais yra visiškai nekoks. O žiūrint į tai kad po liepos 1-os jis dar ir dvigubai pabrangsta (kalbu apie mėnesinį) tai iš viso darosi nekonkurencingas. Neatitinka kainos ir kokybės santykio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent pagal atstumą ir reikia lyginti. Jeigu Vilniuje apsigyvenus Pilaitės pakraštyje, norima Centrą pasiekti per tiek pat laiko, kiek užtrunka kelionė Varšuvoje nuo taško esančio 5 km iki centro, tai visiškas absurdas. Stebuklų nebūna ir VT raketiniu kuru varomo neturėsime. Ir tai ne VT kaltė, kad gyvenant miesto pakraštyje (ar Vakarų Europos standartais užmiestyje) bandoma įsivaizduoti, kad gyveni vos ne centre ir pagal tai kelti reikalavimus.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
 Pagal atstumą lyginti nekorektiška, reikia lyginti pagal standartinį rajoną, kuriame gyvena medianinis gyventojas. Nes viena iš VVT šūdinimo priežasčių yra miesto išsitempimas į visas puses, normaliuose miestuose žmonės gyvena kompaktiškiau. Jūs davėte pavyzdį, aš irgi duosiu pora pavyzdžių (tris kartus mažesniame mieste, primenu).
 Vilnius:
 
 [išėmiau paveiksliukus]
 
 Varšuva:
 
 [išėmiau paveiksliukus]
 
 Čia aišku galima kabinėtis, lyginti skirtingus rajonus, ginčytis kas turi ir kas neturi prieigą prie metro, bet galit manim patikėti kaip sumoje kelis mėnesius pragyvenusiu Prahoje - transportuotis ten yra kur kas greičiau ir paprasčiau nei Vilniuje. Apie komfortą patyliu.
 
 O šiaip tamstos pateiktas pvz. labai gerai argumentuoja tą ką ir norėjau pasakyti. Atsižvelgiant į faktą, kad Varšuvoje pasirinkti taškai esantys mažesniu atstumu ~1,5-2km (sprendžiu pagal ėjimo laiko skirtumą) ir dar prie vienos ašinės gatvės su tramvajumi, o Vilniuje pasirinkti atsitiktiniai taškai neturintys tiesioginio susisikimo. Tai suvienodinus sąlygas, turbūt turėtume ~40min kelionę Varšuvoje (paminėtoje kaip puikaus VT pvz.) ir 44-46 min kelionė Vilniuje, kuris vis paminimas kaip turintis tragišką VT. Penkių minučių skirtumas tikrai nėra labai esminis ir nepadaro VT labai prastu. Dažnai lyginimas būna neobjektyvus, nes įsivedus objektyvius parametrus, paaiškėja, kad visgi tas VT nėra toks prastas. Ir juo nesinaudojama kasdieninėmis kelionėmis tikrai ne todėl, kad užtruktų kelionė 5 min ilgiau  
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš su jumis nesutinku. Aš manau kad VT yra neatsiejama miesto planavimo dalis ir jos funkcija yra ne generuoti pasiteisinimus (na žinot, taip, važiuojame lėtai, bet čia ne dėl to kad pas mus nėra tramvajaus, A juostų bei metro, o dėl to kad mūsų miestas išsitampęs), o užtikrinti kuo greitesnį susisiekimą didžiąjai daliai gyventojų. Tai turėtų būti kriterijus VT palyginimui - kuri VT sistema greičiau aptarnauja statistiškai medianinį gyventoją atsižvelgiant į gyventojų skaičių mieste (ką ir parinkau, standartinį Varšuvos daugiabučių rajoną vs Justiniškes, t.y. rajoną Vilniaus šiaurinėje dalyje, kur sukoncentruota didžioji dalis Vilniaus gyventojų). Man, kaip naudotojui, neįdomu priežastys, man įdomu rezultatas. Ir Vilnius čia gauna į vienus vartus - Varšuvoje, 3-4 kartus daugiau gyventojų turinčiame mieste nuvažiuojama greičiau, netgi parinkus vietą be metro ir netgi vasaros sezonu, kada kamščiai Vilniuje dar yra pakenčiami.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Būtent pagal atstumą ir reikia lyginti. Jeigu Vilniuje apsigyvenus Pilaitės pakraštyje, norima Centrą pasiekti per tiek pat laiko, kiek užtrunka kelionė Varšuvoje nuo taško esančio 5 km iki centro, tai visiškas absurdas. Stebuklų nebūna ir VT raketiniu kuru varomo neturėsime. Ir tai ne VT kaltė, kad gyvenant miesto pakraštyje (ar Vakarų Europos standartais užmiestyje) bandoma įsivaizduoti, kad gyveni vos ne centre ir pagal tai kelti reikalavimus.
 
 O šiaip tamstos pateiktas pvz. labai gerai argumentuoja tą ką ir norėjau pasakyti. Atsižvelgiant į faktą, kad Varšuvoje pasirinkti taškai esantys mažesniu atstumu ~1,5-2km (sprendžiu pagal ėjimo laiko skirtumą) ir dar prie vienos ašinės gatvės su tramvajumi, o Vilniuje pasirinkti atsitiktiniai taškai neturintys tiesioginio susisikimo. Tai suvienodinus sąlygas, turbūt turėtume ~40min kelionę Varšuvoje (paminėtoje kaip puikaus VT pvz.) ir 44-46 min kelionė Vilniuje, kuris vis paminimas kaip turintis tragišką VT. Penkių minučių skirtumas tikrai nėra labai esminis ir nepadaro VT labai prastu. Dažnai lyginimas būna neobjektyvus, nes įsivedus objektyvius parametrus, paaiškėja, kad visgi tas VT nėra toks prastas. Ir juo nesinaudojama kasdieninėmis kelionėmis tikrai ne todėl, kad užtruktų kelionė 5 min ilgiau 
 
 Bet siūlau tiesiog likti prie savo nuomonių, nes laiko diskusijoms aš neturiu.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia visų pirma chaosas vairuotojo galvoje.Parašė Karoleo Rodyti pranešimąVerkių g. Chaosas remonto metu. Autobusas išvažiuoja iš autobusų parko vaziuoja link kareiviu g. Ir netikėtai atsiranda plyta.... Ką daro? Užblokuoja ir taip vos judantį eismąi ir bando apsisukti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pilaitės (daugiabutinės) galas berods ir yra ~ 5km iki centro (Konstitucijos prospekto).Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Būtent pagal atstumą ir reikia lyginti. Jeigu Vilniuje apsigyvenus Pilaitės pakraštyje, norima Centrą pasiekti per tiek pat laiko, kiek užtrunka kelionė Varšuvoje nuo taško esančio 5 km iki centro, tai visiškas absurdas. Stebuklų nebūna ir VT raketiniu kuru varomo neturėsime. Ir tai ne VT kaltė, kad gyvenant miesto pakraštyje (ar Vakarų Europos standartais užmiestyje) bandoma įsivaizduoti, kad gyveni vos ne centre ir pagal tai kelti reikalavimus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesutikčiau su pabrauktu teiginiu - pasirinkus visiškai random kryptį iš Grigiškių į Naują Vilnią naktį, galima nuvažiuoti su vienu persėdimu, ir panašu, kad čia visą naktį taip. Netikrinau kitų krypčių, bet lyg ir buvo minėta oficialioje komunikacijoje, kad Islandijos stotelės tampa naktine stotimi, kur gali persėsti iš vieno maršruto į kitą.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
 Su naktiniu transportu - pirmiausiai, jis yra dabar, vos tik gal mėnesį ir ne faktas kad išliks sekančioje mero kadencijoje. Kiek kartų jis jau buvo įvestas ir atšauktas? Antra - jis važinėja tik savaitgaliais ir kitomis dienomis sveiki atvykę į Boltą, trečia - jis yra faktiškai skirtas grįžti tik iš centro. Sutinku, tai yra labai didelis žingsnis pirmyn, bet kol įsigalios teigiami jo efektai turi praeiti dešimtmetis, kad visi prie to įprastų ir prisiderintų savo įpročius.
 
 Nors visiškai pritariu dėl įvedimo ir atšaukimo - stabilumo jokio, tikrai nebūsiu nustebęs, jeigu nuo rudens juos vėl užrauks.
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš turėjau omenyje, kad pas mus naktį nėra rajonų sujungimo tarpusavyje. Centre persėsti aišku galima, bet sugaiši papildomai laiko belaukdamas kito autobuso.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 Nesutikčiau su pabrauktu teiginiu - pasirinkus visiškai random kryptį iš Grigiškių į Naują Vilnią naktį, galima nuvažiuoti su vienu persėdimu, ir panašu, kad čia visą naktį taip. Netikrinau kitų krypčių, bet lyg ir buvo minėta oficialioje komunikacijoje, kad Islandijos stotelės tampa naktine stotimi, kur gali persėsti iš vieno maršruto į kitą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naktiniai maršrutai paraizgyti taip, kad tikrai yra jungčių. Pavyzdžiui, Žvėrynas sujungtas su Perkūnkiemiu, Šiaurės miestelis su Jeruzale, Naujamiestis su Pilaite. Taip, paprastai, tarkime, iš Justiniškių į Antakalnį nenuvažiuosi, bet didelis klausimas, ar Vilniuje yra didelis poreikis naktinėms jungtims tarp dviejų miegamųjų rajonų be išskirtinių traukos taškų. Beje, kaip ir minite, jeigu reikalas labai prispaudžia, galima persėsti centre.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
 Aš turėjau omenyje, kad pas mus naktį nėra rajonų sujungimo tarpusavyje. Centre persėsti aišku galima, bet sugaiši papildomai laiko belaukdamas kito autobuso.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klausimas, kaip ta nesąmonė kainos atžvilgiu lyginasi su lyniniu keltuvu Druskininkuose, Vilniaus bendrajame plane, arba su Zuoko oranžiniais dviračiais. Apie municipalią oro liniją net neverta kalbėti.Parašė liootas Rodyti pranešimąAš neisiu į tuos laivelius iš principo. Nenoriu palaikyti tokios savivaldybės nesąmonės už valdiškus pinigus...
 
 Greit pavarčius spaudą, vienas laivelis kainuoja 450 tūkst. €, palyginamai su vienu troleibusu. Druskininkų keltuvo projekto bendra kaina buvo skelbiama kaip 3,9 mln.
 
 Man rodos, savivaldybės laivelis visai nebloga mintis. Gal pasiteisins, gal ne, bet dabartiniai pramoginiai laiveliai labiau primena stretch limo skirtus mergvakariams, o ne hop-on-hop-off turistinius busikus ar egzotišką VT rūšį.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal tvarkaraštį nuvažiuoti iš Bitenų st. iki Europos aikštės st. trunka 21 min. Jeigu pridedame kamščius aišku bus daugiau. Tačiau VT turi privalumą nuo sankryžos su Senosios Pilaitės kl. iki T. Narbuto st. ir nuo stotelės Panorama iki pat Lvivo st. (mes imam Europos aikštę, todėl matuojam iki ten). Aišku yra toks bet kaip Pedagoginis žiedas, kur A juostos nėra. Tačiau bendrai apie pusė trasos padengta A juosta ir dar numatyta praplėsti A juosta tarpe T. Narbuto st. - Panorama jeigu aš neklystu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Pilaitės (daugiabutinės) galas berods ir yra ~ 5km iki centro (Konstitucijos prospekto).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Užtai netikusiom naktim, t.y. nuo pirmadienio iki penktadienio, VT maršrutus sudarė... gal gaidžiai? Gerąja prasme, tie kur su vištomis eina miegot.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
 Aš turėjau omenyje, kad pas mus naktį nėra rajonų sujungimo tarpusavyje. Centre persėsti aišku galima, bet sugaiši papildomai laiko belaukdamas kito autobuso.
 Po 23:00 pasiekti centro periferiją tampa problema.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sudarė taip, kad tu jokių būdu iš paskutinio traukinio niekur apart 2TP ir VTD nenuvažiuotum d.d.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Užtai netikusiom naktim, t.y. nuo pirmadienio iki penktadienio, VT maršrutus sudarė... gal gaidžiai? Gerąja prasme, tie kur su vištomis eina miegot.
 Po 23:00 pasiekti centro periferiją tampa problema.
 Kai kur susiklosto įspūdis, kad lyg piktybiškai. Paskutinis traukinys atvyksta 23:25 ir kaip sudaryti paskutiniai išvykimai: T2 iki Saulėtekio - 23:25, 2G iki Santariškių - 23:24, A53 iki Fabijoniškių - 23:28, A31 iki Naujosios Vilnios - 23:15, A74 iki Naujosios Vilnios - 23:16, A54 iki Pilaitės - 23:10
 - 16 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 elementarus pinigu isisavinimas ir savu idarbinimas, visiskai nereikalingas siuo metu projektas. geriua stoteliu bortus, normalias stogines darytu, skirtu pinigus gelezinkelio stoties VT mazgui statyt."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
 
 
 - George W. Bush President of the USA
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Stotelių remontas vyksta nepriklausomai nuo to ar atsiras Vilniuje laiveliai, ar ne. Tam kiekvienais metais skiriamos lėšos. Dėl bortų nežinau ar yra kažkur suplanuoti, bet galima kreiptis į VMS infrastruktūros berods skyrių ir pasiūlyti juos naudoti.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąelementarus pinigu isisavinimas ir savu idarbinimas, visiskai nereikalingas siuo metu projektas. geriua stoteliu bortus, normalias stogines darytu, skirtu pinigus gelezinkelio stoties VT mazgui statyt.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl šito dalyko parašiau į Judu, tikiuosi į teisingą vietą, pamiršau paminėti A54, bet tikėkimės sulauksiu teigiamo atsakymo ir į tai bus atsižvelgta bent dalinai, kur tai įmanoma.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Sudarė taip, kad tu jokių būdu iš paskutinio traukinio niekur apart 2TP ir VTD nenuvažiuotum d.d.
 Kai kur susiklosto įspūdis, kad lyg piktybiškai. Paskutinis traukinys atvyksta 23:25 ir kaip sudaryti paskutiniai išvykimai: T2 iki Saulėtekio - 23:25, 2G iki Santariškių - 23:24, A53 iki Fabijoniškių - 23:28, A31 iki Naujosios Vilnios - 23:15, A74 iki Naujosios Vilnios - 23:16, A54 iki Pilaitės - 23:10
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar nepamirškite, kad yra mažasis persėdimo taškas Deivių st. Ten N4 ir N7 susitinka ir ten laikai suderinti taip, kad būtų galima persėsti.Parašė eigh Rodyti pranešimą
 Naktiniai maršrutai paraizgyti taip, kad tikrai yra jungčių. Pavyzdžiui, Žvėrynas sujungtas su Perkūnkiemiu, Šiaurės miestelis su Jeruzale, Naujamiestis su Pilaite. Taip, paprastai, tarkime, iš Justiniškių į Antakalnį nenuvažiuosi, bet didelis klausimas, ar Vilniuje yra didelis poreikis naktinėms jungtims tarp dviejų miegamųjų rajonų be išskirtinių traukos taškų. Beje, kaip ir minite, jeigu reikalas labai prispaudžia, galima persėsti centre.
 - 2 patinka
 Comment






Comment